Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Purple Haze & Black Rhino kweekverslag!

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

HPS: Purple Haze & Black Rhino kweekverslag!

Korting op 420shop
    Hey iedereen! Daar ben ik weer.
    Ben een tijdje offline geweest. Heb paar maanden geleden mn eerstje kweek gedraait en ik was blij met de resultaten!

Nu gaat mijn 2e kweek van start. En natuurlijk ga ik een paar stapjes verder. Ik heb nu onder andere: een 400w HPS lamp, 1x1 kast.

​​​​​​De zaadjes zijn nu 3 dagen boven de grond en zien er allebei goed uit! De kweek bestaat uit: 1x purple haze en 1x black rhino.

Ik ben van plan ze zo'n 5 weken te laten groeien met LST en eventueel toppen. Mijn twijfel is onstaan omdat iemand me vertelde dat wanneer ik met LST begin toppen eigenlijk overbodig is.. Wat is jullie mening hier over?!

De eerste 5 weken komen ze in lichtbemeste grond. Daarna wil ik ze verpotten in Plagron Bat-mix dit is zo'n 5 a 6 weken bemest daarna wil ik de laatste weken wil ik bijvoeden met easy bloom booster tabletten.

​​​​​​De luchtvochtigheid is nu wat laag voor de jonge plantjes, zo rond de 40% en de temperatuur netjes op 25į.

Ik hoor graag wat tips en wat jullie er uberhaupt van denken!

Groeten!!

​​​
    Attached Files

Succes.

Je plan lijkt OK.

Comment

• SmokeHaze
      SmokeHaze commented
      Editing a comment
      Dankjewel! Ik hoop het beste.

Wij de advertentie's maar lezen maar
    dus geen broodjes en koffie, je leeft
    nog ( grapje)....

Succes!!

Comment

• SmokeHaze
      SmokeHaze commented
      Editing a comment
      Haha! In levende lijf om weer 2 mooie dames te groeien. Jullie zullen het horen van me!

Good to be back!

succes met de kweek
    verzonden vanaf mijn bos hut met tamtam

Comment

• SmokeHaze
      SmokeHaze commented
      Editing a comment
      Dankjewel!! Over een klein weekje zal ik even een update plaatsen.

LST (buigen en binden) en HST (toppen, fimmen, supercroppen kan (en moet soms) samen als je met een bepaald plan aan de training begint. Er zijn zoveel mogelijkheden om te trainen en ook nog eens net zoveel om je planten vorm te geven, dat iedereen zijn eigen voorkeuren heeft. Train je bijvoorbeeld voor een scrog dan vergt dat weer andere training dan voor een mainline. Gewoon een beetje experimenteren en je komt er wel achter wat jou bevalt en wat werkt in je setup. Succes met je grow!
    Mijn huidige kweek

Comment

• QnQ
      QnQ commented
      Editing a comment
      En als je de snelste manier wil, dan moet je er helemaal niks aan doen.
      Dan ben je zo'n 2-3 weken eerder klaar.
      Toppen, fimmen, lst, gtst, dat kost allemaal extra groeitijd.

• SmokeHaze
      SmokeHaze commented
      Editing a comment
      Oke dankjewel coco, ik ga me inderdaad wat meer inlichten over de trainingen en wanneer het goede moment is.

Zo zal ik op het gegeven moment zelf kunnen bepalen wanneer ik het kan toepassen!

• SmokeHaze
      SmokeHaze commented
      Editing a comment
      Ik doel niet per se op snel klaar te zijn! Meer ervaring op doen met verschillende trainingen lijkt me mooi meegenomen voor de volgende eventuele kweek.

