Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Kweekverslag 3 x CBD Critical Mass + Lemon Haze + Amnesia Lemonator

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #46
    De eerste plant heb ik vorige week geoogst en geknipt en ik laat de toppen nu in zon netje (met meerdere verdiepingen) van de Ikea drogen.
    De toppen waar ik schimmelachtig spul op zag zitten heb ik gelijk weggeknipt.
    Binnenkort na het knippen van de rest van de planten zal ik weer wat foto's en een uitgebreider bericht uploaden

    Comment


      #47
      Hierbij enkele foto's van de twee toppen die ik zelf het mooiste vond.
      Beide toppen zijn CBD Critical Mass, alleen dan van verschillene planten.
      De ene was ontzettend paars/roze gekleurd, terwijl de ander vrijwel helemaal groen was.
      Ik vermoed dat dit komt door voedingstekorten die ontstaan zijn door een ontregelde pH-waarde.

      De groene CBD Critical Mass planten ruiken erg citrus achtig wat ik erg lekker vind. Ze ruiken zelfs nog sterker naar citrus dan de lemon haze en amnesia lemonator, terwijl ik dit eigenlijk andersom had verwacht gezien de naamgeving van de soortjes

      Alles is inmiddels geknipt en hangt te drogen in Ikea droognetjes.
      Na het knippen heb ik een heleboel kleine niet echt praktische topjes overgehouden die heel fluffy zijn.
      Bij een volgende binnenkweek ga ik zeker dieven zodat ik niet zoveel klein grut hoef te knippen waar ik vrijwel niets aan heb.
      Ook heb ik nog een bakje overgehouden met kleine blaadjes die ik weggetrimd heb van de toppen.
      Met de fluffy mini-topjes en het bakje met blaadjes ga ik waarschijnlijk olie maken, maar ik twijfel nog enigszins omdat ik daar dan ook weer apparatuur voor zou moeten aanschaffen.
      Ik zit namelijk te denken aan zo'n set van die mediwiet stichting, maar dat kost ook alweer iets van 100 euro. De vraag is dus een beetje of ik het vaak genoeg ga gebruiken om dat aan te schaffen, of dat ik iets van ice hash ga maken. Mocht iemand toevallig een leuk/betaalbaarder idee hebben wat te doen met het knipafval dan zijn tips natuurlijk altijd welkom

      Ik ben benieuwd wat het uiteindelijke gewicht gaat worden, maar ik denk dat het wel wat karig gaat zijn (Ik hoop toch wel op tenminste 50 gram...)
      Nu weet ik dat dit een lachertje is voor vrijwel elke kweker maar vergeet niet dat ik in de winter ben begonnen zonder LED-verlichting, zonder toppen, zonder scroggen etc.
      Er zijn tijdens deze kweek een hoop dingen niet zo soepel verlopen maarja van foutjes leer je right.

      Waarschijnlijk ga ik de volgende kweek buiten doen en dan tegen de tijd dat het weer winter wordt misschien weer binnen met de LED-verlichting.

      Binnenkort wanneer alles droog is natuurlijk weer bericht jongens, aju

      You do not have permission to view this gallery.
      This gallery has 4 photos.

      Comment


        #48
        dat paars is nog wel mooi !
        veel rookplezier !

        Comment


          #49
          voor weed olie te maken zoals mediweet stichting vind je filmke op you tube heb de olie al paar keer gemaakt enige da je nodig heb is een babby flessen warmer en een pompje zoals in een visbak
          weed of blad afval kouse broek lege bolkaal lepel en pure alcohol vind je bij apotheek
          heb zo voor flessen warmer nieuw 35 euro betaald en voor de pet flesjes en alcohol ( ethanol ) ook zo een 35 euro denk ik ( ik maak het van amnesia haze met 25% thc erop )
          duurt wel makelijk 8 a 10 uur voor alle alcohol verdampt is en gebruik goeie bio olijf olie want deze geeft de smaak

          hier filmke heb ik net zo achter gemaakt al paar keer duurt wel even maar resultaat is er dan ook en doe het boven een damkap als je huis niet geheel stinkt naar verdampte alcohol

          dat filmpke volgen en je bent klaar duurt wel uren voor halve liter alcohol is verdampt maat spoel mijn wiet lang door de alcohol zodat ik alle thc mee heb
          https://www.youtube.com/watch?v=69ngb6Zf4GQ
          https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...b-led-440-watt
          KEEP ON GROWING AND SMOKING

          Comment


            #50
            Nice Willy, wat de opbrengst ook is, je hebt het zelf gekweekt dus je mag er trots op zijn. Inderdaad, van je foutjes ga je leren dus op naar de volgende kweek!

            Geniet straks van je rokertje!!!
            1e kweek - Mohan Ram (Done)
            3e kweek - Jack47, Killer Kush, Mohan Ram, Indigo Berry Kush (Bezig)

            Comment


              #51


              Smakelijk!
              Ad usum proprium!

              Comment


                #52
                Bedankt heren

                Comment


                  #53
                  Nu alles gedroogd en gewogen is en netjes in weckpotten zit is het tijd voor de laatste update van mijn eerste kweekverslag.

                  De opbrengsten waren als volgt:

                  CBD Critical Mass = 74 gram
                  Lemon Kush = 18 gram
                  Lemonator = 20 gram
                  ----------------------------------------
                  totaal = 112 gram

                  (knipafval = 70 gram)

                  De 50 gram die ik in ieder geval wou halen is dus gelukt.

                  Aangezien ik van citrus achtige aromas hou in de wiet, had ik gekozen voor Lemon Kush en Lemonator, die allebei wel citrusachtig ruiken.
                  De CBD Critical Mass ruikt echter nog veel krachtiger naar citrus (en wiet natuurlijk), wat ik heerlijk vind en hier ben ik dan ook heel blij mee.
                  Tijdens het oogsten had ik het niet zo door, maar nadat ik na enkele dagen een topje uit de weckpot haalde en deze 's avonds bij een vriend wou gaan roken kwam ik er pas achter dat die sterke citruslucht van de CBD kwam, en hij beaamde dit.

                  Al met al ben ik zeer tevreden.

                  Gr Willy
                  You do not have permission to view this gallery.
                  This gallery has 2 photos.

                  Comment


                    #54
                    112 gr terug een mooi rokertje laat je het smaken benstond er maar iets zodat we eens konden proeven
                    https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...b-led-440-watt
                    KEEP ON GROWING AND SMOKING

                    Comment

                    Bezig...
                    X