5 x kalashnikova 400 watt hps

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • kaaiman
    Wicked Stoner
    MemberLucky Member
    • Dec 2016
    • 228

    #16
    Heb opgemerkt dat er donker groene vlekken op de bladeren zitten , de grootste zaailing staat op 50 cm afstand vanaf de lamp en heeft de meeste vlekken , goed te zien van onder het blad ( foto). Ook beginnen sommige bladeren te draaien. Is dit omdat het te heet is onder mn lamp ondanks dat mn thermometer 25 aangeeft ( ventilator is kapot) ??

    Comment

    • kaaiman
      Wicked Stoner
      MemberLucky Member
      • Dec 2016
      • 228

      #17
      Bladeren zien er ook plakkerig uit
      Attached Files

      Comment

      • BackYardPlant
        Expert Grower
        MemberLucky Member
        • Oct 2016
        • 1260

        #18
        ik had dit bij mijn eerste ronde ook, en de zaailingen laten dit nu ook zien.

        Ik denk zelf dat het te maken heeft met water, of te droog of te lage LV.

        hoe nat/droog zijn die bij jou, en wat is de LV?

        toevallig droog en laag?



        het zou ook een compleet ander iets kunnen zijn, ik probeer er ook nog achter te komen

        Comment

        • kaaiman
          Wicked Stoner
          MemberLucky Member
          • Dec 2016
          • 228

          #19
          BackYardPlant ja de lv schommelt tussen 30 en 40 , ze zien er wel gewoon gezond uit . Je zei dat je dit ook had bij je eerste ronde , hoe is dat verlopen en heb je enige problemen ondervonden die je hier aan linked ?

          Comment

          • BackYardPlant
            Expert Grower
            MemberLucky Member
            • Oct 2016
            • 1260

            #20
            De bladeren die dat deden verkleurde later in de groei vrij snel, je kan onder m'n verslag zien dan herken je t meteen,
            misschien ist de lv misschien ist voeding

            ik weet t helaas niet

            Comment

            • QnQ
              Godlike Grower
              Lucky Member
              • Sep 2010
              • 26093

              #21
              Je geeft in bericht #16 in de eerste zin zelf al antwoord, als je iets ziet wat ik niet zie
              Blad glimt een beetje, da's mooi.
              ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

              Comment

              • kaaiman
                Wicked Stoner
                MemberLucky Member
                • Dec 2016
                • 228

                #22
                QnQ snap niet wat je bedoelt , mischien omdat ik koorts heb en een dikke cheese joint heb gerookt, maar het glimmen van het blad is goed ??
                BackYardPlant ik heb besloten me er niet te druk om te maken

                Comment


                • BackYardPlant
                  BackYardPlant commented
                  Editing a comment
                  doe ik op het moment ook niet zo erg, maar vind het wel fijn om te uit te vogelen wat t is om het de volgende keer te voorkomen
              • kaaiman
                Wicked Stoner
                MemberLucky Member
                • Dec 2016
                • 228

                #23
                Zodra ik mn nieuwe ventilator heb zie ik hopelijk verbetering en weten we of dat het probleem is.

                Comment

                • kaaiman
                  Wicked Stoner
                  MemberLucky Member
                  • Dec 2016
                  • 228

                  #24
                  Dag 14 veg , ze zien er veel gezonder uit , heb niets veranderd sinds laatste foto , denk dat ik ze volgende week op 12/12 ga zetten omdat ik niet TE hoog kan gaan in mn kweekruimte , of is dit iets te vroeg ??
                  Attached Files

                  Comment

                  • WhiteWidow88
                    Big Bongmaster
                    MemberLucky Member
                    • Mar 2011
                    • 376

                    #25
                    Oorspronkelijk geplaatst door kaaiman
                    Dag 14 veg , ze zien er veel gezonder uit , heb niets veranderd sinds laatste foto , denk dat ik ze volgende week op 12/12 ga zetten omdat ik niet TE hoog kan gaan in mn kweekruimte , of is dit iets te vroeg ??
                    Ik ben ook van plan om op 2 weken in bloei te zetten.
                    Misschien als hoogte je parten speelt kan je toppen? Ik denk (zie het niet goed op de foto) dat je net aan de 3e node bent. Dat met wat LST kan je de hoogte wel inperken
                    http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...van-Sumo-Seeds

                    Comment

                    • kaaiman
                      Wicked Stoner
                      MemberLucky Member
                      • Dec 2016
                      • 228

                      #26
                      WhiteWidow88 heb vandaag van alles uitgevogeld over wanneer het het beste is om over te gaan op 12/12 en ben natuurlijk 1001 antwoorden tegen gekomen omdat het van een heleboel factoren afhangt , ik heb 5 kalashnikovas en die zijn 80 %indica en 20 %sativa ,een hybrid dus , volgens meeste grafieken groeien hybrids tot 2x zo hoog ,gezien de Kalashnikova indica dominant is zal dit waarschijnlijk minder zijn ( correct me if I'm wrong) dus moet ik denk ik nog wel ff tot 25 cm doorgroeien.

                      Comment

                      • vaperke
                        Expert Grower
                        420 MemberMemberLucky Member
                        • Jul 2015
                        • 1488

                        #27
                        Mijn scrog net hangt op 25cm en dan zet ik ze ook in bloei. Als dat enige indicatie is voor je.
                        Vapers 2de Hydro avontoor (actief)
                        Vapers Hydro avontuur (voltooid)

                        Comment

                        • kaaiman
                          Wicked Stoner
                          MemberLucky Member
                          • Dec 2016
                          • 228

                          #28
                          Heb weer een ventilator in mn hok en vanmiddag is ook eindelijk mn varii-speed fan speed controller binnen gekomen (£8.85) en van zo'n goedkoop ding had ik niet veel verwacht , ben ik ff zwaar verrast zeg. Dingetje doet precies wat het op de doos zegt , geluidloos. En dat voor een tientje

                          Comment

                          • kaaiman
                            Wicked Stoner
                            MemberLucky Member
                            • Dec 2016
                            • 228

                            #29
                            vaperke dus als je planten het scrog screen aanraken ga je over op 12/12 , ze groeien hierna nog behoorlijk dus vlecht je de takken dan steeds over naar een volgende maas in het net ??

                            Comment

                            • WhiteWidow88
                              Big Bongmaster
                              MemberLucky Member
                              • Mar 2011
                              • 376

                              #30
                              Oorspronkelijk geplaatst door kaaiman
                              vaperke dus als je planten het scrog screen aanraken ga je over op 12/12 , ze groeien hierna nog behoorlijk dus vlecht je de takken dan steeds over naar een volgende maas in het net ??
                              Ja dan zou je moeten stoppen groeien nog wel een week of 2 door. En gewoon verspreiden en als het ware leiden naar waar ze moeten gaan. Desnoods met wat low stress training door wat touwtjes aan de takjes te binden naar de rand van de pot toe en ze zo wat lager trekken
                              http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...van-Sumo-Seeds

                              Comment

                              Bezig...