Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

1ste kweek binnen zonder tent met autoflowers

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Overige: 1ste kweek binnen zonder tent met autoflowers

    Korting op 420shop
    Na jaren kweken en verslagen opmaken voor royal queen deed ben ik begonnen met een eigen willetje.
    In augustus naar a dam geweest en in een goeie headshop gekomen.
    Na uren praten en veel nuttige informatie ben ik maar op het gedacht gekomen om binnen te kweken met autoflowers zonder tent.
    Lekker mooi voor de ruit in de warmte genoeg licht 18/6. 1 X bleumatic 2 X silver haze 1 X amnesia haze.
    IMG_20141001_125631.jpg
    IMG_20141001_125644.jpg
    2 X silver haze nu bijna 2 weken groei.
    IMG_20141001_125651.jpgIMG_20141001_125709.jpg
    Mijn amneseke ook bijna 2 weken groei
    IMG_20141001_125615.jpg
    IMG_20141001_125748.jpg
    En bleumatic 1 weekje in bloei

    Op aanraden van de kwekers van greenhouse
    Krijgen mijn meisjes weekje water weekje groei
    Daarna gwn wat bloei product van canna.

    Er zal ook worden ge expirimenteert met smaakstoffen.
    Zoals bleumatic krijgt de laatste week half cola toegediend amnesia suikerwater en silverhaze krijgt
    Limonade.

    Tot volgende week

    #2
    Re: 1ste kweek binnen zonder tent met autoflowers

    Vraagt dat niet erg veel aandacht, een lamp vlak achter je raam ?

    Dat met die "smaakstoffen" werkt niet, plantjes nemen dat niet op.
    Daar staan genoeg topics over op JD.
    Zoek een mooie melasse in de bio-winkel, daar heeft je plantje ook wat aan.

    Foto #5 het bovenste blad heeft 4 vingers, hoe komt dat ?
    ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

    Comment


      #3
      Re: 1ste kweek binnen zonder tent met autoflowers

      Er is geen lamp aanwezig voor het raam. Zoals erstaat voor het raam genoeg licht
      En er kan niemand binnen kijken.
      Ik heb gepraat met een kweker van greenhouse.
      Gij werkt al jaren met autoflowers. Het heeft aleen lichtinval nodig en een goeie verwarmde kamer
      Ik probeer dit uit.
      En wil daar een verslag van maken als.Dit lukt zoals gij 100% garandeert kan ik iedere maand gwn lekker door kweken zonder enige grote factuur te ontvangen van elektriciteit en kan dit voor vele andere mensen ook nuttig zijn.
      Tot nu toe verloopt het zoals ik het wil. En met mijn cola heb ik al lang geleden ge experimenteert en je kon duidelijk verschil merken. Het gaat niet om de smaak van de cola maar om de suiker die erin zit!
      Last edited by ceBep; 2 October 2014, 20:15. Reden: quote verwijderd

      Comment


        #4
        Re: 1ste kweek binnen zonder tent met autoflowers

        Jaren gekweekt en je gooit cola bij je plant? Genoeg licht achter een raam? Blij dat ik kweken hier heb geleerd....
        http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...le-met-foto-s!

        Comment


          #5
          Re: 1ste kweek binnen zonder tent met autoflowers

          Na jarenlange kweekervaring met een tent en na uren praten met een headshop en nog verslagen gemaakt te hebben voor Royal Queen op de koop toe, zou je beter moeten weten.
          Waarom ga je na zoveel jaren ervaring urenlang ouwehoeren in een headshop?
          Dan heb je toch geen advies meer nodig.
          Wat je aandraagt, snijdt geen hout: in de winter voor het raam kweken lukt niet en en door suikertoevoegingen zoet smakende wiet maken eveneens niet.
          Ik vermoed dat je fantasie met je op de loop is gegaan.
          Maar ik kan het uiteraard mis hebben.
          Geef maar "linkjes" naar je kweekverslagen voor Royal Queen.
          Zodra deze verschijnen, bied ik je mijn nederige excuses aan voor mijn scepsis over je ervaring.
          Last edited by Kwasimodo; 1 October 2014, 16:39.
          [COLOR=#000080][I]Wie ik ben, is mijn persoonlijkheid,
          mijn houding richting jou is afhankelijk van hoe jij bent.[/I][/COLOR]

          Comment


            #6
            Re: 1ste kweek binnen zonder tent met autoflowers

            Is toch nog niet eens zo gek om Cola bij de planten te gooien? Bevat fosforzuur, dus dat is ph- bloei. Of je er nou melasse bij gooit voor wat extra zoetigheid of Cola zal toch ook niet zoveel uitmaken?

