Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Montys Wintertuintje

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Re: Montys Wintertuintje

    Monty gaat weer aan het knakken , goed bezig !

    Moooie plantjes montyman

    Grtz Hash
    Geniet nooit met mate !

    Comment


      Re: Montys Wintertuintje

      Mooi knakwerk Monty, ben ikzelf ook gretig in

      Comment


        Re: Montys Wintertuintje

        CIMG5733.jpgHigh Again,

        Een paar uur later staan de topjes alweer richting de lamp. Toch wonderbaarlijk die invloed van de auxine aan de schaduwkant. De stammetjes zijn inmiddels ook lekker dik aan't worden. Dat zullen ze ook nodig hebben wat ze zullen flink wat liters water omhoog moeten brengen om het blad door verdamping te koelen. Omdat ik verwacht dat ze nu met deze hoge lichtdruk en meer stralingswarmte ook meer zullen gaan drinken heb ik de voeding terug gebracht naar de helft van de aanbevolen hoeveelheid. De plant kan meer koelen door de Ec te verlagen. Als ze het te warm heeft dan wilt ze meer gaan koelen. Dit doet de plant door meer water te gaan verdampen. Ze zal dan veel meer drinken en verdampen om af te koelen en krijgt dan toch zo haar benodigde hoeveelheid voeding binnen.

        CIMG5734.jpgCIMG5718.jpgCIMG5727.jpgCIMG5729.jpgCIMG5722.jpgCIMG5725.jpg
        Last edited by monty; 30 November 2011, 03:07.

        Comment


          Re: Montys Wintertuintje

          ziet er weer goed uit monty en de wing hangt ook zie ik
          nice nice nice ik blijf het volgen

          KEEP UP THE GOOD WORK

          mvg vader
          sigpic

          Vaderke Zijn eerste Micro KweekVerslag (
          Zambeza Seeds - Dutch Amnesia Haze) (2012)

          Comment


            Re: Montys Wintertuintje

            What he said
            sigpic

            Comment


              Re: Montys Wintertuintje

              Mooie stammen. Zo te zien heb je een goeie mix gemaakt
              Met de witbalans goed afgesteld maak je zeker mooie foto's, maar toch ben ik van mening dat de kleuren een stuk beter zijn zonder hps-licht.
              Nadeel is dan natuurlijk dat te veel flitsen stress kan opleveren voor de planten.
              ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

              Comment


                Re: Montys Wintertuintje

                ja die stammetjes zien er wel leuk uit
                ik laat de tl gewoon 15 mins langer doorbranden en dan sneak ik naar binnen en maak een paar foto's zo ben ik geen flitser nodig en minder stres

                Comment


                  Re: Montys Wintertuintje

                  CIMG5791.jpgHigh again,

                  Vanavond een wat minder positief geluid uit montys drukke tentje.
                  CIMG5776.jpgPythiumCIMG5759.jpgCIMG5771.jpg

                  Fysieke test van vergevorderde wortelrot:
                  Het roodbruine weefsel aan het buitenste gedeelte van de wortel trekt je er gemakkelijk af, waarna enkel nog de kern van de wortel en het vasculair weefsel overblijft. .








                  CIMG5757.jpgCIMG5795.jpgCIMG5755.JPG We laten de kop niet hangen en hopen dat de overgebleven 4 sterk en gezond genoeg zijn en er weinig last van gaan krijgen. En ja ik heb nog de lowryders die in nieuwe aarde staan. De grondkabouders hebben vannacht flink wat werk in te halen en zullen goed hun best moeten doen willen ze weer naar boven mogen ghehehe.











                  CIMG5792.jpg

                  Grtz
                  Last edited by monty; 1 December 2011, 03:51.

                  Comment


                    Re: Montys Wintertuintje

                    das bugger en het liep zo lekker
                    wel weer goed de vinger op de pols
                    en wat bijgeleerd
                    mijn herbruikte aarde had ik niet voldoende opgewaardeerd
                    hier ziet het er nog fris uit

                    met die lumatec niet lager gaan dan 75%, anders hou je onvoldoende micromol over
                    op super win je 2.5% in totaal
                    gaan je lampen lekker lang mee nu

                    succes met het verdere verloop van je kweek


                    de groeten

                    Comment


                      Re: Montys Wintertuintje

                      met die lumatec niet lager gaan dan 75%, anders hou je onvoldoende micromol over
                      Ik kan er natuurlijk een 400 wat bulp in draaien en dan op 50 % gaan.

                      Comment


                        Re: Montys Wintertuintje

                        http://www.bayercropscience.nl/bayer..._0909.pdf?open

                        Comment


                          Re: Montys Wintertuintje

                          Dankejewelweedjewel.

                          Comment


                            Re: Montys Wintertuintje

                            Jammer van dat ene plantje, maar de rest gaat lekker!
                            16x Amnesia onder 600W
                            Mooi in volle bloei!!

                            Comment


                              Re: Montys Wintertuintje

                              CIMG5806.jpgCIMG5797.jpgHigh Again,

                              Ja wel zonde maar ook een beetje zelf schuld en zonder fouten te maken leer je maar weinig en is het maar een saaien bedoeling als alles vanzelf ging. Dus we gaan met frisse moet gewoon verder.



                              CIMG5786.jpgCIMG5802.jpgInmiddels hebben de grond- kabouder niet stilgezeten en ze hebben vannacht een flink aantal gaten geboord onder in de kuip en de aarde belucht. De toplaag is wat losgewoeld en ze hebben er flink in zitten prikken.













                              Verder hebben de kleine rakkers alle blad en topjes onder het net weg gehaald om een betere ventilatie te krijgen en blaast er nu tijdelijk even verse lucht op de grond zodat die wat sneller opdroogt. Ik zag de de kabouders ook de stekker van de grondkabel eruit getrokken hadden. Ze zijn dus flink bezig geweest vannacht en dat was ze ook geraden. Ik heb ze echter hun nalatigheid van de afgelopen dagen vergeven en we hebben afgesproken dat ze pas na werk gedaan te hebben naar boven mogen klimmen en gaan chillen int scrognet. Voor wat, hoort wat.

                              CIMG5795.jpgCIMG5799.jpg



















                              Grtz

                              Comment


                                Re: Montys Wintertuintje

                                Jammer man.
                                Nou is hergebruikte aarde met wortelresten niet per definitie slecht natuurlijk, het is een combinatie van omstandigheden.
                                Dat plantje had gewoon geen geluk. Wrong place, wrong time.
                                Ik heb ook heel fijn met aardebakken gewerkt en ook de mannen gewoon afgeknipt en altijd alle wortels laten zitten.
                                Als je een goed bodemleven hebt en bio kweekt is dat de beste manier om het niet te verstoren.
                                De combinatie van teveel vocht, warmte en misschien teveel ingeklonken aarde zal je de das omgedaan hebben.

                                Maarre...wat is er met je scrog gebeurd, waar is die gebleven, haha ?
                                ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

                                Comment

                                Bezig...
                                X