Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Kroket's harem: Critical Jack, Gorilla Glue & OG Kush

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #91
    Update, troubles in paradise 995E527A-E8F7-4E3B-8CC2-CEB635D118AF.jpeg
    Dag 54, 9 dagen 12/12
    Temperatuur 18-24 graden
    Luchtvochtigheid 44-51%
    Lamp 45cm veg + bloom-stand

    C5C12798-0D25-4A45-ACC5-3629DE04DDB4.jpeg
    "En dan begin je met zulke foto's?"
    Inderdaad, dan hebben we die alvast gehad. Over tot de orde van de dag

    2 maart, problemen met de Viparspectra r450:
    Ik had al iets langer het idee dat sommige blauwe ledjes wat minder fel brandde. Maar nu is mijn vermoeden toch bevestigd.
    2F069686-DB1B-4060-B704-D4796DFAD18A.jpeg
    52283B62-CDAF-4883-A7B2-3E4E4F18D8D2.jpeg
    Eigenlijk twijfel ik nu aan alle donkerblauwe ledjes De lamp verbruikt ook minder stroom, 193,5W, in plaats van de 200W bij de start.
    De rode ledjes die niet fel branden zijn infrarood, daarover geen zorgen.
    Maar het is mooi balen, want ik heb eind mei op zijn vroegst pas geld voor een nieuwe lamp Laten we hopen dat vadertje zon het deze ronde nog volhoudt, of dat er iets met de garantie te regelen valt.

    Dit lampje heeft me vandaag wel blij gemaakt. Want ik was de werklamp vergeten uit te zetten Gelukkig binnen de lichtperiode.
    D0683044-8073-44EF-8DCC-5F017E34DB5B.jpeg

    OG Kush:
    04372521-69DC-4B7C-B72E-20BDBD055800.jpeg
    Nou begin ik het ook te zien Jamzieman

    Gorilla Glue #2:
    93335D15-3BA9-40A6-B52C-8010A770A724.jpeg89B6F7D4-B739-4770-B699-56A580AD96DF.jpeg84F4126B-E320-4546-99C4-93CD1360505E.jpeg
    84C0FC63-024D-4919-B3F7-183FF577E667.jpeg

    Hier ook nog vrijwel niks van bloei te zien, al zei ik dat gisteren ook over OG Kush. We wachten geduldig af
    70756893-4656-4882-AC18-33F3EC9CB4BD.jpeg

    Klein geheimpje, hierna komen de mooiste planten pas Of is dit nou typisch voor een indica?

    Last edited by kroket; 2 March 2020, 21:43. Reden: Verminderde stroomverbruik toegevoegd
    - Kweekverslag: Circulair kweken, let's GrOw greener
    - Bouwverslag: Kweekkast met klein budget

    Comment


    • kroket
      kroket commented
      Editing a comment
      Thanks heren!
      Ja daar zit ik nog even mee Jamzieman Heb nog geen tijdelijke oplossing gevonden als de lamp weg moet ter reparatie. Of dat moet wachten tot de kweek klaar is, of...
      We wachten eerst nog even het antwoord af

    • Takketoelli
      Takketoelli commented
      Editing a comment
      Als een evt garantie na deze ronde nog geldig is zou ik daarop wachten

    • kroket
      kroket commented
      Editing a comment
      Die zou dan inderdaad nog gelden Dat kan vast wel zo geregeld worden.

    #92
    Uv led lampjes? Heb lang naar dit soort lampen gekeken voor ik mijn bars kocht en je hebt veel rare kleurtjes soms, wel raar gepositioneerd.

    Comment


    • kroket
      kroket commented
      Editing a comment
      Heb 'm via het het forum, maar ben al wel in contact met de verkoper. Zoals het lijkt zit hij er bovenop

      Zo ver geen zorgen, nog genoeg ledjes te gaan, en in de bloei hebben ze toch minder blauw nodig

    • Jamzieman
      Jamzieman commented
      Editing a comment
      @ SweetMango toch wel heb de r450 ook en effectief staat in de manual uv led

    • SweetMango
      SweetMango commented
      Editing a comment
      Jamzieman

    #93
    Long time no see Kroket! Ziet er goed uit, al had ik niet anders verwacht.
    https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...20#post1540729

    Comment


    • kroket
      kroket commented
      Editing a comment
      Colori, thanks!
      Stiekem ben ik echt nog een newbie in het kweken hoor, heb alleen wel pleuris veel gelezen Maar niks te klagen tot dusver
      Behalve die lamp dan..

