Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Gen 200 de groene revolutie

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: Gen 200 de groene revolutie

sorry nik, maar ik snap maar weinig van dit verhaal helaas!
    HOE MOET IK ONTKIEMEN
    JA IK KEN DE REGELS NU ONDERHAND WEL

Comment

Het punt is dat deze thread begint als een reclame voor gen200 en elke suggestie dat andere bronnen van silicium net zo goed werken wordt afgedaan als het verzieken van de thread.

Stel dat een vegatarier tegen jou zegt dat vegetarisch eten de enige juiste manier is en dat ze, als jij daar zo je bedenkingen bij uit, hysterisch gaat doen dat je haar woorden niet in twijfel mag trekken.

Lopen verslag: McPurple S1 Fem van Forum Genetics op DWC met GHE FloraNova onder 400W Cree COBs

Comment

dat het 'n reclame stunt lijkt is iedereen wel met je eens
        HOE MOET IK ONTKIEMEN

Comment

ik niet :p stuur me is een test ding op , dan draai ik wel run met en run zonder Gen200 van de zelfde moeder , dat is mss een iets betere test !!
          Met een jointje in je hand , kom je door het hele land ^^

Comment

Ja sorry was alweer lat en een bewogen avond gisteren vandaar de onduidelijke tekst, zal er ook wel aan liggen dat ik verbaal niet zo sterk ben .

Ik spring in de bres voor staff omdat ik hem wel versta, ookal ben ik totaal een voorstander van gen 200 en gebruik ik gewoon een product dat 15x zo goedkoop is want ik ben niet aan dure voedingstoffen.
            Behalve bloombastic dan waar ik fan weer steenvast in geloof en wietefras ik moet je gelijk geven je hebt daar wel een punt en ik ben blij dat je mijn verhaal verstaat.

Ik vond gewoon dat hier teveel op de man werd gespeeld terwijl er op de bal moeten worden gespeeld.
            Probeer gelukkig te zijn met wat je hebt, ook al is dat niet veel!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door k1 View Post
              ik niet :p stuur me is een test ding op , dan draai ik wel run met en run zonder Gen200 van de zelfde moeder , dat is mss een iets betere test !!
              jij snapt 't
              HOE MOET IK ONTKIEMEN

Comment

Maar voor staff gaat dat resultaat nooit zo goed zijn of met gen omdat hij zo overtuigt is van dit product.
                Dus conclusie van alles is het niet mooi dat iemand zo blijft opkomen voor iets waar hij in geloofd en achter staat?

[/QUOTE]

Mooi gezegd nik,
                dankjewel

sta er zeker achter, alleen vind ik het gewoon erg jammer dat ik niet serieus word genomen terwijl ik het enkel goed bedoel voor de mede hobbyisten.
                en er zeker van ben, dat de gen positieve pluspunten geeft.

@ k1, daar ben ik bereid aan meetewerken, en wil je best wat sturen ervoor.

gr staff

Comment

Waarom is borium en silicium nu zo belangrijk. Waar de elementen vandaan komen (uit een dure fles) of een goedkope kan waterglas , een heermoes extract of andere silicium bron komt maakt naar mijn mening geen reet uit.

Planten nemen hun voeding op in een bepaalde volgorde.ALLE voedingselementen wel voldoende aanwezig zijn kan de plant ze opnemen in hun biochemische volgorde.

Dus in het kort gezegd:
                  Boor activeert Silicium dat alle andere voeding vervoert, beginnend met Calcium dat Stikstof bindt, dat de basis is voor vorming van aminozuren, DNA en celdeling.
                  Aminozuren vormen eiwitten zoals chlorofyl en nemen (sporen-)elementen op zoals: Magnesium dat energie opslaat via Fosfor in Koolstof om suikers te maken die weer door Kalium worden vervoerd.

Een brandnetelhee of nog beter heermoesthee voor de dames is dus zeker geen slecht plan.
                  Last edited by FlintStoned; 26 July 2014, 08:12.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door FlintStoned View Post
                    Een brandnetelhee of nog beter heermoesthee voor de dames is dus zeker geen slecht plan.
                    Precies, maar volgens de gen200 doctrine werkt dat niet. Nou lijkt me dat ook wel een beetje een gedoe om het zelf te maken Bij de GHE organics lijn is dat een van de additieven (Urtica geloof ik).

Ben benieuwd k1. Als het bij jou iets doet wil ik het wel eens vergelijken met silicium uit GHE Mineral Magic of kaliwaterglas.
                    Last edited by Wietefras; 26 July 2014, 11:42.

Lopen verslag: McPurple S1 Fem van Forum Genetics op DWC met GHE FloraNova onder 400W Cree COBs

Comment

Comment

Moeilijk niet, maar zoals ik zei het is wel een beetje een gedoe. Je moet het ergens gaan zoeken, oogsten, drogen, koken, laten trekken, zeven, verdunnen en daar gaan dagen overheen. De houdbaarheid zal ook wel niet al te denderend zijn dus dat moet je dan regelmatig herhalen. Dosering lijkt me ook wat lastiger te bepalen.

Comment

Kattenstaarten genoeg hier en brandnetels ook. Ik droog het niet. Ik gooi het gewoon in een bak water en laat dat 2 weken erin trekken en klaar is je gier, 1 op 10 verdunnen, niks moeilijks of tijdrovend aan hoor maar goed uit een flesje kan ook prima natuurlijk.

Comment

Ik heb hetzelfde met electronica. Waarom voor 200 euro een planttemperatuur camera kopen als je er voor 20 a 30 euro zelf een kan maken. Het is maar net wat je hobby is waarschijnlijk

Comment

ik zeg maar zo: wanneer er kabouters in de natuur gaan wandelen met die flesjes, omdat de planten niet zonder zouden kunnen, dan pas is er bewijs!

het zit allemaal tussen de oren vaak
                              net als vernieuwde becel steeds gezonder schijnt te worden.....
                              HOE MOET IK ONTKIEMEN

Comment

Ik gebruik de Gen200 leaf voor mijn kiemplanten.
                                Na een douche hiermee zien ze er echt wel beter uit.
                                Ik blijge het gebruiken.

Comment

Bezig...
                                X