Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

6 witte weduwen op zolder

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #61
    vandaag druk geweest met verpotten van de 6 plantjes.
    omdat ik die rare hoge potten weer gebruikte heb ik nu wel een probleempje...

    de wortels van de plantjes zaten bij de meeste planten al zo diep dat de plantjes nu boven hun nieuwe pot uitsteken
    IMG_4532.JPG

    ik heb geprobeerd dit op te lossen door een bergje om de plant heen te boetseren in de hoop dat alles nog een beetje inklinkt maar echt makkelijk water geven wordt dit niet

    vanmorgen heb ik ze verpot, bij mij is de lamp uit van 12 tot 18:00 dus dit is hoe ze net wakker werden na hun eerste nachtje in de nieuwe pot. rechts staan 2 LA widows die het volgens mij naar hun zin hebben.

    van de anderen hangt het blad iets meer. die stonden wat droger dus ik heb die wat extra water gegeven na deze foto.

    ze staan in de allmix van plagron. ik heb verder geen mest toegevoegd omdat ze nog erg jong zijn.

    wat is nu wijsheid, even aankijken of moet ik vanaf nu ook met de voeding volgens het groeischema van biobizz beginnen?

    hier nog even een foto van iedere plant apart:

    de gorrilla glue:
    IMG_4534.JPG

    de white widow:
    IMG_4533.JPG

    2 x peppermint kush:
    IMG_4535.JPG IMG_4536.JPG

    en 2x LA Widow:

    IMG_4537.JPG IMG_4538.JPG

    LV is door de weersverandering en de verpotting geen thema meer. die schommelt rond de 50% du sdat gaat goed.

    hopelijk staan de plantjes er morgen wat vrolijker bij. verpotten geeft natuurijk ook wel stress. ook voor mij, tig keer de zolder op te sjouwen

    daarna maar eens inlezen hoe ik ze zo laag mogelijk kan houden. ik heb erg weinig ruimte de lucht in dus ik wil zsm over op 12-12
    of de boel met een netje laag houden. maar met 6 planten is in de breedte ook iet veel ruimte..

    dat was hem weer..

    mn eerste rondje mn 2e rondje mn 3e rondemn 4e ronde

    Comment


    • kelderkastje
      kelderkastje commented
      Editing a comment
      Na drie weken langzaam beginnen met voederen.

    • Takketoelli
      Takketoelli commented
      Editing a comment
      Drie tot vier weken wachten inderdaad. Wel weer ff je watergift in de gaten houden; slappe blaadjes. Dit zou nu na verpotten morgen beter moeten zijn, mits goed voorbewaterd. (?)

    • Alzheimer
      Alzheimer commented
      Editing a comment
      ja dat watergeven vind ik zo moeilijk. omdat de planten die het natste staan na het verpotten, er het beste uitzagen heb ik de anderen nog wat gegeven nu.

      ik bedenk net dat ik in deze potten op zich wel ruimte heb om een tensio te plaatsen. die ga ik morgen opzoekrn

    #62
    Wat is er mis met die WW? Mis ik iets?

    Comment


    • Alzheimer
      Alzheimer commented
      Editing a comment
      er stonden (vandaag niet op de foto) nog 2 ww (van mijn mislukte ronde hiervoor )en die heb ik weggegooid vanmorgen.
      er staat nu 1 ww linksvoor en die gaat goed.

    • Donboe
      Donboe commented
      Editing a comment
      Ja die zag ik idd. Heb denk dat ik wat gemist heb in 't verslag

    #63
    vanmorgen toch even gespiekt hoe ze erbij staan.
    het lijkt er op dat ze best bekomen van het verpotten. ik zag alleen wel een vreemd plekje op de peppermint kush:

    dat moet ik ff in de gaten houden..

