Gen 200 de groene revolutie

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • berry ryder
    Special member
    420 MemberLucky Member
    • Dec 2012
    • 2666

    #76
    Re: Gen 200 de groene revolutie

    Gen 200 is een verbeteraar.
    Je geeft dit 1 x per week mee in je watergift.
    20 ml op 100 liter water.
    Dus voor 1 liter is dat 0.2 ml.
    Dit spuit je niet op je planten.
    Candy Kush en Kinky Cheeze van E$kob@r Seeds, klaar

    The MEGA POWER PLANT in scrogg!!! klaar
    Spliff Strawberry in scrogg, klaar



    sigpic

    Comment

    • THC Dude
      Ultra Grower
      MemberLucky Member
      • Mar 2010
      • 2405

      #77
      Re: Gen 200 de groene revolutie

      @ilove

      Waar lees jij dat je het over je planten heen moet spuiten en dat de verhoudingen 1ml-1L zijn??? Ben daar erg nieuwsgierig naar.....

      Maar Angel heeft weer iemand die zijn hol schoon wil likken dus het topic heeft toch wel zo zijn nut

      Comment

      • ilovemedicalcannabis
        Senior Stoner
        Member
        • Feb 2014
        • 32

        #78
        Re: Gen 200 de groene revolutie

        bedankt voor de uitleg Berry Rider! Waarschijnlijk heb ik de verkeerde informatie zitten lezen, maar ik begrijp het nu.

        CannaRebel: Hier lees ik dat: http://gen200.com/hoe-moet-gen200-wo...ruikt/?lang=nl
        En dat de verhouding 1ml op 1liter moet zijn, staat bij punt 5 algemene richtlijn, zie link hierboven.

        Gebruik 1.0 ml GEN200 per liter water voor besproeiing.

        Kan iemand mij uitleggen hoe je GEN200 precies moet gebruiken? Klopt de informatie die in de link hierboven staat wel of niet?
        Last edited by ilovemedicalcannabis; 1 March 2014, 20:48.

        Comment

        • MWay
          Amazing Grower
          MemberLucky Member
          • Sep 2012
          • 4999

          #79
          Re: Gen 200 de groene revolutie

          Op de batmix begint het palntje toch een beetje te sputeren iemand anders ervaringen op batmix?

          Comment

          • berry ryder
            Special member
            420 MemberLucky Member
            • Dec 2012
            • 2666

            #80
            Re: Gen 200 de groene revolutie

            [QUOTE] kan iemand mij uitleggen hoe je GEN200 precies moet gebruiken.[QUOTE]

            Oorspronkelijk geplaatst door berry ryder
            Gen 200 is een verbeteraar.
            Je geeft dit 1 x per week mee in je watergift.
            20 ml op 100 liter water.
            Dus voor 1 liter is dat 0.2 ml.
            Dit spuit je niet op je planten.
            Ik kan het niet anders zeggen.

            Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

            @ mway. Kun je gewoon doen op batmix.
            Het is namelijk geen extra voeding die je geeft.
            Candy Kush en Kinky Cheeze van E$kob@r Seeds, klaar

            The MEGA POWER PLANT in scrogg!!! klaar
            Spliff Strawberry in scrogg, klaar



            sigpic

            Comment

            • ilovemedicalcannabis
              Senior Stoner
              Member
              • Feb 2014
              • 32

              #81
              Re: Gen 200 de groene revolutie

              Okeee top!
              Bedankt Berry Rider

              Comment

              • berry ryder
                Special member
                420 MemberLucky Member
                • Dec 2012
                • 2666

                #82
                Re: Gen 200 de groene revolutie

                Aja ik kan nog wel wat zeggen.
                Eerst de gen200 bij het water doen en dan je gewone
                voeding erbij.
                Candy Kush en Kinky Cheeze van E$kob@r Seeds, klaar

                The MEGA POWER PLANT in scrogg!!! klaar
                Spliff Strawberry in scrogg, klaar



                sigpic

                Comment

                • ilovemedicalcannabis
                  Senior Stoner
                  Member
                  • Feb 2014
                  • 32

                  #83
                  Re: Gen 200 de groene revolutie

                  Okee duidelijk, bedankt voor je hulp!!

