Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Verrassingsronde onder Chinese leds 12/12

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #16
    subje ben benieuwd wat t word!

    Comment


      #17
      Leuk! Weer een experiment van je. Heb zelf ook vaak wanneer iedereen rechts gaat, ga ik links. Ik bezit ook de eigenwijsheid om aan te tonen dat iets niet lukt bij een ander, het bij mij wel gaat lukken. Er is geen enkele reden om aan te nemen dat starten op 12/12 gaat mislukken. De opbrengst kan net zoveel zijn dan met voor groei. Het hangt allemaal van de kweker en zijn setup. Hetzelfde als met het aantal planten. Je kunt met 2 planten meer opbrengst halen dan met een kweek van 25. Succes!

      De famkes van Waldpiek https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...s-van-waldpiek

      Comment


        #18
        Gaan zeg ik :-p ik volg

        Eerste keer FEMS onder LED
        Indica Medisch rondje van Barneys

        Comment


          #19
          Ik heb de mijne na 1 weekje ook op 12/12 gezet en die zien er mooi uit.
          meT weinig strek in, er zal mss wel minder geoogst worden.
          ik hoop dat de qualiteit des te beter is.
          gewoon doen zou ik zeggen

          Comment


          • Rietslang
            Rietslang commented
            Editing a comment
            Eerder of volledig op 12/12 betekend toch niet per se meer strek? Maar is zo bij weed wel, klein maar fijn

          • Rietslang
            Rietslang commented
            Editing a comment
            Ah toch wel dat kan door het weinig aantal daguren, Q zei der iets van geloof ik

          #20
          Zo.. de laatste is ook boven. En een verstekeling.. Ik heb inmiddels de soortjes doorgekregen..

          1: 2x Amnesia
          3: 2x Cookies & Cream
          4: 3x White Widow
          5: 2x OG Kush
          6: 3x Super Skunk


          Nummer 3 heeft een verstekeling, hier waren er 4 opgekomen en deze had ik maar zo in de pot gegooid. Vreemd genoeg doet die het ook prima dus onder het zand stoppen is niet per de noodzakelijk.
          Nu maar hopen dat het enigzins klopt... Aan de andere kant... je verandert er niets aan, als het maar een lekker rokertje oplevert.

          7B20183D-A788-475E-A44E-20128E42767F.jpeg 83D78012-D9BC-4726-8E93-E0417C2FDC5A.jpeg
          Lopend Verslag

          Comment


            #21
            Ik kijk graag mee hoe dit zich ontwikkeld. Maar blijf sceptisch...

            Ik heb het nooit gedaan, gelijk op 12/12, ben wel benieuwd,

            Suc6 iig, stoeltje staat klaar
            Veel gestelde vragen over het forum
            JOINTJEDRAAIEN.NL - Smoking Community
            420Shop.NL
            "Wat je kunt maken, kun je ook kraken."

            Comment


              #22
              Ga ook zeker meekijken, ben benieuwd wat de white widow doet op 12/12, toch wel mijn favoriet
              Schuif mijn stoeltje ook weer aan suc6.
              20200901_110358.jpg White widow yam yam.
              buiten-2020, 2021, 2022, 2023
              Hydro-met afjes-2022

              Comment


                #23
                Kan allemaal, netjes.

                Comment


                  #24
                  Ik kom ook af en toe es piepen ! Succes hierook!
                  Ganja always does the trick.

                  Comment


                    #25
                    Tot nog toe geen zichtbare strek. Eind van de week nog maar wel wat extra aarde in de grond, is aardig ingezakt. Verder lijken de dametjes zich prima te ontwikkelen ondanks de vrij zware omstandigheden (34,2 graden 38%RH overdag/18,2 graden 45%RH nacht). Zichtbaar is dat de temperatuur na uitschakeling van de lamp vrijwel direct naar de 18 graden zakt waardoor de kachel inschakelt. Om zo min mogelijk stroom te gebruiken schakelt deze uit zodra de 18,5 graden bereikt wordt dus staat steeds even aan en dan weer uit.
                    Tweede set gekartelde blaadjes zijn in ieder geval een feit. Normaliter gaat het vanaf hier vrij hard met de groei, ben benieuwd hoe dat nu gaat onder slechts 12 uur licht.
                    Strek valt me tot nog toe alles mee.

