Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Eerste binnenkweek met twee Cookies Gelato, 1 Blackberry Cake, 1 Buttercream Gelato

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #61
    Gaan lekker zo te zien... Lastig wel 2 tentjes tegelijk...
    Lopend Verslag

    Comment


    • Pafdaddy
      Pafdaddy commented
      Editing a comment
      Ja, ik ga zo eens even online rondneuzen of ik er eentje kan vinden. Dank voor het meedenken jonguhs! Ik heb ondertussen ook mijn wekker gezet om half tien savonds en half tien smorgens. Dan kan er helmaal niets mis gaan

    • Jamzieman
      Jamzieman commented
      Editing a comment
      Ik denk dat er veel zo zijn voorgegaan wekkertje opzetten en knopje aan en uit haha ik herken er mezelf in in de beginne

    • Pafdaddy
      Pafdaddy commented
      Editing a comment
      Wekkertje ging prima net. De meiden van tent 1 liggen lekker te slapen nu. Mijn lieve schatten in tent 2 liggen nu lekker te zonnen.

      Peace!

      Pafdaddy

    #62
    Goedemorgen luitjes,

    Het instellen van mijn wekker op mijn mobiele telefoon werkt op dag 97 van mijn eerste binnenkweek prima Toen het alarm om half tien afging, zette ik het licht in tent 1 aan en in tent 2 bijna automatisch uit. Ik denk dat ik voorlopig geen tweede timer ga aanschaffen. Dit werkt voor mij wel zo.

    De bloeiperiode in tent 1 zet onverminderd voort. Zie hieronder hoe stralend C(ookies) G(elato) 1, CG3 en B(lackberry) C(ake) 2 er vanmorgen bijstonden:

    IMG_20210119_093211.jpg ​​​​​Ze staan nu 15 dagen op 12/12 en ik denk dat dit de derde dag van de echte bloeifase is. De ontwikkeling van de budsites vind ik opvallend snel gaan. Er zijn ten opzichte van gisteren veel meer witte haartjes op de toppen van de planten bijgekomen en ze beginnen ook al echt een beetje op buds te lijken. Zie hier bijvoorbeeld een top van CG3:
    IMG_20210119_093225.jpg Hier een top van CG1:

    IMG_20210119_093251.jpgIMG_20210119_093242.jpg

    Van het trio jonge dames in tent 2 ditmaal alleen even een groepsfotootje:
    IMG_20210119_091551.jpg Ze groeien momenteel hard en ze lijken nu ook aan de bloeifase te zijn begonnen.

    Zo, dit was het weer voor even medekwekers,

    Tijd voor belangrijkere zaken (​​​​​​)

    Rustig aan!



    ​​​​​​Pafdaddy
    Last edited by Pafdaddy; 19 January 2021, 09:48.

    Comment


    • Jamzieman
      Jamzieman commented
      Editing a comment
      Ze zien er in ieder geval erg gezond uit je gaat wat kunnen plukken binnenkort

    • Pafdaddy
      Pafdaddy commented
      Editing a comment
      Thanks Jamzieman. Dat hoop ik ook

    #63
    Hallo luitjes,

    Op dag 98 van mijn eerste binnenkweek is er eigenlijk weinig nieuws en dat is een goed teken.

    Bij deze dus alleen een paar fotootjes en wat kort commentaar.

    Bij deze eerst een fotootje van de drie meiden in tent 1:

    IMG_20210120_092714.jpg De budsites blijven zich goed/snel ontwikkelen. Hier een kiekje van een top van CG3:
    IMG_20210120_092632.jpg Ga zo voort meiden!

    Ik heb ze zojuist even goed te drinken gegeven. Dat doe ik nu ongeveer om de twee dagen. Als voeding geef ik nog een beetje BioGrow. Ik voeg tevens wat CalMag toe en ik ben begonnen met BioBloom. Ik voeg ongeveer de helft toe van wat Biobizz in zijn schema weergeeft, zodat ze niet te weinig maar zeker ook niet teveel voedingsstoffen krijgen. Ook voor de smaak. Tevens heb ik C(ookies) G(elato) 1 en CG3 van wat extra potgrond met wat beendermeel voorzien, ook omdat sommige wortels al zichtbaar waren aan de oppervlakte.


