testertje rqs haze automatic

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • soulrebel
    Super Grower
    MemberLucky Member
    • Jun 2014
    • 1606

    #241
    Re: testertje rqs haze automatic

    Wacht even de telraam erbij nemen stemmake
    Er staan momenteel 5planten onder,nl.2x Lowryder2....1x royal haze automatic...1x royal ak 47 en last but not least,1x serious limited dus 12345 nou ik vind die jute zakjes ook de max,nochtans komen ze ook uit Nederland,de firma die ze maakt is http://baza.nl ik schat dat ze ongeveer 7literkes zijn,ik denk dat ze goed te vergelijken zijn met die airpots qua groei ciroen,ja vers geperst meegegeven met de watergift,en raar maar waar,2dagen later,geen stippels meer te zien,ze zijn allemaal mooi groen getrokken,testje is mooi uitgedraaid,vraag me niet waarom

    groetjes
    Last edited by soulrebel; 28 January 2015, 23:20.

    Comment

    • parker88
      Advanced Stoner
      Member
      • Jan 2015
      • 58

      #242
      Re: testertje rqs haze automatic

      Hee soulrebel,

      Ik heb een vraag, ik zie ze vaker voorbij komen op het forum.

      Waarom kies je voor een juttezak inplaats van voor een pot?
      Eerste kweek: 4x Think Different (auto)

      Comment

      • soulrebel
        Super Grower
        MemberLucky Member
        • Jun 2014
        • 1606

        #243
        Re: testertje rqs haze automatic

        Hoi Parker
        Je kan het vergelijken met van die smart pots,ze ademen,waardoor je eigenlijk nooit te warme grond hebt,tov de gewone potten,heb je veel meer vertakkingen,omdat de wortels zich hechten aan de wand bij gewone potten blijven de wortels maar rondjes draaien
        Ik ben er eigenlijk toevallig opgekomen,stonden in solden in het Kruidvat

        Cheers
        Oorspronkelijk geplaatst door parker88
        Hee soulrebel,

        Ik heb een vraag, ik zie ze vaker voorbij komen op het forum.

        Waarom kies je voor een juttezak inplaats van voor een pot?
        Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

        Stekjes doen het uitzonderlijk goed,zelfs nadat door men handigheid,de lamp pardoes op de stekken gevallen was,en er 1steeltje gebroken was,2dagen nadien,niets meer van te zien

        Comment

        • soulrebel
          Super Grower
          MemberLucky Member
          • Jun 2014
          • 1606

          #244
          Re: testertje rqs haze automatic

          Even tussentijdse update,tis lang geleden,bij deze
          Na rijp beraap,heb ik toch maar beslist,om de autoflowers niet te toppen,temeer ik sowieso toch denk,dat ze veel minder hoog gaan worden,dan onder tneonde zijtakken zijn bij de lowryders bijna volgroeid,het ene plantje heeft wel duidelijk meer blad dan het ander,ik dacht eerst even aan een manneke,maar sinds paar dagen is dit uitgesloten,ondanks paar dagen verschil,is die als eerste in bloei geschoten wat eventueel wel kan,die met minder blad heeft paar dagen minder groeilicht gehadde ak47 is van een mongooltje getransformeerd in een sterk groen plantje,dikke vette indicabladeren,ziet er goed uit...nou genoeg geluld,hier nog wat foto's

          auto ak

          auto ak

          royal haze

          royal haze



          royal haze

          ak47

          ak47

          lr2


          groepspica

          Cheers c.u

          Comment

          • Stemma
            Exquisite Grower
            420 Member
            • Mar 2014
            • 7415

            #245
            Re: testertje rqs haze automatic

            Oorspronkelijk geplaatst door soulrebel

            [ATTACH=CONFIG]252697[/ATTACH] [ATTACH=CONFIG]252698[/ATTACH]Stekjes doen het uitzonderlijk goed,zelfs nadat door men handigheid,de lamp pardoes op de stekken gevallen was,en er 1steeltje gebroken was,2dagen nadien,niets meer van te zien
            Zou je dan toch groene vingers hebben

            Enneh 5 plantjes tel je, ik zie er hier maar weer vier (excl. stekje) heb je de serious happiness elders staan. Wel heel mooie plantjes respect7.gif
            Stemma doet het forum, stout 2017

            Stemma doet stout (2016)
            Dark Devil en Punisher#2 in huize Stemma

            Comment

            • soulrebel
              Super Grower
              MemberLucky Member
              • Jun 2014
              • 1606

              #246
              Re: testertje rqs haze automatic

              2 staan in de hoek stemma(1lowryder staat er niet bij,andere happy one staat in the dark tot 12uniet dat ik wil stoefen hoor groene vingers ben ik mee geboren,je hebt het of je hebt het niet(gij ook ne deugniet e soms)[QUTE=Stemma;507067]Zou je dan toch groene vingers hebben

              Enneh 5 plantjes tel je, ik zie er hier maar weer vier (excl. stekje) heb je de serious happiness elders staan. Wel heel mooie plantjes respect7.gif[/QUOTE]
              Last edited by soulrebel; 29 January 2015, 22:48.

