Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Kweekverslag 3 x CBD Critical Mass + Lemon Haze + Amnesia Lemonator

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #31
    ik subscribe 'm !

    Comment


    #32

    Comment


      #33
      You do not have permission to view this gallery.
      This gallery has 2 photos.

      Comment


        #34
        varenrouwmug.jpg

        Comment


          #35
          Hey Backyard, haha succes met het vliegenzuigen. Pas wel op dat je niet te dicht in de buurt komt van je plantjes, want die blaadjes schieten sneller in de zuiger dan je zou verwachten, heb perongeluk een paar van de onderste blaadjes laten verdwijnen...
          Vleesetende plantjes is een geinig idee haha, karma.

          Helaas lijken bijna alle planten heftig onder te zitten met meeldauw... Ik ga morgen een bericht met foto's plaatsen in de bladproblemen sectie en kijken of neemolie het goed zou kunnen verhelpen. Zonee dan moet ik goed nadenken of ik nog wel doorga met deze kweek, als alle planten besmet zijn
          Last edited by zegmaarwilly; 27 November 2017, 13:36. Reden: (typfoutje)

          Comment


            #36
            You do not have permission to view this gallery.
            This gallery has 2 photos.

            Comment


              #37
              You do not have permission to view this gallery.
              This gallery has 6 photos.

              Comment


                #38
                You do not have permission to view this gallery.
                This gallery has 2 photos.

                Comment


                  #39
                  You do not have permission to view this gallery.
                  This gallery has 4 photos.

                  Comment


                    #40
                    Oorspronkelijk geplaatst door zegmaarwilly View Post
                    Inmiddels is de 5de week van de bloei alweer begonnen en de hoeveelheid trichomen op de topjes neemt flink toe.
                    Ups foutje, ik haalde het aantal weken sinds de verlichting op 12/12 staat door de war met het aantal weken bloei.
                    Het is natuurlijk pas ongeveer 3 weken geleden sinds de plantjes daadwerkelijk in bloei zijn gegaan (witte haartjes).

                    Dit betekent natuurlijk ook dat ze nog wat langer kunnen bloeien dan ik gister aannam

                    Comment


                      #41
                      Zoooo het is weer een tijdje geleden omdat ik de laatste tijd eigenlijk niet veel opvallends te melden had, maar nu is het weer tijd voor een paar fototjes.

                      De drie CBD Critical Mass Dames zijn het grootst geworden en hebben de meeste/grootste toppen.
                      De Amnesia Lemonator mag er ook nog wel wezen en is ondertussen duidelijk donkerpaars geworden (niet helemaal, maar het valt wel op).
                      Dan had ik oorspronkelijk ook nog een Lemon Haze staan, waarvan ik de zaadjes ongeveer een weekje later had ontkiemd dan de andere zaadjes.
                      (beetje apart maar dat kwam doordat de start nogal rommelig was)
                      Het lemon haze plantje is inmiddels niet meer de enigste van zijn soort omdat ik er ook 1tje bij een kennis had staan om de kansen te spreiden. Op een gegeven moment echter de keuze gemaakt om ook deze bij mij thuis neer te zetten.
                      De lemon Haze'jes zijn duidelijk een stuk minder dan de andere plantjes maar dat is geen ramp.

                      Gisteravond heb ik er een microscoopje bijgepakt, dat ik ooit in de shop bij een kerstpakketje heb gekregen.
                      Het dingetje is niet je van het, maar ik kan de trichromen er nog wel een beetje mee bekijken. Ik heb gisteren geprobeerd om met mijn mobiel foto's te maken door het microscoopje om het zo ook aan jullie te laten zien, maar na een kwartier lopen klooien heb ik dat maar even opgegeven.... Het is nog knap lastig om dat dingetje precies tegen de lens aan te houden en dan het microscoopje helemaal tegen zo'n top aan te houden zonder dat het beweegt, want dan krijg je steeds vage foto's... enfin vanavond ga ik het nog een keertje proberen.

                      Maaarrr ik heb van 2 plantjes wat trichroompjes bekeken en dacht enkele amberkleurige te hebben gespot, dus dat zou betekenen dat ik binnenkort kan gaan oogsten jongens.
                      Hopelijk lukt het me vanavond om een betere foto te nemen zoals ik al zei, want dan kan ik jullie laten zien hoe het ervoor staat. Ik kan ook nog wat foto's nemen als ik de planten apart heb gezet, dan kan ik eens laten zien hoe elk type plant er inmiddels uitziet, want in de meeste foto's die ik upload zie je wel een verzameling bladeren en topjes, maar ik heb nog niet aangegeven wat wat is.