    Tijdens het tuinieren heb ik Blackberry Cake 2 even uit de tent gezet,.zodat ik wat meer ruimte had om te manoeuvreren. Zo kon ik haar buiten de tent ook even op de gevoelige plaat zetten:
    IMG_20210120_105820.jpg
    Het is wel een mooie jonge dame geworden toch?

    In tent 2 zijn CG2, BC1 en zelfs het Buttercream Gelato-plantje ook in de bloei geschoten. Hier een foto van vanmorgen even voordat ze onder de wol gingen:

    IMG_20210120_092532.jpg

    En zie hier de eerste budontwikkeling bij CG2:

    IMG_20210120_092754.jpg Zo medekwekers, ik heb mijn verslag weer even op orde.

    Rustig aan!



    Pafdaddy


    Comment


      #64
      IMG_20210122_094300.jpg
      De bud sites beginnen nu steeds meer echte buds te ontwikkelen, met ook steeds meer witte 'tentakels'. Zie hier bijvoorbeeld een top van CG1:
      IMG_20210122_094727.jpg Hier een 'cola' van CG3:
      IMG_20210122_094825.jpg

      ​​​​​​En BC2 showt inmiddels ook haar eerste 'sugarleaves' op de toppen:
      IMG_20210122_094639.jpg ​​​​​​De jonge dames staan nu 18 dagen op 12/12 en zijn nu zo'n zes dagen aan het fleuren en geuren.

      Mijn deernes in tent 2, sinds 7 januari op 12/12 en nu drie dagen in de bloei, beginnen ook hun eerste bloemetjes te etaleren. Ze stonden er even voor half tien vanmorgen, net voordat ze gingen slapen, iig stralend bij:
      IMG_20210122_092851.jpg ​​​​​​Bij deze een top van CG2:
      IMG_20210122_092858.jpg
      Het Buttercream Gelato-plantje lijkt ondertussen ook zin in bloeien te hebben. Zie hier een kiekje van boven van de hele plant:

      IMG_20210122_092902.jpgIMG_20210122_092910.jpg
      ​​​​​​

      Dit waren dus mijn eerste 100 dagen van mijn eerste binnenkweek medekwekers. Tot dusver bedankt voor het lezen en het meekijken!

      Rustig aan!



      Pafdaddy







      Attached Files
      Last edited by Pafdaddy; 22 January 2021, 10:26.

      Comment


        #65
        Very nice !
        Een dag zonder wiet kent Flip niet.

        Comment


          #66
          Hallo luitjes,

          Op dag 101 van mijn eerste binnenkweek was ik eigenlijk niet van plan om wat te gaan posten, maar de meiden in tent 1 schreeuwden een half uurtje geleden om aandacht...

          Ik heb gistermiddag Cookies Gelato 1, CG3 en Blackberry Cake 2 aan de onderzijde ontdaan van zo'n beetje elk blad, beginnend budje of onderontwikkeld takje, lollipopping noemen ze dat meen ik. Dit om alle energie naar het ontwikkelen van de buds op de toppen te laten gaan en en passant de luchtcirculatie in de tent te promoten. Zie hier bijvoorbeeld een kiekje van de gladde 'benen' van BC2 (rechts) :
          IMG_20210123_154504.jpg Of en in hoeverre die 'defoliation' heeft geholpen weet ik niet, maar de jonge dames hebben zich de laatste 24 uur sowieso enorm gestrekt. Ik schat zeker drie of vier centimeter. Vele toppen steken nu enkele centimeters boven het ScrOGrek uit. Kijk anders zelf maar:

          IMG_20210123_153914.jpg
          En hier van boven:

          IMG_20210123_140130.jpg De budsites gaan er ondertussen ook steeds veelbelovender en voller uitzien:

          IMG_20210123_154016.jpg

          ​​En:

          IMG_20210123_161952.jpg ​​​​​​Ik zie met belangstelling de komende week en maand tegemoet. So far, so good in elk geval, denk ik

          ​​​​​​Goed weekend en rustig aan!



          Pafdaddy





          ​​​


          Comment


          • Voor het eerst
            Voor het eerst commented
            Editing a comment
            Dat begint ergens op te lijken.... mooie kleur groen en ook de nerven mooi groen.

          • Flip Hasjkip
            Flip Hasjkip commented
            Editing a comment
            Ik denk toch tot zo'n 3 weken na omschakeling dat ze doorgegroeid zijn.

