Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Montys Wintertuintje

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #61
    Re: Montys Wintertuintje

    hoppa monty is weer aan het knallen! ben er ook weer bij! komt vast weer helemaal goed, wel tof dat je zo lekker aan het experimenteren bent met de licht uren en de verschillende lamp keuzes.

    anyway, veel succes man

    Comment


      #62
      Re: Montys Wintertuintje

      goed om te zien dat de wortelstimulator de boel opgang heeft geholpen.
      Geh Weiter !
      In a democracy you are allowed to say whatever you think but if it's smart thats the second.

      Comment


        #63
        Re: Montys Wintertuintje

        Leuk project Mont zal je volgen, ben erg benieuwd naar je belichtingsbelevenissen
        Society is like stew-if you don't keep it stirred up, you end up with a lot of scum on the top

        Comment


          #64
          Re: Montys Wintertuintje

          Oorspronkelijk geplaatst door HJM View Post
          Ik heb altijd gezichts bruiners in het hok hangen. UV maakt ze sterk.
          Gaat lekker daar, maar die klei korrels................
          Last edited by monty; 30 October 2011, 21:14.

          Comment


            #65
            Re: Montys Wintertuintje

            CIMG5064.jpgCIMG5061.jpgHigh Again,

            Vanmiddag tijdens het uurtje gaslantaren de bende weer even gedoucht met de lamp hoog, helemaal nat. Kijk ze eens hangen die bladeren ghehe maar dat is vanavond als voor hun de dag begint alweer snel bijgetrokken. Ik persoonlijk vind het uurtje in de nacht erg handig om me dames een extra aandachtsbeurt te kunnen geven. Tot nu toe ondervinden ze geen zichtbare stress van het uur gaslantaarn en het strekken valt me reuze mee. De meeste zijn van 3 vinger blad meteen naar 7 vingerblad overgestapt. en enkeling heeft op node 3, 5 vingerblad. Volgens mij voelen ze zich een stuk prettiger dan vorige week. Ook het voedingstekort is geheel opgeheven na de 5 lichte voedingsbeurten achter elkaar. Misschien staan ze nu zelfs iets te vet in de voeding . We gaan dus nu de voedingsbeurten afwisselen met water beurten.

            CIMG5057.jpgCIMG5055.jpgDe gefimde toppen zijn inmiddels weer aan het uitgroeien en de kenmerkende halve vingerbladen na een fim komen tevoorschijn. Bij een paar, wat minder mooi ontwikkelde plantjes heb ik wat blad extra weggenomen om te zien wat et effect op de plant en de fim zijn. Het plantje reageert meteen op het grotere lichtaanbod (door het wegnemen van het blad) met het kantelen van de onder gelegen fanbladeren zodat deze nu weer optimaal licht vangen. Grappig om te zien hoe snel zich zoiets uitricht.







            CIMG5110.jpgCIMG5127.JPGCIMG5118.jpgCIMG5117.JPGCIMG5115.jpgCIMG5105.jpgCIMG5104.jpgCIMG5076.jpgCIMG5133.JPGCIMG5136.JPG

            Comment


              #66
              Re: Montys Wintertuintje

              He dat is grappig. maar ze komen ineens heel veel voor als ik de voordeur uitstap zitten er al 5 op de muur ernaast.
              ik had ze zelfs nog in de auto maar niet op mijn plantjeshet zal wel geluk brengen toch, zeggen ze tenmunste

              Comment


                #67
                Re: Montys Wintertuintje

                Comment


                  #68
                  Re: Montys Wintertuintje

                  Sinds deze week proberen ook hier de lieveheersbeestjes massaal het huis midden te dringen. Erg jammer voor ze dat ik nagenoeg alle ramen hier heb voorzien van een hor
                  [B][URL="https://420shop.nl"][COLOR=#008000][B]420Shop.NL: uw head- & seedshop!

                  Comment


                    #69
                    Re: Montys Wintertuintje

                    Meenemen naar de slaapkamer, zei bezorgen je de fijnste dromen die pimpampoentjes
                    sigpic

                    Comment


                      #70
                      Re: Montys Wintertuintje

                      CIMG5178.jpgHigh again,

                      De bubs heeft gister enkel water gehad en meteen kleurt het topblad na de fim lichtgroen, umps. Ik moet dus aan omdenken mijn hergebruikte aarde gaan beschouwen als ne hydro kweek. Ik stap dus ook over op hydro voeding van Hypro. Momenteel staan ze nog wat nat dus dat krijgen ze morgen pas. Kijken hoe dat verder gaat.

                      CIMG5180.jpgHet plantje wat het duckfood blaadje aanmaakte maakt nu, na de fim, 3 fanbladen per node aan. Volgens mij weet die niet goed wat ze wil, ghehehehe. Verder lijkt het erop dat het fimmen weeral niet echt gelukt is, umpf.














                      CIMG5179.jpgEentje heb ik op node 3 getopt. Ze reageert snel met de uitgroei van de vertakkingen, . Ik denk dat ik de fimmen die niet echt gelukt zijn ook terug ga toppen naar node 3. Nog even afwachten hoe ze uitgroeien.














                      De kleine ploeteraar doet ook nog steeds haar best maar , ghehehe
                      Verder is er niet veel nieuws te melden.CIMG5185.jpg






















                      Grtz.

                      CIMG5183.jpg

                      Comment


                        #71
                        Re: Montys Wintertuintje

                        Gaat goed mont
                        "knabbel knabbel, sluurp" ^^
                        sigpic

                        Comment


                          #72
                          Re: Montys Wintertuintje

                          Gaat lekker he Monty in jou tentje...
                          God was never on your side..

                          Comment


                            #73
                            Re: Montys Wintertuintje

                            High again,
                            CIMG5186.jpg
                            Even een korte update. De fimmen zijn wederom allemaal op eentje na die laat ik nog ff staan mislukt , Ergens doe ik iets fout met fimmen. Vandaar dat ik nu alle plantjes, op die eene na, heb teruggetopt naar node 3.

                            CIMG5188.jpgHet plantje wat op node 3 begon met 3 fanbladen heb ik ook terug getopt, als goed is gaat die dus met 3 hoofdtoppen verder. In het verleden heb ik ook wel eens een drietakter gehad maar doorgaans gaan ze dan na 2 a 3 nodes 3 fanbladen te maken weer over op de normale 2 bladeren per node. Dus ik dacht toppen die hap nu het hier kan. Ik ben eens benieuwd wat die drie nieuwe hoofdtakken zullen gaan doen.




                            Het zielenpietje heb ik uit haar leiden verlost, ze werd geheel overwoekerd en had genoeg haar best gedaan.

                            Vandaag hebben ze ook hun eerste beurt Hypro a + b hydrovoeding gehad, eens kijken hoe ze dat bevalt.

                            Verder niet veel bijzonders.

                            Grtz

                            CIMG5190.jpg

                            Comment


                              #74
                              Re: Montys Wintertuintje

                              he ziet er goed uit monty gaat wel goed komen zo te zien.blijf je volgen gr scorpio

                              Comment


                                #75
                                Re: Montys Wintertuintje

                                Die gaan snel, net als dit topic, over de 1000 vieuws op een weekje
                                en dit is men 666 postje, spooky

                                Comment

                                Bezig...
                                X