Advies gevraagd aanschaf kweektent, verlichting, etc.

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • MV1977
    Big Bongmaster
    MemberLucky Member
    • Jun 2014
    • 375

    #61
    Re: Advies gevraagd aanschaf kweektent, verlichting, etc.

    Rofl, lijkt soms zoveel groter als je geen goeie referentie hebt

    Verstuurd vanaf mijn SM-A500FU met Tapatalk
    1e kweek - Mohan Ram (Done)
    3e kweek - Jack47, Killer Kush, Mohan Ram, Indigo Berry Kush (Bezig)

    Comment

    • QnQ
      Godlike Grower
      Lucky Member
      • Sep 2010
      • 26093

      #62
      Advies gevraagd aanschaf kweektent, verlichting, etc.

      4 Meter is een flink stuk.
      Das dus ook een goeie optie


      !(◎_◎)
      ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

      Comment

      • Mapa
        Banned
        Lucky Member
        • Dec 2016
        • 203

        #63
        Re: Advies gevraagd aanschaf kweektent, verlichting, etc.

        Waarom geen viparspectra LED lamp, lees enkel goeie reviews (zijn ook enkele growers op YouTube die ze aanbevelen) en kosten echt niks! 300w is 89€!

        Comment

        Bezig...