Mededeling

Collapse
No announcement yet.

De droom die eindelijk tastbaar wordt !!!

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: De droom die eindelijk tastbaar wordt !!!

Ze zijn precies vandaag aan hun 4de bloei-week begonnen... normaliter toch nog 5-6 weken minimum...

we zullen zien.

Comment

dat gaat een goeie worden lange1908,super netjes.

Comment

Hi Peepz,

Weeral vijf dagen verder, koppen zijn mooi aangedikt, we zitten bijna in de vijfde bloeiweek. Ik krijg alleen mijn algemene themp. in mijn tent niet meer boven de 24°.
        Themp wordt midden plant, onder blad gemeten. Ga in de toekomst nog een tweede meter kopen om themp. verschillen te weten te komen. Mijn dwarfjes zijn verdomme heel leuk aant bloeien, ben benieuwd hoe deze bloemvormig zal verlopen... aangezien ze enkel 12 uur licht krijgen. Dan komen we tot de White widow weesjes... gisteren blijkt één van de twee een mannetje te zijn... Deze natuurlijk vriendelijk gevraagd mijn tent te verlaten...blijft er nog één weesje over. Iemand geinteresseerd in het mannetje? staat momenteel boven op de vensterbank, maar in ider geval niet meer voor lang!

IMG_1464.jpgIMG_1461.jpgIMG_1457.jpgIMG_1458.jpgIMG_1463.jpgIMG_1460.jpgIMG_1462.jpgIMG_1459.jpg

Zo... opmerkingen, advies, shoot!

Salukes!

Comment

Jammer van de mannen, maarja ook die moeten er zijn, ghehe. De rest ziet er zeer goed uit, prachtig mooi donkergroen glimmend blad. Top man.

Comment

Keep on Rocking Lange!! Staan er toppie bij!

Peace!
            sigpic

Comment

Die zien er lekker uit Lange, idd mooi blad en mooi in de voeding.

Veel succes!!

Grtz

Comment

hi peepz,

weer een update'je... alles vlot goed in de tent. De geur versterkt met de dag, vooral door de kush'en, de ice en blue mistic zijn eerder wat neutraal van geur.
                De harsproductie komt nu goed op gang, maar of m'n blua mistic of ice zoals op de foto van royal queen seeds gaat eindigen....das nog een ander zaak! kan het me in ieder geval moeilijk voorstellen....
                De LV blijft mooi tussen de 40 en 28 schommelen, themp tussen 22 en 27 graden. de afstelling van de afzuiging had ik per geluk vlug door.... mooi zó. Toch één puntje; m'n blue mistic vertoont nog altijd enkele roestvlekken, ook op enkele nieuwe bladeren, weet op dit moment niet juist meer welk tekort dit signaal aantoont, maar soit: het is in ieder geval muggezifterij..
                M'n dwarfjes zijn zéér vlug in bloemvorming! De andere kweekverslagen die ik zag met dwarfjes waren eerder teleurstellend... hier niet hoor! twee hebben wel duidelijk meer groei in zich dan de rest.
                Dan komen we tot ons white widow weesje, deze komt langzaam uit haar stilstand en begint, beetje bij beetje, met haar bloemvorming. maar nogmaals; geen auto en rechtstreeks op 12uur én, misschien nog het belangrijkste is dat ze in gewone potgrond staat, terwijl de rest in growmix staat....maar ze komt er wel, ik heb in ieder geval tijd genoeg!!! hier alvast de picca's:

lights on...
                IMG_1472.jpgIMG_1469.jpgIMG_1468.jpgIMG_1467.jpgIMG_1474.jpgIMG_1466.jpgIMG_1471.jpgIMG_1465.jpgIMG_1470.jpg
                lights off...
                IMG_1476.jpgIMG_1478.jpgIMG_1481.jpgIMG_1475.jpgIMG_1477.jpgIMG_1479.jpg

zien ze er niet leuk uit!!! ik ben écht verliefd op ze!!! Ik ga beslist een traantje laten wanneer ik ze moet knippen!! Het is én blijft men eerste kweekje hé!

greetz

de lange

Comment

Looking nice lange! roesvlekken = teveel voeding, ze staan er allemaal mooi donker groen op maw je zit op randje van overvoeding
                  en de roestvlekjes zijn de signalen zou ff een een paar water beurten zonder voeding geven en beslist niet de dosis opvoeren op het moment.

Je kan eerder denken aan het beginnen met afbouwen van de voeding.

Verders mooi voor je eerste run!

Succes verder.

Eens een paffer, altijd een paffer........

Comment

Enkele fotootjes, licht juist aan.....

IMG_1486.jpgIMG_1483.jpgIMG_1482.jpgIMG_1484.jpgIMG_1485.jpg

Comment

Damn ziet er goed uit!! welke soort is dat met die lange top? ziet er met de lamp uit echt mooi wit uit echt mooi.
                      hoop dat die bij mij ook zo worden

Gr..

Comment

Direct van de eerste keer deftig se, zo zien we het graag.

Comment

Dat is één van mijn special kush'en #1, ben er ook zeer tevreden over de soort tot nu toe... alleen heeft net die plant met de mooie hoofdtop al kleine herma-opstootjes gehad met onvolgroeide ballen tot gevolg... morgen gaan ze hun zesde week in, het vlot goed alleen begint de oogstkoorts wel stilaan toe te slaan!!!

groeten

de lange

Comment

binnenkort niet meer naar de koffiechop die gaan lekker daar.

Comment

Ziet er tasty uit lange..het lijkt me dat er een overheerlijke geur moet hangen daar hmmm...
                              sigpic

Comment

netjes hoor

Comment

Bezig...
                                X