Autoflower zaadjes paar dagen geleden gepoot, vraagje..

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • Ganjaganjaa
    Senior Stoner
    Member
    • Jul 2014
    • 49

    #61
    Re: Autoflower zaadjes paar dagen geleden gepoot, vraagje..

    Goedenmiddag, thanks QnQ voor de tip. Heb ze nou buiten neergezet. Het is inmiddels weer wat beter weer geworden. Maar als het regent dan zet ik ze gwn weer ff binnen neer want als ze nat worden in de bloei dan kan ik toprot krijgen ofzo toch? Zal strax even foto`tje plaatsen hoe ze er bij staan.

    Greetzz

    Comment

    • phangngaone
      Big Bongmaster
      MemberLucky Member
      • Apr 2013
      • 375

      #62
      Re: Autoflower zaadjes paar dagen geleden gepoot, vraagje..

      gewoon buiten laten staan

      Comment

      • Ganjaganjaa
        Senior Stoner
        Member
        • Jul 2014
        • 49

        #63
        Re: Autoflower zaadjes paar dagen geleden gepoot, vraagje..

        Wat als het gaat regenen dan?;p De ene zegt moet je nooit doen als ze in de bloei staan de ander zegt dat. Hahah tell me;p

        Comment

        • FlintStoned
          Banned
          • Oct 2012
          • 5580

          #64
          Re: Autoflower zaadjes paar dagen geleden gepoot, vraagje..

          Ze smelten niet hoor.

          Comment

          • Ganjaganjaa
            Senior Stoner
            Member
            • Jul 2014
            • 49

            #65
            Re: Autoflower zaadjes paar dagen geleden gepoot, vraagje..

            Ja maar ze staan in de bloei;p is dat niet slecht voor de wiet dan als de toppen nat worden??

            Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

            Kijk dit is wat veel mensen vertelde Re: Autoflower zaadjes paar dagen geleden gepoot, vraagje..
            Wat is het probleem van een afdakje erboven maken?
            Als je buiten dikke toppen hebt wil je die niet in de regen hebben aan het eind.
            Als je advies geeft van 1 week zon voor de oogst dan zijn je toppen wel weer droog, jullie liever dan ik.
            Je toppen zullen vast weer opdrogen, maar de kans dat er rot in komt op die manier is wel erg groot.

            Comment

            • Ganjaganjaa
              Senior Stoner
              Member
              • Jul 2014
              • 49

              #66
              Re: Autoflower zaadjes paar dagen geleden gepoot, vraagje..

              Goedenmiddag medegrowerss,

              hier ff een foto-update van mijn dames. Ondanks dat ze door het klote weer tijdelijk in een kastje staan doen ze het naar mijn mening redelijk goed, wat jullie? Meningen hoor ik graag!

              IMAG0153.jpgIMAG0154.jpgIMAG0155.jpg

              Comment

              • belladonna
                Guru of all Growers
                Lucky Member
                • Aug 2008
                • 10674

                #67
                Re: Autoflower zaadjes paar dagen geleden gepoot, vraagje..

                Zet ze buiten onder de Tafel achter een raam vangen ze bijna geen licht
                God was never on your side..

                Comment

                • LR2
                  Mother of all Growers
                  MemberLucky Member
                  • Nov 2011
                  • 8552

                  #68
                  Re: Autoflower zaadjes paar dagen geleden gepoot, vraagje..

                  Naar mijn mening krijg je te kampen met beestjes. Zie je die witte spikkeltjes op het blad al? Dat komt door spint of trips. Dat gebeurt bijna altijd als je buitenplanten naar binnen haalt.
                  Het enige wat je daartegen kan doen is: buiten zetten, of spuiten met gif.
                  Voor zulke kleine plantjes kun je best een kasje bouwen/knutselen met huishoudfolie toch? Desnoods zet je ze in een curverbak met gaten/gleuven erin gezaagd.
                  Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
                  Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

                  Comment

                  • Ganjaganjaa
                    Senior Stoner
                    Member
                    • Jul 2014
                    • 49

                    #69
                    Re: Autoflower zaadjes paar dagen geleden gepoot, vraagje..

                    Die heb ik al! :p heb een kastje van 80x50x80 cm2. Binnenkant bedenkt met van dat isolatiefolie (reflecterend) en een tl lamp er boven. Had ze alleen ff eruit gehaald om de foto`s te maken Oja en ook luchtgaten in t kastje elke kant 2. En die spikkels klopt idd ik (had) spint die heb ik al bestreden nu geen last meer van maar die vlekjes blijf je toch zien. Maar verder zien ze er wel goed uit ??

                    Greetzzz

                    Comment

                    • Ganjaganjaa
                      Senior Stoner
                      Member
                      • Jul 2014
                      • 49

                      #70
                      Re: Autoflower zaadjes paar dagen geleden gepoot, vraagje..

                      Goedenmorgen mensen!!

                      Ik heb een foto-update van mn dames, ze zijn volgens mij al bijna aan het uitbloeien jammer genoeg . Ik zie bruine haartjes en bladeren worden geel. Wat zou ik nog kunnen doen om de bloei nog enigzins te bevorderen? Bijv. grote blaadjes weghalen ofzoiets? Ik hoor het graag van jullie. Greetzzz

                      IMAG0170.jpgIMAG0171.jpg

                      Comment

                      • Ilikebigbuds
                        T.H.C. Master
                        MemberLucky Member
                        • Aug 2014
                        • 549

                        #71
                        Re: Autoflower zaadjes paar dagen geleden gepoot, vraagje..

                        bladeren lekker laten zitten hier haalt de plant zijn energie uit om de toppen te laten groeien,en hoeveelste week zichtbare bloei zit je nu?
                        https://www.jointjedraaien.nl/wietforum/threads/41014-1x-low-dwarf-AF-seedmakerseeds-1x-OG-Kush-zaadje-uit-wietzakje

                        Comment

                        • QnQ
                          Godlike Grower
                          Lucky Member
                          • Sep 2010
                          • 26093

                          #72
                          Re: Autoflower zaadjes paar dagen geleden gepoot, vraagje..

                          Als je weet dat een plantje energie haalt uit het licht, dat ze opvangt met het blad, hoe kom je dan op het idee dat blad weg te halen ?

                          De lengtegroei wordt bepaalt in de eerste paar weken, daarom zou ik die vanaf zaadje meteen in de grootste pot leggen en ook meteen 24/7 buiten.
                          Dan heeft ze in de groeiweken optimale omstandigheden.
                          ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

                          Comment

                          • Ganjaganjaa
                            Senior Stoner
                            Member
                            • Jul 2014
                            • 49

                            #73
                            Re: Autoflower zaadjes paar dagen geleden gepoot, vraagje..

                            Okeokee dat is dan een goeie leer voor de volgende x. Ze zijn nu in bloeiweek 4. Dus gewoon verder laten bloeien? En waarneer moet ik ze geen water meer geven?

                            Comment

                            • belladonna
                              Guru of all Growers
                              Lucky Member
                              • Aug 2008
                              • 10674

                              #74
                              Re: Autoflower zaadjes paar dagen geleden gepoot, vraagje..

                              ze mogen nog wel paar weken hoor en gewoon water blijven geven anders gaat je plant dood
                              God was never on your side..

                              Comment

                              • Ganjaganjaa
                                Senior Stoner
                                Member
                                • Jul 2014
                                • 49

                                #75
                                Re: Autoflower zaadjes paar dagen geleden gepoot, vraagje..

                                Okeee dankjewel voor de adviesen! Volgende week doe ik nog wel een update.

                                Greetzzzz

                                Comment

                                Bezig...