Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Eerste binnenkweek met twee Cookies Gelato, 1 Blackberry Cake, 1 Buttercream Gelato

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #76
    Pafse daddy

    Comment


    • Pafdaddy
      Pafdaddy commented
      Editing a comment
      You bet I am Thanks!

    #77
    Hallo luitjes,

    Op dag 116 van mijn eerste binnenkweek alleen even aandacht voor mijn lieve schaten in tent 1. De jonge dames in tent 2 genieten nu van hun nachtrust en ik wil ze niet storen

    Hier eerst een groepsfotootje van C(ookies) G(elato) 1, CG3 en B(lackberry) C(ake) 2:

    IMG_20210207_185822.jpg Ik denk dat ik er goed aan heb gedaan om ze nu elke dag een flinke drinkbeurt te geven ipv om de twee dagen. Ze lijken dat zeker te kunnen hebben. Ik zie geen tekenen van te veel water en/of voedingstoffen. Ik geef ze nu eigenlijk alleen maar wat BioBloom en wat CalMag. De TopMax van Biobizz heb ik ruim een maand na de bestelling nog steeds niet in bezit. Dat ligt aan de bezorgdienst. Ik heb mij hier ook al genoeg over opgewonden , dus ik bespaar jullie liever de details....

    Op de ontwikkeling van de buds lijkt dat gemis niet echt zichtbaar. Wat beginnen die toppen van met name CG1...

    IMG_20210207_185839.jpg ​​​​. .. en CG3....

    IMG_20210207_175627.jpg ​​​​​​... de laatste dagen vet te worden! Die kleuren zijn eveneens mooi en ze zijn ook lekker berijpt. Het lijkt wel of ze bevroren zijn. Ze ruiken heerlijk zoet en fruitig

    ​​​​​​BC2 is inmiddels ook volop aan het bloeien. De popcormachtige budjes waarmee ze haar bloeifase startte, groeien steeds meer naar elkaar toe. Check deze top:
    IMG_20210207_185902.jpg Voor alle drie de jonge dames geldt dat ze nu 34 dagen op 12/12 staan. Normaal gesproken hebben de twee CG's nu nog drie tot vier weken te gaan en BC2 nog een week of vijf. Ik ben benieuwd waar dat nog toe leidt. Ik heb goede hoop dat ik vanaf half maart voorlopig niet meer de deur uit hoef voor mijn dagelijkse Daar was het mij in eerste instantie om te doen. Ik vind het verbouwen van mijn eigen wiet nu vooral een leuke hobby Ik kan bijna niet wachten om mijn eerste selfmade binnenwiet te roken

    Zo beste medekwekers, dit was het weer voor even.

    Rustig aan!



    Pafdaddy

    ​​​
    Last edited by Pafdaddy; 8 February 2021, 07:54.

    Comment


      #78


      Hallo luitjes,

      Op dag 119 gaat alles nog steeds naar wens in mijn twee tentjes

      Hier eerst even een groepsfotootje van Cookies Gelato 1, CG3 en Blackberry Cake 2:

      IMG_20210210_213525.jpg En bij deze een top van. CG1:
      image_395068.jpg


      Hier eentje van CG3:
      IMG_20210210_213544.jpg




      En met Blackberry Cake 2 gaat op dag 77 van 12/12 ook nog okidokio::
      ​​​​​​. IMG_20210210_213613.jpg

      In tent 2 ontwikkelen CG1, BC1 en het Buttercream Gelato-plantje ook steeds meer en ook vollere buds. De bladeren zijn ook nog mooi groen en de haren wit. Hier de drie meiden samen: IMG_20210210_213722.jpg
      ​​​​​​.
      Bij deze een portretfoto van een top van CG2:
      IMG_20210211_091420.jpg




      ​​​​​​En zelfs mijn geliefde Buttercream Gelato-plantje lijkt nog.wel.een paar grammen te gaan opbrengen:

      IMG_20210210_214031.jpg
      Zo beste medekwekers, dit was het weer voor even. Tijd voor belangrijkere zaken ( )

      Rustig aan!



      Pafdaddy
      Attached Files
      Last edited by Pafdaddy; 11 February 2021, 08:16.

