Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

3x LSD + 1x Chronic Thunder van Barney's Farm in SCROG onder COB's

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #16
    Zien er gezond uit! Zal wel hard gaan met 8 cobs op 400 watt samen Mag ik vragen hoe groot je bloeihok is?
    Last edited by Kratos; 26 March 2019, 12:30.

    Comment


    • Flip Hasjkip
      Flip Hasjkip commented
      Editing a comment
      Mijn hok meet ca. 1 x 1 x 1,8 m

    #17
    Die staan er fris bij beste Flip! Ga zo door!

    Comment


    #18
    ziet er allemaal puik uit kan hier zeker wat leren
    heb trouwens een zaad lsd gratis gekregen van barneys farm
    Get to the Choppah!

    Comment


      #19
      Oorspronkelijk geplaatst door Flip Hasjkip View Post
      Aangezien mijn kweek bijna ten einde loopt en de volgende generatie alweer uit de luiers is ben ik alvast begonnen aan een nieuw verslag. De jonkies zijn ondertussen een week of 4 uit, ze hebben recht op een eigen plekje ​ Ik kan mij wat vergissen in de dagen, ze staan ca. 4 weken maar weet niet meer precies welke dag de foto's zijn gemaakt. Echt spannend vind ik dat ook niet, als ze dadelijk in de bloei gaan vind ik interessanter om het bij te houden.

      Ik kweek onder 8 COB's, in totaal ca. 400 watt. Ook deze ronde gaan we weer scroggen. De voeding komt van Hy-Pro en als medium gebruik ik een Lightmix zonder merk. De planten komen straks in 40 liter Rootpouche te staan.
      Ik heb deze keer gekozen voor 3 x LSD + 1 x Chronic Thunder van Barney's Far, voornamelijk Indica's met een hoog THC gehalte. Hoop weer bankplakkers te kweken

      Ik ben 4 weken geleden begonnen met kiemen in een turftablet, na een paar dagen zijn ze boven komen piepen en heb ik ze in 0,6 liter potjes gestoken in de zaai- en stekgrond welke ik ingewaterd heb. Ze stonden er zo bij ;

      Week 1.jpg ​​​


      De plantjes staan in een klein voorgroeitentje, Secret Jardin DP 60. Deze meet 60x40x60cm. Er hangt 2 x 55 w TNeon in en een badkamerafzuiger voor de overtollige warmte.

      Na ongeveer een week heb ik ze omgepoot in kleine rootpouches, hierna worden ze nog 1 x omgepoot in hun definitieve schoenen. Toen zagen ze er zo uit (de plantjes in de kleine potjes zijn niet van mij, die zijn inmiddels geadopteerd) ;

      ​​​ Week 2.jpgWeek3A.jpg Week3B.jpg
      ​​​ ​​​
      image_327374.jpg


      Paar dagen geleden zag ik wat vlekjes ontstaan en ben ik begonnen met wat voeding. Ze krijgen een halve dosis wortelstimulator mee en een halve dosis voeding, EC zat op 0,7. Deze ga ik vanaf nu verhogen. De plantjes zagen er toen zo uit ;


      ​​​ ​​ Week 4A.jpg Week4B.jpg


      Gisteren heb ik de 2 grootste (de linker 2 ) getopt. Foto's komen een andere keer. De andere krijgen nog even de kans om een beetje bij te groeien.

      Ze krijgen sinds donderdag ongeveer een halve liter water per dag. Dacht eerst dat het teveel zou zijn maar ze staan 's avonds weer licht dus ze drinken best gulzig. Je ziet ze iedere dag groeien, lamp hangt al bijna aan get plafond dus echt lang kunnen ze niet meer in het tentje blijven staan. Moet wel zeggen dat de lamp 24 uur brand om de temperatuur een beetje hoog te houden en die Rootpouches laten het water ook makkelijker verdampen dan in normale potten. Als ze dadelijk in het grote hok gaan plaats ik ze onder het 18/6 regime.



      Afgelopen donderdag stonden ze er zo bij ;

      IMG_4944.jpg IMG_4945.jpg

      Ik heb ze ook een keer wat bladvoeding gegeven, vinden ze ook wel lekker.

      Het begin is er. Zodra het hok leeg is kunnen de jonkies erin, hopelijk duurt het niet al te lang meer want deze groeien harder dan verwacht...

      Tot de volgende keer maar weer
      Sorry voor de vraag maar die metertjes bij iedere plant wat is dat?

      Comment


      • Gam3Aholic
        Gam3Aholic commented
        Editing a comment
        lol
        dat is een hygrometertje

      #20
      Gam3Aholic was dat dan zo een rare vraag xD toch bedankt

      Comment


      • Flip Hasjkip
        Flip Hasjkip commented
        Editing a comment
        Stomme vragen bestaan niet De metertjes zijn voor in de potten te doen als ik ga curen.

