Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Purple Haze + Amnesia Haze auto (PowerStrains)

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #76
    Kleine (foto)update.
    IMG_2425.jpeg IMG_2426.jpeg IMG_2427.jpeg IMG_2428.jpeg IMG_2429.jpeg
    Attached Files
    Last edited by Voor het eerst; 27 October 2019, 07:10.
    Lopend Verslag

    Comment


    • kweek0r
      kweek0r commented
      Editing a comment
      Lekkere topjes hoor!


    • Voor het eerst
      Voor het eerst commented
      Editing a comment
      Ja, ik begin weer hoop te krijgen

    #77
    En nog maar een paar fotootjes (kan nu niet veel anders dan wachten
    IMG_0241.jpg
    IMG_0239.jpg IMG_0222.jpg IMG_0200.jpg IMG_0198.jpg
    Attached Files
    Lopend Verslag

    Comment


    • kweek0r
      kweek0r commented
      Editing a comment
      Dat heb ik ook. En dan ga ik er maar even bij zitten in de hoop dat het dan veel sneller gaat maar tevergeefs.


    • Voor het eerst
      Voor het eerst commented
      Editing a comment
      Ja, kan er soms uren naar kijken. Tot nog toe gaat het toch sneller als ik niet kijk lijkt het

    #78
    Ps wellicht niet helemaal zichtbaar maar heb reflecterende folie aangebracht in het hok voor een betere lichtspreiding. Dit lijkt na 2 dagen al verbetering te geven (kan natuurlijk ook toeval zijn). Het nadeel... mijn camera kan tijdens duisternis niet meer filmen door reflectie van infrarood. Is deze infrarood eigenlijk van invloed op de duistere periode of zou het geen/weinig invloed hebben?
    Lopend Verslag

    Comment


    • Voor het eerst
      Voor het eerst commented
      Editing a comment
      De reden dat ik de vraag stelde was omdat het me ergens logisch lijkt dat de dames de irverlichting minimaal ten dele zien als verlichting. Ik zie de planten tenslotte ook haarscherp. Dat zou dus maar zo een reden kunnen zijn voor de zeer langzame groei, 24/7 licht. Weliswaar een beetje licht of heel veel maar om een idee te geven, mijn oprit van 30 meter verlicht zo'n zelfde camera ook

    • Rreppellsteeltjam
      Rreppellsteeltjam commented
      Editing a comment

    • Voor het eerst
      Voor het eerst commented
      Editing a comment
      Dat was de reden dat ik er over na ging denken. Ik zag groeilampen met toegevoegde ir.

    #79
    Hoe groot zijn jouw planten eigenlijk? Ik heb ook auto's staan maar vind ze zo klein. (Er zitten er 2 bij van 40cm hoog; ze bloeien wel pas een week)

    Kweek #2: De tweede ronde: White Widow & Sensi Star
    Kweek #1: De race naar resultaat met een minimaal budget

    Comment


    • kweek0r
      kweek0r commented
      Editing a comment
      Thanks! Haha ja ik heb ook een vreemde plant. Zou een Skunk moeten zijn maar is veel hoger en veel minder bossig dan de andere Skunk. Ik twijfel af en toe wel of het echt een Skunk is en ik niet een andere heb gekregen per ongeluk. We gaan het meemaken straks.


    • Voor het eerst
      Voor het eerst commented
      Editing a comment
      2 zijn zo’n 40 cm hoog, de derde is zo’n 15cm☹️

    • kweek0r
      kweek0r commented
      Editing a comment
      Die van 40 zijn volgens mij wel oke. Dat heb ik ook zo'n beetje. (eentje 50cm maar dat is dan wel meteen de grootste)

      Die van 15cm is wel heel klein heb je daar een reden voor waarom ze zo klein is gebleven?


    #80
    Deze heeft eerst een paar weekjes buitengestaan. Veel te koude en vochtige grond schijnbaar. Omdat ik er 4 had geplaatsts en inmiddels nog maar 2 over had heb ik deze bijgeplaatst. Vreemd genoeg is hij geen centimeter meer gegroeid maar wel in bloei gegaan
    Lopend Verslag

    Comment


    • kweek0r
      kweek0r commented
      Editing a comment
      Ah zo! Dan zal het inderdaad van het buiten staan komen.


    #81
    Nu mijn allereerste eigen kweek bijna ten einde loopt beginnen er wat nieuwe vragen te komen. Mede doordat ik de afgelopen 3 maanden te veel op het forum heb zitten lezen natuurlijk. Maar wat is jullie ervaring met Integra boost 62% om te curen? En waarom zou ik die niet kunnen gebruiken om te drogen? Ik begrijp dat een luchtvochtigheid van 62% perfect is voor zowel het drogen als het curen dus waarom niet gewoon een paar van die packs in een kartonnen doos en daar de toppen in hangen?
    Lopend Verslag