      Comment


        #79
        Hallo luitjes,

        Op dag 120 van mijn eerste binnenkweek alleen even een macrofotootje van een top van CG3, die op dag 39 van 12/12 ogenschijnlijk aan het rijpingsproces is begonnen. Ik zie de trichomen namelijk steeds melkachtiger te worden. De top begint steeds meer te kleuren. En kijk ook eens hoe 'frosty' ze is. Ik hoop de komende weken nog.meer van dit soort toppen te mogen begroeten

        IMG_20210212_113117.jpg Dit was het weer voor even medekwekers,

        Goed weekend!



        Pafdaddy

        Comment


        • Corleone1933
          Corleone1933 commented
          Editing a comment
          Ook al sneeuw in de tent, ziet er goed uit.

        • Pafdaddy
          Pafdaddy commented
          Editing a comment
          Corleone1933 Ja, het wintert hier goed

          Dank voor de reactie!

        • Francoisca
          Francoisca commented
          Editing a comment
          Dat ziet er mooi uit.

        #80
        Hallo luitjes,

        Op dag 123 van mijn eerste binnenkweek zijn de dames in tent 1 volop aan het fleuren en geuren, met name C(ookies) G(elato) 1 en CG3 ​​​​​​. Over Blackberry Cake 2 komen we straks wel spreken.

        Hier eerst een fotootje vanaf boven:

        IMG_20210214_093708.jpg De meiden concentreren zich op dag 41 van 12/12 alleen maar op het produceren van nog grotere, compacte en zekere ook plakkerige buds. Als de tent open gaat dan komt er echt een walm van zoete geuren uit. De buds zien er steeds mooier en gekleurder uit. Zie hier bijvoorbeeld een cola van CG3:
        IMG_20210214_093524.jpg
        En wat te denken van deze hoofdtop van CG3:
        IMG_20210214_163235.jpg BC2 is wat bloei betreft wat trager, maar maar de toppen beginnen langzaam maar zeker ook vetter te worden:
        IMG_20210214_095820.jpgIMG_20210214_093210.jpgIMG_20210214_170638.jpgimage_395480.jpg ​​​​​​Van BC1 heb ik maar even geen foto gemaakt

        Zo beste medekwekers, dit was het weer voor even. Tijd voor belangrijkere zaken (​​​​​​)

        Peace!



        Pafdaddy
        Attached Files
        Last edited by Pafdaddy; 14 February 2021, 19:49.

        Comment


          #81
          Hallo luitjes,

          Op dag 125 van mijn eerste binnenkweek alleen aandacht voor de dames in tent 1, die inmiddels 43 dagen op 12/12 staan. Die meiden in tent 2 zijn nog even iets minder interessant

          Hier eerst even een groepsfotootje van C(ookies) G(elato) 1, CG3 en Blackberry Cake 2:

          IMG_20210216_100023.jpg De toppen zwellen aan het begin van de zevende bloeiweek zoals gehoopt steeds meer op. Het ScrOGrek is nu ook handig om de buds omhoog te houden want sommige takken beginnen al wat door te buigen. De bladeren van CG1 en CG3 beginnen ondertussen paars te kleuren, wellicht door de Girl Scout Cookies-genen. De toppen zijn verder heel compact, plakkerig en frosty. Ik ben zelf verbaasd over de schoonheid van de toppen, voor een beginnend kweker als ik ben. Check hier bijvoorbeeld een top van CG1:
          IMG_20210216_132853.jpg
          En CG3, die nog wat grotere buds heeft, is ook goed bezig:

          IMG_20210216_113811.jpg ​​​​​​BC2, die nog een week of drie bloei te gaan heeft, begint ook steeds voller te worden. Ik ben benieuwd waar dat nog toe leidt. Hier haar huidige status:

          IMG_20210216_095954.jpg Zo beste medekwekers, dit was het weer voor even.

          Tijd voor belangrijkere zaken (​​​​​​)

          Peace!


