Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Hangjongeren

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Hangjongeren

Korting op 420shop
    Hele Fijne kerst iedereen!
    filedata/fetch?id=1314712&d=1553754610&type=thumb filedata/fetch?id=1314715&d=1553754610&type=thumb

zo back to business..

eerst jointje draaien, water opzetten alvast en dan plantjes bekijken, beetje mompelen, bakje koffie erbij en nog wat mompelen, tja het is ook vroeg. Dusssss

Ze hangen er maar een beetje bij, dacht eerst dat de muggen de wortels aan het opvreten waren. Vandaar de aardappel, maar telkens na de neem beurt waren ze niet vrolijk en lieten ze de alles hangen. Twee keer genomen pas en een klein beetje fishmix, geen voeding alleen water. (Te Klein potje hoor ik iemand roepen, zeker weer 24 uur light en aan het verzuipen, goed bezig!)

. toch teveel water dat potje veels te klein, zou toch beter moeten weten dat groter potje een stuk makkelijker is. Maargoed, dacht dat gaat niet zo snel en zal zo direct eens kijken hoe oud ze zijn. Wilde ze meteen in de grote pot onder hps zetten, maar denk dat ik ze dadelijk een wat groter potje geef met lightmix, stuk minder werk ook. Had dat eerder willen doen maar dacht van, mmmja te weinig wortel, dan flikkert de boel uit elkaar als ik ze overpot en heb geen lightmix in huis. (Stappen nalopen, dacht ik toen ik de aardappel aan het snijden was). Ben je de weg al kwijt, nou ik ook.

Heb al lightmix in huis, potten zijn schoongemaakt, sok om koolfilter is in bad geweest en is ook weer droog, smartpotten ook weer droog. Alleen lamp is nog vies en toch nog maar een ronde met deze koolstoffilter, is mijn eerste nog en denk na deze kweek toe aan vervanging. Oja, de tijdklok werkt niet goed, moet ik nog fiksen! (Reminder to zelf)

dus wat wilde ik doen?, oja startpost van mijn nieuwe kweekje en het zag er zo goed uit, en nu word het telkens minder en zijn ze niet vrolijk. Is dat Nederlands? Even stappen nagaan en fiksen die hap! Op forum zetten meteen ook want ik zie dat dat zonder nu al helemaal mis gaat.

fuck koffie weg en hondje aan het stuiteren, alweer!

You do not have permission to view this gallery.
    This gallery has 5 photos.
    Last edited by Greyvol; 26 December 2017, 11:06. Reden: Ja, Tuurlijk op zijn kop 36#*()(-/:#(‘sysh(()##’juksjbbGsjh8(/#)’8€(-;)#’j
    2015 - Santa Maria binnen en buiten eerste keer
    2016 - Greyvol's buitenkweek
    2017 - Santa Maria van Space Cees

filedata/fetch?id=1314722&d=1553754611&type=thumb Aardappel?
    dag oud aardappel en geen larves gevonden, potjes waren wel zwaar en er toen gewoon toch wat water bijgemikt..
    lyefeheerstbeesje? Wat? Grrrrrr
    This gallery has 5 photos.
    Last edited by Greyvol; 26 December 2017, 11:11. Reden: grey word gek op zijn koo, lalalaaalalala

Comment

Rustig blijven..
      vrijdag en vandaag naast elkaar, (4 dagen)
      filedata/fetch?id=1314726&d=1553754611&type=thumb filedata/fetch?id=1314725&d=1553754611&type=thumb
      This gallery has 2 photos.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Greyvol View Post
        Vliegt weer van alles rond! Neemolie, twee thee lepels en iets minder groene zeep. Alles ff goed ingespoten en de rest erbij gegoten, best veel voor die kleine potjes maar ze waren al goed droog. Toch krijgen Ze elke dag wel wat water. Over een paar dagen nog een keer en daarna een beetje bijhouden.
        filedata/fetch?id=1313831&d=1556739346&type=thumb
        Oorspronkelijk geplaatst door Greyvol View Post
        Derde neem behandeling, gisteren wat fishmix en ze groeien mooi. Paar daagjes en ze mogen in een ander potje..
        knoflook doet het ook.
        filedata/fetch?id=1314477&d=1556739347&type=thumb filedata/fetch?id=1314479&d=1556739347&type=thumb
        Last edited by Greyvol; 26 December 2017, 13:28. Reden: Oude Posts van oud verslag waar ik alvast was begonnen, niet zo handig