                    251D68F0-A4CD-45A9-B60F-BB448BF09A1E.jpeg BB22CB55-A283-42B8-A3BB-742DCE828B5A.jpeg 8385D21A-8DA3-4738-9D6C-ACABFC94F142.jpeg
                    Lopend Verslag

                    Comment


                    • Voor het eerst
                      Voor het eerst commented
                      Editing a comment
                      Ha dat is een advies waar ik wat mee kan. Klinkt best logisch want doe ik normaal ook met gewoon een 18/6 ronde

                    • Rreppellsteeltjam
                      Rreppellsteeltjam commented
                      Editing a comment
                      Later zal je dat temperatuurverschil kleiner moeten maken, anders kan je toprot krijgen door vocht.

                      Dauwpunt en zo!

                    • Voor het eerst
                      Voor het eerst commented
                      Editing a comment
                      Ja dat gaf ik al aan in mijn vorige comment. Ik verwacht dat de temperatuur zakt zodra de afzuiger erbij komt. Dauwpunt ben ik niet bang voor zolang RH onder de 60% blijft wordt deze nooit bereikt (en daar zorgt mijn ontvochtiger wel voor)

                    #26
                    Tsja.. ze groeien nog steeds. Alles normaal dus nog geen aanleiding om iets te veranderen. Wellicht vanavond iets voedingswater toevoegen. Tenslotte is deze grond nauwelijks voorbemest.
                    IMG_1507.jpeg IMG_1506.jpeg
                    Lopend Verslag

                    Comment


                      #27
                      Die lamp mag er wel wat dichter op want zo schiet het niet op! En als je het vol wilt krijgen met direct 12/12 moet je z.s.m. de volle mep licht geven.
                      Horks Fototopic 2.0

                      Comment


                      • Voor het eerst
                        Voor het eerst commented
                        Editing a comment
                        Ha... dus jij bent ok nieuwsgierig
                        Maar hoe ga je dat doen dan na de oogst? Want die gaan dan wel een paar weekjes extra nodig hebben gok ik.

                      • Hork
                        Hork commented
                        Editing a comment
                        Tijdens de groei is het toch niet zo erg als je een keer wat te veel licht gegeven hebt @Voor hert eerst ? Maar wellicht krijg je het op jouw manier ook wel vol, ik blijf dit volgen!

                      • Takketoelli
                        Takketoelli commented
                        Editing a comment
                        Mijn LSD mag 10 weken, dus een vroegbloeier is een goede keuze. Ik groei in een apart kastje voor, dus de tent zal altijd op 12/12 staan. Als er dan 2 ronden kruisen is dat niet zo'n probleem, ik heb nu ook de ruimte

                      #28
                      Goedemorgen... Dames groeien nog steeds. Vandaag allemaal op 1 na wat water gegeven. Zeer minimaal want potten zijn nog wat vochtig, alleen toplaag was droog. Tevens lamp 5 cm verlaagd.
                      IMG_1528.jpeg IMG_1527.jpeg
                      Lopend Verslag

                      Comment


                      #29

                      Comment


                        #30
                        Hoe lang staan ze nu?
                        Horks Fototopic 2.0

                        Comment


                        • Voor het eerst
                          Voor het eerst commented
                          Editing a comment
                          Nou ik ben liever wat zuinig met water dan iets te rijk. Normaal werk ik met airpots en die kan ik niet overbewateren. Ik streef met inwateren naar een kleine 10% van de potinhoud. Dat had dus 1800ML moeten zijn, het werd 1500. Maar ik blijf het in de gaten houden, zie ik slap blad gooi ik er wel weer wat bij. Op dit moment ben ik eigenlijk wel tevreden

                        • Rreppellsteeltjam
                          Rreppellsteeltjam commented
                          Editing a comment
                          COCOS is geen aarde!!

                        • Voor het eerst
                          Voor het eerst commented
                          Editing a comment
                          Dat ben ik zeker met je eens.. Maar dit is geen pure kokos. Dit is Kokosmix
                      Bezig...
                      X