          • Pafdaddy
            Pafdaddy commented
            Editing a comment
            Ok, dank je Flip! Dan hebben ze volgens mijn berekening zeker nog vier of vijf dagen strekken te gaan, denk/hoop ik.

          #67
          Hallo luitjes,

          Op dag 102 van mijn eerste binnenkweek alleen even drie kiekjes, vooral ook om de ontwikkeling van de meiden te kunnen zien.

          Hier eerst een groepsfotootje van Cookies Gelato 2 (rechts), Blackberry Cake 1 (linksachter) en het Buttercream Gelato-plantje (linksvoor) in tent 2:

          IMG_20210124_093228.jpg Toen ik even het later het licht aandeed in tent 1 (met CG1, CG3 en Blackberry Cake 2) zag het er nog naar wens uit:

          IMG_20210124_095004.jpg De buds leken ten opzichte van gisteren ook weer wat gegroeid:
          IMG_20210124_093324.jpg


          ​​​​​​
          Zo, dit was het weer voor even medekwekers,

          Rustig aan!



          Pafdaddy

          Comment


          • Rietslang
            Rietslang commented
            Editing a comment
            Dames gaan goed, toch. Is het niet beter om voor een evenwijdiger verdeling vd netgaten te zorgen, om een iets gespreider en gelijkmatiger veldje te bekomen of is dit bijzaak?

          • Pafdaddy
            Pafdaddy commented
            Editing a comment
            Rietslang Dank voor de reactie! Daar ben ik wel mee bezig, maar sommige vertakkingen zijn nu nog net niet lang genoeg. Ze staan nu ook allemaal vol in- en rechtonder het licht. Als ik de meiden nog verder laat uitwaaieren dan komen ze buiten dat spectrum. Is niet echt nodig dus, denk ik.

          #68
          Hallo luitjes

          Op dag 104 van mijn eerste binnenkweek staan de meiden in tent 1 nu 22 dagen op 12/12 en ze bloeien nu een dag of twaalf. En dat lijkt nog steeds de goede kant op te gaan

          Zie ze hier van boven stralen als een stel zonnebloemen op een warme zomerdag:

          IMG_20210126_125115.jpg C(ookies) G(elato) 1, CG3 en B(lackberry) C(ake) 2 steken eveneens in toenemende mate hun kopjes boven het ScrOGrek uit:
          IMG_20210126_093225.jpg De toppen van met name CG1 en CG3 beginnen in het begin van bloeiweek 4 steeds voller en groter te worden. Ze voelen nu al vrij compact aan. Van onderen groeien de lagere buds ook steeds meer naar de bovenste toppen toe. Als ik mij niet vergis zie ik bij de grootste cola's ook al de eerste trichomen verschijnen, zoals hier op een top van CG3:

          IMG_20210126_124325.jpg

          Blackberry Cake 2 fleurt en geurt nog wat minder uitbundig:

          IMG_20210126_132005.jpg Dat kan komen door de genen, doordat ze tien dagen later is geboren of doordat ze in tegenstelling tot de CG's (in een groeizak van 19 liter) in een plastic pot staat van 10 liter. Daar ga ik nog over nadenken


          In tent 2 lopen CG2, BC1 en het Buttercream Gelato-plantje drie a vier dagen achter in de bloeifase tov de jonge dames in tent 1, omdat ik ze ook drie dagen later op 12/12 heb gezet. Ze maakten vanmorgen niettemin een gezonde indruk.

          IMG_20210126_093114.jpg
          De bladeren zijn nog mooi groen en met name CG2 en het Buttercream Gelato-plantje zijn lekker bezig. Blackberry Cake blijft ook hier een beetje achter met het produceren van buds. Maar goed, we zien wel hoe zich dat verder ontwikkelt

          Veel meer heb ik nu even niet te melden medekwekers,

          Rustig aan!



          Pafdaddy
          Attached Files
          Last edited by Pafdaddy; 26 January 2021, 19:11.

          Comment


          • Jamzieman
            Jamzieman commented
            Editing a comment
            mooi veldje,man ja ze zijn niet altijd allemaal even snel he die plantjes.
            wat niet is zal nog komen idd

          • Pafdaddy
            Pafdaddy commented
            Editing a comment
            Thanks Jamzieman!