Comment

Is je joint al op? Zo ja, steek nog een tweede op, zo nee snel even doen dan. Je lijkt ietwat in paniek en da's nooit handig, dan ga je verkeerde beslissingen nemen. Eerst rustig worden...

ik heb te weinig ervaring, maar ik zou zeggen ga terug naar wat je gewend bent en weet dat werkt. Grotere potten, rustig aan met water geven (mss verbruiken ze minder onder de neons), evt weer terug onder de gewone lamp?
          1e kweek - Mohan Ram (Done)
          3e kweek - Jack47, Killer Kush, Mohan Ram, Indigo Berry Kush (Bezig)

Comment

• Greyvol
            Greyvol commented
            Editing a comment
            Thanx, denk dat je gelijk hebt!

Goeie tip, jointje erbij en rustig bekijken, wilde ff snel een begin post maken maar heb er nu even genoeg van, spellingscontrole en dyslectie kan ik erg kriebelig van worden. Paniek is het niet, meestal edit ik wat meer en herschrijf het wat. Achja, is wat slordig maar nu staat wel alles weer bij elkaar. Dat omdraaien komt nog, eerst ff paffen. Stappen nalopen waar het mis is gegaan.

Net even eentje goed bekeken en die is zo droog als het maar kan zijn, teveel water is het nie. Toch maar overpotten omdat dat bij mij sowieso beter gaat met watergeven.

zit net ff na te denken maar volgens mij heb ik de planten geswitched, eerst onder oude TL bak en daarna meteen onder die TL neon, werd ook al warmer was me opgevallen, dus de shock te groot tussen de verschillende lampen. Heb de helt boven onder TL neon en de andere helft onder oude TL bakken. Oei domme fout en overpotten is misschien niet zo heel snugger, klein beetje water geven aan de droge potjes en lampie iets hoger en rustig adem halen
          Last edited by Greyvol; 26 December 2017, 13:08. Reden: grrrr, die spellingscontrole! UWV lamp makt ie er van!

Comment

deze dus, heeft last van teveel licht en of te warm en te weinig water, wortels zitten nog niet eens aan de onderkant. Denk beetje hard geschrokken van al dat vuurwerk. Zijn verder heel relaxed opgegroeid. Maar inderdaad wel onder andere, lees minder felle lampen.
            filedata/fetch?id=1314754&d=1553754611&type=thumb filedata/fetch?id=1314755&d=1553754611&type=thumb

Comment

• MV1977
              MV1977 commented
              Editing a comment
              Die ziet er inderdaad erg droog uit, grotere pot en beetje frisse wind+beetje water?

filedata/fetch?id=1314764&d=1553653227&type=thumb
            Meeste planten staan terug onder de oude TL bakken en extra 4 cm ervandaan. Beetje water gegeven, 1,5 liter voor 21 stuk. Vijf staan er onder de TL neon en die staat nu ook hoger met twee knoflook. Ze lijken er nu al van op te knappen, overpotten komt nog.. doe ik liever als ze helemaal happy zijn weer.
            filedata/fetch?id=1314765&d=1553754611&type=thumb filedata/fetch?id=1314766&d=1553754611&type=thumb filedata/fetch?id=1314767&d=1553754611&type=thumb
            This gallery has 4 photos.

