Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

3x LSD + 1x Chronic Thunder van Barney's Farm in SCROG onder COB's

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    3x LSD + 1x Chronic Thunder van Barney's Farm in SCROG onder COB's

    Korting op 420shop
    Aangezien mijn kweek bijna ten einde loopt en de volgende generatie alweer uit de luiers is ben ik alvast begonnen aan een nieuw verslag. De jonkies zijn ondertussen een week of 4 uit, ze hebben recht op een eigen plekje ​ Ik kan mij wat vergissen in de dagen, ze staan ca. 4 weken maar weet niet meer precies welke dag de foto's zijn gemaakt. Echt spannend vind ik dat ook niet, als ze dadelijk in de bloei gaan vind ik interessanter om het bij te houden.

    Ik kweek onder 8 COB's, in totaal ca. 400 watt. Ook deze ronde gaan we weer scroggen. De voeding komt van Hy-Pro en als medium gebruik ik een Lightmix zonder merk. De planten komen straks in 40 liter Rootpouche te staan.
    Ik heb deze keer gekozen voor 3 x LSD + 1 x Chronic Thunder van Barney's Far, voornamelijk Indica's met een hoog THC gehalte. Hoop weer bankplakkers te kweken

    Ik ben 4 weken geleden begonnen met kiemen in een turftablet, na een paar dagen zijn ze boven komen piepen en heb ik ze in 0,6 liter potjes gestoken in de zaai- en stekgrond welke ik ingewaterd heb. Ze stonden er zo bij ;

    Week 1.jpg ​​​


    De plantjes staan in een klein voorgroeitentje, Secret Jardin DP 60. Deze meet 60x40x60cm. Er hangt 2 x 55 w TNeon in en een badkamerafzuiger voor de overtollige warmte.

    Na ongeveer een week heb ik ze omgepoot in kleine rootpouches, hierna worden ze nog 1 x omgepoot in hun definitieve schoenen. Toen zagen ze er zo uit (de plantjes in de kleine potjes zijn niet van mij, die zijn inmiddels geadopteerd) ;

    ​​​ Week 2.jpgWeek3A.jpg Week3B.jpg
    ​​​ ​​​
    image_327374.jpg


    Paar dagen geleden zag ik wat vlekjes ontstaan en ben ik begonnen met wat voeding. Ze krijgen een halve dosis wortelstimulator mee en een halve dosis voeding, EC zat op 0,7. Deze ga ik vanaf nu verhogen. De plantjes zagen er toen zo uit ;


    ​​​ ​​ Week 4A.jpg Week4B.jpg


    Gisteren heb ik de 2 grootste (de linker 2 ) getopt. Foto's komen een andere keer. De andere krijgen nog even de kans om een beetje bij te groeien.

    Ze krijgen sinds donderdag ongeveer een halve liter water per dag. Dacht eerst dat het teveel zou zijn maar ze staan 's avonds weer licht dus ze drinken best gulzig. Je ziet ze iedere dag groeien, lamp hangt al bijna aan get plafond dus echt lang kunnen ze niet meer in het tentje blijven staan. Moet wel zeggen dat de lamp 24 uur brand om de temperatuur een beetje hoog te houden en die Rootpouches laten het water ook makkelijker verdampen dan in normale potten. Als ze dadelijk in het grote hok gaan plaats ik ze onder het 18/6 regime.



    Afgelopen donderdag stonden ze er zo bij ;

    IMG_4944.jpg IMG_4945.jpg

    Ik heb ze ook een keer wat bladvoeding gegeven, vinden ze ook wel lekker.

    Het begin is er. Zodra het hok leeg is kunnen de jonkies erin, hopelijk duurt het niet al te lang meer want deze groeien harder dan verwacht...

    Tot de volgende keer maar weer
    Attached Files
    Last edited by Flip Hasjkip; 9 March 2019, 14:27.
    Een dag zonder wiet kent Flip niet.

    #2
    hopla first in line zal die chronic thunder in de gaten houden lijkt me wel wat zelf een keer te doen.
    Succes weer!

    edit: zie geen pics flip!
    Ad usum proprium!

    Comment


    • Flip Hasjkip
      Flip Hasjkip commented
      Editing a comment
      Geen pics ? Hoe kan dat nou weer, zie ze allemaal, server zal wel gaar zijn Zal eens kijken of ik het kan fixen.

    • ganjagast
      ganjagast commented
      Editing a comment
      Yes kan ze nu wel zien!

    #3
    Succes flip
    garfield-cartoon-smoke-weed-memes-800x800.jpg
    Haze kweek #1,Haze kweek #2,Indica/sativa, weske's indoor garden

    Comment


      #4
      Niet te stoppen eh
      Dat zijn een paar knappe dames Flip.
      Mooi breed blad.
      ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

      Comment


        #5
        Hallo Flip!

