Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

no mercy supply biologische voeding test

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    no mercy supply biologische voeding test

    Korting op 420shop
    ik heb een starterspakket gekocht van no mercy supply en ga er een kweekverslagje over doen.
    heb 2 tenten van 90-90 (we roken met 3 in huis) in de ene hangt een 400watt hps en de ander een growbox-2.1 ledlamp van 200watt. onder de hps staat momenteel een kera seeds amnesia autoflower die net begint te bloeien (morgen ga ik een foto plaatsen)
    en onder de led die momenteel bij een vriend in vermaak is (de rode leds werkten plots niet meer)
    komen enkele reguliere planten waarvan ik enkele onder led en enkele onder hps ga plaatsen (als de auto klaar is).
    zal beiden volledig op no mercy supply voeding worden gekweekt. net zoals de autoflower.
    dit is mijn eerste kweekverslag die ik online doe dus sorry als ik iets fout zeg, ksta altijd open voor tips en discussie's (daarom ben ik hier)
    grtz wullox

    (sorry als ik deze topic verkeerd heb geplaats heb weinig ervaring hoe forums werken)
    1 for the money, 2 for the blow, common everybody and grow grow grow....

    #2
    Re: no mercy supply biologische voeding test

    Op de eerste plaats veel succes met je kweek

    Weet je zeker dat je voeding biologisch is ?
    Stemma doet het forum, stout 2017

    Stemma doet stout (2016)
    Dark Devil en Punisher#2 in huize Stemma

    Comment


      #3
      Re: no mercy supply biologische voeding test

      Biomineraal, daar zit bio in, dus da's mooi. joint.gif
      Als je de No-Mercy lijn goed gebruikt is er niks mis mee, toppertje.
      Ze maken gebruik van een schema aan de hand van de nodes van een plant:Sweet Jane - Kweekschema-NL.PDFvertelvertel.JPG
      ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

      Comment


        #4
        Re: no mercy supply biologische voeding test

        ga straks als het licht aangaat een fototje nemen. en van die 1 auto, was omdat ik maar 1 zaadje meer had en dacht waarom niet staat in een grote pot op de hoop dat hij mooi breed en groot gaat worden. heb nog nooit auto binnen gekweekt en wou het eens testen, staat wel maar op 16uur licht, om dan toch iets uit te sparen....
        ohja en of de voeding biologies is kan ik zelf natuurlijk nie testen ofzo, maar no-mercy beweerd van wel en ik denk dat het wel betrouwbaar is...
        1 for the money, 2 for the blow, common everybody and grow grow grow....

        Comment


          #5
          Re: no mercy supply biologische voeding test

          succes metje teelt ik ga meegluren
          K-007
          Kishan's kijkdoosje

          Comment


            #6
            Re: no mercy supply biologische voeding test

            Oorspronkelijk geplaatst door QnQ View Post

            [ATTACH=CONFIG]286906[/ATTACH]
            snel vertel, laat ons niet langer in spanning
            Tegenslag is de beste gelegenheid om te tonen dan men karakter heeft...

            Comment


              #7
              Re: no mercy supply biologische voeding test

              hier zoals beloofd enkele foto's hoe het er nu aan toegaat, moet nog veel veranderen en geschommeld worden.
              20160112_164312.jpg20160112_161957.jpg20160112_163549.jpg20160112_163801.jpg20160112_163809.jpg20160112_161617.jpg20160112_161714.jpg20160112_161747.jpg20160112_161827.jpg
              damn ik was vergeten hoe moeilijk het is om een goeie foto met hps lamp te krijgen
              de amnesie autoflower is nu 3 weken oud en begint enkele vrouwelijke bloemen te krijgen.
              de kleintjes zijn van uit zaden die ik uit wiet heb. 4 uit northerlight en 4 van mijn zelfgekruiste northern-biggie-bang. ga daaruit de beste planten selecteren om mee verder te gaan.
              Last edited by wullox; 12 January 2016, 18:37.
              1 for the money, 2 for the blow, common everybody and grow grow grow....

              Comment


                #8
                Re: no mercy supply biologische voeding test

                De wetenschapper in mij wordt even wakker en zegt: om effectiviteit van iets te testen, moet je een controle hebben.
                Ik zelf zou het dan zo aanpakken:
                1 plant No Mercy voeding.
                1 plant geen voeding.
                1 plant voeding van een ander merk.

                Voeding werkt namelijk altijd wel, maar als je het gaat testen (neem ik aan uit de titel) dan is het leuk/interessant/nodig om te kijken hoe goed het werkt ten opzichte van iets anders. Als je dan ook nog eens met stekken van dezelfde moederplant werkt, dan verdien je een wiet-diploma. Volgens mij heeft nog niemand het lef gehad om tests zo uit te voeren op het forum.
                Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
                Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

                Comment


                  #9
                  Re: no mercy supply biologische voeding test

                  Cannacure is niet van NoMercy ?
                  Stemma doet het forum, stout 2017

                  Stemma doet stout (2016)
                  Dark Devil en Punisher#2 in huize Stemma

                  Comment


                    #10
                    Re: no mercy supply biologische voeding test

                    Oorspronkelijk geplaatst door LR2 View Post
                    De wetenschapper in mij wordt even wakker en zegt: om effectiviteit van iets te testen, moet je een controle hebben.
                    Ik zelf zou het dan zo aanpakken:
                    1 plant No Mercy voeding.
                    1 plant geen voeding.
                    1 plant voeding van een ander merk.