    IMG_4539.JPG

    verder staan ze er energieker bij dan kort na het verpotten. dus ik denk dat het goedkomt

    IMG_4541.JPG

    en nu moet ik weer aan het werk
    Attached Files
    mn eerste rondje mn 2e rondje mn 3e rondemn 4e ronde

    Comment


    • Penny123
      Penny123 commented
      Editing a comment
      calmag probleem?

    • Alzheimer
      Alzheimer commented
      Editing a comment
      ja dat zou kunnen. ik vond idd een plaatje waar dat wel op lijkt. als het een tekort is dan zou het door het verpotten van lightmix naar allmix misschien opgelost zijn
      we houden het in de gaten. thnx!

    #64
    LV tussen de 40 en 65
    temp tussen de 19 en 26

    een heel klein beetje water gegeven, ik schat maar 20 a 30 ml want ze hebben na het verpotten nog wel wat water. ben wat bang om teveel te geven na de begrafenis van 6 witte weduwen
    verder geen nieuws. enige zorgwekkende is mijn veel te lage alcoholpromillage daar gaan we nu mee aan de slag.

    morgen die tensio's eens opzoeken want ik zou er nu wel twee bij kunnen prikken denk ik. hopelijk geeft dat wat richting voor het watergeven.
    fijn weekeinde allemaal!

    IMG_4546.JPG
    mn eerste rondje mn 2e rondje mn 3e rondemn 4e ronde

    Comment


    • kelderkastje
      kelderkastje commented
      Editing a comment
      Eigenlijk je 3e ronde .... De 2e ronde was een miskraam.

      En je wordt ook steeds beter.

    • Alzheimer
      Alzheimer commented
      Editing a comment
      haha een miskraam.
      met mijn geheugen word ik niet veel beter helaas maar ik krijg er wel weer echt plezier door alle hulp en omdat het wat meezit nu.
      begin als een echte stoner gewoon benieuwd te worden of ik verschil proef tussen de soorten enzo

    • kelderkastje
      kelderkastje commented
      Editing a comment
      Dat verschil zul je zeker proeven. De wiet die je nu hebt wordt ook steeds beter meestal.

    #65
    LV tussen de 40 en 65
    temp tussen de 19 en 26

    Gisteren druk en de plantjes compleet vergeten..de lamp gaat aan om 18:00 dus gelijk gekeken :
    IMG_4550.JPG

    dat lijkt wel ok. maar de Gorrilla glue links achterin heeft nu ook een blad met een verkleuring. hier wat beter in beeld:

    IMG_4551.JPG

    geen idee wat het is. het lijkt een beetje op de problemen van de voorste peppermint kush:

    IMG_4553.JPG

    daarvan vermoeden we calmag problemen en hopelijk worden die opgelost door het verpotten afgelopen week.

    alle plantjes ongeveer 50ml water gegeven.

    nu ga ik eerst mijn 2 tensio's zoeken want als ik nog langer wacht durf ik ze straks niet meer naast de planten te steken,

    dat was hem weer

    Attached Files
    mn eerste rondje mn 2e rondje mn 3e rondemn 4e ronde

    Comment


    • Alzheimer
      Alzheimer commented
      Editing a comment
      WittiW klopt idd. ik heb alarmpjes in mn telefoon staan. en een notitie met de hoofdpunten. en daarnaast hou ik hier op jd mn verslag zo gedetailleerd mogelijk bij. dat lees ik vaak terug om te zien hou oud ze zijn of hoe lang ze nu in de nieuwe potten staan etc. maar dan nog vergeet ik ze soms compleet. gelukkig checkt mn vrouw ook regelmatig of ik niks vergeet. het is behelpen.
      verder mail ik mezelf veel belangrijke zaken, met trefwoorden in het onderwerp. omdat ik weet dat ik daar ga zoeken als ik het ff compleet kwijt ben allemaal

    • Bas Haze
      Bas Haze commented
      Editing a comment
      Alzheimer dat heb je goed geregeld sammen staan jullie sterk

      Het is ook wel erg veel wat je allemaal moet onthouden vind knap dat je toch doorzet Ondangs al je tegenslagen

    • Alzheimer
      Alzheimer commented
      Editing a comment
      thnx bas

    #66
    3 weken? Allmix heeft voor 6 wk voeding. Ben je niet in de war met Growmix?