          #69
          Hallo luitjes,

          Op dag 106 van mijn eerste binnenkweek beginnen de toppen van met name C(ookies) G(elato) 1 en CG3 steeds voller te worden

          Voordat ik in detail treedt hier eerst maar even een groepsfotootje van de meiden vanmorgen:

          IMG_20210128_094539.jpgIMG_20210128_094648.jpg De bovenste haartjes beginnen langzaam maar zeker al wat te verkleuren. Ik geef de meiden de laatste dagen daarom ook wat meer te drinken, zodat ze zo lang mogelijk wit blijven en niet nu al verdorren. Hier een kiekje van dichtbij:
          IMG_20210128_094246.jpg Ik ben er misschien ook achter waarom Blackberry Cake 2 achterblijft in de bloeifase. Dat komt wellicht omdat ze minimaal 70 dagen nodig om tot volle bloei te komen, las ik, wellicht door haar 30 procent Sativa-genen, denk ik.
          ​​​​Cookies Gelato doet er zo'n 8 a 9 weken over. Dat is zeker ook te zien bij een top van BC2, dat ze er langer over doet:
          IMG_20210128_094732.jpg In tent 2, waar CG2, BC1 en het Buttercream Gelato-plantje drie dagen later op 12/12 zijn gezet, gaat ook alles nog naar wens...

          IMG_20210128_085051.jpg ​​​​​​BC1 (linksachter) strekte ze zich de laatste dagen enorm. CG2 (rechts) is nu ook echt in de bloeifase aanbeland en begint mooie bloemetjes te etaleren. Het Buttercream Gelato-plantje (linksvoor) is nog steeds een kleine opdonder, maar ze is wel sterk en vitaal. Haar eerste topjes ogen en ruiken veelbelovend Daarover meer in een volgende update.

          Zo medekwekers, dit was het weer voor even.

          Tijd voor belangrijkere zaken (​​​​​​)

          Peace!



          Pafdaddy



          ​​​​
          Last edited by Pafdaddy; 28 January 2021, 14:16.

          Comment


          • Rreppellsteeltjam
            Rreppellsteeltjam commented
            Editing a comment
            Er zijn ook hydrokwekers die niet spoelen hoor, gelukkig niet hier!!

          • Donboe
            Donboe commented
            Editing a comment
            Als je zoiezo maar goed curedl

          • Voor het eerst
            Voor het eerst commented
            Editing a comment
            Duren doe ik naar mijn idee wel goed. In glazen weck-potten met integra boost of boveda. Kan wel roepen minimaal een maand of 3 maar dat verschilt nogal naar gelang de voorraad slinkt. De Jack Herer gaat dat zeker redden, mijn vorige ronde heeft het voor de helft ongeveer ook gered. Huidige ronde gaat het sowieso wel redden of er moeten weer soortjes bij zitten die net als de jack na 14 dagen duren al erg lekker zijn

          #70
          Hallo luitjes,

          Op dag 108 van mijn eerste binnenkweek beginnen met name de meiden in tent 1 steeds meer te geuren en te fleuren

          Bij deze eerst even een groepsfotootje van C(ookies) G(elato) 1, CG3 en B(lackberry) C(ake) 2:

          IMG_20210130_122111.jpg Zoals jullie kunnen zien heb ik net boven het ScrOGrek een ScrOGnetje geplaatst. Die kwam.gisteren, na een fout van de bezorgdienst pas aan. Na bijna een maand wachten. Ik hoop dat de planten de komende week nog dusdanig groeien dat ik dat nieuwe netje ook nog daadwerkelijk nodig heb

          Ik heb echter het idee dat de meiden op dag 26 van 12/12 in de hoogte nu wel voor het grootste gedeelte uitgegroeid zijn. De focus ligt inmiddels vooral op het produceren van buds, zo lijkt het. Zie hier bijvoorbeeld een top van van CG3:

          IMG_20210130_130021.jpg ​​​​​​De toppen van CG1 beginnen er eveneens steeds voller, vorstiger en ook smakelijker uit te zien:
          IMG_20210130_125502.jpg ik geef de meiden nu zo'n beetje om de anderhalve dag een liter of twee water, met BioBloom en CalMag, halve dosissen tov het aanbevolen schema.vam Biobizz. Dat lijkt wel een goede belans te zijn. Ze hebben als het goed is nog minimaal een week of vijf bloeien te gaan. Ik ben benieuwd waar dat toe leidt