                      O en de bladeren beginnen inmiddels wel achteruit te gaan. Een hoop bladeren zijn geel en stervende zoals je op de 1ste foto kan zien.
                      De 3de foto is van een blad met donkere verkleuringen dat ik gisteren even vastpakte. Toen ik dit deed scheurde/brak het blad omdat het vrij dor was geworden.
                      Ik vermoed dat ik me hier echter geen zorgen meer om hoef te maken, omdat het inmiddels bijna oogsttijd is en de bladeren dan achteruit mogen gaan.

                      Uhmmmmm naja zoals ik al zei ga ik vanavond nog het een en ander aan foto's proberen te maken en naar mijn verwachting zal het ergens in de komende 2 weken tijd zijn om te oogsten.
                      Misschien laat ik de Lemon Haze'jes een weekje langer staan dan de andere, dat bekijk ik nog even.

                      Voor nu Aju
                      You do not have permission to view this gallery.
                      This gallery has 3 photos.

                      Comment


                        #42
                        You do not have permission to view this gallery.
                        This gallery has 10 photos.

                        Comment


                          #43
                          Hmm, met dat paarse blad kan ik je helaas niet verder helpen, is het geen plant die een paarse pheno zou kunnen hebben (sorry, had je verslag nog niet gezien dus moet hem nog even doorlezen)?

                          Als ik naar de foto met de trichs kijk zie ik volgens mij veelal clear, als ik snel reken zit je ong. in week 7, dus kan het inderdaad nog wel even duren. Goed in de gaten blijven houden, veel oefenen .

                          Die laatste foto is mooi man, glinstering in het licht
                          1e kweek - Mohan Ram (Done)
                          3e kweek - Jack47, Killer Kush, Mohan Ram, Indigo Berry Kush (Bezig)

                          Comment


                          • zegmaarwilly
                            zegmaarwilly commented
                            Editing a comment
                            Hmm ik heb bij de andere kweekverslagen die ik kon vinden van CBD critical mass geen paars voorbij zien komen, dus ik vermoed dat het door een fout van mij komt.
                            De meeste trichs zijn inderdaad nog milky, maar ik had wel een aantal amberkleurige gespot. Toen ik aan het priegelen was met foto's nemen was ik alleen vergeten een foto van de amberkleurige te nemen en had ik gewoon een foto'tje van een willekeurige top gemaakt.

                            En tnx

                          #44
                          Q. If there are two potheads in the back of a car, then who is driving?

                          A. The cop!

                          Comment


                          • zegmaarwilly
                            zegmaarwilly commented
                            Editing a comment
                            Zware ph problemen is zeker mogelijk, aangezien ik het grootste deel van de kweek gewoon kraanwater heb gegeven met alleen alga grow/bloom en voor de rest niets heb gemeten. En de temperaturen onder de 18 zullen er ook regelmatig zijn geweest, omdat het momenteel op een zolderkamertje staat waar de verwarming snachts uit staat.

                            De komende kweek ga ik waarschijnlijk in de tuin doen met grote potten of simpelweg in de grond, zodat ik een veel grotere foutmarge heb
                            Voor de volgende binnenkweek ben ik in ieder geval van plan om een pH en EC meter te kopen om alles dan beter in de gaten te kunnen houden.

                          #45
                          Gisteren wat witte plekjes gespot in 2 verschillende toppen.
                          Nu twijfel ik of dit de trichomen zijn die van clear naar milky gaan of dat het wederom een soort schimmel is...
                          Het lijkt alsof het niet de trichomen zijn die milky worden, maar alsof er een soort fijnere witte draadjes zijn ontstaan.

                          Ik heb eerder al te maken gehad met meeldauw, maar dit lijkt me toch wat anders te zijn.

                          Mocht iemand het herkennen, dan hoor ik het natuurlijk graag
                          You do not have permission to view this gallery.
                          This gallery has 3 photos.

                          Comment


                          • Jack Spliff
                            Jack Spliff commented
                            Editing a comment
                            Het zijn in ieder geval niet de trichomen. Het lijkt me toch een schimmel te zijn dat erg veel van meeldauw weg heeft.
                        Bezig...
                        X