Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Purple Haze + Amnesia Haze auto (PowerStrains)

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Deze heeft Weske toen gemaakt. Er moet alleen nog een filtertje in de dop.

    79643517-D23D-40D3-94F2-54B4CE89371A.jpeg
    Een dag zonder wiet kent Flip niet.

    Comment


    • Flip Hasjkip
      Flip Hasjkip commented
      Editing a comment
      Als je niet verhit wordt de olie hard, dan krijg je deze er niet meer uit. Als je verwarmt blijft deze vloeibaar. Schraap het uit de kom met bij een stanleymes (los mesje) en smeer het op bakpapier. Als je dan wat wilt roken houd je even de aansteker onder het papier en dan rol je je sigaret, of joint, erdoor en kan je roken.

      Als je het goed doet plaatsje de olie nog in een vacuumkamer, krijgt hij een mooie kleur van.

      Zoek maar eens op You Tube op “Shatter”, voorbeelden genoeg.

    • Voor het eerst
      Voor het eerst commented
      Editing a comment
      Dat gaan we dus zo mooi ff proberen...

    • kroket
      kroket commented
      Editing a comment
      Da's wel makkelijk op reis, een paar sigaretten voorzien van olie

    BHO met bellenblaas en aanstekergas
    58893F70-1B2B-46D1-9009-4E9C8092F68D.jpeg
    Lopend Verslag

    Comment


    • Voor het eerst
      Voor het eerst commented
      Editing a comment
      Geen idee hoeveel wiet, heb mijn fluffy toppen gebruikt. Gok zo'n 10-15 gram (bellenblaas vol) Gok dat het zo'n 4 a 5 ml was. Effect in ieder geval prima

    • Flip Hasjkip
      Flip Hasjkip commented
      Editing a comment

    • Voor het eerst
      Voor het eerst commented
      Editing a comment
      heb vanavond een halve gram opgerookt, ben nog nooit zo stoned geweest

    F8C010DF-16D2-4BC7-A8AD-1BB57A5E7B89.jpeg Zo gisteren weer boter gemaakt. Nu van de purple haze. Zojuist brownies van gebakken, hopelijk iets minder sterk dan de laatste keer, die was echt veel te. Voordeel is dat er maar 60 gram boter ingaat ipv 150. Heb ook maar 50 gram wiet gebruikt op 500 gram boter (vorige keer 100 gram incl wat fijn knipafval op 250 gram boter)
    Lopend Verslag

    Comment


    • Rreppellsteeltjam
      Rreppellsteeltjam commented
      Editing a comment
      Ja Remco, gewoon door het beslag, doe ik ook bij de spacecake.

    • kroket
      kroket commented
      Editing a comment
      Pwoah dit ziet er lekker uit!

    • Voor het eerst
      Voor het eerst commented
      Editing a comment
      Was ook echt lekker. Veel chocola met een beetje scherpte van de wiet, net subtiel genoeg om niet gelijk dat hele ding naar binnen te schuiven.

    Vandaag wederom creatief geweest, deze keer eens wat anders.... Een soort van gummibeertjes met wat extra.

    het gebruikte recept:
    • 80ml water
    • 15ml citroensap
    • 40gr mapelsiroop
    • 160ml aardbei/peer sap
    • 15ml wietolie (ik heb 5 ml wietolie en 3 ml bho gebruikt)
    • 12 velletjes gelatine
    Alles in de pan gooien, verwarmen, roeren en in de vorm gieten (gelatinevelletjes wel even 5 minuten laten voorweken in koud water)

    De poedersuiker heb ik gebruikt tegen het plakken. (in het vormpje en op het bord)

    IMG_3267.jpeg IMG_3269.jpeg
    Last edited by Voor het eerst; 18 January 2020, 17:31.
    Lopend Verslag

    Comment


    • Voor het eerst
      Voor het eerst commented
      Editing a comment
      Nog geen idee van de sterkte, er zit 5ml wielolie 1:8 en 3ml BHO in. Totaal 260ml eindproduct dus denk dat het vooral de fun is.

    • Remco
      Remco commented
      Editing a comment
      Allemaal zo lekker , gij zijt met alles wel zeer creatief bezig zo te zien !!

