Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

5 x kalashnikova 400 watt hps

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #31
    WhiteWidow88 tnx ik snap nu hoe ik ze naar de mazen moet leiden ( touwtjes naar rand van pot ) denk dat kaaiman ook maar eens gaat scroggen .

    Comment


      #32
      Oorspronkelijk geplaatst door kaaiman View Post
      WhiteWidow88 tnx ik snap nu hoe ik ze naar de mazen moet leiden ( touwtjes naar rand van pot ) denk dat kaaiman ook maar eens gaat scroggen .
      Ja en elke dag een beetje opschuiven tot dat je vind dat ze de juiste positie hebben en dan weghalen en dan gaat hij naar boven gaan. Je kan ook zo een tomatenframe aan de rand steken zo 4 stokjes en een cirkel rond en dan daar de touwtjes aan vasthouden. Kan je in het tuincentrum vinden
      http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...van-Sumo-Seeds

      Comment


        #33
        yep, zoals WhiteWidow88 al zei, ze groeien nog een weekje of 2 door en dan vult je net netjes door alles te geleiden.

        Mijn verslagen zijn scrog's als je het eens wilt zien.
        Vapers 2de Hydro avontoor (actief)
        Vapers Hydro avontuur (voltooid)

        Comment


          #34
          Tnx voor de info , zal eens wat verslagen lezen , ben van plan mn eigen scrog net te maken , moet nog wel ff uitvogelen hoe ik dat ga doen met hoogte van het net omdat ik ipv mijn lamp omhoog/laag breng ik mijn potten omhoog/laag breng .

          Comment


            #35
            Morgen -3 buiten en 30 cm sneeuw verwacht , heb mn ducting van de afzuiging die normaal op zolder uitkomt (zelfde ruimte als de tent) in een kast gehangen (1 verdieping lager) omdat ik bang ben dat de sneeuw van mn dak schuift. Of is dit wat vergezocht voor een geisoleerde kweek kamer met 1 400w lamp ? Zolder is zelfde als gemiddelde nederlandse rijtjes huizen maar niet geisoleerd en de ducting is het enige waar warmte uit/vanaf komt.

            Comment


              #36
              Gaat goed hier zo te zien.
              Volgens mij woon je niet in Nederland aangezien het -3 en 30cm wordt verwacht.
              Sneeuw gaat niet zo snel van je daken, maar ik snap je bezorgheid zeker je leest vaker over 1huis in de straat zonder sneeuw

              Comment


                #37
                witpen ja gaat wel ok hier , tis best koud nu en ik heb een olie radiator in mn hok gezet en ben steeds in het donker op zoek naar mn thermometer om te kijken wat het kacheltje doet ism mn afzuiging en ventilator , het is nu 19,9 ,zo meteen weer ff checken.

                Nee ik woon niet meer in NL , sinds paar jaar in de UK en bevalt me prima hier, regels zijn veel soepeler wat betreft wiet kweken tot 9 planten word niet vervolgd.

                Over de sneeuw op het dak ben ik best paranoia omdat mijn huis op een heuvel staat en iedereen mn dak kan zien. In mn eerste topic (klimaat : verwarming en luchtvochtigheid) heb ik een foto staan van mn buurvrouw aan de overkant met precies zo'n dak

                Comment


                  #38
                  Dag 18 groei : gaat wel ok denk ik , heb wel last van opkrullend blad (te heet ?) ze zijn nu ongeveer 15 cm , allemaal beginnen ze kleine vertakkingen van uit de oksels , was van plan te gaan scroggen maar zie er toch vanaf voor nu , het scroggen met net dan bedoel ik , ga het hetzelfde doen als mn vorige kweek , heb toen de hoofd stam bijna 90 graden naar de zijkant toe getraint . Zou ik ze nu al op 12/12 kunnen zetten en een plant van 40 - 50 cm over kunnen houden ?? Hoop op 50 a 60 gram droog pp.
                  Attached Files

                  Comment


                    #39
                    Je kan ze trainen ja en eventueel ook toppen. Dan ga je ze wel laag genoeg kunnen houden. Ik ga de mijne ook maar 2 weken voor groeien.
                    Water kan je altijd wat minder doen beter wzt te weinig als wat te veel. Groeien de wortels ook wat beter van.
                    http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...van-Sumo-Seeds

                    Comment


                      #40
                      WhiteWidow88 heb de drie grootste die ong 17 cm zijn net getopt , Ben benieuwd , hoe lang na toppen op 12/12 ?

                      Comment


                        #41
                        1tje lijkt meer gefimmed te zijn , ach zie wel wat het word
                        Attached Files

                        Comment


                          #42
                          Vind vrij weinig over het onderwerp "12/12 na toppen" op het net en niemand hier reageert dus heb ze maar op 12/12 gezet , heb er 2 getopt 1 gefimmed en 2 orgineel gelaten

                          Comment


                            #43
                            Er zijn meerdere wegen naar het groene goud.
                            Je kunt natutuulijk na het toppen op 12/12 zetten maar het duurt wel enkele dagen om ze laten herstellen.
                            Persoonlijke zou ik ze eerste laten herstellen en daarna pas op 12/12, ik ben benieuwd al zal het wel goedkomen.

                            Comment


                              #44
                              Ben ook benieuwd , vooral omdat ik nu kan zien wat toppen doet met het plantje en haar herstel omdat ik er 2 ongetopt/gefimmed heb gelaten , Zal deze 2 als ze te groot worden 90 graden naar de zijkant toe trainen , soort van scroggen zonder net

                              Comment


                                #45
                                Vergeet te melden dat ze 1,5 dag herstel hebben gehad na toppen

                                Comment

                                Bezig...
                                X