Mededeling

Collapse
No announcement yet.

5x Mataro Blue 5x Original Berry

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: 5x Mataro Blue 5x Original Berry

ok peacemaker, kan me er wel iets bij voorstellen hoe je je voelt... (na mijn eigen mislukte keren).
    En ik zal duimen dat het bij die ene blijft.

Comment

in dees kweekverslagje(als je het dat mocht noemen) zal er niks meer bijkomen, vandaag of morgen ga ik de hele zooi de kliko ingooien en opnieuw beginnen, kweekverslagje komt er niet, eerst alles terug in orde krijgen en als alles goed gaat begin ik wel verslagje bij te houden als ik ver genoeg zit en fotowaardige dames kan tonen ipv hermas of dames die niet weten wat ze willen... ik ga terug naar die dag toen het begon en terug aan het werk met 10 black jacks van sweet seads in 7,5L potten de hele cyclus, mijn beste grow dus terug naar mijn roots ga deze een 17 tal dagen op 18/6 draaien eens ze boven de grond zijn en dan pas op 12/12 gaan dus normaal als alles goed gaat zal er een verslagje komen eind deze maand begin volgende maand voor al mijn volgers hartelijk dank voor de hulp en de reactie's en jullie volgzaamheid
      Wil je blowen, moet je het zelf growen

Comment

Waarom zijn ze opeens allemaal herma ofzo? Je had er toch maar 1? Wat een zonde man!

Comment

Comment

na veel wikken en wegen en het eigenlijk niet over mijn hart krijgen toch besloten om verder te gaan thx smowkie en volgens een beetje rondkijken maak ik me mischien gewoon beetje teveel zorgen... deze foto's zijn van 5 dagen geleden, morgen neem ik nieuwe, op deze week zijn ze ongeveer 5cm gegroeid wat ik weinig vind of vergis ik me, iemand???.alsook wil ik weten wat mijn alien gaat doen want zit nu met dame die bij iedere internode 3 fanleaves en 4 bloeischeuten aanmaakt
            Attached Files
            Last edited by Medical-Spliff; 23 December 2012, 16:31.

Comment

Goeie keus om ze de kans te geven , hopelijk komt het allemaal goed!! Benieuwd naar je foto's , en veel succes met je verdere kweek!

Comment

heb ik erbij gezet, wel van 5 dagen geleden smowkie, morgen neem ik nieuw

Comment

Die had ik al gezien maar gaan wel nog wat doorgroeien zeker, weet je nog van welke dag ongeveer dat je echt zichtbare bloei had ?

Comment

nee kan ik niet zeggen smowkie...zullen volgens mij niet echt groot worden, cm per dag groeien ze nu...weet niet goed maar vind dat weinig of niet...op de duur sla je over alles tielt wil nu wel ook weten wat die alien gaat doen, 3 fanleaves en 4 bloeischeuten

Comment

laat ze maar rustig doen peacemaker het ziet er toch goed uit greets
                      Topic:djw 4 buitenkweek bleuberry en nog wat andere planten

Comment

goh ik weet het op de duur niet meer, vind ze klein 30cm is de grootste en die is 32 dagen oud... is toch klein of niet????

Comment

deze foto's heb ik deze nacht genomen van de dames...shoot zou ik zeggen... de 3e foto is die van mijn alien met telkens 3 fanleaves en 4 bloeischeuten per internode

ps) op die 2 grote zussen de black jacks zie ik op de bladeren kleine zwarte puntjes, iemand die me kan zeggen wat dit kan zijn???enkel die black jacks hebben dat...
                          Attached Files
                          Last edited by Medical-Spliff; 23 December 2012, 16:31.

Comment

Laten knallen !! :d

Comment

laten ze maar lekker doen peacemaker ziet er goed uit greets
                              Topic:djw 4 buitenkweek bleuberry en nog wat andere planten

Comment

zo ben net terug van de meiden, de kleinste vooruitgan is 1,5cm, de andere zijn bijna allen 2,5cm bijgekomen en mijn grootste is 3cm bijgekomen, hopelijk blijven die nog even groeien, wat ik nu wel zie en hopelijk droom ik niet is dat ik keigrote toppen zou moeten kunnen produceren als de scheuten de stam goed genoeg opvullen...laat me nog even dromen, gaat goed blijkbaar en nog altijd geen ballen, begin terug wat positievere look te hebben nu enkel heb ik gezien dat bij sommige een beetje magnesiumtekort is dus morgen ga ik ze allen een boost magnesium geven ipv de voeding zie het terug rooskleurig in, wat ik eraf haal haal ik eraf en leer er ondertussen heel erg veel uit dus hoop dat ik ze kan laten knallen nu, weet wel niet meer wat wat isnu hebben ze hun vaste plaatsje!! iemand die kan helpen met de kleine zwarte stipjes op de bladen van de black jacks????? zou ik echt willen weten maar vind het niet terug, lijken geen insecten ofzo te zijn en eerder een soort schimmel ofzo volgens het opzoekwerk dat ik gedaan heb en dan nog is het niet zeker dat het dat is, foto kan ik nie nemen want die zijn echt miniem die stippen maar ze zijn er...

Comment

Bezig...
                                X