                    Voeding werkt namelijk altijd wel, maar als je het gaat testen (neem ik aan uit de titel) dan is het leuk/interessant/nodig om te kijken hoe goed het werkt ten opzichte van iets anders. Als je dan ook nog eens met stekken van dezelfde moederplant werkt, dan verdien je een wiet-diploma. Volgens mij heeft nog niemand het lef gehad om tests zo uit te voeren op het forum.
                    Wel Lr2 dan zal ik daar mss wel de eerste in worden. Ik wil dat nog wel eens testen met stekken van de zelfde moederplant heb hier wel paar merkjes staan.

                    Plagron
                    Hesi
                    No Mercy

                    Dus die kan ik dan wel eens gaan vergelijken met elkaar. Al zal dat ook nog niet voor direct zijn.

                    Waarom heeft dat nog niemand aangedurfd?


                    Thugz


                    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
                    Dutch-Bleu-Autoflower-Contestkweek
                    Thugz Binnentuin met 400w zonnetje

                    Comment


                      #11
                      Re: no mercy supply biologische voeding test

                      Oorspronkelijk geplaatst door Stemma View Post
                      Cannacure is niet van NoMercy ?
                      ja weet ik maar tis ook biologisch en helpt plagen en ziektes te voorkomen, vorige kweek (eventjes geleden maar inzelfde kast) heb ik op het laatste spint gehad en heb wel alles uitgekuist maar neem nu het zekere voor het onzekere.

                      Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

                      Oorspronkelijk geplaatst door LR2 View Post
                      De wetenschapper in mij wordt even wakker en zegt: om effectiviteit van iets te testen, moet je een controle hebben.
                      Ik zelf zou het dan zo aanpakken:
                      1 plant No Mercy voeding.
                      1 plant geen voeding.
                      1 plant voeding van een ander merk.

                      Voeding werkt namelijk altijd wel, maar als je het gaat testen (neem ik aan uit de titel) dan is het leuk/interessant/nodig om te kijken hoe goed het werkt ten opzichte van iets anders. Als je dan ook nog eens met stekken van dezelfde moederplant werkt, dan verdien je een wiet-diploma. Volgens mij heeft nog niemand het lef gehad om tests zo uit te voeren op het forum.
                      dat van die stekken was ik al vanplan, want een plant uit zaad is altijd anders en als je dan wil testen moet je meerdere planten per voeding nemen. de test plan ik als volgd:
                      1- beste plantje uitkiezen
                      2- voorgroeien voor stekken (tegen dan is de autoflower klaar en heb ik plaats
                      3- in totaal 4 stekken, 2 onder hps 2 onder led. waarvan telkens eentje met no mercy voeding en de ander met hy-pro basisvoeding en pk 13-14 van canna (heb ook nog groei en bloei van canna)
                      4- lekker blowen
                      zonder voeding zal ik gene zetten... brengt niet echt op e en dat zijn direct 2planten meer....

                      Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

                      maar dat is allemaal nog eventjes, nu is het eigelijk gewoon de autoflower... maar dat maakt de test compleet het draait mij niet zo zeer om te vergelijken met andere voeding maar om te testen of no-mercy zijn werk doet en een mooi resultaat levert.
                      Last edited by wullox; 12 January 2016, 21:06.
                      1 for the money, 2 for the blow, common everybody and grow grow grow....

                      Comment


                        #12
                        Re: no mercy supply biologische voeding test

                        Als hier een amnees uit stek had gestaan,had je met 4 weken 18 uur de tent vol gehad,echt zonde.Maar moet zeggen dat de autoflower er wel goed uit ziet
                        verzonden vanaf mijn bos hut met tamtam

                        Comment


                          #13
                          Re: no mercy supply biologische voeding test

                          Yep, leuk plantje.
                          En ze gaat nooit omvallen, met zo'n corset om d'r middel
                          ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

                          Comment


                            #14
                            Re: no mercy supply biologische voeding test

                            Oorspronkelijk geplaatst door QnQ View Post
                            Yep, leuk plantje.
                            En ze gaat nooit omvallen, met zo'n corset om d'r middel
                            was eigelijk bedoeld om mijn metertjes enzo in te hangen maar merkte dat het ook ideaal was om zo te gebruiken...
                            1 for the money, 2 for the blow, common everybody and grow grow grow....

                            Comment


                              #15
                              Re: no mercy supply biologische voeding test

                              zonder voeding zal ik gene zetten... brengt niet echt op e en dat zijn direct 2planten meer....
                              Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
                              Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

                              Comment

                              Bezig...
                              X