Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

6 witte weduwen op zolder

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    LED: 6 witte weduwen op zolder

    Korting op 420shop
    IMG_4366.JPG
    Net iets later dan gehoopt, ik wilde mijn rondje op 1 januari starten zodat het makkelijk tellen is, ben ik een nieuwe ronde gestart.

    bij zamnesia heb ik 6 white widows zaadjes van 00seeds gekocht. net als de vorige keer heb k ze in een glas water gekiept tot ze open gingen en daarna zijn ze naar de bekertjes verhuisd. deze had ik ruim ingewaterd en er heeft een paar dagen een bekertje op de kop op gestaan tegen de uitdroging. toen ik ging kijken waren de 3e en 5e al zo gestrekt boven gekomen. snel de lamp wat laten zakken en de bekertjes er maar afgehaald. vanmorgen leek ook de laatste boven te komen dus dat lijkt vorspoedig te gaan.

    Bij Remco had ik gezien hoe hij doorzichtige bekertjes in donkere bekertjes zette. Op die manier staan de wortels in het donker maar kan je ze ze desgewenst ook even bekijken. Vanwege de lockdown kon ik niet aan donkere plastic bekers komen dus er zit een lelijke tape om de buitenste bekers.

    ik hoop met de bekertjes het watergeven in het beginstadium wat beter in de vingers te krijgen want dat vond ik erg lastig. nu dus een bekertje droge grond als referentie en 6 ingewaterde met een zaadje. maar de eerste dagen hoef ik geen water meer te geven denk ik?

    de kast is verhuisd naar de zolder. het zat me niet lekker dat iedereen zomaar mn garage in kan lopen en de kast zou kunnen zien. daarnaast is het erg koud in de garage en dat is ook niet ideaal. helaas past de verhoging net niet dus het wordt zaak om ze laag te houden. of het goed gaat komen op zolder, ik heb geen luchtafvoer naar buiten, moet nog blijken. maar er wordt continu veel verse lucht op de zolder gepompt dus hopelijk compenseert dat. de lucht die op zolder wordt gepomt komt van buiten maar gaat door een warmtewisselaar en is dus niet koud.

    we zien wel of het lukt en anders halen we de kast weer uit lekaar en gaan we toch in de garage verder.
    van de 3 lampen is er 1 aan dus ze staan op een rij onder de 50 watt ledlamp.
    heb er zin aan. geen stress. voorlopig heb ik nog een emmertje citral

    ohja de zaadjes staan in promix van plagron, volgens mij zit daar heel erg weinig in dus voor zaadjes prima. als ik ze verpot kan ik allmix ofzo gebruiken. hopelijk ben ik verder niks vergeten.



    ----edit. ik zie net dat ik de zaadjes helemaal niet bij zamnesia heb gekocht. dat was mijn cvault om wiet in te bewaren. de gebruikte zaadjes zijn deze:
    https://www.wietzaadjes.nl/merken/00...idow-00-seeds/


    Last edited by Alzheimer; 12 January 2021, 16:02.
    ~mn eerste rondje met 5 citral~ ~mn 2e rondje~~mn 3e ronde~​

    #2
    Ja hoor, werkt.....

    Comment


    • Alzheimer
      Alzheimer commented
      Editing a comment
      top thnx!

    #3
    Nice ik volg met je WW
    Vrijheid van meningsuiting, je hoeft het niet met mij eens te zijn.

    Mike's 5x special kush #1 (RQS)

    Comment


    • Alzheimer
      Alzheimer commented
      Editing a comment
      ja super. jij bent ervaringsdeskundige he. ben ff kwijt waar jij ze vandaan had, maar ik hoop op net zo'n relaxed rondje als jij net gehad hebt

    #4
    Succes!

    Comment


    • Alzheimer
      Alzheimer commented
      Editing a comment
      dank je!

    #5
    Ik weeg de potjes waar de zaailingen in staan. Beetje omslachtig met de eindzakken waar ze in komen. Met die kleine potjes waar ze in beginnen zet ik ze even op de weegschaal en geef zo water met een spuitje.

