Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
Het punt is dat deze thread begint als een reclame voor gen200 en elke suggestie dat andere bronnen van silicium net zo goed werken wordt afgedaan als het verzieken van de thread.
Stel dat een vegatarier tegen jou zegt dat vegetarisch eten de enige juiste manier is en dat ze, als jij daar zo je bedenkingen bij uit, hysterisch gaat doen dat je haar woorden niet in twijfel mag trekken.
Ja sorry was alweer lat en een bewogen avond gisteren vandaar de onduidelijke tekst, zal er ook wel aan liggen dat ik verbaal niet zo sterk ben .
Ik spring in de bres voor staff omdat ik hem wel versta, ookal ben ik totaal een voorstander van gen 200 en gebruik ik gewoon een product dat 15x zo goedkoop is want ik ben niet aan dure voedingstoffen.
Behalve bloombastic dan waar ik fan weer steenvast in geloof en wietefras ik moet je gelijk geven je hebt daar wel een punt en ik ben blij dat je mijn verhaal verstaat.
Ik vond gewoon dat hier teveel op de man werd gespeeld terwijl er op de bal moeten worden gespeeld.
Probeer gelukkig te zijn met wat je hebt, ook al is dat niet veel!
Maar voor staff gaat dat resultaat nooit zo goed zijn of met gen omdat hij zo overtuigt is van dit product.
Dus conclusie van alles is het niet mooi dat iemand zo blijft opkomen voor iets waar hij in geloofd en achter staat?
[/QUOTE]
Mooi gezegd nik,
dankjewel
sta er zeker achter, alleen vind ik het gewoon erg jammer dat ik niet serieus word genomen terwijl ik het enkel goed bedoel voor de mede hobbyisten.
en er zeker van ben, dat de gen positieve pluspunten geeft.
@ k1, daar ben ik bereid aan meetewerken, en wil je best wat sturen ervoor.
Waarom is borium en silicium nu zo belangrijk. Waar de elementen vandaan komen (uit een dure fles) of een goedkope kan waterglas , een heermoes extract of andere silicium bron komt maakt naar mijn mening geen reet uit.
Planten nemen hun voeding op in een bepaalde volgorde.ALLE voedingselementen wel voldoende aanwezig zijn kan de plant ze opnemen in hun biochemische volgorde.
Dus in het kort gezegd: Boor activeert Silicium dat alle andere voeding vervoert, beginnend met Calcium dat Stikstof bindt, dat de basis is voor vorming van aminozuren, DNA en celdeling.
Aminozuren vormen eiwitten zoals chlorofyl en nemen (sporen-)elementen op zoals: Magnesium dat energie opslaat via Fosfor in Koolstof om suikers te maken die weer door Kalium worden vervoerd.
Een brandnetelhee of nog beter heermoesthee voor de dames is dus zeker geen slecht plan.
Oorspronkelijk geplaatst door FlintStonedView Post
Een brandnetelhee of nog beter heermoesthee voor de dames is dus zeker geen slecht plan.
Precies, maar volgens de gen200 doctrine werkt dat niet. Nou lijkt me dat ook wel een beetje een gedoe om het zelf te maken Bij de GHE organics lijn is dat een van de additieven (Urtica geloof ik).
Ben benieuwd k1. Als het bij jou iets doet wil ik het wel eens vergelijken met silicium uit GHE Mineral Magic of kaliwaterglas.
Moeilijk niet, maar zoals ik zei het is wel een beetje een gedoe. Je moet het ergens gaan zoeken, oogsten, drogen, koken, laten trekken, zeven, verdunnen en daar gaan dagen overheen. De houdbaarheid zal ook wel niet al te denderend zijn dus dat moet je dan regelmatig herhalen. Dosering lijkt me ook wat lastiger te bepalen.
Kattenstaarten genoeg hier en brandnetels ook. Ik droog het niet. Ik gooi het gewoon in een bak water en laat dat 2 weken erin trekken en klaar is je gier, 1 op 10 verdunnen, niks moeilijks of tijdrovend aan hoor maar goed uit een flesje kan ook prima natuurlijk.
Ik heb hetzelfde met electronica. Waarom voor 200 euro een planttemperatuur camera kopen als je er voor 20 a 30 euro zelf een kan maken. Het is maar net wat je hobby is waarschijnlijk
Comment