Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Gen 200 de groene revolutie

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #46
    Re: Gen 200 de groene revolutie

    Wietefras je hebt nog een weg te gaan ga me topics af je vind genoeg terug.
    Met kweekverslagen zowel buiten en zelfs binnenshuis!

    Ik heb me al hard en genoeg bewezen op deze site.
    Maar ik word er moe van dat mensen die een plantje kweken onder een doosje en een spaarlampje.
    Ons de les willen voorschrijven en denken alles beter te weten.
    Het respect is er allang niet meer voor elkaar,het lijkt wel een slagveld.
    Waar is de passie? Waar is de groep die respect had en alles deelde met elkaar over hun passie?

    Heel erg jammer wietefras,
    Het enige wat jij wilt is ons de moeite zien doen en waar je het beste resultaat ziet,
    Ga je verder zelf aan de slag,ik ken die mensen van jou nivo wel.
    En dan overal de man uithangen en strijken met andersmans inzet.

    En nu wil je mij de les voorschrijven?

    Ik was hier als 1van de eerste met markster die hier vrouwelijk zaad aanbood dat we zelf kweekte,en for free mensen een run konden doen.
    Je zult genoeg verslagen terugvinden!
    Als je eens dieper het forum induikt zul je al je vragen beantwoord krijgen met fotos,uitleg,schema en alles.

    Ik mis het oude jd echt waar!

    Comment


      #47
      Re: Gen 200 de groene revolutie

      WTF? Jij wilt MIJ de les voorschijven. Er zijn wat alternatieven aangedragen en je wordt hysterisch dat je daar allemaal geen tijd voor hebt en dat je zo geweldig bent dat je per definitie gelijk hebt.

      Kweken is geen religie. Je bent geen hoge priester.

      Lopen verslag: McPurple S1 Fem van Forum Genetics op DWC met GHE FloraNova onder 400W Cree COBs

      Comment


        #48
        Re: Gen 200 de groene revolutie

        ik ben geen religie en alles behalve een priester,
        de les voorschrijven doe ik niemand,
        en met je alternatieven je weet niet eens wat het is zonder dat je maatjes het voorschrijven komop.
        mensen reageren op een post die bedoeld was voor gen,


        en niet voor gezeik met je alternatieven als het hier over alleen maar alternatieven telkens moet gaan waarvoor maak ik dan deze post aan?

        hysterisch word ik alles behalve, ik moet gewoon lachen hoe jij de andere mensen nu de kont inkruipt terwijl je niet eens ervaring hebt met het meeste maar wel oordeeld alsof je jan trompetter bent.
        vervolgens ga je nog hysa bouwen om niks ook,

        wie is er nu hysterisch wietefras?

        Comment


          #49
          Re: Gen 200 de groene revolutie

          Ben het hier met staff eens dit topic gaat over gen200 en niet gen versus de concurent. Als jullie dit getetst willen door andere volg ik staff en zeg maak een eigen topic aan. Deze discussie roept schijnbaar teveel frustaties op dus laten we het hier lekker bij de gen200 houden. Willen we het ergens anders over hebben open dan een ander topic.

          Zou het misschien handig zijn hetbtopic op te schonen aangezien het een hele andere kant op is geslagen dan waarover het ging?

          Comment


            #50
            Re: Gen 200 de groene revolutie

            Psy & staf is dat nu niet wat overdreven, enkel over gen hier schrijven net alsof het een exclusieve club is die gen gebruikt.

            Ik ben wel uiterst benieuwd om wat stekjes het met en zonder te zien doen en dat gaat de mensen ook wel overtuigen.

            Succes jongens!
            Probeer gelukkig te zijn met wat je hebt, ook al is dat niet veel!

            Comment


              #51
              Re: Gen 200 de groene revolutie

              Nik lees post 1 van stafford hij heeft het getest maar ok.
              Laten we het dan anders formuleren zou jij het leuk vinden als jou topic volgestort word met dingen die niks met jou topic te maken hebben?
              Mij maakt het niks uit en stafford nog minder geloof ik maar dit gen200 topic word nu toch gekaapt voor andere testen en producten.
              Uiteindelijk heet dit topic nog steeds gen200 de groene revolutie.
              Het is de bedoeling dat hier de ervaringen omstreek gen200 komen te staan en niet van andere producten.
              Ik heb ckr niks tegen alternatieven maar start dan een topic daarover zo valt in de toekomst de info ook fatsoenlijk terug te vinden.
              Nu is het hier 1 grote discussie en het gaat over van alles behalve het product zelf.