            Ik heb ook wel vaker gezien dat mensen zweren bij het toevoegen van makkelijk opneembare zoetstoffen. Met name aan het eind van de kweek. In de kweekverslagen in de US zag ik ze bijvoorbeeld Clearex of Final Flush gebruiken waar sucrose and fructose in zou zitten. Eerlijk gezegd zelf geen flauw idee of het werkt, maar er zijn volksstammen die erbij zweren. Zeker aan het eind van de rit wanneer je spoelt met water en je dus potentieel juist de suikers uit je plant aan het trekken bent.

            Heb zelf met BioNova gewerkt en daar ging de laatste paar weken ook een melasse product bij (Vitrasol). Toch ook met het idee dat de planten die suikers op zouden nemen en de smaak zou verbeteren. Zal toch wel iets van waarheid in zitten dan?

            Lopen verslag: McPurple S1 Fem van Forum Genetics op DWC met GHE FloraNova onder 400W Cree COBs

            Comment


              #7
              Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
              Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

              Comment


                #8
                Re: 1ste kweek binnen zonder tent met autoflowers

                Omdat ik opzoek ben geweest naar een manier om te kweken zonder lamp in Amsterdam.
                Gijzelf krijgt ook weekelijks mijn foto's. Dus zoals ik al zei.
                Wil ik hem zien of dit wel werkt!
                En zet ik het hier op het forum. En de fluch zoals jullie het noemen wordt gedaan om geen product te proeven in u bloem.
                Dus hou jullie comentaar voor julie zelf en kom eens kijken binnen 6 weken.
                Ik weet zelf niet goe dit zal uitdraaien het is iets nieuws. En ja ik ga 3 X per j naar Amsterdam om kwekers opte zoeken ookal kweek ik 7 jaar met tent toen wel. Is het nog altijd niet verboden om elkaars kweek te bewonderen. En elkaar te helpen dacht ik.
                Oja nee waarschijnlijk feit dat ik meisje ben en er waarschijnlijk geen vestand zal van hebben pech dus luisteren naar julie comentaten doe ik niet aleen naar adviezen.
                Dus mensen zoals gezegd wil ik iets hellemaal nieuws proberen dus zolang jullie het zelf niet hebben gedaan kan je niet weten wat ervan komt.
                En is jullie commentaar overbodig.

                Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

                Oorspronkelijk geplaatst door Wietefras View Post
                Is toch nog niet eens zo gek om Cola bij de planten te gooien? Bevat fosforzuur, dus dat is ph- bloei. Of je er nou melasse bij gooit voor wat extra zoetigheid of Cola zal toch ook niet zoveel uitmaken?

                Ik heb ook wel vaker gezien dat mensen zweren bij het toevoegen van makkelijk opneembare zoetstoffen. Met name aan het eind van de kweek. In de kweekverslagen in de US zag ik ze bijvoorbeeld Clearex of Final Flush gebruiken waar sucrose and fructose in zou zitten. Eerlijk gezegd zelf geen flauw idee of het werkt, maar er zijn volksstammen die erbij zweren. Zeker aan het eind van de rit wanneer je spoelt met water en je dus potentieel juist de suikers uit je plant aan het trekken bent.

                Heb zelf met BioNova gewerkt en daar ging de laatste paar weken ook een melasse product bij (Vitrasol). Toch ook met het idee dat de planten die suikers op zouden nemen en de smaak zou verbeteren. Zal toch wel iets van waarheid in zitten dan?
                Dankuzeer.
                Ja idd er zijn mensen die experimenteren met de planten in de us en ik heb het inderdaad van daar meegepikt
                Heb de test gedaan op 2 dezelfde planten. En de ene was zoeter met smaak dan de andere. Tot nu toe al altijd smaakstoffen gebruikt. Zelf ice tea maar doe dat nooit het maakt de plant bitter.

                Comment


                  #9
                  Re: 1ste kweek binnen zonder tent met autoflowers

                  Dus hou jullie comentaar voor julie zelf en kom eens kijken binnen 6 weken.
                  Oja nee waarschijnlijk feit dat ik meisje ben en er waarschijnlijk geen vestand zal van hebben pech dus luisteren naar julie comentaten doe ik niet aleen naar adviezen.
                  En is jullie commentaar overbodig
                  Ja, met zo'n houding ben je mijn aandacht kwijt.

                  Waarom in vredesnaam maak je dan een topic aan? En meteen over geslacht gaan lopen janken, damn. Niemand hier denkt (of zegt!) dat vrouwen het slechter doen. Zie Stemma, Belladonna en nog een paar users. We willen alleenmaar helpen, maar als je de hulp op deze manier afslaat, dan zoek je het lekker zelf uit met je kweekvriendjes uit amsterdam.
                  Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
                  Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

                  Comment


                    #10
                    Re: 1ste kweek binnen zonder tent met autoflowers

                    Jij verslagen geschreven voor Royal queen seeds? Verklaart direct waarom ze zo negatief in de markt liggen. Succes hier
                    http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...le-met-foto-s!