          ​​​​​
          Pafdaddy

          Comment


          • Pafdaddy
            Pafdaddy commented
            Editing a comment
            Rietslang Is dat goed of slecht? Ze zijn nog wel plakkerig, dus helemaal uitgedroogd zijn ze niet hoor. Ik heb ze vanmorgen nog extra water gegeven.


            @Rreppellsteeltjam Dat hoeft niet negatief te zijn toch?

          • Rietslang
            Rietslang commented
            Editing a comment
            Goed he dus, Eerste klasse

          • Pafdaddy
            Pafdaddy commented
            Editing a comment
            Rietslang Oef...

          #82
          Hallo luitjes,

          Dag 126 van mijn eerste binnenkweek is wellicht ook de eerste dag van mijn tweede ronde.


          Met nog een week of twee, drie bloei te gaan in tent 1 kon ik niet wachten en heb afgelopen zaterdagavond drie Bruce Cookies-zaadjes (Original Sensible), een Runtz-zaadje (Zamesia) en een Buttercream Gelato-zaadje (Sensi Seeds, had ik nog over van de eerste ronde) in een bekertje water met een beetje H2O2 gestopt. Dit om wat tijd te winnen, hoop ik.

          Ik heb afgelopen dinsdagmorgen de (ontkiemde) zaadjes in een klein potje met universele potgrond gestopt. Om per dag aan minimaal 18 uur licht te komen dien ik de potjes wel elke morgen en avond om te zetten van tent 1 (licht aan van 9.30 tot 21.30u) naar tent 2 (licht aan van 21.30 - 9.30 uur).

          In tent 2, waar de relatief kleine Cookies Gelato 2 en Blackberry Cake 1- en het nog kleinere Buttercream Gelato-plantje staan, is plek genoeg voor de nieuwe spruiten. Zie ze hier vanmorgen in hun eigen biotoopje, zo'n 60 cm onder de lampen, staan:

          IMG_20210217_092730.jpg In tent 1 is dat een ander verhaal. CG1, CG3 en Blackberry Cake 2 vullen zo'n beetje de hele tent met het bladerdak en hun opzwellende toppen. De potjes staan daarom nu op een doos, aan de zijkant, zo'n 40 centimeter onder de lamp, in de schaduw. Zie ze hier staan () :

          IMG_20210217_094157.jpg ​​​​​Niet ideaal, om het zacht uit te drukken, maar toch wel het experiment waard, denk ik. Als ze gaan strekken dan los ik dat bij het overpotten wel op

          Het goede nieuws is dat ik inmiddels vader ben geworden van twee mooie dochters!

          Het Runtz-zaailingetje stak gisteravond laat als eerste haar hoofd boven de grond uit. Maar omdat dit haar eerste volledige dag op deze planeet is, beschouw ik dit als dag 1. Hier haar eerste babyfoto:
          IMG_20210217_091731.jpgIMG_20210217_091924.jpg Van het Buttercream Gelato-plantje op de achtergrond is het stengeltje trouwens ook al te zien. Ik verwacht dus vandaag nog meer blij nieuws. De andere twee Bruce Cookies-plantjes laten nog even op zich wachten.

          Over de fleurende en geurende dames in tent 1 en tent 2 komende dagen vast meer, maar ik wilde jullie als medekwekers deze ontwikkelingen niet onthouden.

          Nu tijd voor belangrijkere zaken ().

          Peace!



          Pafdaddy ​


          Last edited by Pafdaddy; 17 February 2021, 15:08.

          Comment


          #83
          Hallo luitjes,

          Op dag 128 van mijn eerste binnenkweek beginnen de meiden in tent 1 steeds meer luie en vette wezens te worden en dat vind ik helemaal niet erg

          Sommige vertakkingen buigen steeds meer door door het gewicht van de toppen. Zie ze hier vanmorgen net na het ontwaken languit in de zon liggen:

          IMG_20210219_105033.jpgIMG_20210218_093823.jpgIMG_20210219_104737.jpg En bij deze een kiekje van een smakelijk ogend budje van CG1:
          IMG_20210219_103428.jpg BC2 verrast mij de laatste dagen ook in positieve zin door steeds vollere toppen te krijgen....
          IMG_20210219_103910.jpg
          . ...en gezien haar vele witte haren op de hoofdcola's is ze voorlopig nog niet uitgebloeid

          In tent 2 begon het mij gisteravond dusdanig te storen dat de bloei nog zover achterloopt tov van tent 1 dat ik mijn luiheid opzij heb gezet en de TSW2000 nu ook in die tent het werk laat doen. Met die twee TS1000's in tent 2 schoot het wat mij betreft veel te weinig op. Het is wel even een gesleep met die TSW2000 elke avond en ochtend maar dat is de moeite in de laatste drie a vier weken van de bloei in tent 2 wel waard (in grammen ​​​​​​).