    Comment


    • Alzheimer
      Alzheimer commented
      Editing a comment
      ja klopt er zit voor meer weken in. maar ik meende gelezen te hebben dat je niet 6 weken moet wachten tot de laatste voeding op is maar voor die tijd heel langzaampjes voeding begint bij te geven en dat opbouwt.
      kan ook zijn dat ik het gedroomd heb na het vapen van een portie citral

    • Takketoelli
      Takketoelli commented
      Editing a comment
      Exact, ligt ook vooral aan de grootte van de plant.

    #67
    Goedenavond medestoners,

    LV tussen de 40 en 78.. wel erg hoog nu
    temp tussen de 19 en 26

    zo staan ze erbij:
    kon vrolijker. vraag me af of het een verschil is in soort of dat de LA Widow rechtsvoor het gewoon meer naar haar zin heeft
    IMG_4559.JPG

    misschien komt het omdat ze net wakker zijn.
    alle plantjes 60 ml water gegeven. geen idee of dat goed is maar voorlopig zie ik geen signalen dat ik er heel erg naast zit. vorige ronde dronken ze ook minder dan ik bij anderen ( met vaak dikkere lampen) zie.

    nog een paar plaatjes, gewoon omdat het mooie planten zijn

    en dat was hem alweer.

    IMG_4557.JPG IMG_4558.JPG IMG_4556.JPG IMG_4557.JPG
    Attached Files
    mn eerste rondje mn 2e rondje mn 3e rondemn 4e ronde

    Comment


    • Bas Haze
      Bas Haze commented
      Editing a comment
      Ze gaan nog niet echt super dat is wel jammer

      Het lijkt er op dat je te voorzichtig bent met water geven maar zeker weten doe ik dat niet

      Of je bent vergeten de aarde eerst intewateren heb even terug gekeken en ik vind de aarde er best droog uit zien tijdens het overpotten dat is best belangrijk om de grond goed intewateren heb je een bord waar je dingen op kan schrijven en dat je het altijd ziet als je naar je plantjes gaat ban zou ik het daar op zetten

    • Alzheimer
      Alzheimer commented
      Editing a comment
      Bas Haze ja zou kunnen hoor, hoewel ik na het inwateren ook wat droge grond bovenop heb gedaan want de wortel met kluit was hoger dan de pot..
      ik moest dus een bergje boven de potrand boetseren..
      heb net tensios geplaatst dus hopelijk heb ik een beter beeld vanaf nu.

    • Bas Haze
      Bas Haze commented
      Editing a comment
      Dat zal het dan wel zijn nou ja ze overleven het wel en van af nu komt het helemaal goed denk ik

      Ik kan eigelijk ook niet zonder tensio meter wat een uitvinding ze zouden eigelijk nog 1 voor een 1L potje moeten hebben

    #68
    Zijn we weer

    LV tussen de 40 en 73.
    temp tussen de 19 en 25

    zojuist tensio's geplaatst bij de grootste en de kleinste, hopelijk geeft het me wat richting. ik vermoed dat ik aan de zuinige kant zit qua watergeven maar daar voel ik me momenteel even comfortaber bij dan bij een te natte pot. want dat heeft me 6 white widows gekost


    IMG_4574.JPG


    ik heb wel een andere vraag omdat ik de kast op zolder heb en daar geen vehoging past is het van belang de boel zo laag mogelijk te houden.

    wat is wijsheid. zsm over op 12-12 of eerst proberen te toppen? veel ruimte is er niet dus ik voel veel voor een simpel rondje zoals kelderkastje dat deed met 9 plantjes.

    hieronder een poging tot beeld van boven. dan kan je zien dat ze de pot al wel bedekken.

