Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Binnenkweek voor het raam (autoflower)

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #31
    Re: Binnenkweek voor het raam (autoflower)

    toppen en opnieuw beginnen of een diepe vaas zoeken en verpoten idd lmao

    Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

    maar ik heb zelf ooit achter de raam widow gekweekt en dit ging heel goed, maar dan begin je in april, en dit maakt echt wel uit.
    ik ben zelf ook altijd koppig en ga blij door maar als je er geen lamp boven hangt gaat t in dit geval niks nuttigs doen.

    1 tijdschakelaar en 1 20 watt of meer spaarlamp ter ondersteuning van de ver weg staande zon en dan ga je er vast wel iets van roken, maar wel alleen maar iets

    Comment


      #32
      Re: Binnenkweek voor het raam (autoflower)

      Dat zou een een oplossing bieden
      Wat beaver voortelt

      Comment


        #33
        Re: Binnenkweek voor het raam (autoflower)

        eerste week zou ik m dan zowiezo 24u aan doen, en vanaf zaadje al meteen vlak erboven die lamp.
        vooral in t begin haalt dat best wel een rendement, met een lamp, vooral als je de moeite neemt m horizontaal te hangen met een reflektor van een doormidden geknipt blik erboven oid.

        alleen aan wanneer t buiten licht is kan natuurlijk ook. beetje raar als er altijd een lampje bij je raam aan is. bij autoflower maakt t niet echt uit, als t maar een beetje constant is, de lichturen
        Last edited by Hungry_Beaver; 23 December 2014, 21:22.

        Comment


          #34
          Re: Binnenkweek voor het raam (autoflower)

          Een autoflower heeft ook veel licht nodig.
          Voorlopig staat-ie in het donker zo te zien, de luxaflex zit dicht.
          ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

          Comment


            #35
            Re: Binnenkweek voor het raam (autoflower)

            Ja ik doe mijn Af'kes op 18/6 en dan gaan ze goed en hebben ze het fijn. Mijn eerste zaadjes had ik ook gewoon willen laten ontkiemen zonder lamp licht en ze zijn allemaal kapot gegaan 6 nlx diamond naar de tuuuuuut omdat ik ook dacht gelijk hem hier nu.
            Dus langs de ene kant spreek ik uit ervaring dat dit gedoemd is om te mislukken.

            Comment


              #36
              Re: Binnenkweek voor het raam (autoflower)

              Oorspronkelijk geplaatst door Matsy80 View Post
              Ja ik doe mijn Af'kes op 18/6 en dan gaan ze goed en hebben ze het fijn. Mijn eerste zaadjes had ik ook gewoon willen laten ontkiemen zonder lamp licht en ze zijn allemaal kapot gegaan 6 nlx diamond naar de tuuuuuut omdat ik ook dacht gelijk hem hier nu.
              Dus langs de ene kant spreek ik uit ervaring dat dit gedoemd is om te mislukken.
              - zonde van de 6 zaden. snel geleerd zeker ?

              Comment


                #37
                Re: Binnenkweek voor het raam (autoflower)

                OOOOOH ja zeer snel geleerd het was echt zonde en dom van mij maar ja het was een les hehe en een dure

                Comment


                  #38
                  Re: Binnenkweek voor het raam (autoflower)

                  Oorspronkelijk geplaatst door Matsy80 View Post
                  OOOOOH ja zeer snel geleerd het was echt zonde en dom van mij maar ja het was een les hehe en een dure
                  gelukkig kon je de aarde nog gebruiken . zou zelf ook onmiddelijk geleerd zijn

                  Comment


                    #39
                    Re: Binnenkweek voor het raam (autoflower)

                    Wel ik heb de aarde niet herbruikt uit pure voorzorgen omdat eventueel door het afsterven van de zaadjes in de grond was er waarschijnlijk schimmel ontstaan dus de aarde gewoon op de kompost gedaan en opnieuw begonnen maar dan met een kleine serre te kopen en die in mij tent te plaatsen en ja het resultaat is er Afkes gaan zeer goed nu https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...-x-critical-AF

                    Comment


                      #40
                      Re: Binnenkweek voor het raam (autoflower)

                      ik heb zelf op het moment ook wat plantjes op m'n vensterbank staan, maar dit waren zaden die beschadigt waren en waarvan ik de breeder niet weet. Zijn tevens reguliere zaden AK47 autoflowers. staan naar mijn weten nu 3 vrouwtjes en 2 mannetjes in het aquarium en ik laat alles lekker staan en ondanks dat ze maar +-12 uur per dag licht krijgen zien ze er nog vrij gezond uit. ze zijn natuurlijk door het licht tekort wel heel klein (zelfs met de strek van het begin erbij Het is voor mij ook puur voor de lol en ik zou de zaden anders weg hebben gegooid, maar mijn advies is hang er wel wat licht boven ( bij mij hangt er maar 15W TL boven trouwens) en de vrouwelijke planten beginnen nu te bloeien. Ik ga er zelf niet van uit dat de toppen iets worden, en als het wel wat wordt qua formaat dan zal de kwaliteit niet al te best zijn waarschijnlijk
                      hier even foto's van paar plantjes in een aquarium met 15W TL erboven en in erg kleine potjes
                      IMG_1280[1].jpgIMG_1282[1].jpg
                      Succes met je experiment nog, ik kom af en toe even kijken hoe het gaat!
                      https://www.jointjedraaien.nl/wietforum/threads/41014-1x-low-dwarf-AF-seedmakerseeds-1x-OG-Kush-zaadje-uit-wietzakje

                      Comment


                        #41
                        Re: Binnenkweek voor het raam (autoflower)

                        Eerste zaadje werd niets, wou niet ontkiemen, 2de nu ontkiemd en in de aarde. Staat voor de moment onder een hallogeenspot, maakt het uit wat voor lamp/licht het is? Zal morgen eens langs winkel rijden om te zien voor een betere lamp qua 100 of 200w. Wat is er dan het best aan te raden van lamp? Ook kwestie van gebruik? Kan dit ook met ledlamp, kwestie van het verbruik te minimaliseren of niet? Alvast bedankt voor de tips ondertussen.

                        Comment


                          #42
                          Re: Binnenkweek voor het raam (autoflower)

                          Halogeen geeft geen bruikbaar licht.. Beter spaarlamp dan of TL , tneon

                          Comment


                            #43
                            Re: Binnenkweek voor het raam (autoflower)

                            - hangt ervan af wat je van opbrengst wilt ( de lamp )

                            Comment


                              #44
                              Re: Binnenkweek voor het raam (autoflower)

                              Okay good to know! Ga nog veel moeten leren precies.
                              Morgen eens voor gaan zien dan.

                              Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

                              Hoe meer watt hoe meer hij zal opbrengen veronderstel ik dan?

                              Comment


                                #45
                                Re: Binnenkweek voor het raam (autoflower)

                                - mak je gebruik van een hok of niet

                                Comment

                                Bezig...
                                X