    • kroket
      kroket commented
      Editing a comment
      En je gaat lekker door met koken

    Nice
    BHO is toch vrij heavy ?
    Dan gaat het nog best meevallen met het effect denk ik, misschien hadden ze wel de helft kleiner gekund
    Ik ben benieuwd.
    ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

    Comment


      Goed, alle snoepjes gingen op en waren toch nog stuk heftiger dan gedacht. De meesten van ons hadden er 3 of 4 op en waren dus behoorlijk ver weg en vooral lang weg. Mijn hond heeft alleen helaas de laatste zes opgegeten en dat was eigenlijk best zielig want viel steeds om als hij een bocht wilde maken. Anderzijds was hij wel lekker vrolijk en kwispelend bij iedereen om meer van die zooi aan het schooien dus helemaal kut zal hij zich (hopelijk) niet gevoeld hebben. Weet wel dat ik de volgende keer geen edibles op tafel zet zolang de hond er is.
      Lopend Verslag

      Comment


      • Voor het eerst
        Voor het eerst commented
        Editing a comment
        Ja ik vond het echt een domme actie maar gebeurd is gebeurd, hij heeft er niets aan overgehouden gelukkig

      • kroket
        kroket commented
        Editing a comment
        Oef, als een mens van 3-4 al ver heen is, zal die hond van 6 snoepjes zich in een compleet ander universum hebben begeven
        Dat het een goede les mag zijn voor de volgende keer

      • Voor het eerst
        Voor het eerst commented
        Editing a comment
        Wat een heel groot voordeel is is dat de hond zijn spijsvertering wat vlotter is. Daarnaast is mijn hond gelukkig een goed getrainde hond met een uitmuntende conditie. Achteraf is er niet zo heel veel aan de hand en de dierenarts geeft aan dat het niet zo heel veel kwaad kan. Hij raadde me wel aan om er geen gewoonte van te maken.

      Toen onze kat een ontsteking in zijn kaak had, kreeg ie ook een druppel wietolie. Meestal had ie het eerste half uur grote kijkers en wat duf, daarna heerlijk opgerold op de bank te pitten.

      De teller van het aantal doden door cannabis staat sinds de telling op 0. Dus zowel onze kat als jouw hond zal er niets aan overhouden

      Comment


      • Voor het eerst
        Voor het eerst commented
        Editing a comment
        Ik ken er wel meer die hun huisdieren wietolie geven maar dat doe je dan bewust en gedoseerd toch?

      • SweetMango
        SweetMango commented
        Editing a comment
        Tuurlijk. Lijkt me niet dat je een flesje achter over mikt bij hem xD

      • Matthies
        Matthies commented
        Editing a comment
        Jazeker. Destijds een druppeltje extra verdund door zijn eten.

      Tsja en als je dan de beslagkom uitspoelt waar de wietboter inzat zie je goed dat de boter oplost door de drift maar de thc duidelijk niet
      Wachtwoord: jd
      Lopend Verslag

      Comment


        Heb vandaag even de resterende droge wiet gewogen. 228 gram. Als ik bedenk dat ik al minstens 50 gram in de boter heb gedaan en bho heb gemaakt met 10-15 gram en nog ruim 60 gram fluffy toppen heb vind ik dat niet heel slecht. Denk echter wel dat er meer in de lamp zit wat er door mij nog uitgehaald moet worden
        Lopend Verslag

        Comment


        • Voor het eerst
          Voor het eerst commented
          Editing a comment
          Wat mij opvalt is hoe hard de toppen zijn. Het is echt... pok.... geen idee hoe anders uit te leggen. Heb nu 5, 2-liter potten voor de helft vol waarvan 1 met fluffy toppen

        Omdat woorden maar weinig zijn zonder plaatjes. Een selectie van mijn topjes

        IMG_0326.jpg IMG_0330.jpg IMG_0332.jpg IMG_0333.jpg
        Attached Files
        Lopend Verslag

        Comment


        • Voor het eerst
          Voor het eerst commented
          Editing a comment
          Schaaltje is een standaard dessertschaaltje, helaas geen slakom. Topjes zijn na 7-11 dagen drogen in de potten gegaan op 13-01. Zijn nu dus een goede 14 dagen gecured

        • kroket
          kroket commented
          Editing a comment
          Mooie toppen zeg

        Dat ziet er smakelijk uit!

