Binnenkweek voor het raam (autoflower)

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • XtranCix
    Senior Stoner
    Member
    • Dec 2014
    • 29

    #16
    Re: Binnenkweek voor het raam (autoflower)

    Voor eens te zien of er iemand iets post waar ik iets aan kan hebben. Vragen staat vrij.
    Experimenteren ook, al is het soms leuker met wat achtergrond info al
    Last edited by ceBep; 21 December 2014, 22:54. Reden: onnodig quoten

    Comment

    • beowulf
      Exquisite Grower
      MemberLucky Member
      • Nov 2008
      • 6495

      #17
      Re: Binnenkweek voor het raam (autoflower)

      Bij deze. Ja hoor, dit komt goed. Op naar een topoogst van ongeveer 30-40 gram harde topjes. Al diegene die u zijn voorgegaan hadden het mis. De mensen die u het hier afraden zijn alleen jaloers. Kweken onder kunstmatig licht is voor mensen met een dikke portemonnee die de elektriciteit kunnen betalen, die tegenwoordig 20 euro per Kwh kost. Goed bekeken.
      Ik zou wel heel de vensterbank vol zetten, eentje is geentje.

      Comment

      • XtranCix
        Senior Stoner
        Member
        • Dec 2014
        • 29

        #18
        Re: Binnenkweek voor het raam (autoflower)

        Oorspronkelijk geplaatst door beowulf
        Bij deze. Ja hoor, dit komt goed. Op naar een topoogst van ongeveer 30-40 gram harde topjes. Al diegene die u zijn voorgegaan hadden het mis. De mensen die u het hier afraden zijn alleen jaloers. Kweken onder kunstmatig licht is voor mensen met een dikke portemonnee die de elektriciteit kunnen betalen, die tegenwoordig 20 euro per Kwh kost. Goed bekeken.
        Ik zou wel heel de vensterbank vol zetten, eentje is geentje.
        Weet niet waarom jij zo ineens doet, ik vraag gewoon of het kan. Kennelijk volgens vele niet, maar zaadje was al gepland dus zou het nu onnozel vinden van het weg te smijten dus kan ik nu allemaal maar zien hoe het verder loopt. Verder mag je u arogantie achterwegen laten. En zij blij voor jezelf omdat je de koning van het kweken bent. Proficiat van het groentje!

        Comment

        • beowulf
          Exquisite Grower
          MemberLucky Member
          • Nov 2008
          • 6495

          #19
          Re: Binnenkweek voor het raam (autoflower)

          Oorspronkelijk geplaatst door XtranCix
          Voor eens te zien of er iemand iets post waar ik iets aan kan hebben.
          Daarom. Je krijgt eerlijke antwoorden en goeie raad, maar daar heb je blijkbaar niets aan.

          Comment

          • amazing
            Super Grower
            MemberLucky Member
            • Dec 2014
            • 1699

            #20
            Re: Binnenkweek voor het raam (autoflower)

            XtranCiX kan je eens een foto plaatsen ?

            Comment

            • Hungry_Beaver
              Son of the Bong
              Member
              • Sep 2010
              • 445

              #21
              Re: Binnenkweek voor het raam (autoflower)

              van t potje?

              Comment

              • grinderke
                Senior Grower
                MemberLucky Member
                • Jul 2014
                • 974

                #22
                Re: Binnenkweek voor het raam (autoflower)

                Beowulf als je dit topic niet interessant vind kun je het ook gewoon Niet volgen, opgelost.
                Ik vind het leuk klinken.
                Dit is een hobby forum geen obrengst forum daarvoor kan ik je naar ander fora doorverwijzen.

                Ik zou zeggen, je hebt hem nu al onkiemd dus = experimenteren natuurlijk.
                Alvast geluk ermee, ik volg alvast.

                Comment

                • XtranCix
                  Senior Stoner
                  Member
                  • Dec 2014
                  • 29

                  #23
                  Re: Binnenkweek voor het raam (autoflower)

                  20141218_161742.jpg

                  Valt voorlopig nog niet veel aan te zien. Zit nog in de ontkieming. Als het zover komt. Maar staat warm genoeg dus zou toch tenminste moeten lukken.

                  Comment

                  • Stemma
                    Exquisite Grower
                    420 Member
                    • Mar 2014
                    • 7415

                    #24
                    Re: Binnenkweek voor het raam (autoflower)

                    Het kan aan mijn beeldscherminstellingen liggen, maar ik zie geen duidelijke foto ?

                    Je maakt wel kans op een plaatsje in een topic van QnQ
                    Stemma doet het forum, stout 2017

                    Stemma doet stout (2016)
                    Dark Devil en Punisher#2 in huize Stemma

                    Comment

                    • Matsy80
                      Grower
                      MemberLucky Member
                      • Apr 2014
                      • 616

                      #25
                      Re: Binnenkweek voor het raam (autoflower)

                      Ik moet eerlijk zeggen dat ik het zonde van het zaad vind maar ok als je wil experimenteren doe maar het is jouw zaadje e
                      Maar wat je eventueel wel zou kunnen doen of proberen is, als je ergens een spot hebt die je niet gebruikt ofzo waar je led verlichting in plaats kan het eventueel wel maar ben niet zeker. Allezinds met het buitenlicht ga je echt niet ver komen.

