Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

3x LSD + 1x Chronic Thunder van Barney's Farm in SCROG onder COB's

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #46
    ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

    Comment


    • Flip Hasjkip
      Flip Hasjkip commented
      Editing a comment
      Thanks. Het is een combiconnect alleen de zwarte plastic is eraf gegaan. Je doelt op lekken denk ik ?

      Hoop dat de dierentuin wegblijft na de laatste Neembehandeling maar ergens houden ze zich schuil en ik heb geen zin om het hok af te breken. Dat is een nadeel van hout. Volgende ronde ga ik weer preventief aan de gang, dacht dat het nu niet nodig was.
      Last edited by Flip Hasjkip; 15 April 2019, 17:42.

    • Pit
      Pit commented
      Editing a comment
      -verwijderd-
      Last edited by QnQ; 21 April 2019, 17:41. Reden: Aanraden van kankerverwekkende pesticiden

    • Flip Hasjkip
      Flip Hasjkip commented
      Editing a comment
      De reden dat ik zelf ben gaan kweken is juist om zeker te zijn dat mijn wiet geen pesticiden bevat. Ik begin er dus maar niet aan.

    #47
    Lopen aardig wat kweekjes gelijk op -wel geinig ook
    Gaat lekker eh goed bezig Flip!
    Ad usum proprium!

    Comment


    • Flip Hasjkip
      Flip Hasjkip commented
      Editing a comment
      Continurooster Krijg je als grootverbruiker, geen tijd om te verslappen. Ooit hoop ik een voorraadje op te bouwen met verschillende soortjes maar de perfecte kweek moet ik nog draaien..

    • ganjagast
      ganjagast commented
      Editing a comment
      Wil dat ook graag, paar potten goed gevuld, verschillende soorten. Zou wel dope zijn Moeten we toch nog een tijdje gaan verslappen willen een voorraad kastje opbouwen met verschillende soorten, ouwe grootverbruiker (zegt deze grootverbruiker) Laten we er een perfecte kweek van maken!

    #48
    0EB5EE9F-46CC-4C0E-A37B-F71284989875.jpeg We zijn een paar dagen verder, de eerste haartjes zijn een feit, je ziet al goed waar de toppen gaan komen maar echte pruikjes zijn er nog niet gevormd. We spreken dus nog niet van bloei.

    Heb ze gisteren voor de 1ste keer een halve dosis voeding meegegeven. EC Heb ik niet gemeten, zal niet zo spannend zijn. Wel heb ik nog 15 ml Neemolie gemengd met 10 liter water en dat verdeeld over de 4 potten. Ga vanaf nu de voeding opbouwen.

    Ze gaan nog steeds lekker, zie dat ze iets lichter beginnen te worden dus dit was het goede moment om met de voeding te beginnen. Ik heb geen tripsen meer gezien maar zal volgende week nog 1 x Neemolie meegeven, dan moet het goed zijn. Sprayen doe ik niet meer.

    3A40C056-4CDC-46B1-BDF6-194EFF0A7E4B.jpeg 0E04D248-0FF6-486D-8039-3A5ABF8C2796.jpeg




    Een dag zonder wiet kent Flip niet.

    Comment


      #49
      Ziet er goed uit toch
      Haze kweek #1,Haze kweek #2,Indica/sativa, weske's indoor garden

      Comment


      • Flip Hasjkip
        Flip Hasjkip commented
        Editing a comment
        Joa dat vond ik zelf ook wel

      • Weske
        Weske commented
        Editing a comment
        Zeker weten niks over te klagen hoor ik loop iets meer als een weekje achter je haha de mijne staan morgen 1 week op 12/12

      #50
      🔥 !! Remco's six strains edition thrèé <-> 19-06-2023 !! 🔥

      👍🏼 !! Remco's Runtz edition three <-> 01/02/2023 !! 👍🏼

      Comment


        #51
        Ik heb ze tot nu toe iedere x 2,5 l gegeven, in de bloei ga ik dat opvoeren. Ze krijgen water op dag 1, dag 2 niks en dag 3 meestal weer water, op een paar keer na toen ze nog redelijk vochtig stonden. Beetje droog laten trekken kan ook geen kwaad. Tot nu toe gaat het goed dus ik denk dat ik de juiste hoeveelheid heb gevonden.

