Green gelato ontkiemen

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • Rvdsrsa
    Zaadje
    Nieuw Lid
    • Nov 2023
    • 3

    #1

    Green gelato ontkiemen

    Korting op 420shop
    Hallo! Ik ben een lekkere Green Gelato aan het ontkiemen maar het zaadje ontkiemt een beetje vreemd (zie de foto’s). Is het einde verhaal of zit er nog hoop in?
    You do not have permission to view this gallery.
    This gallery has 1 photos.
  • Ex user 54404
    Retired
    • Aug 2023
    • 1454

    #2
    Dat is idd wel heel apart!
    Instinctief zou ik zeggen, graaf het in t/m die tweede kronkel(of begin opnieuw).

    Comment

    • Bitterbal
      Wicked Stoner
      MemberLucky Member
      • Nov 2022
      • 293

      #3
      Zaadje zit op zn kop 😆

      Tja je zou VOORZICHTIG het zaadje kunnen uit graven, maar weet niet of het al te laat is en er nog genoeg potentie in zit om de juiste weg op te gaan...

      Nooit geschoten is iig altijd mis, dus ik zeg doen. Wel met schone handen of pincet te werk gaan.
      Baking cookies in my MiniGrowBox .

      The ultimate growbox for one plant. ​​​

      Comment


      • Ex user 54404
        Ex user 54404 commented
        Editing a comment
        Haha serieus?! Wow wist niet eens dat dat mogelijk was!

      • Rvdsrsa
        Rvdsrsa commented
        Editing a comment
        Je hebt helemaal gelijk haha! Blaadjes zaten inderdaad onder de grond. Bedankt voor de hulp💪🏻
    • Heyz
      Big Bongmaster
      MemberLucky Member
      • Jul 2022
      • 361

      #4
      Wortel zit in de lucht en je plantje ondergronds lol. Zoals hierboven vermeld zsm om draaien!
      ronde 3 - ronde 2 - ronde 1

      Comment

      • LR2
        Mother of all Growers
        MemberLucky Member
        • Nov 2011
        • 8552

        #5
        Waarschijnlijk gebruik je een propagator. Daarin is de luchtvochtigheid zo hoog, dat de wortel kiest voor de locatie die het minst verstikkend is.. De lucht..
        Dat betekent 2 dingen: de luchtvochtigheid in je propagator is te hoog, en de vochtigheid van je aarde is ook te hoog.
        Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
        Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

        Comment

        • Rvdsrsa
          Zaadje
          Nieuw Lid
          • Nov 2023
          • 3

          #6
          Jullie hadden gelijk. Wortel zit nu in de grond met het blad omhoog👍🏻
          You do not have permission to view this gallery.
          This gallery has 1 photos.

          Comment


          • QnQ
            QnQ commented
            Editing a comment
            nog een keer, en nu tot een halve cm onder de kiemblaadjes ingraven. Dat hoort allemaal onder de grond.
        Bezig...