    de kleinste..de White Widow:

    IMG_4568.JPG

    peppermint kush (2x) :

    IMG_4569.JPG
    IMG_4571.JPG

    Gorilla glue:

    IMG_4570.JPG

    en 2x LA Widow:

    IMG_4572.JPG IMG_4573.JPG

    er zijn er drie met 1 blad dat er niet gezond uitzag. dat heb ik eerder laten zien, er komt geen slecht blad bij dus volgens mij gaat het best goed.
    e staan nog maar een week in hun eindppotjes van 4 liter.

    dat was hem alweer
    mn eerste rondje mn 2e rondje mn 3e rondemn 4e ronde

    Comment


    • Alzheimer
      Alzheimer commented
      Editing a comment
      Bas Haze ja zo’n net heb ik wel. kan erin maar nu de kast zo laag is wordt achterin watergeven bijv erg krap.

      kelderkastje thnx. ga morgen kijken hoe ik ze ook alweer moet toppen en dan zsm om naar 12-12.

      thnx allemaal!

    • Bas Haze
      Bas Haze commented
      Editing a comment
      Kan je niet bij elke achterste plant een slang boven de aarde hangt en de andere kant een heel stuk boven het net laten uitsteken om met een kleine gieter water door de slang te geven hoef je alleen moelijk te doen om je tensiometer na te kijken

    • KnetterMug
      KnetterMug commented
      Editing a comment
      Mooi dames

    #69
    Goedenavond medestoners

    lv 40-73
    temp 19-25

    geen tijd maar toch even snel een foto net voor de lampen aangingen: IMG_4575.JPG

    ze lijken angstaanjagend groen. mogelijk komt het door de allmix. ik kan nog wel even wachtn met bijvoeden

    hier was het licht aan en had ik ze net getopt:
    IMG_4577.JPG

    morgen de tensios resetten want dat was ik vergeten. nu snel weg en ajax kijken..


    Attached Files
    mn eerste rondje mn 2e rondje mn 3e rondemn 4e ronde

    Comment


    • kelderkastje
      kelderkastje commented
      Editing a comment
      In mijn keukenkastje staat ook Ajax. Ben ook maar even gaan kijken. Maar dat was nogal saai.

    • KnetterMug
      KnetterMug commented
      Editing a comment
      Wat een Kleur verschillen, met lampen aan of uit. Staan er goed bij

    • Alzheimer
      Alzheimer commented
      Editing a comment
      kelderkastje saai was het niet, wel erg slecht. maar ajax is een rondje verder ten koste van de nr1 in frankrijk. toch leuk

    #70
    waren we weer

    lv tussen de 40 en 77
    temp tussen de 20 en 26

    ik geloof dat ik ze de laatste dagen toch te nat heb staan.
    optillen van de potten heb ik geprobeerd maar omdat er een hoge bult grond boven de rand uit komt is tiellen nogal lastig en geeft het veel rommel.

    zojuist de tensios gereset dus vanavond laat weet ik het antwoord, maar ik zie bij meer planten nu de onderste bladeren geel worden. helaas zag ik dat pas tijdens/na het watergeven dus vandaag hebben ze nog een aardige portie gehad. morgen maar een dagje overslaan verwacht ik. maar zoals het nu lijkt is er niet direct een groot probleem ofzo. het meeste is nog groen en ze zijn gisteren ook nog getopt dus een beetje stress is normaal


    na het verwijderen van de top wil ik de twee nieuwe hoofdtoppen even de tijd geven om wat uit elkaar te groeien en daarna zo snel mogeijk op 12-12 over. De vorige ronde gingen ze daarna nog even snel de lucht in en daar ontbreekt nu de ruimte voor.

    verder geen nieuws. avondje relaxen

    goed weekeinde allemaal!
    IMG_4580.JPG
    mn eerste rondje mn 2e rondje mn 3e rondemn 4e ronde

    Comment


    • Alzheimer
      Alzheimer commented
      Editing a comment
      ja ik moet niet te lang meer wachten. maar ik las dat direct na het toppen omgaan naar 12-12 leidt tot twee toppen tegen elkaar aan. met kans op rot dus.
      kelderkastje had jij ze getopt in die ronde van 9?

