Kijk uit met planten buiten en binnen, als ze ze buiten ontdekken komen ze ook binnen, maar binnen gaan ze in ieder geval lekker, suc6 verder.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
2 x green gelato + 2 x critical
Collapse
X
-
Als je een wietplant gezond houdt heb je geen dood blad.
Zo simpel is het.
Cannabis is weliswaar 1-jarig, maar dat zegt alleen maar dat de periode van kiem tot nieuw zaad een jaar duurt in de natuur.
Je zou ze na de oogst gewoon weer in groei kunnen zetten als je ze groen houdt.
Niemand doet dat, omdat het 2-3 maanden duurt voor je de plant weer in bloei kunt zetten. Opnieuw zaaien is veel sneller.
Yeah...soms moet je wat afwijken van de schema's. Ze zijn erg donker op de foto's.
Ik weet niet hoelang je al gestopt bent met groeivoeding?
Ik vind het blad ook wat teveel hangen als dit tijdens licht-aan is..ze staan ook wat te droog denk ik?
Tijdens de groei moeten ze niet te nat staan, maar tijdens de bloei nooit te droog 
Buiten en binnen tegelijk kweken doe ik zelf nooit.
- Likes 4
Comment
-
Dag 78: dag 38 12/12
Gisteren geen update wegens niet thuis. Vandaag weer allemaal een halve liter water met Bloom en green sensation.
Max temp 25 min 19
max LV 52 min 36
Morgen zet ik de serre voor de af's en zal ik de zaden ontkiemen. Kweekverslag volgt
You do not have permission to view this gallery.
This gallery has 1 photos.
- Likes 3
Comment
-
Ja idd, als je AFjes buiten zet, zorg dat je kweekje binnen afgerond is . Zoals Corleone zegt...
Comment
-
Ik las net dat Litecoin een lagere fee is dus dat het je we 20 euro kan besparen via deze crypto, je moet wel vanuit je eigen wallet versturen waar je dus ook Fee op betaald en transactie kosten. Vroeger waren die kosten er niet dus je kan er niet omheen. een anonieme crypto betaling is dus verleden tijd...
-
Zors heb een testertje doen komen omdat ik nog wat bcs op overschot had , duur sn,el en niet naar wensen
voor 15 euro verwacht ik toch wauwie wiet
-
Dag 79: dag 39 12/12
Vandaag geen water.
Max temp 21,2 min 19,2 (schitterend)
Max LV 58 min 32
Gewoon rustig verder bloeien dames.
wel wat geel blad onderaan...maar ja, al doende leert men, is al een heel verschil van wat ik gewoon ben
Ondertussen ook een verslagje opgestart voor de af's bij buitenkweek Bij deze de link naar het verslag
https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...ten-af-met-lst
This gallery has 4 photos.Last edited by Zors; 31 May 2021, 19:20.
- Likes 3
Comment
-
Dag 81: Dag 41 12/12
Vandaag geen water.
Max temp 22 min 20
Max LV 55 min 30
Ik zie toch wel weer gele bladeren bij komen en afsterven. Ook krijgen sommige kanoblad maar het is mij even ontgaan op wat dit wijst...teveel water? Aan de temp zal het wel niet liggen want deze is ideaal nu.You do not have permission to view this gallery.
This gallery has 5 photos.
- Likes 1
Comment
-
Dag 83: dag 43 12/12
Gisteren even geen update, wel elk een halve liter water gegeven.
Max temp 25 min 22
Max LV 70 min 40
Vandaag geen water. De criticals hebben al bruine haren, 4 weken na de eerste bloeiharen. In totaal moeten ze 7-8 weken bloeien. Is dit normaal? Volgens ik gelezen heb moet men beginnen tellen vanaf de eerste pruikjes en dit is nog maar 3 weken geleden dus wil dit zeggen dat ze zeker nog 4 weken moeten.You do not have permission to view this gallery.
This gallery has 4 photos.
- Likes 2
Comment
-
Dag 84: dag 44 12/12
Max temp 26 min 22
Max LV 65 min 38
Planten zien er niet zo goed uit. Aarde voelt droog aan maar ook hard... nochtans is deze grond heel luchtig...
Ik kan het moeilijk beschrijven eigenlijk.
Ik denk dat ze serieus overvoed zijn geweest.
Iets waar ik vorige week ook al symptomen van gezien had (Verbrande bladpunten) maar heb toen op advies van iemand 2 waterbeurten enkel water gegeven...
Nu lees ik hier vanavond dat je nooit mag spoelen tussen voedingsbeurten in omdat dit zout opstapeling kan veroorzaken...
ook heb intussen enkele kweekverslagen kunnen doornemen en blijkt dat ik nog steeds teveel water geef
ook als is dit maar 500 ml om de 2 dagen. Beter 150 a 200 per dag lijkt mijn indruk nu...ochja ik leer bij maar zit nu toch even met de handen in het haar want dit kweekje zag er tot nu toe niet zo slecht uit. Volgende keer ga ik terug scroggen denk ik, zelfde tijdsduur maar wel veel mooie toppen.
Qua aarde en voeding zal ik ook alles eens herbekijken want ik denk dat ik iets teveel investeer in aarde en voeding in vergelijking met sommigen hier. Nog veel lees werk dus.
Alle tips zijn nu uiteraard welkom want ik heb geen water gegeven want ik durf eerlijk gezegd niet. Ik weet even niet meer wat te doen eigenlijk
This gallery has 7 photos.
Comment
-
***Update*** dag 84:
Nog even gekeken en bleek dat de planten grote dorst hadden. Ik denk dat de aarde die ik gebruik snel uitdroogt dus zal ik overschakelen naar elke dag water maar kleine beetjes.
Bij deze de planten elk 250 ml met een iets lager EC van 1,9 en PH 6,3.
Dit met green sensation en Bloom.
This gallery has 2 photos.
Comment

Comment