                      Comment

                      • De Witte
                        Ultra Grower
                        MemberLucky Member
                        • Dec 2013
                        • 2133

                        #26
                        Re: Binnenkweek voor het raam (autoflower)

                        Ja een hobby forum, maar lezen over je hobby alvorens je vragen stelt scheelt wel in het stellen van onnozele vragen over de hobby die hier al kleurig beantwoord staan.
                        Handen in de lucht en groeten aan je tante...

                        Comment

                        • grinderke
                          Senior Grower
                          MemberLucky Member
                          • Jul 2014
                          • 974

                          #27
                          Re: Binnenkweek voor het raam (autoflower)

                          Volledig mee eens hoor de witte evenals wat al de rest zij maar ik vond juist het niet bepaald "gepast" een nieuw lid af te blaffen.
                          Ok het is mss wel een dom idee, wat maakt het uit, kan maar leerzaam zijn, en ik ben alvast geintreseerd naar joe het gaat aflopen ermee.
                          Was zeker niet mijn bedoeling iemand aan te vallen,eerder voor te vermeiden dat het een ruzie topic zou worden of het werkt of niet.

                          Comment

                          • Matsy80
                            Grower
                            MemberLucky Member
                            • Apr 2014
                            • 616

                            #28
                            Re: Binnenkweek voor het raam (autoflower)

                            Ik kan alleen maar zeggen dat jullie gelijk hebben. Wij weten dat in de winter geen enkel plant groeit of iets doet. Wij zeggen het hem maar als hij zijn zaadje wil vernietigen door iets te doen dat algemeen geweten is dat nooit zal kunnen lukken zonder een deftige installatie hebben. Wij weten waar dit experiment naartoe zal gaan maar ja het is zijn zaad e, hij moet het maar weten. Iedereen schreeuwt het bijna uit van dit niet te doen maar ja tis al te laat e laten we er ons niet druk in maken en gewoon eens goed lachen met het resultaat

                            Comment

                            • QnQ
                              Godlike Grower
                              Lucky Member
                              • Sep 2010
                              • 26093

                              #29
                              Re: Binnenkweek voor het raam (autoflower)

                              Oorspronkelijk geplaatst door XtranCix
                              H...men volgende zaadje ligt klaar voor erna. Tegen dan word weer schoon weer.
                              Dat is zo'n beetje het grootste misverstand waar beginnende buitenkwekers ook vaak in trappen.

                              Het gaát er niet om of het mooi weer is !
                              Het aantal lichturen per dag is veel belangrijker dan een dagje winterzon.
                              Zon vinden ze wel lekker, maar als de periode te kort is groeien ze slecht.

                              Daar zijn lijstjes voor, bijvoorbeeld voor 2015 :



                              Zo zie je dat er momenteel ongeveer 8 uur licht is buiten.
                              Begin maart is dat al 11 uur, en begin juni is er 16 uur licht.
                              Daarom is begin juni vroeg zat om te beginnen als je gebruik maakt van de zon. Half mei voor de ongeduldigen.
                              Een normaal plantje moet wel 15-16 uur licht hebben om een beetje te kunnen groeien.

                              Als ze straks echt heel ver gestrekt is, zoals dit voorbeeldje van mezelf :
                              spaghetti.jpg
                              Kun je ze evt. nog voorzichtig ingraven in een hoge pot, of melkpak bijv.
                              De hele lengte onder de eerste ronde blaadjes is strek, overbodig, onnodig en heeft geen nut, er groeit geen wiet daar.

                              Anyho, succes met je experiment, ondanks de voorspellingen.
                              Je hebt in ieder geval genoeg kwekers die meekijken.
                              ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

                              Comment

                              • amazing
                                Super Grower
                                MemberLucky Member
                                • Dec 2014
                                • 1699

                                #30
                                Re: Binnenkweek voor het raam (autoflower)

                                Oorspronkelijk geplaatst door hungry_beaver
                                van t potje?
                                :lols:

                                Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

                                Oorspronkelijk geplaatst door QnQ
                                Dat is zo'n beetje het grootste misverstand waar beginnende buitenkwekers ook vaak in trappen.

                                Het gaát er niet om of het mooi weer is !
                                Het aantal lichturen per dag is veel belangrijker dan een dagje winterzon.
                                Zon vinden ze wel lekker, maar als de periode te kort is groeien ze slecht.

                                Daar zijn lijstjes voor, bijvoorbeeld voor 2015 :



                                Zo zie je dat er momenteel ongeveer 8 uur licht is buiten.
                                Begin maart is dat al 11 uur, en begin juni is er 16 uur licht.
                                Daarom is begin juni vroeg zat om te beginnen als je gebruik maakt van de zon. Half mei voor de ongeduldigen.
                                Een normaal plantje moet wel 15-16 uur licht hebben om een beetje te kunnen groeien.

                                Als ze straks echt heel ver gestrekt is, zoals dit voorbeeldje van mezelf :
                                [ATTACH=CONFIG]248824[/ATTACH]
                                Kun je ze evt. nog voorzichtig ingraven in een hoge pot, of melkpak bijv.
                                De hele lengte onder de eerste ronde blaadjes is strek, overbodig, onnodig en heeft geen nut, er groeit geen wiet daar.

                                Anyho, succes met je experiment, ondanks de voorspellingen.
                                Je hebt in ieder geval genoeg kwekers die meekijken.
                                - WAT EEN STREK toppen ?

                                Comment

                                Bezig...