Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Montys Wintertuintje

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Re: Montys Wintertuintje

    zien er lekker uit man heb je nog wel genoeg ruimte??

    Eens een paffer, altijd een paffer........

    Comment


      Re: Montys Wintertuintje

      die Lowryders zijn mooooooooi
      God was never on your side..

      Comment


        Re: Montys Wintertuintje

        Gaan met die banaan! Drummen geblazen hihihi

        Maar niks dat Monty niet aankan...

        grow ze piemel!

        Comment


          Re: Montys Wintertuintje

          Oorspronkelijk geplaatst door Paffy View Post
          zien er lekker uit man heb je nog wel genoeg ruimte??

          Euh neen ghehehe

          Oorspronkelijk geplaatst door belladonna View Post
          die Lowryders zijn mooooooooi
          CIMG5951.jpgCIMG5953.jpgCIMG5955.jpgCIMG5956.jpgCIMG5954.jpgCIMG5957.jpg

          Oorspronkelijk geplaatst door lange1908 View Post
          Gaan met die banaan! Drummen geblazen hihihi

          Maar niks dat Monty niet aankan...

          grow ze piemel!
          Laat het ons hopen vind het toch wel spannend.

          Comment


            Re: Montys Wintertuintje

            Ziet er weer goed uit monty, mooi planten en de topopbouw zit er ook goed in.

            Zal wel flink ruiken denk....

            Grtz

            Comment


              Re: Montys Wintertuintje

              CIMG5975.jpgCIMG5982.jpgHigh Again,
              De bubs is goed door de derde nacht gekomen en gaan nu mega-dag drie in. Hun zonsopkomst was om 10:48 uur en ze zullen tot Vrijdag 8:24 uur licht krijgen om dan weer 12 uur donker te staan. Als ik thuis ben tijdens hun ochtend dan zet ik de Lumatec evsa op 50 % zodat ze wat rustiger opwarmen en beginnen aan de dag. Na een uurtje of twee ga ik dan naar 400 wat en weer wat later naar 600 wat en de superlumen stand. Richting de zonsondergang doen we dit weer omgedraaid. Door het verschuivende schema en mijn onregelmatige werktijden is dit helaas niet altijd mogelijk. Dan kies ik de beginstand afhankelijk van mijn thuiskomst en de dagfase waar ze dan in zullen zitten.





              CIMG5992.JPGCIMG5986.jpg

              Ondanks dat ik de voedingsdosis heb gehalveerd kampen ze nog steeds met een voedingsoverschot. Drinken doen ze wel prima dus mijn bodem EC zal niet te hoog zijn. Gister hebben ze tijdens de lange dag 10 liter verbruikt Ik ga dus nog meer terug in voeden.





              De top opbouw is vol omgang ze gooien allen flink veel pistels. Ze zijn nu duidelijk bezig om zoveel mogelijk stampers te maken de verder ontwikkeling van de calixen laten ze vooralsnog even voor wat het is. De hoofdtoppen laten wel al duidelijk hun structuur zien en zullen weldra dicht gegroeid zijn. Er staan er een paar tussen die er veel belovend uit zien en potentie hebben om uit te groeien tot serieuze cola's





              CIMG5964.jpgCIMG5988.jpgCIMG5983.jpgCIMG5974.jpg
              CIMG5973.jpgCIMG5968.jpgCIMG5967.jpg
              CIMG5963.jpgCIMG5993.jpg




              Grtz

              Comment


                Re: Montys Wintertuintje

                Mooie foto`s weer, je ziet nu al dat het mooie toppen worden.
                Sommige plante houden ook niet erg van een hoge EC, m`n Amnesia`s hielden beduidend minder van voeding dan bv PP-tjes, en m`n Killingfields iets meer als de Amnesia`s.
                Je dosis halveren is echter een slimme set

                Comment


                  Re: Montys Wintertuintje

                  Mooi mooi, word steeds beter!
                  16x Amnesia onder 600W
                  Mooi in volle bloei!!

                  Comment


                    Re: Montys Wintertuintje

                    CIMG6001.jpgCIMG6018.jpgHigh again,

                    Week 3 van de zichtbare bloei is voltooit. Of jah eigenlijk zit de plant nu op 2 weken en 5 dagen bloei. Net floepte de lamp weer aan na een 5 de nacht na 7 realtime dagen. De dames blijven maar doorgroeien en strekken . Ze vertonen in de bloei toch veel meer sativa invloed dan dat ze in de groei lieten zien. Misschien heb ik ze ook wel weer wat te nat gehad staan maar ze drinken als idioten tijdens de mega lange dagen. Ze stonden ook al te dicht op de lampen wat vaker leid tot dit strekkingsgedrag in de top is me opgevallen. We zijn dus weer vrolijk de doorschieters gaan knakken.