      • Gam3Aholic
        Gam3Aholic commented
        Editing a comment
        nee hoor
        ik moest lachen vanwege de Quote en dan dat kleine stukje tekst
        zjjn je plantjes aan het curen flip?

      • Flip Hasjkip
        Flip Hasjkip commented
        Editing a comment
        Ja zij zijn inderdaad aan het curen, maar niet deze plantjes De plantjes van de vorige ronde. Metertjes lagen zo lang in het voorgroeihok.

      #21
      Flip Hasjkip thx maat!

      Comment


        #22
        Na een week zijn de potten wel zo'n beetje droog getrokken, ik begin langzaam weer eens wat water te geven. Planten zijn weer mooi aangeslagen na het ompoten, net wordt weer wat voller dus het wordt bijna tijd om over te schakelen. Ik heb hier en daar nog wat getopt om de planten wat vorm te geven.

        Verder weinig te melden, het gaat zijn gangetje, ik zie nergens gebreken of tekorten. Sommige puntjes zijn licht verbrand, teken dat de Light Mix voldoende voeding bevat voor de komende tijd. De Light Mix is merkloos / van een onbekend merk, zat deze x in een witte zak en die heb ik nog niet gehad. Even kijken hoelang ze zonder extra voeding kunnen deze keer, dat is altijd een beetje uitproberen.

        De foto's zijn van 2 dagen geleden in de tussentijd staan ze er alweer anders bij. Is gemaakt met licht aan zonder flits, iets geler dan in de werkelijkheid. Ik zal straks, als ik er aan denk, foto's maken met de lamp uit.

        Rechts boven staat de Chronic Thunder, die ziet er een beetje droopy uit, misschien was de aarde toch te vochtig na het inwateren, of het is gewoon aangeboren. Trekt wel weer bij.



        IMG_5035.jpg

        IMG_5036.jpg IMG_5037.jpg
        IMG_5038.jpg IMG_5039.jpg
        Attached Files
        Een dag zonder wiet kent Flip niet.

        Comment


          #23
          Da komt hier dik in orde , keep it green !!!!

          Plant Rechts onder wel soortje is dat ??

          Ik zie dat je van 2008 al actief bent bij !?i

          Dus u hebt al wel wat soortjes zien passeren ??

          Heb je zo gene lieveling waar van je zegt deze moet je eens geteeld hebben ?

          Ik ben van plan om nieuw zaad te bestellen , maar kies maar eens uit die
          duizenden verschillende soortjes ??

          Ik heb nu 3 soorten staan en ik zou graag volgende teelt 6 verschillende
          soorten zetten !!!

          Ik zou graag een paar Sativa's zetten omdat ik de effecten van den Indica
          niet echt productief vind !?i


          Azarius-infographic-sativa-vs-indica-NL.png
          🔥 !! Remco's six strains edition thrèé <-> 19-06-2023 !! 🔥

          👍🏼 !! Remco's Runtz edition three <-> 01/02/2023 !! 👍🏼

          Comment


            #24
            Remco5421475D-DDE7-4575-BD9B-DB997F759CD1.jpeg
            Een dag zonder wiet kent Flip niet.

            Comment


            • Remco
              Remco commented
              Editing a comment

            #25
            Die staan er hardstikke gezond bij beste Flip Hasjkip! Nadat het medium goed is ingewaterd ben ik tot de derde week van de bloei vrij karig met watergeven. Vanaf dan geef ik ze om ze de dag gemiddeld 3-4 liter per plant.

            Comment


              #26
              Ben ik weer, kan het niet laten om toch nog even een kleine update tussendoor te plaatsen. Echt spannend is het niet, ze groeien lekker door. Ik geef alleen afgezuurd water, 1 x per week zuur ik niet af. Beetje afwisselen voor de variatie. Voeding hoeven ze zeker nog niet, ze vertonen nog steeds wat verbrandde bladpuntjes dus voeding zat in het medium.

              Gisteren kreeg ik de tip om ze wat agressiever onder het net te duwen zodat ze gaan stressen en de groeisprieten beter hun best gaan doen om boven het veld uit te stijgen. Klinkt logisch, ga ik proberen. Ik denk sowieso dat het niet lang meer gaat duren voordat de lamp om kan, denk dit weekend. Wat denken jullie ?

              Aangezien de vorige kweek beestjesvrij is verlopen heb ik deze kweek nog geen Neemolie preventief gespoten, zo lang ik geen sporen zie ga ik dat ook niet doen. Als het niet nodig is bespaar ik mij de moeite

              Plan de campagne voor deze week is ;
              Ruwer scroggen, smack my bitch up !
              Lollypoppen, kalle poten zullen ze krijgen !
              In de bloei zetten, hier met die bloemen !

              Nou, genoeg gezeverd, hier komen de beelden !

              IMG_5059.jpg

              IMG_5060.jpg IMG_5061.jpg
              IMG_5062.jpg IMG_5063.jpg
              Attached Files
              Last edited by Flip Hasjkip; 3 April 2019, 20:02.
              Een dag zonder wiet kent Flip niet.