    • kelderkastje
      kelderkastje commented
      Editing a comment
      Enkel eentje die te hard ging. Intussen zou ik ze wel toppen, die ene getopte SuperSkunk gaf meer wiet.

      Maar toppen en op 12 uur zetten. Duurt dan toch nog 2 a 3 weken eer de bloei er in schiet.

    • Alzheimer
      Alzheimer commented
      Editing a comment
      ok dank je. ja idd ze groeien nog wel even door voor ze gaan bloeien. ik zal vanavond de klok aanpassen naar 12-12

    #71

    daar zijn we weer.

    LV 40-73
    temp 20-26
    even voor mijn archief en het terug kunnen zoeken:

    het is zaterdag 27 februari .ze staan nu 1,5 week in de eindpotjes van 4 liter
    zojuist de klok op 12-12 gezet.
    van 18:00 tot 6:00 staan ze in het zonnetje.
    volgens mij zijn ze nu 3,5 weken oud.
    ik ga rond 18 -20 maart langzaam beginnen met bijvoeden. en ook als ze dan al in bloei staan moet ik grow blijven geven omdat het led is. dit heb ik de vorige ronde niet gedaan en toen begonnen de problemen




    blad hangt wat meer dan ik zou willen, maar ik ben er nog steeds niet uit of dat nou teveel of te weinig water is. ik blijf maar even behoudend doorgaan.
    tensios gaven ruim 200 en 300 aan dus tussen de 50 en 100 ml gegeven maar daarna stond tensio op 40. over paar uur nog maar even kijken of het water wat verdeeld is.

    IMG_4591.JPG

    even een shot van de zijkant, LA widow:
    IMG_4590.JPG

    nog iets meer beeld van de zijkant gezien:

    IMG_4592.JPG

    het wordt al aardig krap in de kast. hopelijk gaat het lukken om de LV straks binnen de perken te houden. op zolder komt frisse lucht van buiten binnen, deze gaat direct door een warmtewisselaar maar ik vermoed dat ze vochtiger is dan de lucht in huis. ruimte voor een ontvochtiger is er niet in de kast. dus dat wordt nog spannend straks.

    eerst maar eens wachten op de eerste bloei. dat zal nog wel een paar weken duren na het omzetten van de klok.

    mn lamp hangt ongeveer 15 cm boven de planten. ik heb nog een cm of 40 ruimte om deze te verhogen dus het wordt krap straks.
    mochten ze erg de lucht inschieten de komende week kan ik altijd nog het net er in plaatsen om ze tegen te houden maar in de breedte is de ruimte ook beperkt dus hopelijk worden ze niet al te groot. soortjes zijn er opp uitgezocht maar ja.

    dat was hem weer. het is flink mistig hier en dat komt helaas niet van het vapen.

    Attached Files
    mn eerste rondje mn 2e rondje mn 3e rondemn 4e ronde

    Comment


    • Alzheimer
      Alzheimer commented
      Editing a comment
      Bas Haze na het eten s’avonds ga ik naar mn plantjes die dan net wakker zijn. zes uur immers licht aan. en dan geef ik water aan het hebin van hun dag

      Waterfall420 nee dat zegt me niks. ik denk dat je op de waterontharder doelt? die zet ik tegenwoordig altijd even uit wanneer ik een emmer water voor mn planten pak want de eerste ronde heb ik ervaren dat in onthard water veel kalk en volgens mij ook magnesium ontbreekt waar planten dol op zijn. dat ging daarom erg moeizaam tot volgens mij qnq me daar op wees

    • Waterfall420
      Waterfall420 commented
      Editing a comment
      Jup, gewoon even checke, mijn water gefillterd met een water ontharder en dat trekt idd veel magnees uit je water.

