HELP: autoflower Royal Dwarf groeit niet goed
Collapse
X
-
-
Candy Kush en Kinky Cheeze van E$kob@r Seeds, klaar
The MEGA POWER PLANT in scrogg!!! klaar
Spliff Strawberry in scrogg, klaar
sigpicComment
-
Re: HELP: autoflower Royal Dwarf groeit niet goed
De S-vorm is niet gelukt, de plant is nog wel flexibel, maar niet zo flexibel :p
Nog even wachten met toppen dan?
IK heb nog een vraag:
Vrijdag komt de tneon set toe.
Omdat ik me aan de Belgische wietwetgeving wil houden, heb ik beslist om maar 1 plant per keer te houden.
NU kan ik de lampen verdergebruiken voor deze plant.
Maar ik kan ook deze plant opgeven en mn volgende zaadje (Easy Bud autogrow) gewoon goed beginnen met alles erop en eraan (inclusief kweekverslag!)
Maar als ik nog een gram of 10 zou kunnen halen uit deze Royal Dwarf zou ik al tevreden zijn en deze plant zn cyclus nog laten uitdoen.
Denken jullie, in jullie professionele opinie, dat dit nog te halen valt?
Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.
Ook heb ik deze PK-13-14 Canna 500ml besteld voor deze of de volgende plant:
http://www.dutch-headshop.com/nl/pk1314-500-ml-canna-p-572.htmlComment
-
Re: HELP: autoflower Royal Dwarf groeit niet goed
VW11_SSA2_in.jpg
Autoflowering SuperSkunk met startprobleem... Een gram is mogelijk, 10 eerder niet.Comment
-
Comment
-
Re: HELP: autoflower Royal Dwarf groeit niet goed
iemand die hier nog een mening over heeft?IK heb nog een vraag:
Vrijdag komt de tneon set toe.
Omdat ik me aan de Belgische wietwetgeving wil houden, heb ik beslist om maar 1 plant per keer te houden.
NU kan ik de lampen verdergebruiken voor deze plant.
Maar ik kan ook deze plant opgeven en mn volgende zaadje (Easy Bud autogrow) gewoon goed beginnen met alles erop en eraan (inclusief kweekverslag!)
Maar als ik nog een gram of 10 zou kunnen halen uit deze Royal Dwarf zou ik al tevreden zijn en deze plant zn cyclus nog laten uitdoen.
Denken jullie, in jullie professionele opinie, dat dit nog te halen valt?
De lampen zijn vandaag toegekomen!!
foto's volgen nog!Comment
-
Re: HELP: autoflower Royal Dwarf groeit niet goed
10 gram... misschien met wat geluk.
Weet dat de wetgeving tevens zegt dat er geen lamp boven je plant mag hangen. Dit even ter info.
Nu, de kleine kwekers zoeken ze toch niet hoor.
Recentelijk de reportage van Koppen gezien over de "mambo social club"?
Daar kweken ze ook met HPS en de politie is er reeds lang van op de hoogte.
Zolang er geen klachten binnen komen omtrent overlast zullen ze niet binnenvallen hoor.
Hang dat setje er dus maar gerust boven maar volgens de wet ben je infeite wel in overtreding.sigpic
100% BIO Indoor autoflower enthusiastComment
-
Re: HELP: autoflower Royal Dwarf groeit niet goed
Dat is de eerste keer dat ik dit hoor :o
10 gram met wat geluk is de moeite al waard om deze nog te behouden vind ik
IK heb een vraag ivm de tneonset:
Ik zie in bijna alle kweekverslagen dat die set ophangt boven de planten.
Maar de setkan ook gewoon rechtopstaan en naast de planten staan.
Geeft dit een verschil in opbrengst?Comment
-
Re: HELP: autoflower Royal Dwarf groeit niet goed
Je kunt de plant wel platleggen, zodat het belichte oppervlak groter is. Dat noemt met SCROG of 'knakken' of 'buigen'. Maar die set mag/moet er horizontaal boven, verticaal heeft weinig zin. En geef nog maar even géén voeding.Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.Comment
-
Re: HELP: autoflower Royal Dwarf groeit niet goed
De set hangt er nu boven voor de tweede dag, vanavond trek ik nog eens foto's
hopelijk kan het nog wat redden!
Ja over SCROG heb ik al veel gelezen en dat ga ik waarschijnlijk proberen toepassen op mn volgende plantje
Comment
-
Re: HELP: autoflower Royal Dwarf groeit niet goed
Je zou nu vast kunnen oefenen, de opbrengst zal daarmee wat hoger zijn dan zonder, als er niets mis gaat.Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.Comment






Comment