        Voeding hebben ze nu 25 ml / 10 l meegekregen, de helft van de aanbevolen dosis. Ik ga vanaf nu de EC meten en begin met 1,2. Als voeding gebruik ik de Hy-Pro Terra lijn. Root stimulator heb ik nauwelijks gebruikt deze x, net als de Spraymix.

        De Neem geef ik nog 1 week mee, dan zal de bloei beginnen. Kan het daarnaa eruit gespoeld worden. Hoop dat die tripsen wegblijven maar ik ben er bang voor. Als het een echte plaag wordt vreten ze je bladeren aan en dan gaan ze kapot. De bladeren nemen geen licht meer op en ook je planten worden kwetsbaar voor schimmels en ziektes.
        Een dag zonder wiet kent Flip niet.

        Comment


          #52
          Nice work
          The dude with the AK420 sitting on his OG KUSHsion licking his GELATO41 and eating his GSC
          5 lekkere grieten onder de zon

          Comment


            #53
            Vandaag is het 4:20, welke dag kan je beter uitzoeken dan vandaag om een kleine update te doen.

            Ze staan morgen 2 weken op 12/12, echte pruikjes zijn er nog niet gevormd dus spreken we nog niet over bloei. Over een week zullen ze wel echt in de bloei staan, dzw pruikjes hebben gevormd. Nu zijn het nog beginnende knopjes, Ik begin vanaf nu met het schema, Root Stimulator en Spraymix geef ik al niet meer mee. Vanaf volgende week begin ik dan bij de 4de week, EC op 1,4. Uiteraard kijk ik wat de planten doen en volg ik niet klakkeloos het schema.

            PNG-afbeelding.png


            Zoals ik al eerder schreef worden ze wat lichter, ik had ze al een halve dosis voeding gegeven. Ik heb ze vandaag nog eens ieder 2,5 l water gegeven met voeding, EC 1,2 en PH 6,5. Geen beestjes meer gezien. Verder gaat het zijn gangetje en valt er weinig te vertellen. Ik merk wel dat ze al iets meer beginnen te drinken, vanaf volgende week wil ik ze dan ook meer gaan geven, denk dat ik naar 3 - 3,5 l ga, eens zien wat ze doen.

            Hier komen weer de sfeerbeelden, ik ga nog even bij een maatje op bezoek, nog een paar 4:20 toeters paffen


            IMG_5120 2.JPG IMG_5121.JPG IMG_5123.JPG IMG_5124.JPG
            IMG_5122.JPGIMG_5125.JPG
            Een dag zonder wiet kent Flip niet.

            Comment


              #54
              Die staan er keurig bij Flip!

              Comment


                #55
                Mooi zo.. hier kan ik nog bijleren

                Comment


                • Flip Hasjkip
                  Flip Hasjkip commented
                  Editing a comment
                  Leer zelf ook nog iedere dag, de ideale kweek moet ik nog meemaken. Gaat wel telkens wat beter. Zo lang je je fouten herkent en niet nog eens maakt zit je op de goede weg.

                • Cdb
                  Cdb commented
                  Editing a comment
                  Never to old to learn

                #56
                Flip da komt hier netjes in orde goe bezig kerel !!

                Effe een vraag je uit interesse , komen er al veel worteltje piepen
                uit die zakken of blijven ze allemaal lekker binnen zitten ??

                En als je daar 2,5 liter water in pleurt loopt er dan niet veel water uit
                of zie ik dit verkeerd ?

                Ik hoor iedereen maar zeggen nen toeter hier nen toeter daar en ik
                maar afkicken ?!? Lekker lekker alle doe zo voort dan komt het
                allemaal wel in orde GoGo nu nog pruikjes en ge zijt vertrokken !!
                🔥 !! Remco's six strains edition thrèé <-> 19-06-2023 !! 🔥

                👍🏼 !! Remco's Runtz edition three <-> 01/02/2023 !! 👍🏼

                Comment


                • Remco
                  Remco commented
                  Editing a comment
                  Nee nog steeds bezig om alles in orde te brengen moet nog steeds een een heel parcours afleggen , ze hebben in brussel pas in sep. een aangepaste auto ter beschikking , maar dien van de rijschool ging wel iets fixen met een andere rijschool , we zien wel maar da duurt allemaal zo lang !!!!!!!! Mor ik ga me er niet in druk maken da helpt toch niet !!

