Royal Cheese, 350Ltr organic en 50 ltr fun

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • dutchy down under
    Stekje
    Nieuw Lid
    • Apr 2012
    • 5

    #61
    Re: Royal Cheese, 350Ltr organic en 50 ltr fun

    je vrouwtjes staan er geweldig bij
    ik blijf je volgen om het eind resultaat te zien
    gr vanuit sa

    Comment

    • viking
      Plantje
      Nieuw Lid
      • Feb 2011
      • 12

      #62
      Re: Royal Cheese, 350Ltr organic en 50 ltr fun

      hey, ziet er goed uit. Moge het dikke rotsharde buds worden!

      Kun je ook de EC-waarde in je grond meten?

      Als je de grond steeds hergebruikt, kun je in de gaten houden, of die EC-waarde niet te hoog wordt.
      Dat zou een reden zijn, dat het niet meer goed wil groeien, en dat wil je zien te voorkomen.

      groeten, Viking

      Comment

      • DJ Felix
        Senior Grower
        MemberLucky Member
        • Aug 2011
        • 808

        #63
        Re: Royal Cheese, 350Ltr organic en 50 ltr fun

        Mooi hoor Kitefreak die Royal Cheese van jou...
        Leuk en verzorgd topic om te volgen

        grtz

        Comment

        • ullys
          Big Bongmaster
          MemberLucky Member
          • Jul 2011
          • 395

          #64
          Re: Royal Cheese, 350Ltr organic en 50 ltr fun

          Lekkere toppen aan het kweken
          http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...Critical-seeds

          sigpic

          Comment

          • monty
            Banned
            • May 2009
            • 11215

            #65
            Re: Royal Cheese, 350Ltr organic en 50 ltr fun

            Mooie bladkleur staat er prima bij. Ga zo door.

            Comment

            • kitefreak
              Elite Stoner
              MemberLucky Member
              • Feb 2012
              • 131

              #66
              Re: Royal Cheese, 350Ltr organic en 50 ltr fun

              Bedankt voor alle reacties, daar doen we het voor!!
              @Viking: Zeker is de Ec in de aarde te meten......dacht dat jij dat wel zou weten...? Er is veel over te vinden. Hierbij verwijs ik jou even naar een oud bericht van CIAze.

              Vanavond krijgen ze alle weer een scheut water en wss zal ik weer wat foto's maken.
              Laters.

              Greetz Kitefreak
              Royal Cheese, 350Ltr organic en 50 ltr fun (open)
              Blow it and you'll know it!!

              Comment

              • Goudeerlijk
                Senior Grower
                MemberLucky Member
                • Feb 2012
                • 796

                #67
                Re: Royal Cheese, 350Ltr organic en 50 ltr fun

                Super super vet dat beloofd wat !!!!!!!!!!!!!
                Goed werk kite ziet er super schoon uit en mooi donker groen alles
                petje af.

                Gr ed

                Comment

                • kitefreak
                  Elite Stoner
                  MemberLucky Member
                  • Feb 2012
                  • 131

                  #68
                  Re: Royal Cheese, 350Ltr organic en 50 ltr fun

                  Thanks 73ed!
                  Zo, dikke erbij en tikken maar!!

                  Vandaag hebben de dames in de tentjes weer wat kraanwater gekregen en er zijn, voor de liefhebbers, weer wat foto's gemaakt. Te beginnen met het t-neon tentje.
                  Deze staat v/h weekend 2 weken op 12/12 en de topontwikkeling is goed op gang. Maandag begin ik aan ''dag 1 echte bloei''. Ik heb het gevoel dat deze 2 cheesejes niet zover doorgroeien na inschakeling v/d bloeiperiode. Mss komt het daar het breder spectrum of de minder watts, i dont know!? Iemand? 1 uitloper heb ik geknakt, omdat deze wat boven de rest uitstak. Nu heb ik weer een mooi egaal veldje en kan mijn t-neon er mooi strak bovenop. Mss is het op de foto's te zien, maar ze konden wel een slokje gebruiken. Ik heb ze dan ook 6ltr water gegeven.
                  DSCF5308.jpgDSCF5311.jpgDSCF5317.jpgDSCF5318.jpgDSCF5316.jpg
                  In de andere tent gaat alles van een leien dakje, tot nu toe, maar ik heb er een zeer goed voorgevoel over! De temperaturen zijn ideaal evenals de waterhuishouding. Een goede, weelderige groei is (vaak) de sleutel tot een goede, uitbundige bloei, is het oude gezegde. Als die paar andere kleine steentjes nu maar op z'n plaats vallen dan zitten we goed. Er zijn mooie crystal cheezy buds in de maak en dat pas op bloeidag 11!! Mijn tensio stond op 240Mbar, dus de slok water van 16ltr zal wel weer gewaardeerd worden... Op de foto's niet te zien, maar de planten gooien onderop nog wat bladeren los. Deze bladeren ontvangen te weinig licht, dus de plant kan er niks mee. Niks om je zorgen over te maken!! Verder weinig nieuws, alleen wat cheezy foto's.
                  DSCF5336.jpgDSCF5321.jpgDSCF5323.jpgDSCF5324.jpgDSCF5337.jpgDSCF5339.jpgDSCF5340.jpg

                  Greetz Kitefreak
                  Royal Cheese, 350Ltr organic en 50 ltr fun (open)
                  Blow it and you'll know it!!

                  Comment

                  • straycat
                    Retired
                    • Apr 2012
                    • 86

                    #69
                    Re: Royal Cheese, 350Ltr organic en 50 ltr fun

                    Mooi kweekje kitefreak, ga dit zeker volgen.
                    Ga ik veel van kunnen leren, wel bedankt dat ik me als nu een serieuze amateur voel
                    groet

                    Comment

                    • Goudeerlijk
                      Senior Grower
                      MemberLucky Member
                      • Feb 2012
                      • 796

                      #70
                      Re: Royal Cheese, 350Ltr organic en 50 ltr fun

                      Die thc ik ben er dol op yummy

                      Comment

                      • TheovS
                        Banned
                        • Apr 2012
                        • 157

                        #71
                        Re: Royal Cheese, 350Ltr organic en 50 ltr fun

                        dat ziet er zeer welbelovend uit allemaal! succes..

                        T

                        Comment

                        • flamer
                          Wicked Stoner
                          MemberLucky Member
                          • Oct 2011
                          • 244

                          #72
                          Re: Royal Cheese, 350Ltr organic en 50 ltr fun

                          die bloeinde plantjes hebben allemaal een mooie hoogte ziet er echt netjes uit!

                          Comment

                          • Livingstoned
                            Senior Stoner
                            Member
                            • Jun 2010
                            • 40

                            #73
                            Re: Royal Cheese, 350Ltr organic en 50 ltr fun

                            Mooie kleur hebben je plantjes, en de bloei zit er ook flink in!

                            Succes..

                            Comment

                            • Buizerd
                              Advanced Grower
                              MemberLucky Member
                              • May 2008
                              • 1161

                              #74
                              Re: Royal Cheese, 350Ltr organic en 50 ltr fun

                              Zie je weinig zulke gezonde planten, keep them green!

                              Comment

                              • vissenoog
                                Chronic Stoner
                                MemberLucky Member
                                • Dec 2011
                                • 189

                                #75
                                Re: Royal Cheese, 350Ltr organic en 50 ltr fun

                                e258dae424785802fb8c176bc07566a7aHNmaWxlXzU4ODIwLmpwZw==.jpgEn hij gaat lekka! toch wel een masterlijk idee zoon aardebak
                                sigpic

                                Comment

                                Bezig...