          Ter illustratie de huidige toestand van CG2 (rechts), BC1 (linksachter) en het Buttercream Gelato-plantje (linksvoor) van bovenaf:
          IMG_20210219_102119.jpgIMG_20210219_102249.jpg
          ...hier eentje van BC1...

          IMG_20210219_124859.jpg ​​​​​​...en ten slotte van mijn :geliefkoosde' Buttercream Gelato-plantje:

          IMG_20210219_124920.jpg ​​​​​​Nog niet echt imponerend

          Dan nog wat verheugend nieuws uit de kraamkamer en een beduidend minder goed bericht...

          Eerst maar het goede nieuws dan: na het succesvol ontkiemen van een Runtz-zaadje en een Bruce Cookies-zaadje hebben ook Bruce Cookies 2 en het Buttercream Gelato-plantje het daglicht gezien. Zie ze hier vanmorgen staan in de schaduw van BC2:

          IMG_20210219_102709.jpg

          Comment


          • Nirvana
            Nirvana commented
            Editing a comment
            Ziet er heerlijk uit ! Als alle volwassen dames eruit gaan . Schakel je dan over naar 18/6 of is het de bedoeling om de hele kweek 12/12 te draaien ?

            Veel plezier met je knipwerk !
            Groet

          • Pafdaddy
            Pafdaddy commented
            Editing a comment
            Thanks! @Nirvana

            In antwoord op jouw vraag: de zaailingetjes staan nu 12 uur in tent 2 en zo'n zes uur in tent 1. Zodra de bloeifase in tent 1 is voltooid dan zet ik de vijf of zes jonge meiden daarin op 18/6. Tent 2 komt dan pas weer in actie als de bloeifase weer aanbreekt.

            Peace!

            Pafdaddy

          #84
          Hallo luitjes,

          Op dag 130 van mijn eerste binnenkweek is er weer genoeg melden

          Allereerst schrok ik mij gistermorgen een hoedje toen ik de lagere bladeren zag van C(ookies) G(elato)1, CG3 en B(lackberry) C(ake) 2. Ze hingen er maar slapjes bij. Ik denk zelf dat dit komt door een combinatie van teveel water en te weinig licht, door het bladerrdak. Zie hier bijvoorbeeld de verlepte blaadjes van CG1:
          IMG_20210220_093806.jpg ik heb daarna het rigoureuze besluit genomen om al die slapjanussen te verwijderen. Dit vooral om het surplus aan water in mijn dames, aan het eind van week zeven van 12/12, te.reduceren. Dit ook om de lower budsites wat meer licht te geven en verder geen energie te verliezen. De toppen zagen er vanmorgen, nadat ik zeker vijftig bladeren heb verwijderd, nog steeds goed uit:
          IMG_20210221_094743.jpg De toppen winnen ogenschijnlijk nog iedere dag aan gewicht. De lagere budsites zien er ook steeds rijper uit. En gisteren rook ik even aan mijn vingers na wat training van de meiden. Het was net of ik een snoepwinkel inliep, zo zoet roken ze

          De toppen ogen ondertussen eveneens bijzonder smakelijk. Zie hier bijvoorbeeld een bud van CG1:
          IMG_20210221_093255.jpg
          Waar de bladeren op de hoofdcola's van CG1 groen blijven, daar kleuren de meeste bladeren in de top van CG3 paars. Kijk maar:

          IMG_20210221_150634.jpg
          Ik denk dat CG3 gewoon wat meer Cookies-genen heeft dan CG1, die wat meer Gelato-bloed door de aderen heeft lopen, vermoed ik. Ze hebben precies dezelfde voeding en ongeveer even veel te drinken gehad. Daar kan het niet aan liggen denk ik. Maar goed, ik ben geen expert...

