Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Montys Wintertuintje

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #46
    Re: Montys Wintertuintje

    Doe die gekke broek en puntige kap maar aan ^^

    Hippiemonty met de hippie zaadjes, flowerpower
    sigpic

    Comment


      #47
      Re: Montys Wintertuintje

      High bongheads,

      CIMG4986.jpgCIMG4987.jpg
      Last edited by monty; 28 October 2011, 11:49.

      Comment


        #48
        Re: Montys Wintertuintje

        Hahahahaha geniaal. Vond je dochter het niet vreemd toen je vroeg of je haar lege fles mocht hebben? Wel ideaal dat Bobbejaanland zo'n dingen produceerd.
        [B][URL="https://420shop.nl"][COLOR=#008000][B]420Shop.NL: uw head- & seedshop!

        Comment


          #49
          Re: Montys Wintertuintje

          hahahahaha geweldig

          Planten zien er ook goed uit (is er niet wat weinig ruimte voor ze allemaal?)
          Poepzak 2015 - Amnesia, AK47, Red Purps, Auto Bubble & Sweet Mango Autoflower

          Comment


            #50
            Re: Montys Wintertuintje

            Staan er inmiddels nog maar 8 in de bak. Er gaan er nog uit.
            Last edited by monty; 28 October 2011, 15:58.

            Comment


              #51
              Re: Montys Wintertuintje

              Dat heb je leuk in elkaar geknutseld.

              Ziet eruit of je zo bij boobejaanland gekocht heb lol. Voor een nog leukere ervaring!!!!!

              Weer ff ON topic: hoe gaan je kindjes?? Hoeveel heb je er al verwijderd in de tussne tijd??

              Grtz

              Comment


                #52
                Re: Montys Wintertuintje

                Te geK MontY :p
                Met een jointje in je hand , kom je door het hele land ^^

                Comment


                  #53
                  Re: Montys Wintertuintje

                  @monty zo'n fles heb ik thuis ook nog staan! zal ook eens gaan knutselen. kijken of ik dat ding kan vinden.
                  http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...2x37W-35x50x75

                  Comment


                    #54
                    Re: Montys Wintertuintje

                    High cannafielen,CIMG4992.jpg

                    Zojuist, een kwartiertje voor de gaslantaarn lamp aan floepte heb ik de bubs nog gouw even een sproeibeurt gegeven. Wat voeding, wortelstimulator en spraymix. Die lichte voedingsbeuren hebben ze zichtbaar goed gedaan. Nieuwe blad kleurt mooi groen en het vergelen is geheel gestopt. De vergeelde onderste bladeren lijken zelfs iet bijgekleurd te zijn. Vandaag zijn ook de nog niet gefimde plantjes gefimd. De plantjes die wel reeds gefimd waren zijn door de eerste shok heen en de eerste mini zij-vertakkingen zijn bij deze plantjes reeds zichtbaar, hihi.
                    CIMG5004.JPGCIMG4996.JPGCIMG4995.JPG



                    CIMG5017.jpgZoals jullie zien heb ik de hele zwakke er uitgewipt op een zielepietje na (experiment) Deze mag nog even voort ploeteren maar zal er uiteindelijk toch ook uitgaan. Ik wilde enkel zijn wat er gebeurt als je tot node 2 terug topt. Bij het toppen per abuis ook nog een blad er afgeknipt, dus vandaar dat ze zo zielig erbij staat, we zullen zien. Van de 8 overblijvers zullen er ook nog afvallen, de mannetjes sowieso als die er tussen zitten. Verder niet echt veel bijzonders te melden. Klok staat nog steeds op gaslantaarn en de uv belichting tijdens het midden van de lichtperiode staat nog steeds op een uur. Omdat ze nog zo klein zijn wil ik ze nog niet langer blood stellen aan de UV-B.
                    CIMG5013.jpgCIMG5012.jpgCIMG5011.jpgCIMG5010.jpgCIMG5009.jpgCIMG5008.jpgCIMG5007.jpgCIMG5006.jpg

                    CIMG5002.jpg
                    Attached Files

                    Comment


                      #55
                      Re: Montys Wintertuintje

                      Nee monty , ben stoned

                      Ik denk dat je je beter kunt af vragen of er vrouwtjes tussen zitten, vaak heb je meer mannen dan vroutjes er tussen zitten.

                      Maar wat er staat ziet er wel beter uit idd, ik ben erg benieuwd hoe die zich gaan ontwikkelen straks in de bloei.

                      Succes verder!

                      Grtz

                      Comment


                        #56
                        Re: Montys Wintertuintje

                        Ik heb doorgaans meer vrouwen dan mannetjes ertussen, tot nu toe dan. Daarnaast is zaad uit importwiet vaak bestoven door hermabloei (wildkweek) en dus in principe fem met herma tendens. Uit deze zaden zijn, bij mijn maat waar ze vandaan komen, nog nooit mannen geboren enkel vrouwen en een paar herma's. De herma tendens valt dus eigenlijk wel reuze mee. We zullen er vanzelf achterkomen. Mocht het zo zijn dat ik maar een paar vrouwen overhoud 1 of 2 dan gaat het gewoon in een scrogg. Ik maak me dus niet al te grote zorgen.

                        Comment


                          #57
                          Re: Montys Wintertuintje

                          Interessante topic hoor!!! Experimentjes, leuk

                          Comment


                            #58
                            Re: Montys Wintertuintje

                            Lekker soortjes monty!

                            Comment


                              #59
                              Re: Montys Wintertuintje

                              CIMG5034.jpgCIMG5040.jpgHigh Again,

                              Na thuiskomst vanavond heeft de bende weer even gedoucht. Ik zet dan de lamp hoog totdat ze weer opgedroogd zijn. Daarna zakt de 250 Wat HPI weer tot een cm of 20/25. Nadat ze nu 4 dagen elke dag een licht voedingsbeurtje naast de wortelstimulator hebben gehad lijken ze over het ergste voedingstekort tekort heen te komen. De meeste Kleuren van onderop reeds weer aardig groen. Blijft toch opmerkelijk dat de ene er erg veel last van had en de ander bijna niet. Hier en daar zie ik ook in node twee nog enige vergeling. Ik denk dat ik ze morgen een iets dikkere boterham geef met goed dik de roomboter erop hihi. Was voorzichtig met voedenbegonnen omdat ze nog zo jong waren. Zo te zien kunnen ze nu ietsje meer aan.

                              Alles is gefimd. Ik ben eens benieuwd of het me deze keer wel goed is gelukt. Op de een of andere manier heb ik dat fimmen nog niet helemaal onder de knie. Voorheen had ik heel vaak dat door de fim de zij-vertakkingen wel een flinke boost kregen maar dat nadat de gefimde top weer een beetje was uitgegroeit, ze gewoon weer met een hoofdtak verder gingen in plaats van de bedoelde 2,3
                              , 4 of meer. Eens kijken of ik dit maal de fimmen wel diep genoeg gemaakt heb. Blijft toch lastig iets. Als niet gelukt is top ik ze gewoon nog eens binnenkort.

                              Verder is er niet veel bijzonders te melden.

                              CIMG5042.jpg

                              Comment


                                #60
                                Re: Montys Wintertuintje

                                Ik heb altijd gezichts bruiners in het hok hangen. UV maakt ze sterk.
                                Gaat lekker daar, maar die klei korrels................
                                http://www.youtube.com/watch?v=zCvSc2b8CWc

                                Comment

                                Bezig...
                                X