              Comment

              • soulrebel
                Super Grower
                MemberLucky Member
                • Jun 2014
                • 1606

                #247
                Re: testertje rqs haze automatic

                Ben ik nu scheel aan het worden ofwatzag net op http://rollingstoned.nl de serious limited happiness plant van een andere medekweker,maar ik zie all1 maar kleine ini minitopjesstrange,had er veel meer van verw8

                Comment

                • Stemma
                  Exquisite Grower
                  420 Member
                  • Mar 2014
                  • 7415

                  #248
                  Re: testertje rqs haze automatic

                  Hier ziet ze er toch heel mooi uit, mooie kleur ook.

                  https://www.icmag.com/ic/showthread....273915&page=13
                  Stemma doet het forum, stout 2017

                  Stemma doet stout (2016)
                  Dark Devil en Punisher#2 in huize Stemma

                  Comment

                  • soulrebel
                    Super Grower
                    MemberLucky Member
                    • Jun 2014
                    • 1606

                    #249
                    Re: testertje rqs haze automatic

                    dat is Serious6 Stemma,niet degene die ik heb
                    Oorspronkelijk geplaatst door Stemma
                    Hier ziet ze er toch heel mooi uit, mooie kleur ook.

                    https://www.icmag.com/ic/showthread....273915&page=13
                    Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

                    Bij nader inzien,dat is de site waar die dude van serious opzit,thanksss Stemma !!!
                    Last edited by soulrebel; 31 January 2015, 00:40.

                    Comment

                    • Stemma
                      Exquisite Grower
                      420 Member
                      • Mar 2014
                      • 7415

                      #250
                      Re: testertje rqs haze automatic

                      Graag gedaan Rebel ! Het lijkt er op dat Serious6 de Serious Happiness is, ik lees steeds die namen door elkaar? Maar het is ook al laat......
                      Stemma doet het forum, stout 2017

                      Stemma doet stout (2016)
                      Dark Devil en Punisher#2 in huize Stemma

                      Comment

                      • soulrebel
                        Super Grower
                        MemberLucky Member
                        • Jun 2014
                        • 1606

                        #251
                        Re: testertje rqs haze automatic

                        Daar loopt ook een contest van de testzaadjes die ik heb,you make me day stemmakan ik ineens,daar rechtstreeks verslag bijhouden,voelde me er al niet gemakkelijk bij,ik dat beloofd verslag niet kon afmaken,bij deze opgelostlees wel net dat Simon zwaar gevallen is,meerdere zware breuken,tssss erg.....maarja dat groeit wel weer samen met de moderne technologie bedankt stemma c.u laters
                        Oorspronkelijk geplaatst door Stemma
                        Graag gedaan Rebel ! Het lijkt er op dat Serious6 de Serious Happiness is, ik lees steeds die namen door elkaar? Maar het is ook al laat......

                        Comment

                        • soulrebel
                          Super Grower
                          MemberLucky Member
                          • Jun 2014
                          • 1606

                          #252
                          Re: testertje rqs haze automatic





                          Royal haze gaat vollebak wat een verschil weer tov tneon update...herma!
                          Last edited by soulrebel; 3 February 2015, 00:00.

                          Comment

                          • royalcheese1grow
                            Grower
                            MemberLucky Member
                            • Mar 2013
                            • 672

                            #253
                            Re: testertje rqs haze automatic

                            Gaat lekker soulrebel
                            Doe zo verder.

                            Grts Cheese

                            Comment

                            • MWay
                              Amazing Grower
                              MemberLucky Member
                              • Sep 2012
                              • 4999

                              #254
                              Re: testertje rqs haze automatic

                              Mooi groen

                              Comment

                              • thugz
                                Amazing Grower
                                420 MemberMemberLucky Member
                                • Jun 2013
                                • 4284

                                #255
                                Re: testertje rqs haze automatic

                                mooi plantje
                                Dutch-Bleu-Autoflower-Contestkweek
                                Thugz Binnentuin met 400w zonnetje

                                Comment

                                Bezig...