              Comment


                #52
                Re: Gen 200 de groene revolutie

                Niet vergelijkend testen is net zo nutteloos als roepen dat een bepaalde lijn cannabis voeding geweldig is door 1 plant met en 1 plant zonder die voeding te bekijken.

                Ik heb zelf gewoon betere ervaringen met Yara Actisil. Met gen200 zijn mijn ervaringen toch minder.

                Lopen verslag: McPurple S1 Fem van Forum Genetics op DWC met GHE FloraNova onder 400W Cree COBs

                Comment


                  #53
                  Re: Gen 200 de groene revolutie

                  On topic.
                  Zeer mooi resultaat geboekt met gen200.
                  Het is ook door deze post van staf en het resultaat wat tie bij
                  de buitenkweek had dat ik het zeker het proberen waard vond.
                  Ik snap heel deze heisa niet zo.
                  Niemand verplicht toch iemand om gen200 te gebruiken.
                  Staf raad het aan omdat het fantastisch werkt.
                  Psy en ikzelf ook beamen dat. Als je wil weten wat beter is
                  dan moet je dat zelf testen. Zowiezo vind de 1 dit en de ander dat.
                  Daar zijn we individuele mensen voor.
                  Dus tnx staf voor de kennismaking met gen.
                  Ik persoonlijk blijf dit toevoegen.

                  Laters manne.
                  Candy Kush en Kinky Cheeze van E$kob@r Seeds, klaar

                  The MEGA POWER PLANT in scrogg!!! klaar
                  Spliff Strawberry in scrogg, klaar



                  sigpic

                  Comment


                    #54
                    Re: Gen 200 de groene revolutie

                    Dank jullie wel.

                    Wietefras het was niet 1plant,
                    Alleen ga ik niet letterlijk en figuurlijk alles op internet zetten.
                    Ik denk met me gezond verstand na voor ik iets doe.

                    Dit is niet bedoeld om dat ik het jullie niet wil latem zien!
                    Maar ik denk verder,het internet is niet een vrije wereld zoals ze denken te snel helaas.

                    Voordat ik de mensen hier met gen ging kennis laten maken,
                    Was ik al veel langer met dit product bezig,

                    Na iederes keer betere resultaten te zien,dan zonder de gen planten.
                    Ik heb dit op 4 verschillende haze soorten getest.
                    En 4verschillende indicas, alle 8 de soorten,
                    Werden groter in volume,de planten waren steviger en ontwikkelden zoch beter.
                    Ook het blad werd groener en veel schoner,

                    Bij de bloei reageerden alle 8 de soorten beter,
                    De geen gen planten van dezelfde moeder liepen achter.

                    Elke stek was hetzelfde en alle 8 de soorten
                    Reageerden en prestereerden in elk aspect beter.

                    Dat was voor mij de sleutel en de tijd,
                    Om het voor te stellen aan jullie,
                    Na genoeg testen en prestaties in de praktijk tezien.
                    Toen wist ik 100% zeker dat dit product positief reageerd.
                    En dat de planten in alle aspecten positief vooruitgaan.

                    Daarom deelde ik het wietefras,
                    Je ziet nu zelf met de heren die ook volop te testen zitten.
                    Dat ook zij in alle aspecten positieve vooruitgang zien.

                    En vergeet 1ding nooit wietefras,
                    Ik ga hier niet iets aanbevelen met 1plant.

                    Als ik iets aanbeveel dan is er al een lange tijd vooruit en zijn er veel testen omdergaan.

                    Erg jammer dat ik zovaak ondergewaardeerd wordt.

                    Psy en berry dankjewel

                    Comment


                      #55
                      Re: Gen 200 de groene revolutie

                      Ga hier kort zijn, het werkt! Punt.