    Comment


      #82
      Gaat nu best hard. Zie dagelijks verschil in de topjes. Ook de haasjes doen het goed (laatste foto) (inmiddels zo'n 60cm) Binnenkort toch maar op 12/12 zetten (ik wil ze op 12/12 zetten als OF de AF-jes klaar zijn OF als ze een eter hoog zijn. Als ze dan 30% doorschieten in de hoogte zit ik op totaal 130+40cm van de pot= 170cm. De lampen kunnen er dan nog zo'n 40cm boven blijven hangen en dat is zat voor tl lijkt mij.
      Het gaas hangt er omdat ik nog twijfel wel of geen scrog. Moest het ook eerst even op maat maken
      IMG_2439.jpg IMG_2440.jpg IMG_2441.jpg IMG_2442.jpg IMG_2443.jpg IMG_2444.jpg IMG_2445.jpg
      Lopend Verslag

      Comment


        #83
        Ze gaan geweldig. Kan nu wel met zekerheid stellen dat IR verlichting tijdens de duistere periodes een absoluut nadeel is. Verschil is wel duidelijk groter bij de hazen als bij de afjes. De hazen schieten nu de lucht in. De afjes dikken lekker aan maar verder geen bijzonderheden. Wat me wel opviel is dat enkele bladeren raar vervormen (zie foto). De topjes moeten nog even (volgens de oorspronkelijke planning hadden die deze week geoogst moeten worden, 2e/3e foto).
        IMG_2457.jpeg IMG_2448.jpeg
        Attached Files
        Lopend Verslag

        Comment


          #84
          Misschien te dicht bij de lamp gestaan dat enkele blaadje?
          Voor de rest ziet het er prima uit hoor! Wordt een lekker
          rokertje!

          Succes!!

          Comment


          • Voor het eerst
            Voor het eerst commented
            Editing a comment
            Het vreemde is dat deze inderdaad vrij kort onder een ledlamp hing die er alleen maar hangt ten behoeve van bijverlichting. Hier komt absoluut geen warmte vanaf (na 18 uur branden is de temperatuur circa 30˚C. Is dat dan toch het licht? Lamp hing er zo'n 40cm boven maar wordt door mij niet als krachtige lamp beoordeeld (60W opname)

          #85

          Zo even mijn DSLR uit de kast getrokken. geeft tenminste echte foto's


          topje_sm.jpg topje_zoom.jpg
          Lopend Verslag

          Comment


          • kweek0r
            kweek0r commented
            Editing a comment
            Ziet er smakelijk uit! Mooie foto's!


          • Voor het eerst
            Voor het eerst commented
            Editing a comment
            Heb net precies alles omgezet naar 12/12. Hoop dat ik dus om 16.00u weer wat mooie foto's maken. Ben vooral benieuwd of ik morgen om 16.00u verschil zie omdat dan hun eerste cyclus van 12 uur duister erop zit. Tot op heden is het me vooral opgevallen dat langere duisternis leid tot snellere groei. (eerst 24/0, toen 20/4, toen 18/6 en nu dus 12/12)

          #86
          Waarom bobbelen de blaadjes eigenlijk zo? Ik bedoel dan de blaadjes die vol zitten met de trichomen. Is dat omdat de trichomen via de oppervlakte naar buiten komen?
          Lopend Verslag

          Comment


            #87
            zo.. de laatste foto's van vandaag.
            collage4.jpg collage2.jpg collage1.jpg collage3.jpg
            Lopend Verslag

            Comment


              #88
              Zoals in een van vorige berichten aangegeven heb ik alles nu dus op 12/12 gezet. Moet ik vanaf nu 8/9 weken tellen voor de bloei of pas vanaf het moment dat de eerste tekenen van voorbloei zichtbaar zijn?
              Lopend Verslag

              Comment


              • Voor het eerst
                Voor het eerst commented
                Editing a comment
                Het gaat in dit geval om de hazen. De AFjes bloeien nu idd bijna 3 weken maar geen idee hoe lang die dus nog moeten. Vandaar dat ik nu dan toch maar vast naar 12/12 ben gegaan

              • Rreppellsteeltjam
                Rreppellsteeltjam commented
                Editing a comment
                Afjes doen er 12/13 weken over in totaal.

              • Rreppellsteeltjam
                Rreppellsteeltjam commented
                Editing a comment
                En de Hazes groeien nog ongeveer 3 weken door.

              #89
              Ziet er goed uit

              Comment


                #90
                Afjes minimaal 18-6 liever 20-4 of 22-2...
                Nooit 12-12 dat kost tijd en opbrengst..

                Ziet er prima uit hoor!!

                Comment


                • Voor het eerst
                  Voor het eerst commented
                  Editing a comment
                  Het kan natuurlijk toeval zijn maar na de eerste nacht zag ik direct dat de toppen fors toegenomen zijn. Op zich snap ik wel de logica achter 20/4 maar ik wil mijn hazen nu echt in de bloei hebben. Dus moest ik een keuze maken. De afjes zijn vanaf het begin al geen vrienden van mij. De hazen doen precies wat ik van ze verwacht tot op heden.

                • Rreppellsteeltjam
                  Rreppellsteeltjam commented
                  Editing a comment
                  Hazen schijnen pas in de bloei te gaan op 12/12.
              Bezig...
              X