    Comment


    • Alzheimer
      Alzheimer commented
      Editing a comment
      ja thnx, ben ik ook van plan hoor. lijkt me erg prettig. maar omdat ik nu al weet dat ik vaak op zolder pas zal bedenken dat ik die weegschaal ff mee had moeten nemen heb ik ook een droog bekertje staan om het verschil in te kunnen schatten

    • Zabuza
      Zabuza commented
      Editing a comment
      https://420shop.nl/cannabis-accessoi...egschalen.html

      Gebruik zelf eentje tot 100 gram (0,00) en kom er net mee toe. Ken de inhoud van die potjes niet uit het hoofd. Zal ongeveer gelijk zijn.

    #6
    Hallo!




    Zijn we weer! Takketoelli kijkt mee. Altijd interessant met Widows. Heb ik een aparte relatie mee, op een of andere reden mislukken die bij mij altijd. Dat ligt dus aan mij he, ik wil je niet ontmoedigen ofzo

    Maak mij maar flink jaloers over een maand of 3-4




    Succes met de zes!!
    "Alles gaat goed, en anders doe ik wel alsof" - Takketoelli
    "Wat er ook gebeurt, altijd blijven lachen" - Bassie
    "Ajeto" - Buurman en Buurman

    Comment


    • Alzheimer
      Alzheimer commented
      Editing a comment

    • Sykes
      Sykes commented
      Editing a comment
      Alzheimer, net als wat jij zegt over de blue cookies kan ik door ook goed op slapen maar eigenlijk ook nergens vinden.

    • Alzheimer
      Alzheimer commented
      Editing a comment
      ja jammer want daar sliep ik het beste op. was nog voor mn mighty. dus stond ik als een stiekeme puber met een bong in mn garage te stomen. als ik hem vind laat ik het je weten!

    #7
    Auto WW was mijn 1e kweekje

    Succes op zolder, komt wel goed, hou ze laag zou ik zeggen.

    Comment


    • Alzheimer
      Alzheimer commented
      Editing a comment
      thnx! ja laag houden wordt de uitdaging. wij hebben hetzelfde kastje toch? of heb jij een verhoogde?

    • kelderkastje
      kelderkastje commented
      Editing a comment
      1,80 hoog min de pootjes.Die kun je nog extra verhogen ook als je wilt. XL set of zo.

    • Alzheimer
      Alzheimer commented
      Editing a comment
      oei ja dan heb jij ook de variant met 2 deuren boven elkaar? die onderste heb ik dus even verwijderd. heb nu echt een laag kastje. morgen maar op 12-12 over

    #8
    Heb nog nooit White Widow gekweekt terwijl ik het een erg lekker wietje vind.

    Veel succes gewenst!
    Horks Fototopic 2.0

    Comment


    • Alzheimer
      Alzheimer commented
      Editing a comment
      dank je! ja wisselende ervaringen met WW kweken hier . ik ben benieuwd

    #9
    subbjee zowieso, ben blij voor je dat je goed ken slapen!

    Comment


    • Alzheimer
      Alzheimer commented
      Editing a comment
      thnx man! ja erg blij mee. er is weinig aan als je amper slaapt zeg. jij ervaring met ww?
      edit oh kut. nou weet ik het weer. jij hebt nu ww staan
      Last edited by Alzheimer; 11 January 2021, 21:55.

    • Penny123
      Penny123 commented
      Editing a comment
      ja i know heb me slaap ook hard nodig, heb er echt last van als ik een nacht maar 4 uur slaap... ja ik heb er nu 1 staan en van de zomer buiten.. maar dat zijn afjes. Die van van de zomer buiten was wel goed te roken... die van nu gaat wel lekker opzich ben benieuwd wat eraf komt...

    #10
    Succes weer !

    In de zomer zal je de nadelen van de zolder ervaren ; waar in het in de winter te koud wordt in de garage wordt het in de zomer te warm op zolder. Misschien op jouw zolder niet maar hier is het net een sauna Maar je hebt nog een paar maanden de tijd, we gaan het zien !

    Volgende ronde zet ik ook weer WW maar wel maar de helft, laatste x gingen ze niet goed maar dat zal ongetwijfeld aan mij hebben gelegen

    Een dag zonder wiet kent Flip niet.