    #94
    kroket Mooi stukje installatie werk kroketje dat wekte wel mijn interesse
    Heb even je topic doorgelopen voor meer fotos alleen kon geen fotos meer vinden
    Zou je daar nog is een fotootje van kunnen plaatsen want daar krijg ik nou een strakke plasser van .
    Ik zie wel dat ik daar een beetje te makkelijk in ben geworden door de jaren heen .
    Last edited by Nonsense; 5 March 2020, 06:17. Reden: naamtag

    Comment


    • kroket
      kroket commented
      Editing a comment
      Haha, bedankt
      Heb zelf echt een haat liefde relatie met elektra. Ik geniet ervan om het te bedenken/ontwerpen, geil erop om alles netjes weg te werken, maar loop altijd te vloeken als ik ermee bezig ben
      Foto is gemaakt, komt er zo aan!

    • Nonsense
      Nonsense commented
      Editing a comment
      Jah het resultaat is bevredigend . vroeger veel schakelbordjes gemaakt voor in de shop ook altijd netjes strak draadjes netjes voorbuigen strak tegen elkaar leggen .
      Het is wel een hoop werk maar ziet er mooi uit . Ben erg laks mee tegenwoordig werkt het werkt het

    • kroket
      kroket commented
      Editing a comment
      Ik probeer mezelf juist aan te leren wat minder netjes te werken, da's ook een hele uitdaging

    #95
    Update, even een 'vluggertje'
    7C27DB83-348D-4013-BE66-7145CE4A0BD1.jpeg
    Dag 60, 15 dagen 12/12
    Temperatuur 20-24 graden
    Luchtvochtigheid 48-53%
    Lamp 45cm veg + bloom-stand

    Helaas gaat het met mij niet goed, de klachten van de hersenschudding zijn afgelopen weken behoorlijk toegenomen. De huisarts vertrouwt het ook niet meer helemaal, en heeft me inmiddels toch doorverwezen naar een neuroloog (ik wacht nog op de uitnodiging)

    Natuurlijk wil ik nog wel steeds een mooi kweekverslag bijhouden. Ik probeer voorlopig dus wat minder te schrijven en laat vooral de foto's aan het woord
    42440613-2592-4165-8611-59A717B567A5.jpeg

    8 maart, de huishoudelijke mededelingen:
    • Er is contact opgenomen met kwekenmetled.nl over de lamp. We wachten nog op reactie.
    • Na 15 dagen op 12/12 is er genoeg voorbloei te zien. Over een paar dagen kunnen we waarschijnlijk officieel over 'bloei' gaan spreken.
    • Critical Jack #2, Gorilla Glue #1 en #2 hebben een rondje gedraaid, om de toppen beter onder de lamp te plaatsen.
    • Critical Jack #1 heeft last van een klein voedingsoverschot, vermoedelijk te veel stikstof.
    • Critical Jack #2 begint juist honger te krijgen en begon haar onderste bladeren al aan te spreken.
    • Ik heb een klein beetje gedroogde kippenmest opgelost in water en aan alle dames gegeven (behalve Critical Jack #1). De honger van Critical Jack #2 lijkt daarmee te zijn gestilt.
    Volgens mij waren dat alle nieuwtjes van afgelopen dagen, ook al ben ik vast wat vergeten
    Het is in ieder geval leuk om te zien hoe de dames druk bezig zijn met hun topjes. Het gaat niet in hoog tempo, maar wel mooi. Over een dag of 3 kunnen we waarschijnlijk officieel de bloei gaan tellen

    "Foto's Kroket! Minder woorden!"
    Goed euh.. ..moet zelf nog een beetje wennen aan dat voornemen

    Voorbloei Critical Jack #2:
    22A22B40-37CE-4DF5-92D7-B4ADF767395A.jpeg

    Voorbloei OG Kush:
    8FF862F3-AA70-4B80-AA21-0B1C9BFBFAA6.jpeg
    Vind het wel grappig om te zien dat de toppen van de OG Kush zich nou al compleet anders ontwikkelen

