Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Purple Haze & Black Rhino kweekverslag!

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #61
    Toch nog even een snelle update voor de oogst, alles gaat lekker hier en ik ben nu al tevreden!

    Denk nog zo'n 4 dagen en dan de schaar erin, ben heel benieuwd hoe ze zullen smaken, de geur is iig wel lekker sterk!

    Tot de volgende!
    Attached Files

    Comment


    • ganjagast
      ganjagast commented
      Editing a comment
      We zijn er bijna, we zijn er biiijjjnaa !!

    • SmokeHaze
      SmokeHaze commented
      Editing a comment
      ganjagast maar nog niet helemaal!! Topje kaal.

    • ganjagast
      ganjagast commented
      Editing a comment

    #62
    Netjes man ziet er goed uit en je mag ook zeker wel tevreden zijn
    Haze kweek #1,Haze kweek #2,Indica/sativa, weske's indoor garden

    Comment


    • SmokeHaze
      SmokeHaze commented
      Editing a comment
      Haha dat is zeker een goeie tegen teleurstellingen!

      Ho ho ik zal mn best doen maar leg de druk niet te hoog haha

    • Weske
      Weske commented
      Editing a comment
      No pressure komt wel goed je weet nu al meer als toen je deze ronde begon en die dingen kan je weer mooi toepassen op je volgende kweek

    • SmokeHaze
      SmokeHaze commented
      Editing a comment
      Dat is zeker waar! Wss word de volgende een buiten kweekje dus hoop het beste!

    #63
    Ja ja! Het moment waar we allemaal op hebben gewacht...

    Nou ik zou zeggen pak een vloeitje en draai er maar een want dit word een verhaaltje!

    Dus.. Waar moet ik beginnen,

    Owja bezoekje van onze blauwe vrienden, vanochtend begonnen met knippen maar kwam iets tussen dus werd vervolgd

    Dus ik in de avond nog weg word ik opgebeld dat onze vrienden er zijn maar liefst 3 stuks dus dat ik beter naar huis kan komen.

    Ik op een usain bolt tempo naar huis gesprint en naar binnen gegaan om vervolgens 3 wouten met al mn spullen de trap af zien te lopen, gelukkig lag al het knipspul en kruiden veilig opgeborgen dus hebben ze dit niet gevonden.

    ​​​​​Kortom al mn spullen zijn weg maar de oogst is in veilige handen! Ik word ook niet vervolgd aangezien het hobbymatig was en voor eigen gebruik.

    Hier de fotos van de oogst eindgewicht etc kom over +- 2 weken.

    ​​​​​Pfff het was me wel een dagje joh!
    Attached Files

    Comment


    • Rreppellsteeltjam
      Rreppellsteeltjam commented
      Editing a comment
      Sparen voor een nieuw tentje, in de tussentijd buiten verder.

    • SmokeHaze
      SmokeHaze commented
      Editing a comment
      Remco ik word gelukkig niet vervolgd, ze hebben voor zon 150 euro aan kweekspul mee genomen en daar laten ze het gelukkig bij!! De buurt had het geroken tijden het knippen...

    • SmokeHaze
      SmokeHaze commented
      Editing a comment
      @Rreppelsteeltjam indd buiten verder gelukkig is het seizoen net begonnen haha!

      Binnen verder gaan word even gepauzeerd ivbm met de verrekijker op ons huis nu

    #64
    Smokehaze. Mogen ze je spullen menemen terwijl ze geen wietplanten vinden? Volgens mij mag dat niet. Je kan toch tomaten of andere groenten willen kweken. Bewijs hebben ze niet dus zou me spullen terug eisen
    goed dat jij je oogst nog hebt gelukkig valt de schade dan nog mee. Mooie oogst trouwens heb jij netjes gedaan


    Gr pantera

    Comment


    • SmokeHaze
      SmokeHaze commented
      Editing a comment
      Ze troffen een kast aan met alles erin behalve de planten er zaten alleen nog 2 stelen in de grond, verder had de buurman gebeld van de lucht overlast.

      De politie wist donders goed wat hier gaan de was en dat het geen tomaatjes waren, toen ze vroegen waar de wiet was vertelde ik dat dit al door Mn longen is gegaan... Verbazingwekkend genoeg geloofde ze dit en vroegen ze niet verder.

      Alles lag een trap van hun verwijderd en iets meer motivatie had ze op een leuke vonds gebracht, maar mij hoor je niet klagen.

