Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Gen 200 de groene revolutie

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: Gen 200 de groene revolutie

Dan vraag ik je nu vriendelijk om niet meer te reageren in dit topic.
    Totdat er meer resultaten hier bekend zijn ivm gen 200 en mede kwekers die ook hiermee werken.

En wat je vind is geen bewijs in de praktijk,
    Je zegt nu dingen wat je niet kunt weten en met gokken verlies je meer dan je wint.

Sorry dat ik zo bot overkom maar nu heeft het offtopic lang genoeg geduurd,
    Laten we nu ontopic gaan en geef de kwekers de ruimte en tijd om hun ervaring hier te posten.

Comment

OK, JD had dus gewoon gelijk. Het mag alleen maar een reclame blokje zijn. prima. Aan een thread waar je het alleen eens mag zijn met de PR praat heb ik toch niets. Wie wel? Ja, de verkoper.

Lopen verslag: McPurple S1 Fem van Forum Genetics op DWC met GHE FloraNova onder 400W Cree COBs

Comment

Heb even gekeken op de site en ga het spulletje ook eens proberen, en dan misschien een mooie vergelijking van aarde en hydro.....???

Heb het spulletje net besteld dus zal het, zodra ik het binnen krijg, gaan toevoegen.
        Last edited by THC Dude; 25 December 2013, 19:45. Reden: even anders geformuleerd....

Comment

wietfras je lijkt wel een wijf, take a snicker and relax,
          en jd heeft niet gelijk, en daarbij ben ik geen verkoper, als ik een verkoper was dan had ik wel een online site vriend.

geef mensen nu eens de ruimte die er mee werken om hun verhaal te posten, vanplaats topics vol ik dit ik dat aub.

geef ze nu eens de kans dankjewel!

Comment

Ga allemaal maar ff relaxen....

Topic is weer geopend, voor normale gesprekken btw.

Last edited by ceBep; 3 January 2014, 14:39.

Comment

Dankjewel vale

Comment

No problem, you're welcome.

Comment

Hey Angel, niet kopen die onzin hoor, drink wijn van silicium rijke (vulkaan) gronden, die zitten vol silicium.
                  Zeker als ze waterglas als klaringsmiddel hebben gebruikt.

Denk aan de eifel/moezel, Tokajii, sommige Italiaanse wijnen, heerlijk
                  http://www.youtube.com/watch?v=zCvSc2b8CWc

Comment

((offtopic) door jouw word ik alcoholist gemaakt )
                    HOE MOET IK ONTKIEMEN
                    JA IK KEN DE REGELS NU ONDERHAND WEL

Comment

Ja Stafford, volgende keer toch maar een kort rokje aantrekken en lachen

I'l keep the gen in mind. maar eerst eens fatsoenlijker leren kweken dan hebben die bonusjes meer nut
                      If life keeps putting you down, You better stay high

Comment

den schimmige je afjes zagen er toch super uit,
                        niet zo onzeker zijn he potverdomme ik heb er gezien die konden toch echt niet aan de joune tippen

Comment

Ach Angel, ik ben een slecht mens, en daar toost ik graag op.
                          http://www.youtube.com/watch?v=zCvSc2b8CWc

Comment

HOE MOET IK ONTKIEMEN
                            JA IK KEN DE REGELS NU ONDERHAND WEL

Comment

Zo zonde van de tijd dit allemaal, vind bepaalde reacties echt overdreven.
                              Ik wil even zeggen dat ik respect heb voor mensen zoals jij stafford, daar kan ik nog veel van leren.
                              De manier waarop jij je verantwoord en hoe relaxt je blijft vind ik tof.
                              Geef mensen nu gewoon lekker de ruimte en tijd.
                              Peace

PS: Ik ga de GEN200 ook aanschaffen, ik heb alleen nog wat vragen over het gebruik.
                              Ik heb zelf een kweektent van 60x60x140 met 2 plantjes erin en 2 X T-NEON (bij elkaar 220 watt).
                              De plantjes zijn op dag 25 groei, ik heb ze vandaag terra grow meegegeven. Kan ik nu ook gewoon GEN200 erbij doen, 1ml per liter.
                              Vervolgens spuit je dit met een plantenspuit op je planten en thats it? Neem aan dat je ook moet oppassen dan met je lamp, dat je bladeren niet verbranden?

Als iemand daar nog even antwoord op zou willen geven ben ik helemaal blij.
                              Last edited by ilovemedicalcannabis; 1 March 2014, 15:19.

Comment

Bezig...
                              X