          De toppen van Blackberry Cake 2 beginnen trouwens ook steeds vetter te worden. Na een wat trage start tov van de twee CG's zie ik de laatste dagen de grammen eraan vliegen. Ze begint nu eveneens mooi te kleuren en ook fraai te glinsteren van de trichomen. Zie hieronder haar huidige status:

          IMG_20210221_093918.jpg
          De lower budsites krijgen ondertussen genoeg licht, ook door mijn gesnoei van gisteren. Ze beginnen eveneens al goed te rijpen. Note to myself: vanaf nu ga ik de trichomen op de buds van deze plant ook in de gaten houden.

          Over de dames in tent 2 in de volgende update meer. Ze lijken goed te reageren op de 'lichttherapie'. Ze liggen nu lekker te slapen.

          Wel nog wat nieuws uit de kraamkamer: met het Runtz-, de twee Bruce Cookies- en het Buttercream Gelato-zaailingetje gaat het goed! Ze zijn gestopt met strekken en ze maken de eerste schutbladen aan. Zie ze hier staan in tent 1:
          IMG_20210221_152222.jpg
          Attached Files

          Comment


          #85
          Hallo luitjes,

          Op dag 132 van mijn eerste binnenkweek heb ik weer genoeg te melden en ditmaal alleen maar positieve ontwikkelingen

          Om traditioneel met de dames in tent 1 te beginnen, zijn C(ookies) G(elato) 1, CG3 en Blackberry Cake 2 nu toe aan dag 50 van 12/12. Zie hier eerst een groepsfotootje vanmorgen toen ze net wakker werden:
          ​​​​​​. IMG_20210223_112325.jpg ik verbaas mij elke dag meer dat mijn eerste binnenkweek zo goed uitpakt. Met de toppen uit alleen al deze tent kan ik voorlopig wel vooruit en ik heb zelfs goed hoop dat ik vanaf de oogst en het drogen van de wiet niet meer afhankelijk ben van geld om mijn dagelijkse paffie te kunnen verkrijgen en ik ook niet meer afhankelijk ben van dure wiet van de coffeeshops. Daar was deze eerste binnenkweek in eerste instantie om te doen. Ik weet binnenkort ook echt wat ik rook. Ik heb ze namelijk zelf vanaf het zaadje groot gebracht, welke soort het is en hoe die soort uitpakt. Dat rookt toch net wat lekkerder, denk ik.


          Ik houd op dit moment dagelijks de trichomen op de buds van de meiden in tent 1 bij. Ik wil de buds niet te vroeg oogsten maar zeker ook niet te.laat. Officieel hebben ze nog zo'n week tot twee weken te gaan. Op de top die ik volg van CG3 zijn steeds meer melkachtige trichomen zichtbaar, maar (mooi) nog steeds geen amber. Hier een beeld van vanmorgen:
          IMG_20210223_112826.jpg Bij CG1 zijn de toppen wat groter in getale maar wat kleiner van stuk. Maar ook haar supercompacte en kristalrijke buds mogen er zeker zijn:
          ​​​​​ IMG_20210223_112656.jpg
          Blackberry Cake 2 lijkt ondertussen een soort.van inhaalslag gemaakt te hebben in haar late bloeifase tov van CG1 en CG3, zowel qua omvang als wat betreft haar rijpingsproces. Ook zij kleurt inmiddels prachtig. Hier een kiekje van vanmorgen:
          IMG_20210223_134935.jpg Voor alle drie de meiden geldt dat zodra zo'n 20 procent op de trichomen op de buds amberkleurig zijn dat dan de schaar erin gaat. De hoofdtoppen als eerste en een paar dagen later de lagere buds. Ik denk dat ik ze niet nog twee dagen in het donker ga zetten voor deze eerste oogst. Dat doe ik wel een volgende keer. Wel wil ik deze oogst in dezelfde tent gaan drogen en meteen ook goed afzuigen en filteren zodat ik geen stankoverlast veroorzaak. Ik wil niet mijn eerste binnenkweek verpesten door nieuwsgierige


