Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

5 x kalashnikova 400 watt hps

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    vanochtend mailtje gehad van GHS en ze gaan me 3 zaden en hybrid feeding opsturen , vind ik wel netjes van ze.

    Comment


      Dat is toch een goede service van Greenhouse Seeds en zeker dat je ook nog feeding krijgt.

      Comment


        ja is zeker netjes van ze , heb me ff ingelezen op die feeding en schijnt een all in one feeding te zijn waarvan je gewoon de doses verhoogd naarmate de weken verstrijken , gericht op hybrids.


        vanavond weer ff kijkje nemen bij de dames , ze beginnen nu de eerste topjes te maken (van budlet naar bud) en het word steeds lastiger om bananen te spotten omdat de topjes naar elkaar toe aan het groeien zijn , ik heb maar een klein hokkie en ik kan niet om mn planten heen lopen dus moet ik ze steeds verplaatsen om ze te onderzoeken en dat brengt weer stres natuurlijk , probeer dit zo voorzichtig mogelijk te doen en in 1x , niet steeds mn hok in en uit , andere reden daarvoor is dat ik geen ladder heb naar de zolder en ik me steeds omhoog moet trekken (ben goed afgetraint de laatste 6 maanden , vriendin blij ) , doe denk ik wel iets goed want de laatste paar bananen die ik eraf trok zijn ook al van een paar dagen geleden.

        Comment


          Feeding? Amai mijn oog doet er zeer van.

          Comment


            hey beo , deze begrijp ik ff niet !?

            Comment


              ganjafarmer741 ik ga zeker ff een kijkje nemen , ik ben een beetje door de war want je post komt binnen op pagina 7 terwijl er 8 pagina's zijn ....vreemd.

              Een mannetje en hermas vond ik ook wel een beetje veel , hoop dat mn volgende ronde beter gaat .
              Moet wel zeggen dat ik weer een beetje hoop krijg omdat ik nu al dagen geen bananen en ballen meer heb gevonden en ze maken nu wel degelijk toppen aan.
              Heb begrepen dat als ze bestuift zijn ze de energie in zaden maken gaan steken , mischien kan ik het uitzingen tot het eind en heeeel erg veel geluk hebben.
              Ik zit nu in week 3 dag 3 van de bloei fase en moet nog minimaal 5,5 week.

              Comment


                Week 3 dag 4 , ik vraag me af wanneer ik mn pk 13/14 kan gaan gebruiken , lees nogal verschillende dingen , hoe veel , wanneer en hoevaak geven jullie planten dit spul ???l

                Comment


                  Vanaf week 5 dacht ik, ik zou wel eventjes wachtten op bevestiging want ik ben niet 100% zeker.
                  In mijn voedingschema (bio nova) wordt er vanaf de 3de week bloei al kleine dosissen pk13/14 gegeven dus vandaar.
                  Ik zelf voed 2/3 x per week ( maandag / woensdag / zaterdag )

                  Comment


                    Ik heb er zelf helaas geen ervaring mee, dus durf het niet met zekerheid te zeggen, maar VANAF week 4 (van de bloei) DACHT IK dat je het kan je het doen, je bepaald zelf wanneer je dit exact wilt doen als je er maar rekening mee houdt dat je het minstens 3 weken voor het oogsten doet (dan ben je dus 1 week bezig met die P K en dan nog die 2 weken "spoelen" waarin je dus alleen water geeft (zonder voeding dus).
                    mocht iemand me kunnen corrigeren, ga je gang!!

                    Comment


                      ganjafarmer741 en als je dan 3 keer water geeft per week , hoeveel pk op een liter geef je dan ? en in hoeveel van de 3 water beurten geef je het ?

                      BackYardPlant zit nog ruim voor de oogst , helaas , dat spoelen gaat helemaal goed komen.

                      zal zo ff een paar fotos uploaden van mn kleinste deugniet , ze is 52 cm klein en gaat denk ik niet veel opbrengen , de meeste zij takken zitten tegen de hoofdstam aan en het lijkt erop dat het 1 grote top gaat worden met een paar nugs aan de zijkanten , de rest van de dames zijn groter en wijder en doen het goed , nog steeds geen nieuwe ballen gevonden , happy days !!

                      Comment


                        Hier een paar fotos van boven genoemde peuter en heb geprobeerd een paar fotos te nemen in mn tent maar het is gewoon te klein , heb ook een nieuwe kleinere waaiert gekocht , heb geen zin in top rot.
                        Attached Files

                        Comment


                          Week 4 dag 1 bloei


                          verstuurd vanaf mn gare I-pod met internet
                          Attached Files

                          Comment


                            Mooie planten hoor Kaai!

                            Geen ballen meer gespot?
                            Stemma doet het forum, stout 2017

                            Stemma doet stout (2016)
                            Dark Devil en Punisher#2 in huize Stemma

                            Comment


                              hey stemma, nee heb geen ballen meer gespot , heb geprobeerd ze zo min mogelijk te stressen , gaat best aardig , had alleen geen rekening gehouden met de zomertijd en moet nu door omstandigheden van 20.30 (licht aan ) naar 09.00 uur (licht uit) , heb vandaag het licht 10 min eerder aan gedaan en ga de rest van de 20 minuten langzaam opbouwen , iemand van jullie een idee hoeveel stres ze hier van krijgen ??

                              Comment


                                Powder feeding van ghs is binnen , ga het vanavond voor t eerst proberen.


                                Verstuurd vanaf mn gare I-pod met Internet
                                Attached Files

                                Comment

                                Bezig...
                                X