    Nonsense Foto's installatiewerk:
    E7C29E97-EECB-457D-A097-82C83C26EA20.jpeg
    FC2C17EA-BFD7-408D-98B6-D72796EC5D17.jpeg
    Gelukkig heb je er verstand van Nonsense, dus zou een 'korte' toelichting waarschijnlijk volstaan, maar vraag gerust
    Verbeteren mag natuurlijk ook! Ik heb enkel wat theorie op school gehad, dus het was enigszins een gewaagde (maar weloverwogen en weldoordachte) stap om dit allemaal te bedenken en aan te sluiten En daarmee sluit ik de update af
    Het voornemen van een korte update is weer compleet mislukt.. ..maar ach.. ..het voornemen is er, dat is ook een begin
    - Kweekverslag: Circulair kweken, let's GrOw greener
    - Bouwverslag: Kweekkast met klein budget

    Comment


    #96
    Waar ga je nu druk over maken?
    Plantjes of je gezondheid,,hehehe......

    Comment


    • Jamzieman
      Jamzieman commented
      Editing a comment
      Nog niet MOEHAHAHA

    • kroket
      kroket commented
      Editing a comment
      Zeg euh Jamzieman.. Dat zou ik graag zo houden

    • Jamzieman
      Jamzieman commented
      Editing a comment
      Komt goe maat.

    #97
    Bladproblemen!
    E1380633-51F6-4FF8-AB66-4B03D268CD0C.jpeg
    Hellup!!! Ik heb allemaal paarse, rode, blauwe, oranje en gele vlekken op mijn bladeren Kan er ook niks over vinden in de bladprobleemoplosser. Misschien is er dan toch niks aan de hand..

    Maar ik heb wel een vraagje.. Wat adviseren jullie, de Gorilla Glue dames dieven, of helemaal niet?

    De Gorilla Glue dames dragen hoogstwaarschijnlijk herma-genen met zich mee. Er wordt dan ook afgeraden om ze te stressen tijdens de bloei. Maar er groeit genoeg onder wat er van mij wel af mag
    9F5B5A5F-DEBE-47D9-91FD-A486FE28B83C.jpeg
    - Kweekverslag: Circulair kweken, let's GrOw greener
    - Bouwverslag: Kweekkast met klein budget

    Comment


    • Rreppellsteeltjam
      Rreppellsteeltjam commented
      Editing a comment
      Ghehehe, dat zijn je ledlampjes die op de bladeren geprojecteerd worden!!

      Nu ze geen "eenheid" vormen, zoals boven het bladerdek, kan je ze "apart" zien.

    • Takketoelli
      Takketoelli commented
      Editing a comment
      Ik had toendertijd 3 planten in mijn tenr, waarvan 2 GG. Die werden beide herma, de ander niet met dezelfde behandeling.
      Ik was toen nog echt wat aan het aankloten, lastig te zeggen waarom. Ik denk dat ik ze met een vanalles een beetje gestressed heb; watergift, voeding, licht..
      Door JD kwam ik erachter wat het precies was waar het aan scheelde, dus je zou kunnen zeggen dat ik dankzij de GG lid ben geworden

    • kroket
      kroket commented
      Editing a comment
      Takketoelli Zo hebben de GG herma's toch nog iets goeds teweeggebracht. Toelli op JD

      Ik hou ze scherp in de gaten. Hopelijk met wat hulp van jullie, want die banaantjes in de toppen herken ik nog niet zo snel

    #98
    Te koud...........
    Laat ik het anders zeggen...
    Groot verschil in warmte.....

    Comment


    • kroket
      kroket commented
      Editing a comment
      Minimaal 18,7 graden / maximaal 22,5 graden, over afgelopen twee dagen gemeten
      Denk dat ze gewoon zin hadden om een disco feestje

    #99
    Update, B-L-O-E-I !!!CE3822D3-202D-4AA9-9A33-36D89E5288B0.jpeg
    Dag 62, 17 dagen 12/12
    Temperatuur 19-23 graden
    Luchtvochtigheid 57-61%
    Lamp 40cm veg + bloom-stand

    Poging zoveel, een kleine update (qua tekst) Dus gelijk door met het overzichtje.
    B45446B4-598B-44D8-8FD8-1ECDE72DA628.jpeg
    Critical Jack #1 is duidelijk wat meer gestrekt als de rest. Waarschijnlijk ga ik haar knakken


    Ik zat maar te wachten totdat de topjes even groot als mijn vingertop zouden zijn Maar er wordt ook wel eens gezegd , en daar komen ze allemaal makkelijk aan Het is dus wel goed, vanaf vandaag gaan we de bloei officieel tellen.
    Dat vraagt om een discofeestje
    (Ik krijg de toppen gewoon veel mooier op de foto met de kweeklamp aan.)

