Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Mannetje / Vrouwtje

Collapse
Dit is een Sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Re: Mannetje / Vrouwtje

    Gewoon af laten bloeien en na het drogen (in ieder geval voor het roken) de zaden verwijderen. Er zal best wel wat rookbaars overblijven, alleen de hoeveelheid zal wellicht tegenvallen: zodra er bevruchting heeft plaats gevonden worden er minder bloesems aangemaakt. Het voortbestaan van de soort na de zaadvorming is immers gewaarborgd. Na de bevruchting wil de plant zijn energie aanwenden om de zaden te laten ontwikkelen. Zeker niet tijdens de bloei gaan prutsen om halfrijp zaad te verwijderen: je beschadigt hiermee alleen maar de toppen.

    Comment


      Re: Mannetje / Vrouwtje

      na menneke is dit

      Comment


        Re: Mannetje / Vrouwtje

        High zeker higher ?
        Laatste bericht 9 augustus.
        ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

        Comment


          Re: Mannetje / Vrouwtje

          Hey geslachtsherkenners,

          Ik heb een aantal planten staan WWxBB, daar tussen zitten een paar herma`s en een paar twijfelgevallen

          Dit zijn de volgens mij herma`s

          P1010208.jpgP1010205.jpgP1010206.jpg

          En dit de twijfelgevallen

          P1010204.jpgP1010203.jpg

          Graag de mening van jullie, mvg.

          Comment


            Re: Mannetje / Vrouwtje

            Eerste fotos zijn idd hermas. laatste fotos zijn mij niet duidelijk, maar je kan de ballen altijd plukken zodat je de planten toch nog kan houden.

            Comment


              Re: Mannetje / Vrouwtje

              Bedankt voor je antwoord, ik heb al eens een ronde gehad met herma`s, echt hardnekkige, ik heb idd alle ballen weggeplukt maar wat een karwei, evengoed zaad in m`n wiet, plus de wiet was niet zo potent als anders, ik kijk het nog even aan

              Comment


                Re: Mannetje / Vrouwtje

                Ik zou ze gewoon laten staan. Die ballen eraf plukken kost veel werk maar achja wat maken wat zaadjes toch uit he
                Poepzak 2015 - Amnesia, AK47, Red Purps, Auto Bubble & Sweet Mango Autoflower

                Comment


                  Re: Mannetje / Vrouwtje

                  Is dit een vrouwtje of een mannetje helemaal onder aan het topic?
                  http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...ghlight=b0riis

                  Comment


                    Re: Mannetje / Vrouwtje

                    hey boys ff een vraagje ken iemand me al iets vertellen of het mannetjes of vrouwtjes zijn of hermafrodiet....heb namelijk al oogst gehad met hermans ertussen...

                    niet leuk zal ik maar zachtjes uitdrukken... bvd
                    foto 1.jpgfoto 2.jpgfoto 3.jpgfoto 4.jpgfoto 5.jpgfoto 6.jpgh

                    Comment


                      Re: Mannetje / Vrouwtje

                      Oorspronkelijk geplaatst door mark View Post
                      zijn dit mannetjes of vrouwtjes
                      dat zijn vertakkingen nu kan je nog geen geslacht zien en mijn ervaring is dat de mannetjes als eerst zichtbaar worden in de bloei en dan een paar dagen later de vrouwtjes
                      Gij zult niet stelen, De overheid duld geen concurentie!!

                      Comment


                        Re: Mannetje / Vrouwtje

                        wat een onzin gio. je ziet duidelijk vrouwelijke kenmerken maar volgens mij ook een paar mannelijke bloemetjes. ik denk herma
                        Poepzak 2015 - Amnesia, AK47, Red Purps, Auto Bubble & Sweet Mango Autoflower

                        Comment


                          Re: Mannetje / Vrouwtje

                          dacht ik ook al poepzak..... ik heb twijfels bij foto 4 en 5 ...
                          staan nu 7 dagen in bloei... ff aankijken maar denk ik of nie???
                          20120521_154612.jpg20120521_154633.jpg

                          Comment


                            Re: Mannetje / Vrouwtje

                            foto 4 is een man, de rest is vrouw. Volgens mij kun je dat toch duidelijk zien..
                            Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
                            Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

                            Comment


                              Re: Mannetje / Vrouwtje

                              Maar 4 kan ook een herma zijn, ik zou die 4e goed in de gaten houden

                              Comment


                                Re: Mannetje / Vrouwtje

                                Is dit een indicatie dat ze mannelijk is aan het worden ?

                                thnx


                                foto.jpg

                                Comment

                                Bezig...
                                X