        Kweek #2: De tweede ronde: White Widow & Sensi Star
        Kweek #1: De race naar resultaat met een minimaal budget

        Comment


          IMG_3406.jpg Zojuist begonnen met maken van American Cookies Maar dan zoals bij de Subway dus lekker zacht.

          Recept:
          • 250 gr boter, op kamer temperatuur (ik heb 175 gram gewone roomboter en 75 gram wietboter, wil er meer dan 1 kunnen eten)
          • (of zet het direct uit de koelkast 30 seconden op vol vermogen in de magnetron)
          • 3 eieren
          • 2 tl vanille extract
          • 100 gr kristalsuiker
          • 200 gr M&M’s
          • 180 gr lichte basterdsuiker
          • 300 gr bloem
          • 2 tl bakpoeder
          Last edited by Voor het eerst; 31 January 2020, 14:58.
          Lopend Verslag

          Comment


          • SweetMango
            SweetMango commented
            Editing a comment
            Ziet er goed uit man, moet dit ook is een keer gaan doen.

            Maar meurt je hele huis nou niet naar wiet?

          • Voor het eerst
            Voor het eerst commented
            Editing a comment
            Tijdens het bakken wel even ja. Lucht is redelijk snel weg. Met Cake blijft de lucht veel langer hangen

          • Greyvol
            Greyvol commented
            Editing a comment
            Goed bezig!

          Oorspronkelijk geplaatst door Voor het eerst View Post
          ...Foto volgt vanavond (staat nu in de koelkast te stijven)...
          waitin.gif
          ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

          Comment


            7187C9F2-AF4A-47E7-896F-8C9BE7161673.jpeg A287BB4F-F679-4912-A4A4-AA19A1BD37B4.jpeg Zoals beloofd... beetje later dan gepland I.v.m. onvoorzien heftig resultaat
            Lopend Verslag

            Comment


            • Voor het eerst
              Voor het eerst commented
              Editing a comment
              Ja beetje veel van het goede. Had gedacht dat ik met 1/3 van de hoeveelheid boter wel goed zou zitten maar toch nog steeds te heftig. Een vriendin van mij had geen geduld en at twee koekjes en is de hele nacht naar geweest. Ik had na een uurtje of vier ook wel zoiets van nu is het goed geweest... pfff

            • Remco
              Remco commented
              Editing a comment
              Oooo Lekker Da ga ik ook maken volgende week vrijdag !!
              Maar dan wel met gemalen wiet er in in plaats van w boter !!
              Hoeveel gram wiet raad jij aan om er in te knipperen ???

            • Voor het eerst
              Voor het eerst commented
              Editing a comment
              Persoonlijk zou ik zeggen.. niet zoveel als ik gedaan heb. Mijn verhouding was vorige keer 50 gram op 500 gram boter. Ik zal voor een volgende keer eerder geneigd zijn naar 15 gram op 500 gram boter. Ik hield ruim 400 gram boter over. Zou ik het zo in de cake doen dan denk ik dat 10 gram een mooie hoeveelheid is. Ik heb zelf het idee dat de boter wel een veel krachtiger cake oplevert dan wanneer je de wiet er rechtstreeks in kiepert. Maar dat kan een kwestie van gevoel zijn. De smaak vind ik met boter sowieso veel beter..

            Heel de thread gelezen. Je zou wietbakker moeten worden. Eigen shop opendoen en maar lekker cashen

            Comment


            • Voor het eerst
              Voor het eerst commented
              Editing a comment
              Ja vet... een eigen edible shop. Maar serieus, ik denk dat ik dagelijks aansprakelijk gesteld zou worden... was toch net ff iets te sterk. Ik vind experimenteren met eten heel leuk maar het grootste nadeel is toch wel dat je niet meerdere dingen tegelijk kan proeven. Neem je een klein stukje spacecake, een wiet winegum en een toffee... Dan lig je echt wel gestrekt en dat terwijl je alleen maar geproefd hebt. En dan vervolgens niet meer herinneren waarom je gestrekt ging en wat je dus aan moet passen...pfff niets voor mij

            • SweetMango
              SweetMango commented
              Editing a comment
              Voor het eerst. Het klinkt eigenlijk best wel als de beste middel om te slapen.

            • Voor het eerst
              Voor het eerst commented
              Editing a comment
              O, slapen zal je
          Bezig...
          X