Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Wanneer oogsten? Trichomes

Collapse
Dit is een Sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Re: Wanneer oogsten? Trichomes

    Lol neem eens wat initiatief en probeer het gewoon. Uiteraard ons wel op de hoogte houden he :p

    Verstuurd van mijn GT-I9300 met Tapatalk
    sigpic

    Comment


      Re: Wanneer oogsten? Trichomes

      Ga het gewoon doen. Schaf nog wel even een thermo-hygro meter aan...
      http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...le-met-foto-s!

      Comment


        Re: Wanneer oogsten? Trichomes

        Ik heb een vergrootglas die gaat 2,5 x vergroten.
        Ik moet zeggen dat je met een goede camera wel goed digitaal kan inzoomen en het toch wel een beetje kan zien.
        Een goede foto die ik gisteren maakte heb ik hier gepost. De eerste foto is de normale foto. De 2e foto is de uitvergroting van een deel
        De trichomen zie ik duidelijk. Alleen de kleur. Ik denk milky. Wat denken jullie te zien?
        DSCN2178.jpgDSCN2178 uitvergroot.jpg
        Last edited by skunk123; 5 September 2013, 21:24.

        Comment


          Re: Wanneer oogsten? Trichomes

          Als je alle blaadjes weg knip houd je niks meer over da denk ik dus die plant mag nog wel even hoor
          God was never on your side..

          Comment


            Re: Wanneer oogsten? Trichomes

            DSCN2192.jpgDSCN2180.jpgDSCN2190.jpg
            Dit is de hele plant. Ik dacht dat deze wel bijna klaar was. Dacht zelf nog een dag of 5. Hoeveel kan het schelen als je te vroeg oogst? 50% of 10% waar denk je dan aan? De plant staat in de mais. Dus hoe langer ik wacht hoe groter de kans dat de hakselaar langs komt...

            Comment


              Re: Wanneer oogsten? Trichomes

              Ga is even lezen over trichromen
              En ik kan je vertellen die zijn nog niet klaar.

              Comment


                Re: Wanneer oogsten? Trichomes

                Oorspronkelijk geplaatst door seb2 View Post
                deze (160 tot 200x vergroting) voor €5 koop je deze in China bij banggood.com (gratis verzending) ...
                [ATTACH=CONFIG]180239[/ATTACH]of deze (40x) [ATTACH=CONFIG]180240[/ATTACH]


                Daar hebben ze ook USB microscoopjes voor ongeveer €30 maar dan heb je er ook een computer bij nodig.
                Vet, die ga ik mij ook bestellen.

                Niet gevonden op de site.
                Nog een paar sites bekeken.

                Heb mij nu net een zakmicroscoop besteld bij loepenshop 60-100X vergroting 24 Euro met verzending. Zou binnen 1 a 2 dagen hier zijn.
                Ik wil nml ter plaatse meteen kunnen kijken en niet iets van de plant afhalen en dat gaan bekijken. Ben benieuwd of mijn keuze de juiste is.
                Wie weet kan ik eind van de week mijn Trichomen gaan bekijken.
                Last edited by skunk123; 6 September 2013, 22:50. Reden: aanvulling

                Comment


                  Re: Wanneer oogsten? Trichomes

                  Ik zou bella's rad volgen....



                  http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...t.php?p=379470.
                  Probeer gelukkig te zijn met wat je hebt, ook al is dat niet veel!

                  Comment


                    Re: Wanneer oogsten? Trichomes


                    Zo ziet mijn Skunk er nu uit. De laatste foto is een digitale uitvergroting. Ik ben aan het wachten op mijn zakmicroscoop zodat ik van de week kan bepalen of die klaar is of niet.
                    Ik kan die trichomen namelijk niet goed zien zonder die microscoop. Of zien jullie wel wat op die uitvergroting?

                    Comment


                      Re: Wanneer oogsten? Trichomes

                      Ff jullie advies graag!

                      Wat denken jullie de trichomen zijn milky-clear maar zijn al best veel haartjes bruin. Zie foto..
                      Hoelang zal deze dame nog moeten?

                      339.jpg340.jpg343.jpg

                      Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

                      Wil er nog wel ff bijmelden bij de foto`s hierboven dat de plant veel stress gehad heeft 3 vingerigebladen. Maar deze dame ruikt echt na wiet! Terwijl haar buurvrouw sinds 2 weken bloeit en totaal niet ruikt. En zelfs 7 tot 9 vingers per blad had. Maar haar buurvrouw echt echt al volle milky trichomen.

                      Comment


                        Re: Wanneer oogsten? Trichomes

                        Nog laten staan maar dat weet je zelf het beste.

                        Heeft er toevallig een man bij gestaan?

                        Comment


                          Wanneer oogsten? Trichomes

                          Ajaaajjjjj jammer man!
                          Sorry ik bedoel vrouw, door welke plant is ze bestoven? Mischien nog mooie zaden voor volgend jaar devlin...
                          Probeer gelukkig te zijn met wat je hebt, ook al is dat niet veel!

                          Comment


                            Re: Wanneer oogsten? Trichomes

                            Nee ze is niet bestoven... heb zaadjes gehaald bij growshop! is mijn 2de plant die ik ooit gehad heb dus ben nieuw hiermee hahaha..
                            Maar wat denken jullie?

                            De toppen zijn wel heel erg groot en dik. De hoofdtop is 30cm lang en echt 1 dikke top. maar heb toch mijn twijfels bij deze dame..

                            Comment


                              Re: Wanneer oogsten? Trichomes

                              Ik zie gewoon heel veel zaadjes, of is het maar 1 top waar er zaad in zit?
                              Probeer gelukkig te zijn met wat je hebt, ook al is dat niet veel!

                              Comment


                                Re: Wanneer oogsten? Trichomes

                                Zaadjes?? ik zie niks! al die toppen zien er zo uit.. die drie foto`s zijn van verschillende toppen! Maar wat zou dat nu betekenen dan? Sorrie ben een leek op dit gebied!

                                Comment

                                Bezig...
                                X