Ook schijnt het wel een aanzienlijke verbetering kwa oogst te zijn, en aangezien ik maar 2 plantjes heb wil ik het uiterste uit de plantjes halen. (met mijn budget)

Hoe lang geven die tabs voeding af??
    ik zou even goed nakijken als ik jou was als de tabs dadelijk 8 weken afgeven dan zit je met einde dat er nog stoffen in de plant zit
    Haze kweek #1
    Haze kweek #2
    Indica/sativa

Comment

• SmokeHaze
      SmokeHaze commented
      Editing a comment
      Top! Dan is de bemesting van plagron batmix mischien al voldoende, anderd miss evt half weekje bij voeden met iets wat snel uit de plant is.

• Weske
      Weske commented
      Editing a comment
      Ik zou gewoon eerst aankijken wat ze doen miss hebben ze verder niet eens iets nodig.

En een plant vetmesten werkt toch niet mineraal bijvoeden kan altijd nog en word snel opgenomen

• SmokeHaze
      SmokeHaze commented
      Editing a comment
      Inderdaad. Ik kan wel plannen maar de plant zal zelf aangeven wat zij wil.

Mocht hij tekorten vertonen kan ik altijd nog inspringen, zag net trouwens van bio bizz een mooi setje van zo'n 9,- dan heb je groei voeding, bloeivoeding en nog een bloei booster.

Groeten!

Veel succes
    Stageloper

Comment

• SmokeHaze
      SmokeHaze commented
      Editing a comment
      Dankjewel!!

Die "easy bloom tabletten" zijn ook erg duur, veel te duur, want er zit niks bijzonders in.
    13.75, is dat voor 3 of voor 5 tabletten ? Wow
    De zaadjes zijn ook van RQS ?

Ik snap niet dat mensen sowieso nog iets kopen bij RQS.
    Grote kans op herma's, op elke pagina van de site staat wel wat onzinnigs, en de meststoffen zijn ongeveer 90% te duur. (de zaden ook)

Het is trouwens een booster, dus geen voeding. Daar zit ook wel een verschil.
    Eigenlijk moet je het zien als PK13/14, het is een toevoeging voor de bloeivoeding.

Anyways..hopelijk komt het goed.
    Voorlopig eerst maar eens een tijdje groeien want het blijft een plantje, je kunt niet alles plannen.
    Succes.
    Howto: meerdere foto's uploaden en tussen je bericht plaatsen

~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2014-15-16-17-18-19 ~ 2019 ~

Comment

• SmokeHaze
      SmokeHaze commented
      Editing a comment
      Dankjewel voor je comment! Ik zie ook dat ze zeggen 2 weken voor het einde te stoppen met voeden, aangezien ik voor de laatste 2 a 3 weken wil bijvoeden lijkt het mij niet verstandig...

Zou de aarde van plagron batmix genoeg voeding bevatten voor de hele bloei? (9 weken) dan zou ik dus de laatste 3 weken zonder zitten.

Of is er een alternatieve voeding die mischien goedkoper is en niet al te lang in de aarde zit?.

Ik heb gelukkig nog tijd.

Jullie gaan het horen!!

Daar zijn we weer. Aantal dagen verder, en een aantal ideeŽn verder.

Heb mezelf een beetje ingelicht over scroggen,
    Wil nu eigenlijk de planten lst geven door een scrog net vanaf groei +/- 2,5 a 3 weken.

Evt. Wil ik ze ook toppen maar het liefst voor ik lst begin. Dan ga ik een 2de net aan begin bloei/eind groei installeren.

Tot nu doen de meiden het goed, morgen komt het biobizz starter packje binnen! En de plagron batmix is toch allmix geworden.

Wel is mijn black rhino heel licht groen en heeft kleine gele tintjes erdoor, aangezien hij in licht bemeste grond staat lijkt het mij geen ondervoeding..

Hier volgen wat fotos!

(dat ijzerdraadje wat erboven hangt is om doorzichtig folie over te spannen, ziet er niet heel chique uit maar alles wat best is! Luchtvochtigheid is zonder folie zon 30%...
    ​​​​​​
    Attached Files

Comment

Footer Left Ad

Collapse
    Bezig...
    X