                  Comment

                  • MWay
                    Amazing Grower
                    MemberLucky Member
                    • Sep 2012
                    • 4999

                    #84
                    Re: Gen 200 de groene revolutie

                    Elke toevoeging gebaseerd op opname is voeding toch?
                    Heb nog eens wat nagekeken en volgens mij zit het goedje ook in greensensation.
                    Hierin zit ook dat goedje uit de voedingsindustrie en is net als gen200 ook aardig aan de prijs.

                    Comment

                    • stafford
                      Ultra Grower
                      MemberLucky Member
                      • Sep 2009
                      • 2382

                      #85
                      Re: Gen 200 de groene revolutie

                      hoi mway,daar ben ik weer na een tijd,
                      de greensensation is toch net weer anders, je kunt ze niet verglijken met elkaar,
                      bij mij kwamen er toch wel een tal verschillen na boven afgelopen jaar. let wel op ik was de buitenkweker

                      uit mijn ervaringen en die van me bevriende medekwekers die overigens binnen en buiten kweekte, en kweken,werd met gen toch net telkens iets beter gepresteerd,
                      het gewicht, de volume, en de ontwikkeling van de plant, kwamen het beste oprecht daar waar gen bij zat,

                      al is greensensation zeker weten ook geen verkeerd middel!
                      en ook zijn geld waard,maar gen gaf toch net dat beetje extra weer.

                      ik blijf het aanraden, omdat het telkens weer zijn bewijs duidelijk blijft maken.
                      keer op keer
                      gr staff

                      Comment

                      • Wietefras
                        Amazing Grower
                        MemberLucky Member
                        • Mar 2013
                        • 4374

                        #86
                        Re: Gen 200 de groene revolutie

                        Je hebt geen vergelijkende test gedaan

                        Lopen verslag: McPurple S1 Fem van Forum Genetics op DWC met GHE FloraNova onder 400W Cree COBs

                        Comment

                        • MWay
                          Amazing Grower
                          MemberLucky Member
                          • Sep 2012
                          • 4999

                          #87
                          Re: Gen 200 de groene revolutie

                          Geloof je wel stafford maar is dat ook getest op batmix.
                          Kwam bij mij over dat de planten net iets te veel van het goede kregen.
                          Zal het nog is een keer toedienen.

                          Comment

                          • Wietefras
                            Amazing Grower
                            MemberLucky Member
                            • Mar 2013
                            • 4374

                            #88
                            Re: Gen 200 de groene revolutie

                            Dat silicium een kleine verbetering kan geven is wel aangetoond ja. Vraag is meer waarom niet gewoon veel goedkopere biologische alternatieven voor silicium gebruiken. Handje lavameel door de grond of een heermoesthee. In plaats van een absurd dure fles chemicaliƫn.

                            Lopen verslag: McPurple S1 Fem van Forum Genetics op DWC met GHE FloraNova onder 400W Cree COBs

                            Comment

                            • stafford
                              Ultra Grower
                              MemberLucky Member
                              • Sep 2009
                              • 2382

                              #89
                              Re: Gen 200 de groene revolutie

                              de prijs valt mee als je de verhouding ziet.
                              en het gebruik,

                              heb in der loop der jaren ook van alles getest,
                              het is zo dat de gen meer deed dan ik verwachte om eerlijk te zijn.

                              mijn combi blijft plagron bio (groei & bloei)
                              ook blijf ik voorstander van afzuren zelf.
                              de grond gold label.
                              atami bloombastic,
                              en dat met gen.

                              blijf er mooie en goedde resultaten mee behalen.

                              ik heb net jip en janneke uitgezet dat zijn 2afjes.
                              ik heb weer wat nieuws om te testen

                              gr staff

                              Comment

                              • ilovemedicalcannabis
                                Senior Stoner
                                Member
                                • Feb 2014
                                • 32

                                #90
                                Re: Gen 200 de groene revolutie

                                Bedankt voor je uitleg Stafford.

                                Ik ga vanaf mijn volgende kweek eens kijken of ik ook het verschil merk.
                                Ik ga ook bij mijn volgende kweek met deze producten werken:

                                Alga grow van Plagron
                                Alga Bloom van Plagron
                                En GEN200!

                                Ben erg benieuwd.

                                Comment

                                Bezig...