              Comment


              • Pit
                Pit commented
                Editing a comment
                Prachtig mooi!

              #27
              Netjess flip gaat lekker omschakeling mag idd snel beginnen ze groeien nog 2 weken door....

              ja neem olie de ene doet het wel de andere niet ik heb tot nu toe nog nooit 1 beestje in me tent gezien dus begin ook niet aan neem olie

              lollypoppen vind ik persoonlijk goed idee ben ik ook echt van vorige ronde gedaan en deze x ook zeker weer

              staat er mooi bij
              keep up the good work
              Haze kweek #1,Haze kweek #2,Indica/sativa, weske's indoor garden

              Comment


              • Flip Hasjkip
                Flip Hasjkip commented
                Editing a comment
                Vorige ronde heb ik wat veel weggehaald met het gevolg dat de Bubba's wat weinig scheuten overhielden. Dat heeft wel wat opbrengst gekost. Ga nu de eerste nodes ook laten staan, alleen de takken zal ik kaal maken.

              • Weske
                Weske commented
                Editing a comment
                Oeei oeei oeei zonde
                De 1e node al laten staan jaa
                Dat doe ik niet haal zowizo tot 1/3 alles weg en daarboven alleen de bladeren die geen licht gaan krijgen.

                Ik ben benieuwd of het helpt zou mooi zijn we wachten gewoon af bij je verslag

              #28
              Anders jij wel eh, het wateren gaat hier ook een stuk beter. De dames hebben meer pit dankzij Pit
              Netjes bezig flip zien er zeer goed uit, holeijk staan die van mijn er straks ook zo bij
              Ad usum proprium!

              Comment


              • Weske
                Weske commented
                Editing a comment
                Lekker zo doorgaan dan zoals ik hierboven al zei we zijn zelf soms te bang om iets verkeerd te doen...
                Ik merk het zelf dat als ik iets niet weet toch extra voorzichtig word

              • ganjagast
                ganjagast commented
                Editing a comment
                Ghehe Wes met in het achterhoofd van wat nou als ik het opfok!!!? Weken verprutst en ben je weer/nog steeds afhankelijk van de shop of erger nog, straatdealers. Het is niet raar dat het voor de eerste kweken allemaal wat preuts moet je wilt er wat van kunen roken/vapen Never give up, Never give in!
                Denk wel dat de pootten die jij gebruikt flip veel meer kunnen handelen, aangezien ze meer luchten. Ik moet daar nog een beetje op letten dus ik improviseer zelf om extra zuurstof bij de wortels te krijgen dmv rietjes, Co2 tabs.. ook heb ik trouwens weer gebruik gemaakt van hydro korrels!Maar wil ook nog smart pots of air pots aanschaffen. Moet nu even dimmen want anders heb ik geen zakgeld voor mijn korte vakantie

              • Weske
                Weske commented
                Editing a comment
                Haha die zou echt erg zijn dan ben ik echt zuur zuur damn alle moeite voor niks

              #29
              mooi groen zo

              Comment


                #30
                Allememachies!!

                Zien er erg goed uit!


                Bij mij gaan ze na een week of 5 6 de bloei in. Maar ik scrog niet dus ja...

                Preventief spuiten zou ik persoonlijk nooit doen, of er moet om een of andere reden een noodzaak voor zijn.

                Plan de campagne voor deze week is ;
                Ruwer scroggen, smack my bitch up !
                Lollypoppen, kalle poten zullen ze krijgen !
                In de bloei zetten, hier met die bloemen !




                Grote Groeten
                "Alles gaat goed, en anders doe ik wel alsof" - Takketoelli
                "Wat er ook gebeurt, altijd blijven lachen" - Bassie
                "Ajeto" - Buurman en Buurman

                Comment


                • Flip Hasjkip
                  Flip Hasjkip commented
                  Editing a comment
                  Krengen blijven terug komen maar als je er vroeg bij bent doen ze niet veel kwaad. Kwestie van zorgen dat het geen plaag wordt. Volgende ronde toch maar weer preventief te werk gedaan. Vorige x gedaan en toen geen beestje gezien.

                • Weske
                  Weske commented
                  Editing a comment
                  Ja echt apart dat ze er nu weer zitten
                  Meegekomen met de grond?
                  Ja dat zeker nu heeft het zowizo meer zin dat als er een plaag zit gore dingen

                • Flip Hasjkip
                  Flip Hasjkip commented
                  Editing a comment
                  Dat is een goeie, kunnen die in de grond meekomen ? Mijn hok is gebouwd met hout, zullen wat kiertjes en spleten inzitten, daar kunnen die krengen zich ook verstoppen. Die kunnen rustig maanden slapen om vervolgens weer wakker te worden en aan het verse groen beginnen te peuzelen.
              Bezig...
              X