Hallo! Ik ben een lekkere Green Gelato aan het ontkiemen maar het zaadje ontkiemt een beetje vreemd (zie de foto’s). Is het einde verhaal of zit er nog hoop in?
Green gelato ontkiemen
Collapse
X
-
Dat is idd wel heel apart!
Instinctief zou ik zeggen, graaf het in t/m die tweede kronkel(of begin opnieuw). -
Zaadje zit op zn kop 😆
Tja je zou VOORZICHTIG het zaadje kunnen uit graven, maar weet niet of het al te laat is en er nog genoeg potentie in zit om de juiste weg op te gaan...
Nooit geschoten is iig altijd mis, dus ik zeg doen. Wel met schone handen of pincet te werk gaan.Comment
-
Waarschijnlijk gebruik je een propagator. Daarin is de luchtvochtigheid zo hoog, dat de wortel kiest voor de locatie die het minst verstikkend is.. De lucht..
Dat betekent 2 dingen: de luchtvochtigheid in je propagator is te hoog, en de vochtigheid van je aarde is ook te hoog.Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.Comment
-
Jullie hadden gelijk. Wortel zit nu in de grond met het blad omhoogðŸ‘ðŸ»You do not have permission to view this gallery.
This gallery has 1 photos.Comment






Comment