Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
thx darkside, is dus dat modelletje van de link geworden, vrouwen... nu heb wel een ander zien liggen die ik mischien ga halen, optische zoom van 99,4 ofzo dus denk dat dit perfect zal zijn maar eerst zien met het nieuwe toestelletje wat het geeft, niet dat het echt echt nodig is maar is altijd wel eens leuk om dat te bekijkenmorgen terug wat nieuw foto's en van de bladopbouw van die ene dame
ik ben ook benieuwd naar de nieuwe foto's met het nieuw toestelletje maar moet die nog opladen via pc blijkbaar ja een geluk dat ik met die uurverandering ging kijken op de seconde wanneer de lamp aanschiet, hopelijk hebben ze er niet van gehermastresst vriend van mij had ook herma zitten tss zijn dames op week 5-6 van bloei, denkt dat die gestoven heeft...hopelijk loopt dat goed af zo kort voor het oogsten
stond zo een kroontje op de stam smowkie, ga nu nog beke wachten om te zien of er bestoven is of niet, is dat wel zo dan twijfel ik niet en gaat alles kliko in en word alles terug nog maar eens goed gewassen en onstmet... waar heeft dit mee te maken godver, alles zit goed, aarde,voeding, licht enzo...
tot 3x toe na elkaar... , ga zien wat het zegt de komende week of ik nog hermas vind if niet, als ik er nog vind begin ik opnieuw terug maar volgens mijn oude alleeerste manier, 5 planten 3weken groeien want word het een beetje beu die herma's!!!!!!
foto's volgen nog al heb ik er niet veel zin meer in barbamama, 4 rondes nooit problemen gehad, nu 3 rondes na elkaar hermas... nu het kan mischien bij die ene blijven maar het balletje was al een kroontje dus veronderstel dat ik er zal gestoven zijn of vergis ik me????
voorlopig blijft het bij die ene, de andere blijken geen ballen te hebben, ze krijgen allen nog een weekje de tijd en anders word het terug opnieuw maar met 10 black jacks...foto's volgen zodra ik wat meer tijd heb om ze te plaatsen...
Comment