Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Mannetje / Vrouwtje

Collapse
Dit is een Sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Weet iemand of dit een man is?
    You do not have permission to view this gallery.
    This gallery has 1 photos.

    Comment


    • Dutchpatje87
      Dutchpatje87 commented
      Editing a comment
      Jaaa duidelijk mannetje

    Duidelijk een man.
    Weg met dat ding...
    sigpic Don't talk shit. Just smoke it.

    Comment


      Heel erg bedankt dat dacht ik ook.
      iemand zei nee is vrouw.
      hij staat gelukkig apart van mijn vrouwen maar dan gaat ie weg
      Bedankt voor snelle reaktie

      Comment


      • QnQ
        QnQ commented
        Editing a comment

      Klopt QnQ het is de eerste keer dat ik planten heb. Door juist hier en daar te kijken had ik hem al apart gezet bij de eerste knop die ik zag maar toch hoop
      je dat je fout zit ☺️
      Nu heb ik bevestiging en herken ik vanaf nu de knoppen van de man en vrouwelijke plant

      Comment


        Man of misschien toch toch vrouw
        You do not have permission to view this gallery.
        This gallery has 1 photos.

        Comment


        • Dutchpatje87
          Dutchpatje87 commented
          Editing a comment
          Mannetje denk helaas

        het is bij mij geen mannetje maar een herma ☺️ Had hem in de schuur gezet beneden om te kijken wat er gebeurde als een mannetje gaat bloeien.
        deze maakt niet alleen bloemen aan maar ook toppen Denk plaats even foto's
        Attached Files

        Comment


        • belladonna
          belladonna commented
          Editing a comment
          Dat stuif meel dat reis zo via jou kleding naar je vrouwelijke toppen die niet in de schuur staan

        Ja dat had ik gelezen maar ging me meer voor andere kwekers dat ik hem binnen had staan.
        ik maak me niet zo druk mocht er 1 zaadje tussen me wiet komen door meegelift stuifmeel.
        het is voor eigen gebruik en bij de volgende kweek heb ik geen herma of man in de buurt
        Heb er 2 in de bloei staan, 2 zijn nog maar amper 10cm en nog lang geen voorbloei mogelijk, 1 is Autoflower maar nog niet in bloei ook.
        vond wel leuk foto te plaatsen omdat mensen nog wel eens op herma of mannelijke plant zoeken. Het zijn mijn eerste planten waarvan ik de grootste 3 heb gekregen en de kleine zelf gekweekt uit zaad.

        Comment


          Kan iemand mij vertellen of dit een mannetje of vrouwtje is . Gr roy
          You do not have permission to view this gallery.
          This gallery has 1 photos.

          Comment


            Het lijkt een vrouwtje Roy. Maar de topstructuur doet wel een belletje rinkelen; die calyxen horen in dit stadium (nog) niet zo opgezwollen te zijn. Tenzij het een haze/amnesia autoflower of een Mazar is, die willen dat weleens doen..
            Ik zou als ik jou was, toch even kijken of je geen duidelijk geel gekleurde banaantjes kunt vinden. Of anders wat calyxen open maken om te controleren of er zaad ontwikkelt.

            Mocht je niks vinden, dan is het een zuivere vrouw met een rare afwijking. Da's dan geen probleem.
            Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
            Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

            Comment


              Bedankt voor de reactie LR2 .Het is een auto flower ik heb 1 van de calyxen opgemaakt en zie er niks in zitten . Maar ik zie wel in een aantal topjes een zaadje zitten . Gr

              Comment


                Ik had wat zaadjes gepland maar vind het er wat vreemde uitzien.
                Kan iemand me meer vertellen. Ik heb 3 foto's van 3 planten gemaakt, maar kan er maar 1 plaatsen dus zal mijn vraag 1 voor 1 stellen



                You do not have permission to view this gallery.
                This gallery has 1 photos.

                Comment


                  Ik stuur gelijk fot 2 en daarna fot 3 maar.
                  You do not have permission to view this gallery.
                  This gallery has 1 photos.

                  Comment


                    En dit is 3.
                    Alvast bedank voor welke info het ook mag zijn.
                    You do not have permission to view this gallery.
                    This gallery has 1 photos.

                    Comment


                      Jeetje hoe duidelijk moet het zijn JA dat is een Man
                      God was never on your side..

                      Comment


                        Alle 3 of wat?
                        Zoals ik al ik heb wat zaadjes gepland.. Heb geen ervaring..Ben een beginner. Bij foto 2 komen er wat haartjes uit het bolletje of is dit dan ook een bloemetje?

                        Comment

                        Bezig...
                        X