    Comment


    • Alzheimer
      Alzheimer commented
      Editing a comment
      bedankt man. ja ik denk dat het in de zomer snel te warm wordt idd. maar hopelijk is deze ronde voor de zomer klaar en dan doe ik een korte zomerstop.
      jij ook al problemen met WW haha waar begin ik aan

    #11
    Ook een subke, succes bij deze! Zowiezo komt er ook ww in mijn volgende, benieuwd naar de 00 versie ook!
    Ganja always does the trick.

    Comment


    • Alzheimer
      Alzheimer commented
      Editing a comment
      thnx. gezellig weer. ik doe de volgende keer verschillende soorten. ik zie nu bij meer mensen dat dit prima gaat. leek mij veel te lastig.
      ben ook heel benieuwd. dat ze alle zes boven komen is al erg leuk. was van plan de beste drie te kiezen maar risico spreiden en ze allemaal laten staan lijkt ook niet gek

    • Wesley pipes
      Wesley pipes commented
      Editing a comment
      Inderdaad , weg is weg , zo heb je nog keuzes in het verloop van de groei. Een g(r)oeie start zo!

    #12
    Mmmm, een van mijn lievelingen, die ww, of zelfs mijn lievelingst , my preciousssssss.

    Succes ermee, ik volg.

    Comment


    • Alzheimer
      Alzheimer commented
      Editing a comment
      gezellig. welkom!

    #13
    Ook al een paar keer WW gekweekt en nog iedere keer goed gegaan, laatste keer afgelopen zomer buiten 1 WW in scrog 537 gram droog. Maar met hulp van al deze ervaren kwekers gaat dat jouw ook wel weer lukken, ik ga in ieder geval ook weer meekijken dus suc6.
    buiten-2020, 2021, 2022
    Hydro-met afjes-2022

    Comment


    • QnQ
      QnQ commented
      Editing a comment
      Nee, ik ken daar geen duidelijke voorbeelden van. Ze reageren allemaal ongeveer hetzelfde op een fout.
      De behoeftes kunnen wel verschillen waardoor het lijkt dat de ene plant meer overschot of tekort kan hebben.
      Je kan dat vergevingsgezind noemen maar ik vind dat een omschrijving die uitgevonden is door een verkoper en niet door een veredelaar.
      Nja tis maar net hoe je het bekijkt denk ik.

    • Rreppellsteeltjam
      Rreppellsteeltjam commented
      Editing a comment
      Vergevingsgezindheid is een menselijke kenmerk, geen plantaardige.

      Net zoiets als dat de maan geen gezicht heeft.

    • Rietslang
      Rietslang commented
      Editing a comment
      Ah dat wist ik niet, ik dacht een goed vb is als de plant je makkelijk vergeeft als je haar wat teveel eten geeft dan de ander, tenminste zo omschrijven ze het toch meestal
      WA heeft een zaaddealer er eig baat bij een plant als makkelijk te omschrijven en de ander als moeilijk?
      Gezond verstand ja word je altijd blij van he

    #14
    Veel succes komt zeker goed ja je word omringd en ondersteund door ervaren groeiers
    Heb ook nog zaadjes liggen en idd staat er medium difficulty maar komt wel goed moet wel met zo een knalstart, erg benieuwd het verloop
    ​​​​​​Everything is nothing and nothing is everything.

    Comment


    • Alzheimer
      Alzheimer commented
      Editing a comment
      nou gooi ze in het water dan draaien we tegelijk een rondje WW welkom!

    • Rietslang
      Rietslang commented
      Editing a comment
      In feite is het Crystal White (super skunk x white widow) en ik zal ze hopelijk snel in een eerste binnenkweek gooien idd. Ik laat je het eerst even voordoen en terwijl afkijken

    #15
    Succes dat het weer zo een geslaagde ronde mag worden

    Comment


    • Alzheimer
      Alzheimer commented
      Editing a comment
      dank je! ja dat zou mooi zijn. ik hoop dat mijn grootste probleem een gebrek aan weckpotten wordt

    • Bas Haze
      Bas Haze commented
      Editing a comment
      Daar is op het moment nog wel aan te kommen op dit moment dacht ik jij even mazel
Bezig...
X