Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
Die witte haartjes is de bloei inderdaad.
Naarmate de bloei vordert worden er steeds meer bruin, daaraan kun je ongeveer zien hoever ze is.
Als je preciezer wil weten wat je oogst, kijk je naar de trichomen.
Als je met je vingers aan de haartjes gaat zitten dan zou je namelijk al na twee weken bloei klaar kunnen zijn voor het knippen. Vandaar de trichomenmethode.
Ze gaan van clear, naar wit, naar amber, naar zwart.
@General, in dit specifieke geval zou ik nog wat andere toppen bekijken, en eventueel nog 1 of 2 dagen wachten, maximaal tot ik de allereerste zwarte zie.
Da's het begin dat THC langzaam minder wordt (kan wel een week overheen gaan) en ook het punt dat CBD toeneemt.
hehe juist een usb 400x microscoop via pixmania aangeschaft 55 € , laten we hopen dat het nu wat gemakkelijker word , vind die goedkopere draagbare rakkers niet zo handig , hoop dat het met deze gemakkelijker word . usb 400X.jpg
En kan ik ook mooie foto's posten.
Ik kan nergens het sticky topic over drogen vinden, dus plaats het hier. Mocht iemand de link weten naar het juiste topic hoor ik dat graag. Ik ben van plan mijn oogst te drogen in 1 van mijn douche ruimtes die nu word gebruikt als opslag hok. Het water is daar afgesloten maar er is nog een werkende ventilatie die constant lucht naar binnen blaast. Ik weet niet waar deze lucht vandaan komt maar vroeg me af of deze ruimte geschikt voor het drogen is?
Is deze ventilatie genoeg of zal ik af en toe de deur open moeten doen om te luchten?
Comment