Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

De 2de Ronde!

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    De 2de Ronde!

    Korting op 420shop
    Na een redelijk succesvolle eerste kweek ( zie kweekverslag), welke mij bijna 3 ons geurende toppen opleverde, ondanks veel ongewenst zaad.... ben ik nu begonnen met mijn 2de kweek.

    Mijn opstelling is weer hetzelfde, alleen de zaden zijn anders namelijk Anesthesia en Mad S. Deze zijn wel van het concurrerende forum maar dat vinden jullie vast niet erg
    Ditmaal weer 4 zaden (elke soort 2) aan het ontkiemen waarvan 1tje na een dag al open ging en dus nu na 3 dagen al in een potje zit. Dit is de Anesthesia. Ook de andere gaat al open alleen de Mad S. nog niet maar die zaden zijn ook een stuk dikker dus nog even geduld.

    Verder weer de Homebox 120x120x200 kweektent
    500m3 box afzuiger met koolstoffilter
    Tijdschakelkast, fancontroller met thermostaat
    3x Brons ventilatoren en 1x mistmaker
    600 watt Philips lamp met mokerslag kap en travo
    1x temperatuur/l.v. meter
    4x 20 liter potten incl. lekbakken
    Growshop aarde, merk "gold", de gouden zak (na ontkiemen eerst "normale" aarde)
    Terra Vega, Terra Flores en Rhizotonic

    Later misschien Cannabooster en PK erbij, eerst maar even kijken hoe het beginstadium verloopt. Weet niet op deze soorten moeilijker te kweken zijn maar ik zie het wel

    Hoop weer op een aantal vrouwen, de vorige keer had ik er 3 van de 4 dus dat was fijn. Hopen dat dat nu weer zo gaat. Toppen is dit keer ook aan de orde. Ga dit bij 1 plant experimenteren als ik tenminste meerdere dames heb.

    Last edited by ijscoman1; 24 February 2009, 13:06.

    #2
    Re: De 2de Ronde!

    Yo .

    Dat zijn 2 mooie soortjes dat je daar hebt, ga dit zeker volgen!
    (Natuurlijk vinden wij dat niet erg, Sannie's Shop is een zaadbank zoals elk ander. En het is nog een super goede ook)

    Ik kijk uit naar de geboorte fotos .

    peace

    PS: Ik ga dit topic verhuizen sinds dit geen buitenkweek is .

    Comment


      #3
      Re: De 2de Ronde!

      deze ga ik volgen suc6 maak er wat van
      Schutto In tha house

      Comment


        #4
        Re: De 2de Ronde!

        Alle zaden zijn nu ontkiemt en de tweede Anesthesia zit ook in de pot, de eerste groeit als kool!

        De mad S kan ook bijna in potjes....de tent is er klaar voor
        Last edited by ijscoman1; 24 February 2009, 13:06.

        Comment


          #5
          Re: De 2de Ronde!

          Oorspronkelijk geplaatst door ijscoman1
          Alle zaden zijn nu ontkiemt en de tweede Anesthesia zit ook in de pot, de eerste groeit als kool!

          De mad S kan ook bijna in potjes....de tent is er klaar voor



          alvast suc6 ijsco maak er wat van
          Schutto In tha house

          Comment


            #6
            Re: De 2de Ronde!

            Thanks ga mijn best weer doen!

            Comment


              #7
              Re: De 2de Ronde!

              Het gaat prima met de beide Anesthesia plantjes en de eerste Mad S. zit ook in een potje. De tweede Mad S. is wel open maar gaat volgens mij niet verder, na 3 dagen nog geen verandering dus heb er ondertussen een ander zaadje bij gedaan voor het geval deze Mad S. het niet doet.

              Het extra zaadje heet Twisted Shack en heb geen idee wat dit is. Meende wel dat dit een buitenplant is of maakt dat niet uit? Is dit gewoon Shack (Shiva/Jack Herrer)of een kruising met iets anders? Deze zaadjes zijn extreem klein dus zal zo ontkiemt zijn denk ik

              Hier even 2 foto's
              Attached Files

              Comment


                #8
                Re: De 2de Ronde!

                Mijn vorige kweek verliep eigenlijk zonder problemen, op het zaad en vreemde beestjes na dan, zonder de EC en PH te meten. Is dit dan ook een garantie dat de 2de ronde ook vlekkeloos verloopt of is iedere kweek anders? en zijn deze kwalitatief iets betere planten ook moeilijker te kweken?


                Comment


                  #9
                  Re: De 2de Ronde!

                  Natuurlijk is elke kweek anders.

                  Elke soort groeit ook anders, hangt er ook vanaf of ze meer indica of sativa zijn etc.

                  Peace

                  Comment


                    #10
                    Re: De 2de Ronde!

                    ja dat is natuurlijk ook zo haha zou ook wel erg makkelijk zijn dan en ik zal het snel genoeg ondervinden. Ze gaan vandaag of morgen de tent alvast in

                    Comment


                      #11
                      Re: De 2de Ronde!

                      Gister, 14-8 eerste dag in de tent!

                      Na een snelle start van de Anesthesia 1 en 2 staan ze nu wat stil met de groei maar dat zal wel even wennen zijn en verwacht dat ze morgen of overmorgen weer stevig gaan groeien

                      Verder toch nog weer een Mad S zaadje aan het ontkiemen maar ook deze lijkt niet open te gaan...helaas maar wacht nog een paar dagen voor ik het opgeef

                      In ieder geval, de lamp brand, mistmaker stoomt, afzuiger zuigt, ventilatoren blazen en heerlijk water bij de hand. Zal ze nog even een peptalk geven en dan moet het goedkomen
                      Attached Files
                      Last edited by ijscoman1; 15 October 2008, 17:02.

                      Comment


                        #12
                        Re: De 2de Ronde!

                        SUc6
                        Schutto In tha house

                        Comment


                          #13
                          Re: De 2de Ronde!

                          Dag 5 in de tent. Met de Anesthesia gaat het goed alleen de Mad S en de Twisted Shack staan stil met groeien, zijn eigenlijk in 4 dagen niets gegroeid

                          Ze zijn dan ook nog steeds te klein om op de foto te zetten

                          grtz
                          Last edited by ijscoman1; 11 February 2009, 14:33.

                          Comment


                            #14
                            Re: De 2de Ronde!

                            Had ik ook aan het begin met mijn plant dat was ongeveer 2 dagen deed hij niks en opeens krijgt ie dan een groeispeurt
                            Schutto In tha house

                            Comment


                              #15
                              Re: De 2de Ronde!

                              Even een update met foto's van vandaag, dag 11. Het enige Mad S zaadje heeft het niet gehaald, hij groeide al een tijdje niet en zakt nu in. Vreemd want ik heb hem net zo behandeld als de rest, ook zijn 2 andere Mad zaadjes niet ontkiemt. Heb er nu nog eentje liggen te ontkiemen.

                              Nu staat er dus in de tent 2x Anesthesia en 3x Twisted Shack en dat gaat goed

                              ze beginnen nu lekker te groeien allemaal.... temp 28 graden en lv 68
                              Last edited by ijscoman1; 11 February 2009, 14:33.

                              Comment

                              Bezig...
                              X