    • Alzheimer
      Alzheimer commented
      Editing a comment
      haha strikvraagje op de vroege morgen. thnx voor het meedenken!

    #72
    Ik gebruik zelf een Trotec Peltier Luchtontvochtiger TTP 2 E. Deze zijn zeer handzaam (lees klein) en heel betaalbaar en werkt bij mij prima in m'n 80 x 80 tent. Misschien dat je die kan ophangen in een van de hoeken van je kweekruimte. Zo heb ik 't ook en werkt zeer goed.

    Comment


    • Alzheimer
      Alzheimer commented
      Editing a comment
      dat ziet er goed uit ja. ik heb een joekel van een apparaat staan van 250 watt die 6x zo groot is. ik ga eens kijken of ik daar wat mee kan. dank je!

    • Alzheimer
      Alzheimer commented
      Editing a comment
      heb er 1 besteld. ben benieuwd. thnx Donboe

    • Donboe
      Donboe commented
      Editing a comment
      You're welcome

    #73
    Goedenavond medestoners,

    LV 40-63
    temp 17-25

    temp is flik weggezakt omdat de lamp omging. als het niet veel verder zakt vind ik het voorlopig prima.

    Gisteren de boel op 12-12 gezet en wat gebeurt er dan veel in de kast zeg. allemachtig, je zou er bijna een timelaps van maken want je ziet ze gewoon groeien.
    IMG_4594.JPG

    foto's zijn met de lamp aan, in werkelijkheid zijn ze flink donkerder.

    tensios gaven weer boven de 300 (grote LA Widow)en boven de 200 (kleine White widow) aan dus een kleine 100 ml water per plant gegeven.

    ik zie dat de achterste rij qua groei wat achterblijft. hier kan ik minder makkelijk bij om water te geven, dus ik denk dat ik daar uit op kan maken dat ik toch wat te weinig heb gegeven.

    hier nog wat plaatjes van de dames van bovenaf. overal zie je nieuwe scheuten ontstaan. erg mooi.

    de LA Widow:

    IMG_4595.JPG

    Nog een LA widow:
    IMG_4600.JPG

    de White widow:
    ook her en der nieuw groen. mooi mooi

    IMG_4602.JPG

    een peppermint kush. nu al benieuwd of je ook echt mint gaat proeven..
    IMG_4597.JPG

    Gorilla Glue:
    IMG_4598.JPG

    nog een peppermint kush. ook hier allerlei nieuw groen.

    IMG_4599.JPG



    Hopelijk groeien ze de komende weken niet al te hard. voorlopig probeer ik het zonder net. ik verhoog de lamp pas wanneer ze er "op zijn Remco's "tussendoor groeien


    dat was hem weer. fijne avond allemaal
    Attached Files
    mn eerste rondje mn 2e rondje mn 3e rondemn 4e ronde

    Comment


    • Takketoelli
      Takketoelli commented
      Editing a comment
      Goed zo, je ziet duidelijk verschil met vorige post. Staan er wat frisser en fruitiger bij, parmantig is wel een mooi woord
      Gaat super, door zo die gaat!

      Staat die Gorila Glue niet op de tocht ofzo? Dicht bij de inlaat?

    • Donboe
      Donboe commented
      Editing a comment
      Is 't niet de 2de LA Widow die dicht op de inlaat staat Takketoelli. Op de Gorilla Glue foto zie ik geen inlaat

    • Alzheimer
      Alzheimer commented
      Editing a comment
      @waterfal420 thnx man!
      Takketoelli zou kunnen idd dat ze last hebben van de tocht. er zit wel zo'n kapje omheen die licht tegenhoudt maar luchtstroom is er uiteraard wel.
      er zitten drie inlaten achterin. daar staan van links naar rechts de gorilla glue, een peppermint kush en een LA widow
      Donboe kan zijn dat ik een fout heb gemaakt bij de foto's maar volgens mij niet. heb geprobeerd de nieuwe lichtgroene scheuten in beeld te brengen dus kan zijn dat je daardoor de inlaat niet ziet.