                      Thx Stafford om dit met ons te hebben gedeeld.
                      sigpic
                      100% BIO Indoor autoflower enthusiast

                      Comment


                        #56
                        Re: Gen 200 de groene revolutie

                        Zou dat spulletje ook werken op hydro?? Waarschijnlijk in veel mindere mate....maar is het mogelijk?

                        Comment


                          #57
                          Re: Gen 200 de groene revolutie

                          Cannarebel het is op elk medium toepasbaar

                          Hydro (cocos) (mapito)
                          Ook daar boekt het resultaat op

                          Comment


                            #58
                            Re: Gen 200 de groene revolutie

                            Oorspronkelijk geplaatst door berry ryder View Post
                            Ik snap heel deze heisa niet zo.
                            Ik ook niet eigenlijk. Alsof dit de enige stof is waar silicium in zit. Er zijn ook alternatieven. Dat wil nog niet zeggen dat iedereen die het ook maar waagt om een alternatief te noemen in hysterische poezie stijl geschreven bla bla moet worden afgeschoten.

                            Net zoals cannabis voedig. Het werkt inderdaad. Planten met cannabis voeding worden aanzienlijk groter dan die zonder.

                            Ik heb dan alleen wel het liefst degene die het beste werkt en niet alleen degene die het meeste geld kost.

                            Sterker nog, er is een alternatief dat nog meer kost en zeker beter werkt. Ik heb daar gewoon betere ervaring mee. Dan gebruik ik dus liever die.

                            Lopen verslag: McPurple S1 Fem van Forum Genetics op DWC met GHE FloraNova onder 400W Cree COBs

                            Comment


                              #59
                              Re: Gen 200 de groene revolutie

                              kijk dan eerst na het resultaat geef het geduld en kijk wat de mensen die ook ermee werken,
                              melden gaan en wat hun ervaring is,

                              zo blijft het topic ook netjes en waar het voorbedoeld is wietefras,
                              erna kun je toch evt jou inzicht zeggen,en alternatieven aanbieden,

                              ik denk dat dat je het niet zo bedoelde zoals je het wel had getypt,
                              je wouw alternatieven aanbieden,dat niet slecht bedoeld was, zoals je wel overkwam,
                              waarschijnlijk zat daar de fout, waardoor een hysa en discussie om eigenlijk niks onstond

                              corect me if im wrong,
                              en ps mocht je eens aan een tester komen ervan, neem dat zeker aan,
                              markeer 2 planten en probeer het

                              en dan bij de ander jouw alternatief, zo kun je een mooi inzicht krijgen, en een leuke ervaring en test

                              gr

                              Comment


                                #60
                                Re: Gen 200 de groene revolutie

                                Dat is dus wat ik niet snap. Wat heb ik geschreven dan wat "slecht bedoeld" zou kunnen zijn? Of iemand anders trouwens. Ik heb van niemand een onvertogen woord gezien. Althans niet totdat jij aangeeft dat je geen tegenspraak duldt. Dat gaat me gewoon te ver.

                                HJM is bijna net zo fanatiek in zijn promotie van silicium als van de Fertometer. Dat heb ik genoteerd in mijn aantekeningen en dat staat dus ook zeker op mijn lijst om te gaan testen. Ook om de rozen wat bestendiger te krijgen.

                                Kaliwaterglas is (ortho)silicumzuur met kaliloog en Yara Actisil is een verbeterde versie van orthosiliciumzuur met tot wel 18% verhoogde opbrengst in tests. Verder zijn basaltmeel/lavameel leveranciers van silicium voor de planten. Afgezien van Actisil, allemaal goedkope stoffen die makkelijk verkrijgbaar zijn. Heb ook een tuin vol gratis heermoes. Al lijkt dat me teveel gedoe.

                                Wellicht dat ik ook gen200 overweeg. Vooralsnog heb ik er geen goed gevoel bij omdat ze niet zeggen wat erin zit (naast orthosiliciumzuur) en het me dan ook gewoon geldklopperij lijkt van een goedkoop product in een duur jasje.

                                In de GHE General Organics voedingslijn zit silicium ook al in een van de additieven. Krasi gaat dat testen.

                                Lopen verslag: McPurple S1 Fem van Forum Genetics op DWC met GHE FloraNova onder 400W Cree COBs

                                Comment

                                Bezig...
                                X