          Blackberry Cake 2 is zoals eerder gezegd wat trager in de bloei, maar begint ook stilaan mooie popcornachtige toppen te produceren ->
          IMG_20210130_131846.jpg ​​​​​​De echte bloeifase volgt hopelijk later. Echt opschieten doe het nu nog niet


          In tent 2 leek ik gistermorgen even een probleempje te hebben met BC1, wier bladeren er maar slapjes bijhingen:

          IMG_20210129_092705.jpg Gelukkig herkende ik de symptomen van te weinig water van een paar weken geleden met CG2. Ik heb haar meteen een flinke drinkbeurt gegeven. De meiden zijn in deze fase een stuk dorstiger dan in de vegetatieve fase, merk ik. Daar houd ik inmiddels dus ook meer rekening mee. Vanmorgen stond BC1 (achterin) er weer een stuk frisser en fruitiger bij:

          IMG_20210130_133303.jpg ​​​​​Ik heb in tent 2 eveneens een ScrOGnetje geplaatst, in een poging om de toppen nog wat beter te verspreiden. Zowel CG2 als mijn geliefkoosde Buttercream Gelato-plantje zijn inmiddels al wel goed aan 't bloeien. Kijk maar naar laatstgenoemde:
          IMG_20210130_093735.jpg
          Tot dusver gaat alles nog de goede kant op, tot mijn grote opluchting. Fingers crossed dat het zo blijft

          Zo, dit was het weer voor even medekwekers. Tijd voor belangrijkere zaken (​​​​​​)

          Peace!



          Pafdaddy

          Comment


            #71
            Hallo luitjes,

            Op dag 109 van mijn eerste binnenkweek is een opvallend verschil zichtbaar tussen de topbuds van CG1 en CG3. Bij CG1 zijn de haartjes van de (kleinere) buds al oranje aan het kleuren. Zie bijvoorbeeld deze budsite:

            IMG_20210131_113734.jpg De buds van CG3 zijn aanmerkelijk groter dan die CG1 De haartjes zijn bovendien nog overwegend wit van kleur. Check:
            :

            IMG_20210131_110028.jpg
            Dit verschil in 'budsize' komt mijns inziens vooral doordat CG3 veel dikkere vertakkingen heeft ten opzichte van CG1, die wel meer cola's heeft.

            Ik vraag mij af of CG3 daarom nu ook langer gaat bloeien dan CG1 of niet. En welke plant brengt uiteindelijk het meeste op? Leuk en ook leerzaam om te blijven volgen

            ​​​​​​Rustig aan!



            Pafdaddy
            Last edited by Pafdaddy; 31 January 2021, 15:38.

            Comment


            • Rietslang
              Rietslang commented
              Editing a comment
              Lekker frosted

            • Pafdaddy
              Pafdaddy commented
              Editing a comment
              Rietslang Ja, het was koud afgelopen nacht Dank voor de reactie!

            • Wesley pipes
              Wesley pipes commented
              Editing a comment
              Mooi hoor!

            #72
            Hallo luitjes,

            Op dag 110 van mijn eerste binnenkweek beginnen met name de buds in tent 1 (Met C(ookies) G(elato) 1, CG3 en B(lackberry C(ake) 2) steeds meer vorm te krijgen.


            Het is elke ochtend voor mij weer spannend als ik het licht aan doe en te zien hoe de meiden er dan aan toe zijn. Zo stonden ze er vanmorgen bij:
            IMG_20210201_094928.jpg Ze zijn nu wel voor het grootste gedeelte uitgegroeid, denk ik, al steken wel steeds meer toppen hun hoofd boven het ScrOGrek en zelfs boven het ScrOGnetje uit:
            IMG_20210201_094920.jpg Ik merk ondertussen dat het produceren van mooie en volle bloemetjes in volle gang is. De verschillenden buds (top and lower) groeien ook steeds meer naar elkaar toe. Zie hier bijvoorbeeld een top van CG3:

            IMG_20210201_095053.jpg De kleinere toppen van CG1 (zie post van gisteren) zijn wel reeds lekker compact, met mooie kleuren en 'frosty' ook. Kijk maar:
            IMG_20210201_095228.jpg ​​​​​​En ook de toppen van 'traagbloeier' BC2 beginnen langzaam maar zeker meer gewicht te krijgen. Ze heeft ook haar wilde (witte) haren nog:

            IMG_20210201_103639.jpg De jonge dames zien er niet alleen steeds beter uit, maar ze beginnen ook steeds lekkerder te ruiken​​​​​​.