Comment

Gaat vast helemaal goed komen dus... rustig aan blijven doen, dan breekt er niks...

ik ga richting de familie, nog even snel de mighty vol gooien, dan kan ik er ook weer tegen...

sterkte vandaag en suc6
              1e kweek - Mohan Ram (Done)
              3e kweek - Jack47, Killer Kush, Mohan Ram, Indigo Berry Kush (Bezig)

Comment

• Greyvol
                Greyvol commented
                Editing a comment
                Thanx!

zaailingen zijn erg taai maar hebben ook warmte nodig in de groei en liefts stabiel klimaat,omgevingstemperatuur van de kamer misschien te koud of tocht
              verzonden vanaf mijn bos hut met tamtam

Comment

• Greyvol
                Greyvol commented
                Editing a comment
                Draai weer 24/0 dus temp is heel constant en verder geen tocht, ventilator hangt boven de verlichting en naar de muur gericht. bedankt voor het meedenken!

Ik denk dat die zaai-en stekgrond gewoon te compact is, waardoor ze na een waterbeurt te lang, te nat staan.
              Die potjes is niet het probleem, daar zouden ze -als het zou moeten- nog wel een maand in kunnen groeien.

Mijn ervaring is dat het in het begin prima werkt, maar al vrij snel, na elke keer water geven wat compacter wordt.
              Ik moest altijd net wat te snel naar m'n zin overpotten, dus ik ben afgestapt van 100% zaai/stekgrond.

Tegenwoordig gebruik ik een mix van zaai/stekgrond, verse lightmix en gebruikte grond, aangevuld met een snufje cocopeat.
              Dat gooi ik in een cementkuip, goed inwateren, goed mixen, en dan alle potjes vullen. (in die volgorde)
              Zaden erin, stukje plastic erover, licht erop, en een week niks meer aan doen.

Komt wel goed denk ik, dit kost misschien een paar blaadjes onderop, maar de kleur is goed.
              Alleen even dat blad overeind krijgen.
              Succes met de nieuwe familie.
              ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

Comment

Thanx Q!

goed gezien weer van de potgrond, gebruik meestal gewoon lightmix maar dacht aan het insectenhotel vorige keer! en heb toen maar een zak pokon zaai en strekgrens gepakt. Ook weer muggen natuurlijk.. dat maakt geen verschil

Dit zijn de zaadjes en ik gooi die zak grond in de wasbak en gooi erwat water bij, ik ga volgende keer meteen neem water gebruiken met inwateren. Die neem granulaat moet ik nog bestellen.
                filedata/fetch?id=1314830&d=1553754611&type=thumb filedata/fetch?id=1314831&d=1553696808&type=thumb
                UBC Chemo van Omni Seeds
                The pine coffee en snake venom x GDP

Michevan die laatste twee heb ik gegekregen van Michevan! Kweet niet van welke breder die zijn.

Twee pine coffee zijn niet opgekomen en heb daar maar twee knoflook teentjes in gedaan. Controle plant voor de Hûgel buiten..

Ben erg benieuwd naar de Chemo, de originele is gemaakt door dr. Suzuki in lab Canada en speciaal tegen misselijkheid voor chemo patiënten.
                Last edited by Greyvol; 27 December 2017, 08:56.

Comment

Nonsense proost!
                  filedata/fetch?id=1314858&d=1553679412&type=thumb
                  thanx voor de tip, daar houd die Grey wel van..
                  This gallery has 1 photos.

Comment

• Greyvol
                    Greyvol commented
                    Editing a comment
                    Die Griekse is ook goedgekeurd, lekkuuuuur!

• Nonsense
                    Nonsense commented
                    Editing a comment

Fijne jaarwisseling alvast Greyvol wij weten niet of we t nog gaan halen

hik hik

• Greyvol
                    Greyvol commented
                    Editing a comment
                    Ghehe jullie ook!

Gevonden!!! Ik zet mijn stoeltje en kom hier lekker genieten van je activiteiten
                  https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...h-lumii-hps600

Comment

• Greyvol
                    Greyvol commented
                    Editing a comment
                    Top! Linkie moet ik nog aanpassen, maar gelukkig toch gevonden!

proost greyvol fijn weekend

20171229_210914.jpg

Comment

• Greyvol
                    Greyvol commented
                    Editing a comment
                    Ghihi proost!
                    Das genieten..
                Bezig...
                X