                • Takketoelli
                  Takketoelli commented
                  Editing a comment
                  Jij gooit de kluiten in de ondergrondse? Dat is iets wat ik niet echt aandurf te doen. Ik heb de wouten al eens het afval zien doorzoeken. In ieder geval NOOIT persoonlijke gegevens in het afval!!

                  Als je makkelijk veel over iemand te weten wilt komen moet je zijn of haar afval doorzoeken

                  Ik ben ook aan het dromen van hydro....ben zelf chronisch ziek en mijzelf de trap op tillen is soms al teveel. Zou perfect zijn. Maar ik moet mijzelf eerst een wat meer ervaren kweker kunnen noemen

                • Remco
                  Remco commented
                  Editing a comment
                  Blad afval gaat in een witte zak waar ook geen persoonlijke gegevens in zitten hoop ik dan !!

                  En over de potgrond , ik zou niet anders weten waar ik deze zou kwijt geraken , kan het moeilijk
                  naar container park rijden of het in bos storten !!

                  Het hydro systeem dat ik op het oog heb , is iets dat speciaal voor mijn kast grote is gefabriceerd
                  En ik ken iemand hier op JD de naam ontschiet mij effe !!
                  Dien ook zo een systeem heeft aangeschaft en daar ook een kweekverslag gaat van maken !!

                  dus ik ga wel eerst eens zien hoe dat dat juist werkt voordat ik mij in dit avontuur stort !!!!

                #57
                Netjes flip gaat lekker hiero
                laat die beestjes ook maar mooi wegblijven
                staat echt lekker vol
                Haze kweek #1,Haze kweek #2,Indica/sativa, weske's indoor garden

                Comment


                  #58
                  nice job so far!
                  zeer benieuwd!

                  Comment


                    #59
                    De pruikjes worden zichtbaar, ik ga langzaam de watergift opvoeren. Vandaag staan ze redelijk droog, van 1 is de bovenste laag op 1 plek nog vochtig, heb ik de laatste scheut uit de emmer in gegooid vandaar. Vandaag krijgen ze 3 liter elk met voeding, EC 1,2. Nog even en de emmer is te klein en dan dien ik mijn voedingswater aan te maken in een speciekuip.

                    De stammen zijn in de tussentijd lekker dik geworden, dan kunnen ze ook goed water transporteren naar bovengelegen delen. Op deze foto zie je de plek die nog een beetje vochtig was, je ziet ook de donkere aarde. Heb er een vinger ingestoken en kwam na 2 cm geen vocht meer tegen. Ze mogen best wat water hebben. Voelde wel wortelgroei, dat is een goed teken. Ben benieuwd hoe de kluit na afloop eruit gaat zien nu ik de watergift drastisch heb verhoogd vergeleken met voorgaande kweekjes. So far so good, tot nu toe gaat deze ronde het lekkerst van ze allemaal. Zou dit dan de ideale kweekronde gaan worden ? Ik zal nog niet te vroeg juichen maar het zo halverwege is het al veelbelovend.

                    IMG_5133.jpg


                    Van boven, zijaanzicht en een overzicht van ze alle 4 ;



                    IMG_5126.jpg

                    IMG_5131.jpg


                    IMG_5128.jpg IMG_5129.jpg
                    IMG_5127.jpg IMG_5130.jpg

                    Op- of aanmerkingen, hoor ze graag !



                    Een dag zonder wiet kent Flip niet.

                    Comment


                    • Takketoelli
                      Takketoelli commented
                      Editing a comment
                      Mooimooimooimooi!!!!!

                      Geen ventilator?

                    • Flip Hasjkip
                      Flip Hasjkip commented
                      Editing a comment
                      Dank u dank u Jawel, die blaast boven de lampen. Daar hangt ook een keramische lamp als kachel. De ventilator verdeelt de warme lucht een beetje. Voor de planten gebruik ik m niet, is niet nodig.

                    #60
                    Ad usum proprium!

                    Comment


                    • Flip Hasjkip
                      Flip Hasjkip commented
                      Editing a comment
                      Laten we het hopen, ik duim ervoor. Het is nog niet gelopen maar ik heb hoge verwachtingen
                  Bezig...
                  X