    Critical Jack #1 loopt voorop, haar topjes zijn het grootste:
    B1FECD60-7B3C-4E75-8E14-93F9B781C144.jpeg

    Critical Jack #2:
    C3CF86CC-52F2-4A45-9B6F-C6CFD8AC3208.jpeg

    Gorilla Glue #1 (overbelicht ). De kleinste topjes, maar wel lekker veel :
    F88B8A51-12BE-468B-9404-3A4E5656D401.jpeg

    Gorilla Glue #2:
    5D6D3682-1AF8-457C-BAE6-17F409F363F8.jpeg

    OG Kush, inderdaad een hele andere kleur Jamzieman In dit licht natuurlijk paars, in daglicht neigt het meer naar bruin:
    837FA728-1B9D-4634-AC08-5614586AA30C.jpeg
    Vind het mooi om te zien
    Last edited by kroket; 10 March 2020, 19:05. Reden: Opmaak
    - Kweekverslag: Circulair kweken, let's GrOw greener
    - Bouwverslag: Kweekkast met klein budget

    Comment


    • kroket
      kroket commented
      Editing a comment
      35 tot 45cm nu. Vooral Critical Jack #1 staat er dus te dicht op, maar ze heeft er geen last van. Ze staat ook vol in de ventilator, ook geen last van

    • Jamzieman
      Jamzieman commented
      Editing a comment
      ok.
      Gewoon uitkijken voor die lightbleach zeker zie je meestal verschijnen in de kern van de top.

    • kroket
      kroket commented
      Editing a comment
      Of knakken voordat er light bleaching optreedt (het voornemen is er al nu nog doen).

    Yup, Bloei!



    Klopt dat wel, die Kush? Apart hoor

    "Alles gaat goed, en anders doe ik wel alsof" - Takketoelli
    "Wat er ook gebeurt, altijd blijven lachen" - Bassie
    "Ajeto" - Buurman en Buurman

    Comment


    • kroket
      kroket commented
      Editing a comment
      Volgens de omschrijving en foto's zou ze lichtgroene toppen krijgen, dus nee?
      Maar zoek ik de kruisingen apart op, is dit wel typisch voor de Pakistani

    • Takketoelli
      Takketoelli commented
      Editing a comment
      Ze is erg mooi bruin! Nu hopen dat ze straks goed gevormd is met een mooie kont

    Weekend! Tijd voor een wormen cocktail
    E38F92A9-0003-49BB-B90E-177ACCBA7111.jpeg
    Excuses aan degenen die morgen nog moeten werken, mijn weekend begint iets eerder Ditmaal even geen update zoals jullie gewend zijn. Maar een korte mededeling, dat de wormen gezond zijn verklaard en uit hun quarantaine mogen

    Heb de wormen ook geteld en had maarliefst 235 wormen gevangen Dat moeten er genoeg zijn! Na het tellen en sorteren heb ik een geultje gegraven.
    EC2A10AA-2FE7-4645-BD7F-F4AE95AFC454.jpeg

    Wormen in dat geultje gedaan (42 per pot), tezamen met wat wormenvoer (eigen recept), de boel weer afgedekt met grond, en water gegeven.
    51EDA01D-4FBD-43AC-90D6-ECEB771C565C.jpeg

    "Maar 5 maal 42 is 210, wat is er met die andere 25 wormen gebeurd?"
    Die heb ik weer in m'n miniatuur wormentoren gedaan. Het is de bedoeling om in de toekomst al mijn snoeiafval met een (grotere) wormentoren te verwerken. Ik vond het dus wel leuk om hier alvast kleinschalig mee te testen
    19377E77-7999-4A66-982C-EF551FFD0761.jpeg
    - Kweekverslag: Circulair kweken, let's GrOw greener
    - Bouwverslag: Kweekkast met klein budget

    Comment


    • kroket
      kroket commented
      Editing a comment
      Ipie , is het tijd om op te staan, voor ik klaar ben met tellen

      Da's een fabeltje Takketoelli Wormen kunnen wel een aantal segmenten verliezen, maar overleven het niet als ze er te veel kwijt raken. (Wel handig als je te weinig wormen hebt voor het vissen )

    • Wesley pipes
      Wesley pipes commented
      Editing a comment
      Er leeft zowiezo maar 1 helft van de worm door he , ander sterft af , ben ook bezig met wormentoren , nu dat ik fotos zie , motiveert ge me om dat ook es te proberen , tof , merci !