      Alles ligt veilig nu gelukkig ff jammer van al mn spullen maar zolang mn 5 maanden werk niet voor nix was ben ik blij

    #65
    Ventileer je die doos goed, anders zit alles straks vol schimmel.
    ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

    Comment


    • SmokeHaze
      SmokeHaze commented
      Editing a comment
      Top ga ik doen! Danku

    • ganjagast
      ganjagast commented
      Editing a comment
      Ventileer je die doos goed, anders zit alles straks vol schimmel.
      Take note ladies !

    • SmokeHaze
      SmokeHaze commented
      Editing a comment
      ganjagast wat een gast ben je ookk xD hahaha

    #66
    Is da nen echte lach of nen zurre lach , ik ging kapot al dat mij moest overkomen ??

    Wa zeg je dan op zo een moment tegen die mannen in blauw kostuum ??


    images.jpeg
    🔥 !! Remco's six strains edition thrèé <-> 19-06-2023 !! 🔥

    👍🏼 !! Remco's Runtz edition three <-> 01/02/2023 !! 👍🏼

    Comment


    • SmokeHaze
      SmokeHaze commented
      Editing a comment
      Ik stond met mn mond vol tanden... Ik lag lekker filmpie te kijken bij mn prikje totdat ik een niet zo leuk belletje kreeg..

      Ik maar snel naar huis gehaast en dus gelijk in het drama gesprongen zodra ik de deur opendeed.

      Ik maar beweren dat ik niet goed wist wat ik deed en het minimale eruit heb gehaald en dus alles al gerookt had... Wonder boven wonder namen ze hier dus genoegen mee ( en al mn kweekspullen dan)

      Ik ben allang blij voor geen process en mn oogst lekker in handen te hebben

      Doe mij maar meer van dit soort agenten

      En minder van dit soort buurmannen (die vuile nsb'er altijd leuk in je gezicht doen, goedemorgen goedemiddag goedeavond en achter je rug om zn wouten vriendjes bellen.

    #67
    Laten we het een geluk bij een ongeluk noemen Mooi balen, maar geen problemen (vervolging) en voorlopig wat te roken
    - Kweekverslag: Circulair kweken, let's GrOw greener
    - Bouwverslag: Kweekkast met klein budget

    Comment


    • SmokeHaze
      SmokeHaze commented
      Editing a comment
      Inderdaad! Ik ben zeer tevreden met het resultaat, alleen was dat bezoek even jammer maar ik heb mn lekkere rokertje nog!

    #68
    Hier nog wat extra fotos van de wat kleinere topjes die overigens een stuk paarser zijn dan de hoofdtoppen!

    En het machtige wortelstelsel haha
    Attached Files

    Comment


    • SmokeHaze
      SmokeHaze commented
      Editing a comment
      kroket jaa sta ik ook van te kijken! Miss temperatuur verschil van de toppen dichtbij de lamp en de toppen die meer beneden zaten?

    • kroket
      kroket commented
      Editing a comment

    • SmokeHaze
      SmokeHaze commented
      Editing a comment
      Hahha ikke niet! Geen idee wel een lekker rokertjr hoop ik!

    #69
    Jaja! Het is zover, de laatste update

    Het is goed gedroogd en word momenteel gecured. Heb al het een en ander gerookt en ben zeer tevreden.

    Het eindgewicht was 110 gram totaal! Ik ben hier heel tevreden mee voor mijn 2e kweek en slechts 2 planten.

    De geur is nu nog wat planterig maar wel zeer sterk, en ik word er toch zo knetter stoned van haha.

    Bedankt iedereen voor mijn verslag te volgen en voor alle hulp, jullie horen snel weer van me met een buiten probeersel!
    Attached Files

    Comment


    • SmokeHaze
      SmokeHaze commented
      Editing a comment
      Dankje ganja! Gaat zeker goed komen hierzo.. Bezoek van de woute was zuur maar zolang mn wietje veilig is ben ik blij

    • ganjagast
      ganjagast commented
      Editing a comment
      Echt geluk gehad dat ze de stash niet hadden gevonden idd kan je in ieder geval door paffen.
      Topjes zien er goed uit trouwens

    • SmokeHaze
      SmokeHaze commented
      Editing a comment
      Jaaman voor nu indd lekker roken en binnekort maar een buitenkweekje beginnen!

      En dankjewel ben zeer tevreden alleen de geur is nog niet helemaal perfect, nog beetje planterig.
Bezig...
X