                    Ik heb zelfs een lowryder geknakt omdat deze ook al veel te kort op de lamp groeide. Gekke ding was 10 cm gegroeit de afgelopen 3 dagen en was inmiddels 60 cm. Ze blijven wel allemaal mooi in bloei ondanks de lange dagen. We gaan dus gewoon nog een week door het het gekke lichtschema. Zolang ik het met knakken ver genoeg onder de lampen vandaan kan houden draai ik op de 250W HPS + de 600W op 50%. Hoger kan ik met de kap niet meer dus als ze er veel te kort op dreigen te komen dan gaan we met veel minder wattage werken. Ik zou ook nog een coletube kunnen gaan gebruiken mocht het echt niet meer ver genoeg er onder passen. Dus in het uiterste noodgeval gaan we dan gewoon met 250 wat verder afbloeien in een coletube, dan kunnen ze tot aan't dak en tegen de tube groeien hihih. We zullen zien.






                    CIMG6011.jpg CIMG6015.jpg

                    CIMG6019.jpg CIMG6003.jpg


                    CIMG6020.jpgCIMG6002.jpgDe lowryderskes gaan echt super mooi onder de HPS. Ze beginnen met dichtgroeien van de toppen en strekken nog steeds enigszins. Ze beginnen nu ook aardig wat hars aan te maken op de topblaadjes. This nog maar het beginnetje maar het begind. De jamaicaanten maken tot nu toe verdacht weinig hars aan al beginnen deze op de wat lager gelegen toppen nu ook trichomen te vormen en mijn vingers plakte al behoorlijk na het knakken dus op de stelen maken ze ook al hars aan in die inimini hars afscheidende trichoomen tussen de haar trichomen. Vanaf vandaag zijn de Jamaicaantjes ook heel zoet beginnen ruiken, zeker toen ik vlak voor de lampen aan de tent open deed om wat foto's te nemen kwam het miere zoete, typische geurtje me al tegenmoet. Ik vind ze in de ochtend na een nacht altijd het zoetste en sterkste ruiken. Proberen te onthouden voor de oogst.













                    CIMG6027.jpgDe Jamaicanen kampen nog steeds met een licht voedingsoverschot en blijven nieuwe witte en gele bladpuntjes vertonen, Ook staan ze wel erg donkergroen. We gaan dus nog meer water beurten tussen de reeds gehalveerde dosis voedingsbeurten geven. Hier en daar vertoont het topblad the claw wat kan duiden op een te hoge bodem PH ik denk echter dat deze topjes dit meer vertonen door de hoge lichtintensiteit en trek van de ventilator die vlak onder me bulp blaast, ze waren in die luchtstroom gegroeid. De rest van de bladeren vertonen geen tekenen van een PH probleem.










                    CIMG6026.jpgCIMG6025.jpg

                    CIMG6022.jpgCIMG6010.jpg


                    CIMG6023.jpg







                    Grtz.
                    Last edited by monty; 12 December 2011, 20:48.

                    Comment


                      Re: Montys Wintertuintje

                      Ziet er mooi uit monty
                      Poepzak 2015 - Amnesia, AK47, Red Purps, Auto Bubble & Sweet Mango Autoflower

                      Comment


                        Re: Montys Wintertuintje

                        tis precies al kerst bij monty
                        Wil je blowen, moet je het zelf growen

                        Comment


                          Re: Montys Wintertuintje

                          Nice Monty ,super leuk winterwondertuintje .

                          grtz..
                          Led's grow !

                          Comment


                            Re: Montys Wintertuintje

                            Flink volle bak bij je Monty, je planten zien er vitaal uit, bloei lijkt ook voorspoedig te gaan..nice

                            Comment


                              Re: Montys Wintertuintje

                              CIMG6040.jpgCIMG6029.jpgCIMG6052.jpgCIMG6051.jpgCIMG6048.jpgCIMG6047.jpgCIMG6045.jpgCIMG6043.jpgCIMG6036.jpgCIMG6032.jpgCIMG6028.jpgCIMG6060.jpg

                              Grtz

                              Comment


                                hoop dat mijne ook zo mooi worden
                                Poepzak 2015 - Amnesia, AK47, Red Purps, Auto Bubble & Sweet Mango Autoflower

                                Comment

                                Bezig...
                                X