        Ik kijk graag met je mee, mooie plantjes hoor


        Grote Groeten
        "Alles gaat goed, en anders doe ik wel alsof" - Takketoelli
        "Wat er ook gebeurt, altijd blijven lachen" - Bassie
        "Ajeto" - Buurman en Buurman

        Comment


          #6
          succes flipper

          Comment


            #7
            Ik schuif een stoel bij, succes!!

            Comment


              #8
              Ziet r goed uit flip. Ben benieuwd wat je er met je cobs gaat afhalen.
              succes

              Comment


                #9
                IMG_4967.jpg IMG_4966.jpg


                IMG_4968.jpg


                Vrijdag hebben ze geen drinken gehad, Zaterdag hingen de bladeren een beetje dus dat is voor mij het teken dat ze meer gaan drinken en ik geen dag meer kan overslaan. Vanaf nu krijgen ze dus dagelijks iets.
                Ik heb nog wat getopt en in totaal 2 liter water gegeven met met 5 ml Rootstimulator (halve dosis) en wat voeding, EC zat op 0,8. Ze stonden er (voor de watergift) zo bij ;


                IMG_4981.jpg IMG_4982.jpg IMG_4984.jpg

                So far so good, deze week ga ik oogsten, dan is het bloeihok vrij en kunnen deze verhuizen. Hoop dat ze het nog even volhouden in het kleine tentje, de lamp kan ik niet hoger hangen dus dat wordt nog een beetje buigen of snoeien. Komt goed !

                Fijne Zondag iedereen, weer is iets beter dan verwacht dus ik ga er nog even uit zometeen met de hond




                Een dag zonder wiet kent Flip niet.

                Comment


                • Weske
                  Weske commented
                  Editing a comment
                  Mooi,stevig,goede kleur,lekker volle planten...
                  Die gaan lekker flip ga zo door

                • ganjagast
                  ganjagast commented
                  Editing a comment
                  Mag ik de spuit even terug hebben, moet die van mij ook een neveldouche geven.. Jij ook een fijne zondag!
                  ps. je planten staan er goed bij!

                #10
                Wauw, dat zijn mooie jongedames Flip!!

                Zitten zowat in de bloei van hun leven zou ik zeggen ja, ze zijn nu dus 5 weken?


                Ik wil voor mijn volgende verbeteringen ook wortelsim en bladvoeding gaan gebruiken, ik zie wel verschillen in groei tussen Weske en jij ten opzichte van mij. Alhoewel dit natuurlijk veel meer redenen kan hebben, 24 uur licht bijvoorbeeld. Ook nieuw voor mij, ik dacht alleen voor AF's. Groot verschil?

                Ook een EC-meter staat op de planning, ik dacht eerst dat deze alleen voor hydrokweek gebruikt werd. Merkte jij echt vooruitgang in je resultaat met gebruik van de EC?

                Wat zijn volgens jou de voordelen van rootpouches?


                Nou, vragen zat, maar ik denk ook dat ik veel van je kan leren . Ben benieuwd naar je scrog!



                Grote Groeten



                "Alles gaat goed, en anders doe ik wel alsof" - Takketoelli
                "Wat er ook gebeurt, altijd blijven lachen" - Bassie
                "Ajeto" - Buurman en Buurman

                Comment


                • Flip Hasjkip
                  Flip Hasjkip commented
                  Editing a comment

                • Takketoelli
                  Takketoelli commented
                  Editing a comment
                  Bedankt voor de info!

                  Bladvoeding ga ik als eerste proberen. Die rootpoucheszullen ook wel zorgen voor betere wortelgroei ja, daar ga ik eerder voor dan de wortelsim denk ik.
                  Maar eerst een nieuwe filter, ik heb op het moment geen reserve en dat bevalt mij niet zo

                • Jamzieman
                  Jamzieman commented
                  Editing a comment
                  Awel Flip da ondervind ik nu dat ook dat residu van die vita race en je ziet het wel hard op het blad de lichtbruine kringen.
                  Is dit nadelig voor lichtopname of dergelijke want anders wordt het nut, nutteloos grts

                #11
                Ziet er goed uit! Ik volg ook terug!
                https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...esia-lemonator

                Comment


                #12
                Mooie gezonde dames heb je daar staan!

                Comment


                #13
                IMG_5017.jpg IMG_5018.jpg

                IMG_5019.jpg IMG_5020.jpg
                IMG_5022.jpg IMG_5021.jpg


                Attached Files
                Een dag zonder wiet kent Flip niet.

                Comment


                  #14
                  ziet erg goed uit ik volg!!!!!

                  Comment


                    #15
                    Ze gaan hard nog even zitten ze alweer boven t net
                    Haze kweek #1,Haze kweek #2,Indica/sativa, weske's indoor garden

                    Comment

                    Bezig...
                    X