Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Montys Wintertuintje

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Re: Montys Wintertuintje

    Zo, ik heb de updates ook weer doorgekeken. Ziet er zoals gebruikelijk prima uit Monty Ik hoop ook voor je dat je uiteindelijk die 600 watter erboven kunt hangen zonder cooltube.

    Keep on goin'.
    [B][URL="https://420shop.nl"][COLOR=#008000][B]420Shop.NL: uw head- & seedshop!

    Comment


      Re: Montys Wintertuintje

      Ik ben het helemaal met je eens, heb zelf ook de nodige uv schade gehad.
      Ik noem het wel stressen, maar stimuleren is een beter woord, de uv lamp op 12/12 zeg maar.
      Zelf wil ik wel wat bladgroen opofferen woor wat extra tricomes, wel aan het eind vd rit natuurijk.

      Grtz.

      Comment


        Re: Montys Wintertuintje

        Wat is eigenlijk een wintertuintje? en wie in hemelsnaam is Monty?

        Comment


          Re: Montys Wintertuintje

          mone carlo : carlo boshard .......

          Comment


            Re: Montys Wintertuintje

            Oorspronkelijk geplaatst door Weedjewel View Post
            Wat is eigenlijk een wintertuintje? en wie in hemelsnaam is Monty?
            http://en.wikipedia.org/wiki/Monty

            Comment


              Re: Montys Wintertuintje

              Ziet er goed uit monty!
              16x Amnesia onder 600W
              Mooi in volle bloei!!

              Comment


                Re: Montys Wintertuintje

                High again,


                CIMG5452.jpgCIMG5448.jpgCIMG5440.jpg


                De Jamaicaanen gaan er flink op los op die scrog, de wedstrijd voor nog een goed plekje lijkt nu begonnen ghehe. Het is net een stoelendans. De veste en dikste toppen zijn er reeds aardig doorheen gegroeid en blijven lekker op hun plekkie staan. de onderliggende zijtakken zijn nog aan de eindsprint bezig om nog tijdig boven het net te komen en ook een plekje op te eisen. Hopelijk halen ze het nog voor de daadwerkelijke bloei begint en de lengtegroei grotendeels stopt. De achterblijvers en geheel kansloze inimini vertakkingen en scheuten zal ik waarschijnlijk nog wegdieven, hmm weed het nog niet, fluf mini topjes kunnen soms best lekker zijn hihi. De meeste beginnen nu voorbloei te vertonen dus het word spannend of ik er kerels tussen heb en hoeveel en hoe de plantverdeling er dan uit komt te zien als ik die eruit moet gooien. Als er flinke gaten zouden vallen dan kunnen we de boel er overheen knakken . We zullen zien. oeoeoeh spannend.CIMG5455.JPG






















                CIMG5454.JPGCIMG5453.JPGDe planten die het meest aan de UV-B zijn blootgesteld reageren met aanmaak van meer haartrichomen, hihi, leuk om waar te nemen, gaat echt zienderogen en daar waar ik de UV-B lamp hang.

                De temperatuur blijf mooi rond de 27 graden en mijn lv is nu, doordat er veel meer blad water verdampt ook mooi op 60%, ik ben tevreden.CIMG5445.jpg



















                CIMG5442.jpgCIMG5461.jpgDe lowryderkes gaan op het gemakje door ze hebben genoeg aan het licht wat ze krijgen wat ze strekken niet echt en zijn vooral bezig met blad en wortelaanmaak. Nu de grond weer wat droger is geworden zal de wortel zich ook weer beter gaan ontwikkelen. Ik geef ze verder niks. eerst maar eens goed dorst krijgen





















                CIMG5444.jpg
                Attached Files

                Comment


                  Re: Montys Wintertuintje

                  damn monty , kijk ze gaan :p

                  ze komen mooi boven je netje :p

                  hopenlijk schieten ze ni te hoog meer he :d

                  groetjes en keep it green :d
                  Met een jointje in je hand , kom je door het hele land ^^

                  Comment


                    Re: Montys Wintertuintje

                    High Again,



                    Ik was mijn vriendje 3 dagen kwijt. Ik was al bang dat hij in de afzuiging was gevlogen en aan de binnenkant van me afzuiger zou plakken. Of dat hij door de deserd UV-B lamp was gemorft van een love-bug naar een strand-buggie of zo iets. Gelukkig kwam hij echter zonet toen ik even plantjes aan het staren was tevoorschijn gekropen en ging zich een beetje poetsen en zonnen.
                    Last edited by monty; 17 November 2011, 02:35.

                    Comment


                      Re: Montys Wintertuintje

                      Ziet er goed uit!
                      Go zo door!
                      16x Amnesia onder 600W
                      Mooi in volle bloei!!

                      Comment


                        Re: Montys Wintertuintje

                        Ziet er weer goed uit monty, die uv-b lamp werkt goed . Ben zeer benieuwd naar het eind resultaat, of er een dus danig verschil zit, tussen de dames die goed onder de lamp staan en degene die het met wat minder straling moeten doen :o

                        Btw: heb je al een naam verzonnen voor je vriendje??

                        Grtz en suc6 Ceristo

                        Comment


                          Re: Montys Wintertuintje

                          Die gaan lekker monty en zien er goed uit!!!!

                          Maar je heb al een kerel op die foto staan met zijn ballen, laat je die staan??of gaat die eruit?

                          Veel plezier verder!!!

                          Grtz

                          Comment


                            Re: Montys Wintertuintje

                            Weer lekker aan het spelen Monty.

                            En die vreetkever is niet lief hoor, het is een moordende carnivoor.
                            Misschien lust hij wel ei geel. Maar beter breng je hem buiten. Onder een afdakje of zo, dan gaat hij in winterslaap.

                            Grtz, HJM
                            http://www.youtube.com/watch?v=zCvSc2b8CWc

                            Comment


                              Re: Montys Wintertuintje

                              Nice.

                              Wel jammer van die spiegelkap, dat kan echt beter. AdjustAwing of de goedkopere en ook prima tent variant de "lucilu"

                              De spiegelkap die je nu hebt oxideerd binnen een paar rondjes en verliest dan tot 30% aan reflectievermogen. De bovengenoemde kappen hebben een glascoating waardoor die niet oxideren.

                              greetz
                              No-nonsens kweker

                              Comment


                                Re: Montys Wintertuintje

                                Elk jaar een nieuwe kap kopen is goedkoper dan de belachelijke prijzen te betalen voor een huppelepup kap.
                                http://www.youtube.com/watch?v=zCvSc2b8CWc

                                Comment

                                Bezig...
                                X