      ben erg blij met hoe ze erbij staan. nu hopen dat ze de energie in de toppen gaan steken en niet in de groei

    #74
    goedenavond, zijn we weer

    lv tussen de 40 en 63
    temp tussen de 18 en 25

    het moet niet kouder worden. achteraf had ik beter de klok iets later in de avond aan kunnen doen maar dan is de kans dat ik het vergeet ook weer groter.
    tensios's richting de 300 dus een kleine 100 ml per plant gegeven. wel makkelijk zo met die voorbemeste grond. water afzuren en klaar.

    foto's maken met de lamp aan viel vandaag nogal tegen. ze komen hard dichterbij de lamp, dat maakt het ook niet makkelijker.

    om er nu nog een net in te flansen is ook ook nogal een gedoe. ik gok er op dat ze gewoon stoppen met groeien over een paar weken

    IMG_4606.JPG

    de white widow:


    IMG_4612.JPG


    rechtsboven de gorilla glue en rechtsonder de peppermint kush
    IMG_4608.JPG

    voorlopig gaat het hosanna. ik ga nu mijn goede camera aan de lader leggen zodat ik morgen een keer een poging tot een goede foto kan doen.
    dat was hem weer
    Attached Files
    mn eerste rondje mn 2e rondje mn 3e rondemn 4e ronde

    Comment


      #75
      en toen zat ik op mijn zoldertje en bedacht me dat ik mijn fototoestel beter even mee had kunnen nemen.. 'morgen' neem ik mezelf voor. ik word al een echte stoner

      LV 40-73
      temp 17-25

      LV mag ietsie lager, de temp iets hoger.. LV is even wachten op de bestelde ontvochtiger. geen haast, ze ruiken nog niet echt, dus als het filter nhet minder goed doet is het geen ramp.
      temp zal wel loslopen, de lente komt er aan.


      de dames hadden dorst! droge grond en tensios die rond de 400 stonden. echt bizar na de plons water van gisteren. blijkbaar krijgen ze dorst van het op 12-12 overgaan.
      tussen de 100 en 150 ml per plan gegeven dus.

      het wordt gezellig vol ondertussen. gelukkig hoeven planten geen afstand te houden..

      IMG_4620.JPG

      veel nieuw groen te zien. : hier de WW:

      IMG_4618.JPG

      maar ook veel nieuw groen bij de LA Widow:

      IMG_4617.JPG

      ik zit me een breuk voor de kast maar geniet er van om daar even rustig te zitten en te kijken hoe de natuur te werk gaat. echt genieten.
      onderaan iedere plant al langere tijd wel een geel blaadje maar ze zien er gezond uit.

      morgen hopelijk een betere foto, maar ook pottenkijkers over de vloer dus wellicht ook wel niet. vannacht echt superkut geslapen dus vanavond een dubbele portie in de mighty. kan ik nu al naar uitzien om helemaal knetter te zijn. heerlijk.

      dat was hem weer, fijne avond allemaal
      Attached Files
      mn eerste rondje mn 2e rondje mn 3e rondemn 4e ronde

      Comment


      • KnetterMug
        KnetterMug commented
        Editing a comment
        Je zou zeker nog wel wat er bij kunnen voegen. Maar dan de helft minder meschien dan wat je nu geeft.of nog minder.
        Dan moet je de uren kijken wat ze nog moeten tot slaap tijd.

      • Alzheimer
        Alzheimer commented
        Editing a comment
        mn startpot was hoger dan mn eindpot. in de startpot zaten wortels tot in de bodem dus dat is de bult helaas. ik ga nog ff een druppie water geven.

      • KnetterMug
        KnetterMug commented
        Editing a comment
        Zullen ze vast lekr vinden tot slaap tijd
    Bezig...
    X