Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Gen 200 de groene revolutie

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: Gen 200 de groene revolutie

stafford die gold label grond waar kun je dat mee vergelijken met de grond van Plagron?

Comment

is een goeie, persoonlijk vind ik en dat is mijn mening en ervaring,
      dat de planten op de gold label,toch net iets harder gaan, en sneller zijn met ontwikkelen.

gold label is vaker uitgeroepen tot het beste medium,
      plagron heb ik ook gebruikt, al gaat me voorkeur zeker naar de gold label grond

Comment

Comment

alweer 'n nieuw wondermiddel

Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

De mens laat zich graag van alles wijsmaken en geeft het geld er aan uit!
          Helaas zijn de laatst lachende de verkopers die flinke winsten opstrijken met wat verkooppraatjes.
          Al die onzin dus nemen met " 'n korreltje zand".
          HOE MOET IK ONTKIEMEN
          JA IK KEN DE REGELS NU ONDERHAND WEL

Comment

En na een half jaar is er nog geen (vergelijkende) test. Helaas.
            De resultaten op de website zijn niet zo betrouwbaar bij bv te tomaten of iets dergelijks. Ja leuk een plant die groter is.
            Van dezelfde stekken? Beide het liefst op hydro, met hetzelfde water Zelfde afstand tot licht, temperatuur alles moet hetzelfde zijn.
            Helaas slechte vergelijkingen, komt zo iets minder geloofwaardig over. Maar de foto uit de TS blijft toch wel een joekel van een plant, ondanks de slechte hoek van de foto.

Comment

Planten nemen alleen silicium op in de vorm van siliciumzuur monomeren. In de natuur, dus een biologische vorm, komt siliciumzuur als monomeer in extreem lage concentraties voor. Dat komt omdat siliciumzuur monomeren zeer onstabiele moleculen zijn. De stof moet dus 'chemisch' bereid worden om een sterk geconcentreerde vorm te krijgen, dit moet vervolgens worden gestabiliseerd, zodat deze voor een thuiskweker goed toepasbaar is. Er is dus nogal een proces vooraf om dergelijke producten te produceren, vandaar het grote prijs verschil.

Een 'goedkope' bron als waterglas bevat geen siliciumzuur, dit bevat silicaat, en is zoals de naam waterglas al aangeeft: vloeibaar glas. Andere bronnen zijn bijvoorbeeld plantextracten die over een hoog siliciumgehalte beschikken, dit zijn echter allemaal grote moleculen van silicium die niet tot zeer slecht opneembaar zijn en waarvan de werking dan ook duidelijk minder is.

Ik hoop dat dit een beetje meer inzicht geeft

Comment

Dat is het verkoopverhaal ja. In de praktijk is dat natuurlijk gewoon onzin. Die "onbruikbare" moleculen worden afgebroken en dan kan de plant ze wel opnemen.

Met organische bio voeding is dat net zo. Dat moet ook eerst afgebroken worden voordat de plant er wat mee kan. Dat gebeurt dus ook gewoon in de grond. Beetje kolderiek om dan voor silicium te claimen dat je daarvoor per se snel opneembare mineralen moet nemen terwijl dat voor de andere componenten allemaal vreselijk uit den boze is. Ofwel: "Ooooh nee minerale voeding, bah!" en "Wow snel opneembare minerale silicium, super!".

Maar goed, fijn dat je je speciaal hier komt registreren om het verkoopverhaal van gen200 nog eens te benadrukken.

Lopen verslag: McPurple S1 Fem van Forum Genetics op DWC met GHE FloraNova onder 400W Cree COBs

Comment

waarschijnlijk aandelen in gen200!
                  ik zal volgend jaar ook eens 'n wondermiddel op de markt brengen.
                  ik zal iedereen versteld laten staan van de gigantische verbetering van 'n product wat ik op de markt ga brengen onder de naam "BULLSHIT"
                  HOE MOET IK ONTKIEMEN

Comment

horizon je hebt kennis,
                    laat je niet tegenstrijden door sommigen dat is me al tevaak overkomen hier,
                    terwijl me topics allemaal voor zich spreken.

na me kweken met gen,zijn er een paar volgers gekomen die ook aan de slag zijn gegaan.

allemaal zijn ze positief en spreken over een verbetering.
                    er is tot nu toe nog geen 1 negatief woord aan te pas gekomen.

en voor de strijders,en altijd beter weters.
                    kap eens met de strijd en ben blij dat er mensen zijn die niewe items testen.

zo word het voor jullie ook makkelijker wat een yes is en een verspilling.

in mijn ogen is de gen200 geslaagd,
                    en ook in velen volgers van het forum.
                    die ermee aan te pas zijn gegaan.

en ik zal zeker nu en in de toekomst het middel blijven toepassen

vraag eens een tester,en ga zelf aan de slag
                    en dan spreken we ons later weer ik weet zeker dat bovenstaande woirden terug worden getrokken,

mvgr staff

Comment

Ik wil de gen200 wel testen een keertje hoor.

Ik gebruik nu ook bij een paar planten Kaliwaterglas dus geen waterglas want dat is net wat anders en dat vinden je planten niet zo fijn.
                      Maar voorlopig zie ik nog niet echt verschil tussen de andere planten, jammer genoeg.