          ​​​​​De meiden in tent 2 lijken ondertussen goed te reageren op de lichttherapie van de TSW2000, die de twee TS1000's vier dagen later heeft vervangen. De toppen beginnen de laatste dagen zichtbaar voller te worden, al denk ik niet dat ze nu nog maar in de buurt zullen komen van de buds van de stevige tantes in tent 1. Zie hier bijvoorbeeld CG2, die drie hoofdcola's heeft en voor de rest vooral kleine topjes (doordat ik haar vooral getraind heb, weten julie nog?):

          IMG_20210223_092348.jpg En hier een topje van CG2 van dichtbij:

          IMG_20210223_141423.jpg En ook BC1....

          IMG_20210223_141739.jpg ​​​​​​...en het Buttercream Gelato-plantje...
          IMG_20210223_142054.jpg ​​​​​​...beginnen eindelijk wat vlees op de botten te krijgen. Alles wat ik uit tent 2 oogst beschouw ik gezien de soms ernstig verstoorde levensloop van de drie meiden trouwens als een bonus. Dat is denk ik een goed uitgangspunt.

          Dan heb ik nog wat verheugend en blij nieuws uit de kraamkamer, of eindelijk twee nieuwtjes:

          1.Ik ben vanmorgen, na een hele lange en behoorlijk zware bevalling, vader geworden van Bruce Cookies 3. Voor mijn eigen administratie: op 23 februari 2021.Hieronder doet ze voor het eerst haar oogjes open:
          IMG_20210223_125005.jpgIMG_20210223_143354.jpgIMG_20210223_130332.jpg
          Dat ziet er wel smokebaar uit denk ik over een weekie of zo. Wat denken jullie?

          Zo, dit was het weer voor even beste medekwekers.

          Tijd voor belangrijkere zaken (​​​​​​)!

          Rustig aan!



          Pafdaddy

          ​​​​​​
          Attached Files
          Last edited by Pafdaddy; 23 February 2021, 14:03.

          Comment


          • Waldpiek
            Waldpiek commented
            Editing a comment
            Straks bij het bloeien je White Widow wel goed in de gaten houden! Grote kans dat het een zaadje van een herma is, dus zelf ook herma wordt

          • Pafdaddy
            Pafdaddy commented
            Editing a comment
            Waldpiek Dank voor de reactie! Inderdaad zet ik die ww niet bij mijn andere binnenplantjes, dat risico vind ik veel te groot. Ik zet deze plant of op mijn balkon of ergens op een plek die alleen ik ken

            Peace!

            Pafdaddy

          #86
          netjes , ge doet het goed binnen , en ga je buiten ook nog iets zetten ??
          πŸ”₯ !! Remco's six strains edition thrèé <-> 19-06-2023 !! πŸ”₯
          ​
          πŸ‘πŸΌ !! Remco's Runtz edition three <-> 01/02/2023 !! πŸ‘πŸΌ
          ​

          Comment


          • Pafdaddy
            Pafdaddy commented
            Editing a comment
            Dank voor het compliment Remco! Ik denk dat ik hoogstens een paar autoflowers vanaf eind mei buiten zet. Ik heb helaas te weinig zonuren op mijn balkon per dag, al helemaal niet voor photoperiods. De binnenkweek bevalt mij op zich ook goed

          #87
          Hallo luitjes,

          Op dag 134 van mijn eerste binnenkweek vraag ik mij vooral af wanneer ik de schaar in de hoofdtoppen van C (ookies) G(elato) 1, CG3 en Blackberry Cake 2 kan zetten. Hier eerst weer even een kiekje van de meiden samen (links CG1, achterin CG3 en rechts BC2):
          IMG_20210225_122534.jpg Met name CG3 lijkt op dag 52 van 12/12 imo nog maar een paar dagen nodig te hebben om goed gerijpt geoogst te worden. De haartjes op de buds zijn nu veelal oranje of bruinig en ook de trichomen lijken nu voor het grootste gedeelte melkachtig van kleur. Ik meen hier en daar zelfs al wat amberkleurige trichomen te zien, maar ik weet dat niet zeker en wacht sowieso met choppen totdat ik dat wel zeker weet. Zo zag de door mij gevolgde bud van CG3 er in elk geval vanmorgen rond tienen uit:

          IMG_20210225_102601.jpg En hier nog wat van meer dichtbij:

          IMG_20210225_133600.jpgIMG_20210225_125855.jpg ​​​​​Blackberry Cake 2 kan ook nog wel een weekje rijpen, vermoed ik. Ze heeft nog steeds wat witte haren en de trichomen zijn volgens mij ook nog niet zover. Kijk maar:
          IMG_20210225_132109.jpg Wanneer jullie doorgaans? En wanneer kan ik deze bovenstaande buds gaan knippen, denken jullie? Ik zie graag wat reacties en/of adviezen.tegemoet.

          In de volgende update ook weer aandacht voor de meiden in tent 2 en voor mijn nieuwe aanwas.

          Nu is het eerst tijd voor belangrijkere zaken (​​​​​​).

          Peace!



          Pafdaddy

          Comment


            #88
            πŸ”₯ !! Remco's six strains edition thrèé <-> 19-06-2023 !! πŸ”₯
            ​
            πŸ‘πŸΌ !! Remco's Runtz edition three <-> 01/02/2023 !! πŸ‘πŸΌ
            ​

            Comment


            • Pafdaddy
              Pafdaddy commented
              Editing a comment
              Thanks Remco! Ik ga gelijk even checkuh...

            • Pafdaddy
              Pafdaddy commented
              Editing a comment
              Inmiddels heb ik de lectuur tot mij genomen en ik denk dat ik over een dag of twee een paar toppen van CG3 ga choppen. Ik hoef niet alleen maar de hele dag op de bank te zitten
              Last edited by Pafdaddy; 25 February 2021, 21:39.

            #89
            Ziet er fantastisch uit

            Ervaring met binnenkweek oogst heb ik nog niet (wordt aan gewerkt), maar met buitenkweek wel. Ik oogst doorgaans aan de vroege kant, als driekwart van de trichomen melkkleurig is. Ook omdat ik een hekel heb aan een couchlock en ik me heb laten vertellen dat als je te lang wacht dat couchlock-effect sterker wordt.
            Maar er zullen zeker meer meningen zijn

            Edit: Remco heeft al een heel mooi overzicht geplaatst toen ik nog met deze post bezig was. Helemaal goed!! Die sla ik op.

            Comment


            • Pafdaddy
              Pafdaddy commented
              Editing a comment
              Pieremegoggel Dank voor het compliment! Ik heb ondertussen besloten dat ik morgen een paar hoofdcola's van CG3 kopjes kleiner ga maken. Dan kan ik ook het effect nu ervaren en ook als ik ze nog iets langer laat rijpen.

              Peace!

              Pafdaddy

            #90
            IMG_20210226_145655.jpg Ik heb deze top gelijk maar even op mijn mini weegschaaltje gelegd. De takjes en de suikerblaadjes zitten er hieronder nog aan. Zie hier het gewicht nu:

            IMG_20210226_145422.jpg 11.5 gram. Ik ben benieuwd hoeveel ik daar na het drogen van overhoud. Met een gram of drie zou ik al blij zijn. We houden het in de gaten

            Hier nog een fotootje van een andere gechopte bud en een afgeknapt zijtakje:

            IMG_20210226_143034.jpg Zo, dit was het voor even beste medekwekers,

            Rustig aan!



            Pafdaddy


            Comment


            • Remco
              Remco commented
              Editing a comment
              En heb je al geproefd ??!!

            • Rietslang
              Rietslang commented
              Editing a comment
              Dammit die lijkt al gedroogd

            • Pafdaddy
              Pafdaddy commented
              Editing a comment
              Remco Dank voor de info! Nee, ik heb nog niet van ze geproefd. Eerst laat ik ze goed drogen. Enkele kleinere topjes, die ik begin deze week al heb geknipt, zitten nu in de pot. De eerste smoke zal ik wel melden

              Rietslang
          Bezig...
          X