Kroket!

Daar heb ik erg zin in merk ik nu...
Iets te enthousiast met supercrop? Nouja, ze noemen het ook supercroppen, geen croppen. Ze zijn mooi hersteld.
Dat aardlekverhaal begrijpt mijn snapper niet. Je ventilator kapt ermee en je stroom gaat eraf??
Dat lijkt mij niet de bedoeling toch?
Critical Jack gewoon laten staan! Er zit wel ontwikkeling in, geef haar nog een kans Kroket!
Ze zijn wat donker, maar een stikstofoverschot... ik ben ook een leek in voedingsperikelen beoordelen, maar ik had nóg donkerdere blaadjes. Maar weer geen N klauw...
Ik ben ook niet bekend met jouw voeding helaas.
Al met al staan ze er toch prima bij hoor, vooral de Gorilla 1!! Mooi man
Ik zou mij niet al te druk maken, die gaan nog wel zwellen.
Hoe lang nog, maand?

Daar heb ik erg zin in merk ik nu...
Iets te enthousiast met supercrop? Nouja, ze noemen het ook supercroppen, geen croppen. Ze zijn mooi hersteld.
Dat aardlekverhaal begrijpt mijn snapper niet. Je ventilator kapt ermee en je stroom gaat eraf??
Dat lijkt mij niet de bedoeling toch?
Critical Jack gewoon laten staan! Er zit wel ontwikkeling in, geef haar nog een kans Kroket!
Ze zijn wat donker, maar een stikstofoverschot... ik ben ook een leek in voedingsperikelen beoordelen, maar ik had nóg donkerdere blaadjes. Maar weer geen N klauw...
Ik ben ook niet bekend met jouw voeding helaas.
Al met al staan ze er toch prima bij hoor, vooral de Gorilla 1!! Mooi man
Ik zou mij niet al te druk maken, die gaan nog wel zwellen.
Hoe lang nog, maand?

Dat terwijl de trichomen nog helder zijn. Het beloofd in ieder geval wat voor de planten die nog staan..
Comment