    • kroket
      kroket commented
      Editing a comment
      That's correct Wesley pipes maar verliezen ze te veel segmenten, gaan beide helften dood.. Conclusie, gewoon niet doen
      (Wormen doormidden knippen dan, die wormentoren zou ik wel bouwen )

    Gorilla Glue #1
    BC9E2635-DB3B-4DD1-8B44-DA5C9EDCCC28.jpeg

    Een update lukt vandaag niet.. Maar ik moet wel snel wat (slechte) foto's laten zien van Gorilla Glue #1.
    1D9EE65F-CD38-4D35-8945-F962A9D709F6.jpeg
    CA097D3F-E57B-4C5A-9DEA-34EE25FA7D84.jpeg
    [EDIT]
    Shit.. De foto van bovenaf vergeten te nemen.. Geen toppen geteld.. Geen mooi verhaaltje erbij.. Ik had dit net zo goed achterwege kunnen laten
    [/EDIT]

    "Maar waarom MOET je foto's laten zien?"

    14-3, gesnoeid & gedieft:
    Nou.. Omdat ik haar vandaag heb gesnoeid en gedieft Logischerwijs dus ook maar even een foto van na het snoeien.
    5EC41C29-813C-44CE-BF50-A8309D01B718.jpeg

    Ben wel een beetje jaloers op m'n wormen, die mogen al genieten van wat topjes. Hopelijk krijgen ze geen couch-lock
    7ACA94FB-8229-479E-96B5-3161B026A8B1.jpeg
    En nou weer rusten
    Last edited by kroket; 14 March 2020, 21:58.
    - Kweekverslag: Circulair kweken, let's GrOw greener
    - Bouwverslag: Kweekkast met klein budget

    Comment


    • Takketoelli
      Takketoelli commented
      Editing a comment
      Kerngezond he? De plant bedoel ik helaas...
      Niks op of aan te merken!
      Feest in de wormentoren!!

    • kroket
      kroket commented
      Editing a comment
      Hopelijk heeft ze ook gezond verstand en begint ze, na deze flinke snoei beurt, niet te twijfelen aan haar geslacht

      Moet wel snel een nieuwe (grotere) wormentoren bouwen. Deze zit zo vol, als ik er nog een blaadje bij gooi, feesten de wormen het dak eraf (Het is natuurlijk ook maar een bakje van 1 liter )

    Wat een leesvoer zeg!
    Zal vanaf heden gezellig meekijken. succes Kroket!
    Ad usum proprium!

    Comment


    • kroket
      kroket commented
      Editing a comment

    • ganjagast
      ganjagast commented
      Editing a comment
      Ben ik ondertussen ook wel van overtuigd Maar nu zei ik dat wel zo eh, kon ik dat maar Het leest heerlijk weg!
      Dankjewel Kroket!

    Update, hoog tijd voor een echte update 395ECFA4-3DCC-444F-A751-B681EEBBF4C0.jpeg
    Dag 67, 6 dagen bloei
    Temperatuur 18-22 graden
    Luchtvochtigheid 56-71%
    Lamp 30-45cm veg + bloom-stand

    Heb inmiddels aardig wat te vertellen, maar zal de foto's hoofdzakelijk aan het woord laten Eerst maar weer het overzichtje..
    3B23B84E-C739-47F7-91B3-8DAE46E2EBF3.jpeg

    En nog snel wat huishoudelijke mededelingen:
    • Eventjes een piek in de luchtvochtigheid, omdat ik genoodzaakt was (eenmalig) mijn was in dezelfde kamer te drogen.
    • De lamp hangt voor sommige takken te laag (volgens het boekje minimaal 45cm). Maar als ik naar de planten kijk, heb ik geen enkele aanleiding om de lamp te verhogen.
    Gorilla Glue #1:
    Gisteren de foto van bovenaf vergeten, dus bij deze alsnog.
    D788A96A-8D5A-4360-989A-A8AFC4EF4ECB.jpeg
    Ditmaal ook de toppen/takken geteld, 11 stuks Zo is de berichtgeving van gisteren weer compleet.