            Van de meiden in tent 2 nu alleen even een groepsfotootje:

            IMG_20210201_093205.jpg Met CG2 (rechts) BC1 (linksachter) en het Buttercream Gelato-plantje (linksvoor) gaat het eveneens boven verwachting. Ik heb er wel goed aan gedaan om er een tweede tentje bij aan te schaffen, denk ik. Die zes meiden in tent 1 hadden ongetwijfeld bonje met elkaar gekregen

            Zo beste medekwekers, dit was het weer voor even. Tijd voor belangrijkere zaken (​​​​​​)


            Rustig aan!



            Pafdaddy

            Attached Files

            Comment


              #73
              Goedemorgen luitjes,

              Op dag 112 van mijn eerste binnenkweek is alles nog picobello in mijn twee tentjes ​​​​​​

              Om traditioneel met mijn deernes in tent 1 te beginnen, kan ik jullie melden dat de buds van C(ookies) G(elato) 1 en CG3 serieuze vormen beginnen aan te nemen. Daarover zo meer. Hier eerst een groepsfotootje (inclusief Blackberry Cake 2):
              IMG_20210203_093647.jpg Met name CG1 en CG3 etaleren inmiddels steeds vettere en compacte buds. Ik zie ze met de dag in omvang groeien. De grammen vliegen eraan.

              Ter illustratie hier een paar buds van CG3:
              IMG_20210203_092901.jpg
              Ik geef ze nu elke morgen een drinkbeurt ipv om de twee dagen. Dat lijkt, zoals gehoopt, een gunstig effect te hebben op de ontwikkeling van nieuwe witte haren. Hier een kiekje van dezelfde top van CG1 als twee dagen geleden:
              IMG_20210203_110700.jpgIMG_20210203_093748.jpg
              In tent 2 lijken de meiden onder de twee TS1000's (2x150 watt) toch wat minder snel te bloeien dan de meiden in tent 1, die onder een TSW2000 (1x300) watt staan. Als ik daar meer en overtuigender bewijs van zie dan overweeg ik om die TSW2000 elke morgen en avond van de ene naar de andere tent te verplaatsen. Als ik daar zin in heb tenminste

              Zo stonden CG2, BC1 en het Buttercream Gelato-plantje er vanmorgen in ieder geval bij:

              IMG_20210203_092422.jpg Zie hieronder een budje van CG2:
              IMG_20210203_113254.jpg ​​​​​​En ten slotte een toppie van het Buttercream Gelato-plantje: IMG_20210203_114054.jpg ​​​​​​Dit was het weer voor even beste medekwekers. Tijd voor belangrijkere zaken (​​​​​​)

              Rustig aan!



              Pafdaddy







              Attached Files

              Comment


                #74
                Echt heel mooi dit... mooi compact en super van kleur
                Lopend Verslag

                Comment


                • Pafdaddy
                  Pafdaddy commented
                  Editing a comment
                  Thanks! @Voor het eerst

                  Zulke positieve comments bevestigen mij als 'rookiekweker' dat ik tot nu toe wel goed bezig ben. (Knocks on wood)

                #75
                Hallo luitjes,

                Op dag 114 van mijn eerste binnenkweek alleen even een paar kiekjes. Kort gezegd gaat het in beide tenten prima en zwellen de buds van met name CG1 en CG3 al goed op.

                Hier eerst een groepsfotootje van de meiden in tent 1:

                IMG_20210205_100256.jpg Hier een top van CG3:

                IMG_20210205_101149.jpg Hier eentje van CG1:
                IMG_20210205_101240.jpg ​​​​
                De topjes van Blackberry Cake beginnen langzaam maar zeker ook wat voller te worden:
                IMG_20210205_101418.jpg In tent 2 wilden de meiden ook samen op de foto:

                IMG_20210205_094824.jpg En het Buttercream Gelato-plantje schreeuwde om wat extra aandacht:

                IMG_20210205_101711.jpg Zo beste medekwekers, dit was het weer voor even.
                Tijd voor belangrijkere zaken (​​​​​​)

                Rustig aan!



                Pafdaddy


                Last edited by Pafdaddy; 6 February 2021, 07:34.

                Comment

                Bezig...
                X