                    Comment


                      #11
                      Re: 1ste kweek binnen zonder tent met autoflowers

                      Wie weet is cola de remedie tegen herma's
                      Update? Want dit leek mij wel een leuke kweek dus update graag

                      Comment


                        #12
                        Re: 1ste kweek binnen zonder tent met autoflowers

                        Oorspronkelijk geplaatst door LR2 View Post
                        Suiker (c6h12o6) wordt gevormd uit co2 en h2o en niet opgenomen door de wortels volgens mij. Daar is de wand te dik voor en dat kost veel meer energie san het oplevert.
                        Dat idee had ik ook, maar ik heb toch meerdere onderzoeken gezien waar ze het wel degelijk hebben over de opname van allerhande suikers door de wortels van planten.

                        Heb nog even een voorbeeld gezocht. Deze is van Advanced Nutrients (al verkopen die dat spul, dus die zijn wellicht niet geheel objectief):
                        http://www.advancednutrients.com/carbs/

                        Of hier iets meer "bio-techneuterigs":
                        Google books: Plant Physiology 5B: A Treatise - pagina 41 t/m 43

                        Lopen verslag: McPurple S1 Fem van Forum Genetics op DWC met GHE FloraNova onder 400W Cree COBs

                        Comment


                          #13
                          Re: 1ste kweek binnen zonder tent met autoflowers

                          Ik vroeg naar de lamp, omdat je het over 18/6 hebt.
                          Achter het raam is het momenteel 11/13 (dat is 11 uur licht, 13 uur donker)

                          Die ervaring ben ik ook wat sceptisch over, maar het voordeel van de twijfel.
                          Laat het maar zien.
                          ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

                          Comment


                            #14
                            Re: 1ste kweek binnen zonder tent met autoflowers

                            Er is geen lamp
                            Extra interessant
                            Ik ben benieuwd
                            Verstuurd van mijn GT-I8150 met Tapatalk

                            Comment


                              #15
                              Re: 1ste kweek binnen zonder tent met autoflowers

                              Oorspronkelijk geplaatst door LR2 View Post
                              Ja, met zo'n houding ben je mijn aandacht kwijt.

                              Waarom in vredesnaam maak je dan een topic aan? En meteen over geslacht gaan lopen janken, damn. Niemand hier denkt (of zegt!) dat vrouwen het slechter doen. Zie Stemma, Belladonna en nog een paar users. We willen alleenmaar helpen, maar als je de hulp op deze manier afslaat, dan zoek je het lekker zelf uit met je kweekvriendjes uit amsterdam.
                              Ik heb niet gezegd dat ik hulp afsla. Er staat duidelijk dat ik adviezen aanvaard maar geen commentaar terwijl er duidelijke sta da ik iets nieuws aan het proberen ben.
                              Weten jullie 100% zeker dat dit niet lukt als je het nooit getest hebt.
                              Zien mijn planten er slecht uit om zonder licht te werken en aleen met daglicht straatlicht en warmtebron?
                              Kvind ze tot nu toe heel geslaagd.
                              En als ze mislukken weten we dat ook weer en als ze lukken zal mijn factuur wel lachen.
                              Als er direct zn commentaar is omdat er eens iemand iets nieuws probeert terwijl er nergens iets van op dit forum staat over zo kweken
                              Waarom dan gwn geen advies inplaats van commentaar. Ik moet ook afwachten en kijken wat het wordt.
                              Ja ge lijk niet logisch zo gaan kweken maar je moet het bekijken in praktijk volgens mij. En niet met gedachten.
                              Ze staan allemaal te glunderen voorde ruit in een warme kamer.
                              Moest het slecht zijn zouden ze niet zo fier staan stoeien met hunzelf.

                              Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

                              Oorspronkelijk geplaatst door grinderke View Post
                              Er is geen lamp
                              Extra interessant
                              Ik ben benieuwd
                              Verstuurd van mijn GT-I8150 met Tapatalk
                              Ik ook heel benieuwd wat het wordt

                              Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

                              Oorspronkelijk geplaatst door QnQ View Post
                              Ik vroeg naar de lamp, omdat je het over 18/6 hebt.
                              Achter het raam is het momenteel 11/13 (dat is 11 uur licht, 13 uur donker)

                              Die ervaring ben ik ook wat sceptisch over, maar het voordeel van de twijfel.
                              Laat het maar zien.
                              Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

                              Oorspronkelijk geplaatst door Wietefras View Post
                              Dat idee had ik ook, maar ik heb toch meerdere onderzoeken gezien waar ze het wel degelijk hebben over de opname van allerhande suikers door de wortels van planten.

                              Heb nog even een voorbeeld gezocht. Deze is van Advanced Nutrients (al verkopen die dat spul, dus die zijn wellicht niet geheel objectief):
                              http://www.advancednutrients.com/carbs/

                              Of hier iets meer "bio-techneuterigs":
                              Google books: Plant Physiology 5B: A Treatise - pagina 41 t/m 43
                              Heel interessant danku zallek zeker proberen bij volgende als deze lukt zo

                              Comment

                              Bezig...
                              X