    15 maart, flink snoeien:
    De groei is er bijna uit.. Nu kan ik mooi zien welke takken wel, of geen mooie toppen kunnen vormen. Voor mij het moment om te gaan snoeien
    Vandaag was Gorilla Glue #2 aan de beurt. Zo zag ze eruit voor het snoeien:
    6484E310-D86D-44B4-8BFE-AFE71569BBF2.jpeg
    (In mijn enthousiasme heb ik haar gisteren iets te veel water gegeven. De 'klauwen' zijn daar echter niet van, maar omdat de bladeren tegen de wand aandrukken.)

    En zo na het snoeien:
    D4A87316-3B39-46B0-B106-0283A4E91D1D.jpeg

    Tijdens het snoeien viel me op dat Gorilla Glue #2 ook een hele lichte verkleuring heeft in haar toppen
    0F05FC4D-9AE4-4AA6-A2EF-B5ACFFAE23C8.jpeg
    Ook al krijg ik het maar lastig op de foto..

    De OG Kush laat haar verkleuring een stuk makkelijker vastleggen, prachtig om te zien
    DF15DF4E-943A-47C2-BAD4-5DA3E2FEA391.jpeg

    En als we het dan toch over OG Kush hebben, haar heb ik vandaag ook gesnoeid Samen met Gorilla Glue #2 zijn zij de kleinsten, dat lukte dus nog wel even. Goed, foto's.. OG Kush voor het snoeien:
    C051623F-AF04-4E38-8991-17FAC33ADF21.jpeg

    En na het snoeien:
    00FECAE1-20D5-43D2-B9D7-CEAE742DE4BE.jpeg

    Maar al dat snoeien leverde wel een probleem op.. Het snoeiafval past niet meer in de wormentoren. Er volgt nu dan ook een foto van iets waar ik totaal op tegen ben
    237D5132-5DBD-448F-9C5D-5A2A079AEA6D.jpeg
    Het snoeiafval heb ik eventjes in een gaasnetje in de kast opgehangen (ook vanwege de geur). Morgen, als de IKEA nog open is met dat corona gezeik, ga ik even wat bakken halen. Dan kan ik een grotere wormentoren in elkaar knutselen

    Goed, voordat het commentaar over het snoeiafval los barst.. Zal ik jullie snel afleiden met een mooie foto. Want damn, die Critical Jack dames maken al mooie toppen aan!
    CAE3D6D8-FA99-4D4C-A419-869D97CF101F.jpeg
    Zo los op de foto valt het niet direct op. Maar als ik dan een top van Critical Jack #2 en Gorilla Glue #2 samen op de foto zet, wordt het verschil wel duidelijk
    32CF6B65-B6B1-49D7-93F4-804DD3F9C419.jpeg

    Last edited by kroket; 15 April 2020, 15:00. Reden: datum verbeterd
    - Kweekverslag: Circulair kweken, let's GrOw greener
    - Bouwverslag: Kweekkast met klein budget

    Comment


    • ganjagast
      ganjagast commented
      Editing a comment
      Onee toch, geen slecht nieuws eh!?
      Zal zo mijn berichten inbox inzien.

    • Remco
      Remco commented
      Editing a comment
      kom kom kom als je A zegt moet ge ook B zeggen he !!

    • kroket
      kroket commented
      Editing a comment
      Hehe, was druk bezig met typen

    Fwiew die zie er echt mooi uit.
    Die kush,dat contrast met die donkere kleur en die witte bloeiharen wahauw das toch menne favoriet om te bewonderen.
    Ik zie ook dat je bij het snoeien je enkel bezig houd met de kleine nutteloze takken te verwijderen en niet het blad,slim meer licht en voedselreserve.
    Ik pak ook enkel takjes weg straks of morgen voor ik de wantsen uitzet uiteraard.
    Doe zo voort makker.
    The dude with the AK420 sitting on his OG KUSHsion licking his GELATO41 and eating his GSC
    5 lekkere grieten onder de zon

    Comment


    • kroket
      kroket commented
      Editing a comment
Bezig...
X