Trouwens ik gebruik ook andere toevoeging, zoals topbooster maar daar zie ik ook (nog) voorlopig geen echte verschil, behalve dat dan in mijn portemonnee
                      Misschien zie ik het pas bij de oogst, maar ik heb toch zo mijn bedenkingen!
                      Kweekverslag Hydro in the Mix!!!
                      https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...155#post484155

Comment

Silicium is helemaal niets nieuws. Ook siliciumzuur niet. Er is geen bewijs dat het wat doet als je gewoon je klimaat onder controle hebt. Hooguit wat marginale verbeteringen bij buiten kweek en dan alleen bij de resistentie tegen schimmels. Daarnaast is er werkelijk geen enkel bewijs dat het beter werkt dan de goedkopere (biologische) alternatieven.

Ik heb er niet eens de behoefte meer aan om het te testen, omdat het al zat getest is door de "professionele" wietkwekers en hun uitkomst is dat het zinloos is. Dat zegt mij genoeg.

Kun je verontwaardigd doen dat jouw "test" met 2 plantjes niet serieus wordt genomen, maar dan moet je maar met wat beters komen. Het is ook niet de enige keer dat je je conclusies uit je achterste trekt. Bijvoorbeeld die Aptus startbooster. Nou heeft MZZ daar een leuke test mee gedaan, maar om op basis daarvan nou tegen mensen te gaan roepen dat het "uit uitvoerige tests als topproduct naar voren is gekomen" is gewoon te kort door de bocht.

Lopen verslag: McPurple S1 Fem van Forum Genetics op DWC met GHE FloraNova onder 400W Cree COBs

Comment

HOE MOET IK ONTKIEMEN

Comment

ik weet niet waar jij het over hebt en met 2plantjes

gen 200 is meer als enkel sicilicum dus hier ga je al de fout in,
                            en trekt alweer eens te snel een conclusie.

dat ik heb lopen roepen dat aptus startbooster als topproduct na voren komt is ook al eigen verzonnen larrie.

ik ben te spreken over het product,maar een topproduct nee!
                            is een heel verschil.

je gaat hier onnozele eigen gemaakte verhaaltjes typen, maar zelf roepen jullie als hardste kaliwaterglas,
                            de praktijk bewijst keihard andere feiten! maar geen 1 van wat jullie roepen die werkelijkheid is.

ik vind het jammer, hoe jullie over anderen altijd oordelen en zwart lopen te praten.
                            maar als ik de kweken van jullie zelf eens goed bekijk vraag ik me af of jullie toch niet beter bij het nieuws konden werken.

daar word ook alles geroepen en gezegd enkel de waarheid.
                            ik neem dit ook niet serieus verder.

kom maar eens met je top kweek dan (y)
                            en bewijs me maar het tegendeel

Comment

ieder boer die z'n melk wil verkopen zal toch zeggen dat zijn melk het beste en zuiverste en gezondste is!
                              een ieder die op verkooppraatjes afgaat is al fout bezig.

iedereen beweert teveel onzin om zijn product te verkopen.
                              of het nu melk is of GEN200.
                              HOE MOET IK ONTKIEMEN

Comment

angel,maar ik werk al langer met dit product en ook meer als 2 plantjes zoals wietefras weer roept.
                                integendeel dacht ik in het begin het zal wel allemaal,ik kreeg dit van een maat die een grow runt,
                                zo ben ik met dit middel in contact gekomen,
                                bij mijn 1e ervaring viel me als eerste op dat de gen planten,
                                bij het ompotten al veel voller waren geworteld,
                                dan de niet gen planten,

later viel me op dat de planten veel beter ook bestand waren tegen warmte,daar waar de geen gen planten alweer moeite hadden.

wat me ook opviel was dat de plant in het algemeen veel gezonder oogde,en zich ontwikkelde,
                                ik was destijds nog te pereus voor bloeiers in de regen te laten.

die winter heeft een ervaren indoor kweker ook 3runs gedaan met een aantal meer planten.
                                zijn conclusie was ook bovenstaande en wat ook opviel was dat de gen planten bij de eindfase dikkere bollen droegen,
                                bij het drogen bleek ook dat het eindgewicht fors hoger lag als normalituur (zelfde ruimte) zelfde omstandigheden) zelfde stekken)

bij run 2 was het idem dito en ongedierte had niet veel kans.
                                run 3 ook en deze hoger nivo kweker was zeer te spreken en sindsien kweekt hij tot op de dag van vandaag nog met dit middel.

bij mijn casey run 2013 outdoor,durfde ik zelfs de planten 24/7 te laten staan zelfs in de stromende regen,
                                en met succes daar waar ik altijd kampte met meeldauw en last had van botrithus.
                                was er geen vlekje op plekje te ontdekken.

nu deze run 2014 pas ik weer het middel toe,en weer succesvol.
                                de fotos spreken al voorzich weer en je haalt ze zo erutssen uit die het krijgen.

ik ben geen aandeelhouder of verkoper of wat dan ook.
                                ik ben enkel eerlijk na me mede hobbyisten, na al die runs samen en outdoor en indoor met succes afgerond te hebben.

durf ik eerlijk na de mede kweker hier te zijn,en een middel te noemen die verbeteringen toont.

ik hoop dat vooral de niet gelovers me een beetje meer serieus nemen.

staff

Comment

Bezig...
                                X